-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
December 5-től lett ingyenes a hívásértesítő. Lehet csak magán előfizetőknek, cégeseknek nem.
Én ebből gondolom, hogy rabsággal jár:
"A tarifacsomagra vonatkozó ajánlat visszavonásig érvényes, új egyéni számlás előfizetésként történő vásárlás, vagy Bónusz Program igénybevétele esetén, belföldi, normál célú felhasználásra, készülékvásárlással vagy készülékvásárlás nélküli konstrukcióban, e-Komfort csomaggal, 2 év tarifamegtartással."
Tehát én úgy értelmezem, hogy a csomaghoz az e-komfortot is meg kell rendelni, tehát ezzel együtt működik. Mindegys, hogy készülékkel, vagy anélkül fizetünk elő. A szokásos telenoros homályos fogalmazás, nehogy egyértelműek legyenek a dolgok. Had húzzanak a csőbe minél több embert.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A hívásértesítő szolgáltatás egyébként sem a megrendelt, sem a megrendelhető szolgáltatások között nem szerepel nálam. MÉg a bevezetés napján megrendeltem, aktiválták. Működik is. Gondolom, azért nem szerepel sehol,. mert ezt mindenkinek alapból aktiválták, aktiválják. Ugyanolyan alapszintű szolgáltatás mint az SMS. AZ sem szerepel az aktív szolgálattatások között, holott él.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz snooze #29730 üzenetére
Engem nem zavar hogy nincs ott. Gyakorlatilag éveken keresztül a T-Mobil ugyanilyen szolgáltatását használtam ingyen, Telenorosként. Ha nem elérhető esetére átirányításnak a T-Mobile számát adtam meg. (talán 06-30/9876543 volt) Éveken keresztül szépen működött, jöttek az SMS-ek. AZtán egyszer csak nem. DE az átirányítás továbbra is működött, a hívó a T-Mobile-os szöveget halloptta, csak már nem küldtek üzenetet. De vagy 3 évig ment. Sokat nem használtam, mert gyakorlatilag sosincs kikapcsolva a telefonom.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
válasz ferke72 #29853 üzenetére
Azért eléggé elnagyolt ez a garancia dolog ott a honlapon. Az a 2 év szavatosság azért nem teljesen így van. Pontosabb megfogalmazás a 6+18 hónap. Hogy mi a különbség? Az, hogy az első 6 hónapban a kereskedőnek, hopp, bocsánat, Vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy a készülék hibátlan volt. (nem állt fent a hibát kiváltó ok. Ugye milyen ügyes megfogalmazás? Nem a hiba, hanem az azt kiváltó ok. Nincs ember aki ezt bizonyítsa) Tehát ha gond van a készülékkel, akkor a VÁSÁRLÁS HELYÉN (mégha egyes szolgáltatók a törvénnyel ellentétes szerződést kötnek is) kötelesek intézni az ügyet. Első sorban cserét, vagy javítást jelent.
6 hónap után megfordul a bizonyítási eljárás. Ekkor a vevőnek kell bizonyítania, hogy már az első 6 hónapban is a készülékben volt a hibát kiváltó ok. Természetesen ő sem fogja tudni bizonyítani, feltéve, ha már az első hat hónapban nem csere, hanem javítás történt. Ekkor hivatkozhat, hogy lám-lám, már az első hat hónapban is bajok voltak a készülékkel.
Ami meg a fogyasztóvédőket illeti, sok mindent nem lehet tőlük várni. Egyedül azt áll jogukban ellenőrizni, hogy a problémával érdemben fogalkozik-e a szerviz vagy az eladó. Ha nem, akkor eljárnak,. Ha igen, akkor részükről az ügy lezárva, ugyanis az ügy végeredményére nincs hatásuk. Ha az ügyfél nem ért egyet az eredménnyel, a békéltető testülethez fordulhat. Majd ott születik döntés kinek van igaza.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azt én sem tudom, hogy a kedvezményesen 10 ezer alatti áru készülékre mi vonatkozik, minek tekintik. De! MIndegy mennyi az ára a készüléknek, ha garancia jegyet, vagy jótállási jegyet adnak hozzá, akkor arra a jótállási feltételek vonatkoznak. Olyan nincs, hogy ott a jótállási jegy és azt mondják, a termékre szavatosság vonatkozik. Durva példát láttam a múlt héten. Kezembe került egy termék. (nem telefon) Ára 10000 Ft alatt volt. Jótállási jegyet adtak hozzá, két helyen is feltüntetve, hogy a garancia időtartama 1 év. Ezzel szemben a vevőszolgálatnál azt mondták a fogyasztónak, hogy 6 hónap a szavatosság. Már ezért is fenéken billentenék a fogyasztóvédők a Tescót, azért meg külön, hogy olyan jótállási jegyet mellékletek az áruhoz, amiben hatályon kívül helyezett törvényre hivatkoznak. Nyár elején volt nálunk fogyasztóvédelmi ellenőrzés éppen a szavatosság, jótállás kapcsán, úgyhogy elég jól beleástam magam a dolgokba, hogy megússzuk a büntetést.
Válasszuk ketté a dolgot, mert egy kicsit összefolynak. Az az alap kiindulás, hogy a termék vételára 10000 Ft alatt van. Namármost, attól függően, hogy hol vásárol az ember készüléket, vagy kap jótállási jegyet (ekkor a jótállás szabályai élnek) vagy nem. (ekkor pedig a szavatosság szabályai élnek) Nyilvánvaló, a jótállás nagyobb kedvezményt biztosít a vásárló részére, így hülye lenne a garanciajegyet letagadva szavatossággal próbálkozni, de még ha akarná sem menne a dolog, hiszen szavatosság esetén a vásárlás helyén kell intézni a dolgot. Ott viszont ha jótállási jegyet adtak a termékhez, szavatossággal nem élhet. (trükközne, hogy a készüléket javítás nélkül cseréljék ki) Fordítva meg ugye értelemszerűen nem megy megint, mert ha nem kapott jótállási jegyet, akkor a jótállási jogait nem tudja gyakorolni. Visszatérve az első felére a dolognak, pontosabban ha elveszti a jótállási jegyet, de a számla, blokk megvan, (egyértelműen beazonosíthatónak kell lenni a terméknek rajta) a szabály úgy fogalmaz, hogy a fogyasztói szerződést megkötöttnek kell tekinteni. Na de arra már nem tér ki, hogy akkor pontosan mi is a helyzet. Jótállás, vagy szavatosság. Ez vitát keletkeztethet.
Egyébként a tavaly tavaszi PTK változása miatt vált szükségessé a jótállás, szavatosság szabályainak módosítása. Ettől függetlenül több, igen gázos dolog van a szabályozásban, kezdve onnantól, hogy az új alapfogalmak magyarázata is hibás. Aztán van még egy dolog, ami szintén igencsak sok vitát fog generálni a vásárló-eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr között. Ugyanis ha a termék ára 10000 Ft alatt van és emiatt nem tartozik a jótállásra kötelezett termékek közé, a gyártó, importőr nem fog kiadni jótállási jegyet. Viszont mire az üzletbe kerül az áru és az áfával, árréssel növelt ára átlépi a bűvös határt, az üzlet köteles jótállási jegyet adni a termékhez. Namármost, ha a termék meghibásodik, a jótállás szabályai élnek a vásárló (fogyasztó felé). Viszont az eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr felé csak szavatosság áll fenn. Magyarán az ilyen termék meghibásodása jó eséllyel az üzlet kára lesz.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ha legalább spam ügyben is ilyen hozzáállása lenne a hatóságnak, akkor nem tartoznának nekem lassan 1 éve 6000 Ft-al és spammerekre már régen ráküldték volna a NAV-ot, hogy a nekem jogosan megítélt összegeket adók módjába behajtsák rajtuk. DE csak a ...-ket vakargatják.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz szabogabor10 #30576 üzenetére
Majd a GVH belecsap a lecsóba, mert szegény piroskát kihagyták a játékból. Majd őt is be kell venni, meg alapos büntit szórnak ki a két szolgáltatóra.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Tegnap vettem egy Telenor N900-as készüléket Praktikum Ász tarifa csomagban. Itthon összerakom, beüzemelem, szépen megy a wifi, GPS, Még egy 8 gb-os memóriakártyát is találtam hozzá. A Navigációs programmal bíbelődtem igazán, aztán megejtettem a SIm aktiválását. Pillanatok alatt ment is. Mivel a telefon wifin lógott, így aztán semmi jel nem utalt arra, hogy valami nem kerek. Aztán ma, elvittem magammal a melóba. Próbálnám a netet, hát az nincs, noha 150 megát írtak, hogy annyi van. Felhívom a 1220-at, elsorolom mi a nyűgöm. Mondja a fickó, látja mi a baj, máris megoldja. Örülök, mint majom a farkának. Próbálnám a netet megint, most sem megy. Annyival előrébb jutottam, hogy csatlakozott, de adatforgalom nem volt. Korábban egyből kiírta, nincs adatkapcsolat. Na, megint hívom őket, elsorolom a bánatomat, Mondja a hölgy, igen, látja mi a gond. Baráti 3 számból legalább egyet meg kell adni, utána menni fog a net. Na, megadtam egy számot. (úgysem fogom hívni) Próbálom utána, öröm és boldogság, van net! Mivel ugye hívtam az ügyfélszolgákat, küldtek SMS-t, hogy értékeljem a munkájukat. Küldeném az SMS-t, hát nem megy el. Semmilyen számra nem megy. Már-már erősen érlelődött bennem a készülék falhoz való vágása a méregtől. Már egy jó órát elküszködtem vele, mondom nincs mit tenni, újra telefonálni kell. Felhívom őket megint, elsorolom az újabb bánatomat, mondja a hölgy, hogy ráküld egy frissítést az SMS szolgáltatásra, mert nem volt aktív! Basszus, még az SMS küldést is külön kell kikönyörögni, hogy aktiválják? Én még ennyit nem küszködtem SIm kártyával mint ezzel.
Végül egy megjegyzés. A feltöltésekhez ugyebár netet is adnak, összegtől függ az adatkeret nagysága. Igen ám, de az sem jár automatikusan. Mert csak akkor lesz aktív, ha legalább egy baráti számot megad az ember. Első körön nem látja az ember a logikáját ennek, de nekem van egy elképzelésem. Kicsit aljas a módszer ha tényleg erről van szó, de sokaknak eszébe sem jut. Szóval, gondolom ha a feltöltés után csak úgy egyből adnák az adatkeretet, azt elhasználnák az emberek, főleg úgy, hogy lehet nem is telefonálnának, mint például én. Namármost, bevetették azt a trükköt, hogy 3 Telenoros számot meg lehet adni, amit aztán 20 Forintért lehet hívni. A trükk ott van, hogy nagyon sok ember ebbe beleugrik, ha már 40 helyett csak 20 Ft percenként, akkor miért ne hívja azt a számot, amit megadott. A szolgáltatónak is jó, mert ugye fogy a pénzügyi keret. Nem rossz az elgondolás, valószínűleg az emberek többségénél be is jön. Nálam azonban nem fog bejönni. Alapjában véve navigációs eszköznek szántam a telefont, így aztán a beszédhívás sokadrangú dolog. Esetleg majd netre használom, mert azt írták, hogy ha 3000-el feltöltöm, akkor fél éven át havi 500 megát adnak. Ez sem rossz, aztán majd ha letelik a fél év, majd látom mi lesz. Lehet, hogy nem is lesz benne SIm, mert navigációhoz minek, ahol van Wifi, oda meg megint minek?
Végül egy érdekesség. A MyMenűben az adatforgalmi keret úgy alakult, hogy lement 148,7 mbra, amit fel lehet használni. Később nézem, akkor meg azt írja, 149,6 Mb. Ha így haladunk, reggelre lehet meglesz a 200 mega.
Ja, még valamit. lehet nem csak erre a típusra jellemző, de ez a hálózat/USB töltő egyenesen botrányos. Ha ténylegesen kocsiban navigációra használja az ember, akkor hogy a jó istenbe töltse közbe, mert az a kis rövid kábel az nem fog elérni ameddig kell. Az akku meg aligha bír ki egy feltöltéssel folyamatos navigálással 4-5 óra hosszát.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Naja. Az borzalom, hogy egyes szolgáltatások a hónap első napjától az utolsóig tartanak, míg másik meg a kártyás ciklushoz igazodnak, amik 30 naposak. namármost ugye van 30, 31 és egy nyomorult 28 vagy éppen 29 napos hónapunk. Ember legyen a talpán, aki több hónap, vagy több év távlatából fejben tudja tartani, hogy éppen mikor van a kárytás ciklus, illetve az adott szolgáltat havi, vagy kártyás ciklus alapján újul meg. Ez az egész úgy sz@r ahoyg van.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Hát, mit ne mondjak, a fejlesztőknek biztos vannak kész érveik, hogy egy nagy lefedettséget biztosító bázisállományt miért éppen egy 2200 lakosú nagyközségbe raktak, ahonnan a közelben lévő 5-10000 lakosú településeket éppen nem fedi le, még a kültéri is csak igen neccesen. Az meg külön jó, hogy ahhoz a településhez tartozó járási székhelyet meg egyáltalán nem érinti még a kültéri lefedettség sem. Még csak főút sincs, így aztán végképp nem értem, hogy annak a 2200, plusz a szomszédban lévő 150 fős kis falunak építettek ekkora beruházást. Bár lehet, hogy a térkép van elrontva, mert éppen fordítva van a kül és beltéri lefedettség.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz 313313 #31274 üzenetére
Azon az adott területen a senki földjén, határtól messze nyugodtan lehetett volna nem a prérit, hanem a lakott területet besugározni. Mondjuk nincs 4G-s telefonon, így aztán nem tudom ellenőrízni, hogy tényleg oda rakták az adót, vagy csak rossz helyre rajzolták a térképen. Minden esetre elég beszédes.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én faxon küldtem el a nyilatkozatot. Ha elfogadják, elfogadják, ha nem, nem. Két számukra is elküldtem. Az nem volt fogléalt. KI használ ma már faxot? Én.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Annak idején a nagy nyilatkozattételkor ugyebár minden elérhetetlen volt a Telenornál. Én nemes egyszerűséggel faxon küldtem el az egyet nem értésemet az emeléssel kapcsolatban. Szépen felsoroltam az érintett telefonszámaimat. Az előzőleg lemásolt személyit és lakcímigazolót tartalmazó papírra nyomtattam ki a szöveget és azt faxoltam el. Nem küldtek semmit, én nem kerestem, csak most néztem, elfogadták a nyilatkozatot.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Csütörtökön mindenkinek ingyen lesz a net? Azaz az aznap forgalmazott adatmennyaség nem számít bele a keretbe?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azért látszik az ingyenesség. De böngészni még tökéletes:
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Náunk a beszédhívás akadozik.Szaggat,alig érthető. De ugyanez a helyzet a 30-asokkal is.Közös tornyon vannak.Valahol itt van ahiba nálunk. Tegnapelőtt teljes leállás volt vagy fél órára.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Értetlenül állok a helyzet előtt. Adott egy tavasszal vásárolt okostelefon Praktikum Ász csomagban. Kezdőegyenleg 600 Ft volt. 3000 Ft-os feltöltéssel 6 hónapon át havi 500 mega adatkeretet adtak.Ekkor az egyenleg 3600 Ft volt Október 31-vel ez lejárt. Az 1000 Ft-os 500 megás adatjegyet november harmadikán vagy negyedikén rendeltem meg. Levonták az 1000 Ft-ot, egyenleg 2600 Ft. A telefont csak netre és Voip hívásokra használom. Se sms, se gsm hívás. Az egyenleg pár napja is 2600 Ft volt. Nézem ma reggel, egyenleg: 2892 Ft. Csak lesek kifelé a fejemből. Honnan jött hozzá az a 292 Ft? Nézem a részleteket, Egyenleg 2892 Ft, mobilvásárlásra felhasználható keret: 2600 Ft. De mi ez a 292 Ft? Mondjuk még mindig jobb, mintha ennyi eltűnt volna, de akkor sem értem. Ha tört havi díjat számítottak volna, arra a 3-4 napra a díj nem 292 Ft lett volna, hanem maximum 133 Ft. De akárhogy számolom, sehogy sem jön ki kerekre a napok száma. Ráadásul ez az összeg majdnem 9 nap díjának felel meg, ennyivel tuti nem később rendeltem meg a szolgáltatást, ráadásul mindig egész havi díjat vonnak le, függetlenül a kártyás ciklus időpontjától.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
USB modemmel (7,2/3,6) De telefonról 8,58/3,6, mindegyik 3G.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Sayuar #38094 üzenetére
Ezzel csak egy baj lesz. MIkor ez szóba került, az is, hogy az unió úgy fogja szabályozni a dolgot, hogy roamingoló kártyával ne legyen olcsóbb a telefonálás mint a a saját országbelivel. Nyilván nem a belföldi perceket fogják lejjebb vinni. Szerintem valami olyasmit fognak kitalálni, hogy alapból nem lesz aktív a roaming, aktiváltatni kell. Vagy ha az lesz, az első roaming híváskor egy nagyobb összeget lekap, aztán utána már jönnek az olcsóbb percdíjak. Mondjuk aki sokat beszél, még akkor is megérheti neki. De valami csavar tuti lesz benne. Mondjuk az viszont már szégyen, hogy a roaming sms már olcsóbb mint saját hálózatból küldeni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Mindegy, hogy a portéka garanciás vagy sem, az eladónak kötelessége a készüléket átvenni és szervizbe juttatnia. Amennyiben nem garanciás, minden költség az ügyfelet terhel. (szállítás, bevizsgálás, alkatrész ára, munkadíj, visszajuttatás költsége) Ennek tudatában kell dönteni arról, hogy a készüléket leadjuk vagy sem. Pont ebből volt pár éve egy üzletnek büntetése, mert a fogyasztóvédők a szervizeltetést tesztelték és az üzletben azt mondták nekik, garancia lejárta után ők nem veszik át a terméket pénzes javíttatásra.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #38535 üzenetére
Akkor pontosítok. Ha a tulaj javíttatni akarja a készüléket saját pénzén, (tehát garancián kívül) akkor bizony köteles átvenni javításra. Ne akarj ezzel a problémával lyukra futni a fogyasztóvédőkkel, mert ráfázol.
Részlet az egyik nagyker által küldött e-mailből:
"A napokban egyik partnerünk beszámolt arról, hogyan húzták csőbe és bírságolták meg 100 000 Ft-ra.
Vásárlónak álcázott Fogyasztóvédelmis gépet akart venni és kérdezte, hogy a garanciajegyen feltüntetett 1 év lejárt után mi tegyen, ha meghibásodik a gép, visszahozhatja-e a boltba. A válasz az volt: nem hozhatja boltba, ha lejárt a jótállás, juttassa el közvetlenül a szervizbe.
A Fogyasztóvédelmis nem fogadta el a választ a 2 évig kötelezően biztosítandó szavatosságra hivatkozva és kiállította a bírságról a jegyzőkönyvet. "
Igaz, ez 6 évvel ezelőtt volt, de a jótállási szabályok nem enyhültek, hanem szigorodtok. Továbbra is él a minimálisan 1 év jótállás+ 1 év szavatosság. Ha pedig a termékre a gyártó 2 év jótállást vállalt, akkor az 2 év. A 2014-es PTK változás hatálybalépése után (változtak a jótállási szabályok is) pár héttel megjelentek nálam a fogyasztóvédők. Én is megbuktam volna, ha éppen nem aznap reggel küldött volna az egyik nagyker összefoglalót a változásokról. Had ne mondjam, párszor neki kellett futnom hogy megértsem miről is van szó, mert olyan zagyva volt a szövege. Volt egy 4-5 sorból álló mondat, ami értelmezhetetlen. Meg is mutattam a fogyasztóvédőknek, hogy ezt a mondatot most hogy értsem, fordítsák már le magyarra. Összenézett a két nő, majd azt mondta az egyik, megmondják őszintén, fogalmuk sincs. Ők is tanakodtak erről az irodában, de nem jutottak eredményre. Én viszont megfejetettem. Az a lényeg benne, ha egy termék szavatossági időn belül (tehát nem garancia!) elromlik, a vásárló a rossz helyett újat kap, a szavatosság újra indul. Ha úgy adódik, akkor szinte a végtelenségig, mert a cserével mindig újra indul a szavatosság. (természetesen ha 6 hónapon belül romlik el)Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz #79335424 #38728 üzenetére
Érdekes. Én úgy tudom, egy fajta módon ingyen kell hogy biztosítsák a hívásrészletezést. Általában úgy, ahogy nekik egyszerűbb, olcsóbb. Nekem a vezetékes szolgáltató e-mailben küldi el minden hónapban. Egyszer küldtek egy mailt, hogy ezentúl e-mailben tudják ingyen biztosítani. Ha apostai módot választom, akkor valamennyit fizetni kell érte. Jó nekem e-mailben is.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Telenor Online regisztrációja nincs? Ott is megtalálja akódokat. ha nincs, akkor szívás. Pontosabban akkor szívás, ha a telefont sem tudja bekapcsolni a kód hiánya miatt, mert akkor regisztrálni sem tud. De ha be van kapcsolva, akkor tud regisztrációt csinálni. Sőt, valamikor létezett egy telefonszám, amire ha elküldte a PIN szót, akkor visszaküldték a kódokat. Ja, az a PIN2 volt, 9000746 számmal.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Elsején van a kárytás ciklusom. Aktív az 500 megás net. Ha lemondom, az akkor a kártyás cikluskor fog véget érni, vagy 72 órán belül kakukk? Ha lemondás után megrendelem a 100 megást, akkor az hogy fog indulni? Azt el szeretném kerülni, hogy lemondom, megszűnik az 500 megás net, aztán ha újra rendelek másiukat, annak is levonják az árát. Jó, végülis a hó vége már nincs messze, majd előtte 1-2 nappal lemondom ha nincs más.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Történt, hogy mivel itthon is és a melóhelyen is van wifi, alig használom a mobilnetet. Így a havi 500 mega sok, elég a 100 mega. Árban fele. Felhívtam a szolgáltatót, hogy ha lemondom az 500 megát és megrendelem a 100-at, akkor az azonnal aktiválódik, vagy kártyás cikluskor? Mondja a fazon, meg tudja oldani, hogy az 500 mega 29-ig éljen és elsején a 100 megás aktiválódjon. Ez így tökéletes. Megcsinálta. Jött is az SMS egyből, hogy az 500 megás csomagot törölték. Remek! Nézem, persze hogy nem csatlakozik a telefon a netre. Az 500 megából még 485 mega volt. Visszahívtam őket, elmondom mi a nyűgöm. Azt mondja a csajszi, adjak be írásban reklamációt. Mondom, az vagy egy hónap mire lesz belőle valami, a net viszont kellene holnap és holnapután. Erre azt mondja, akkor azt tudja csinálni, hogy aktivál egy adatjegyet, ami március 1-ig él. Aztán felveszi a reklamációt, amiről írásban értesítenek majd. Az adatjegy árát majd jóváírják és lehet, hogy az 500 megás árából is térítenek. Na, hát most itt tartunk. Az azért érdekes, az adatjegy lejárati időpontja február 24. Azaz ma. Na, az érdekes lesz, ha éppen csütörtökön nem lesz net a telefonon. Na, akkor tuti megint hívom őket csütörtök reggel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #40296 üzenetére
A válasz nem fér bele az off topicba, de még a fórum keretébe sem. Így inkább nem írom le.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #40958 üzenetére
Kötelesek átvenni javításra a terméket, nincs apelláta. Vele együtt jegyzőkönyvet is kell felvenniük, amiből egy példányt átadni az ügyfélnek. Sőt, garancián túl is köteles átvenni ha az ügyfél azt akarja, (volt már ilyenből fogyasztóvédelmis probléma, garancia lejárta után nem vették át a terméket javíttatásra, éppen fogyasztóvédők végeztek "próbaszervizelést" ) viszont ilyenkor már a felmerülő költségek az ügyfelet terhelik.
Postázás előtt azért kérdezd meg a szervizt, hogy úgy fogadják-e a készüléket, mert a legtöbb helyen nem. Éppen a szállítási rizikó miatt, hiszen olyan sérülés érheti a készüléket, ami már garanciából kizáró ok.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nagyon készülnek valamire. Miért van az az érzésem, hogy mi ebből nem fogunk jól kijönni? Majd bemagyarázzák hogy a változás az igenis milyen jó nekünk. Én már nem eszem meg ezt a galuskát.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ahogy elnézem március óta közlemény sem volt. Pedig az ÁSZF az változott. Nehogy már tudni lehessen a változásról. Ahhoz nyálazzuk át az egész szöveget és hasonlítsuk össze a korábbival. Ügyes!
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Van egy kártyás internetes SIM kártyám, amit usb modemben használtam laptopon. Úgy néz ki, most már nem lesz rá szükségem. Szűk 1 hónap múlva lejár a kártya érvényessége, de van még rajta több mint 2000 Ft. Van-e valamilyen mód, hogy egy másik kártyás számomra átvigyem az egyenleget róla? Vodafonenál simán meg lehetett tenni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #42159 üzenetére
Ügyfélszolga azt mondta tegnap, hogy az egyedi igénykezelési osztálynál kérhető a visszafizetés, amit 3 nap alatt bírálnak el. Ha a kártya lejárt, a pénz elvész. Már nincs 30 nap a kártya érvényességéből. Én is hallottam a lejárt kártyán lévő összeg visszakéréséről. De ebben nem volt partner az ügyfélszolga, sőt véleményem szerint vagy nem tudott róla, vagy szándékosan akart félre vezetni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nekem 1 hónapja van 2 SIM-es telefonom, de nem tapasztaltam olyat, hogy valamelyik kártya ne lett volna a hálózaton.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én egy ingyenes SMTP szervert használok. Ha wifin csatlakozok a nethez, a telenoros SMTP-t nem lehet elérni. Így meg mindegy milyen hálózaton csatlakozok a nethez, a leveleket el tudom küldeni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #65076 üzenetére
Igen. Éppen ezért használok olyan smtp szervert, ami független attól, hogy milyen internetet használok. Itthon és a melóhelyen van wifi. Arról nem megy a Telenor SMTP-je. De mailt azért néha szeretnék küldeni. Ezért ne kelljen mobilnetre átváltani.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz viktorhu #65078 üzenetére
Nos, amit én használok, annak van fizetős változata is. Az ingyenes korlátozva van a naponta elküldhető e-mailek számát illetően. Nem enged spamelni, szóval teljesen biztonságosan használható. Nincs rajta mit csodálkozni. Tulajdonképpen azért voltam kénytelen meglépni ezt a dolgot, mert a drága jó internet szolgáltatóm egy nyamvadt smtp szervert sem tudott biztosítani. Így meg csak a web alapú levelezés lett volna használhatzó. De könyörgöm, a 21. században, nem webről levelezzünk már.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- DIGI Mobil
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Spórolós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...