-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Trükkös a Telenor. Nézegettem, hogy milyen tarifacsomagra váltsak hétfőn. Még úgy szimpatikusnak tűnt az Alap tarifacsomag család, de azért a kisördög ott motoszkált bennem, hogy ennyire szép nem lehet. Nem is. A tarifacsomag ismertető oldalán egy árva szó nem esik se a kapcsolási díjról, se arról, hogy a teljes egészében lebeszélhető havidíj megvan-e osztva hívásirányokra. Kérem szépen ott a kapcsolási díj, és 60 %-át hálón belül, 40 %-át hálón kívülre lehet felhasználni. Mindez az ÁSZF módosítások tarifa mellékletéből derül ki. Így viszont már mindjárt nem olyan rózsás a helyzet. Számlást elvetettem, nézzük a kártyás csomagokat. Magyrán szólva egyik szarabb mint a másik. A percdíjak úgy valahol a 10 évvel ezelőtti szintet tükrözik, (50-80 Ft/perc azért vicc) plusz még hozzádobják a kapcsolási díjat. De könyörgöm, magyarázza már el valaki, hogy egyáltalán mi ez a kapcsolási díj? Milyen plusz költségek jelentkeznek a hívások létrejöttekor, főleg ha hálózaton belüli a hívás? Azt hiszem, nem kevesen ugranak be a percdíjaknak. Milyen jónak tűnik, aztán mikor megkapja az első számlát, akkor néz nagyot, hogy nem egészen úgy vannak ám a számlázandó tételek, mint ahogy a weboldalon szerepelnek.
Na ezért váltok számlásról kártyásra. Drasztikusan visszafogom a telefonálást. Azért nevetséges, hogy vezetékes telefonról, jószerével fele annyi percdíjjal megoldható a mobilok hívása, másodperc alapon, mindenféle sallangtól és cullangtól mentesen. Éves szinten durván 25-30000 Ft-ot fogok spórolni a telefonköltségen.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12847 üzenetére
Készülék Telenor függő, csere nincs betervezve. Miért is? Ilyen árak mellett a telefonáláson kívül egy kanyi vasat sem áldozok semmi másra. Ha esetleg kidöglene a telefon, akkor sme vennék csili-vili okostelefont. Miért is? Minek, ha scak telefonálásra használnám? Elővenném az öreg K700-ast azt annyi.
Azért durva, hogy Neophone-ról 33 Ft/percért lehet hívni mobilt másodperc alapon. Nincs telefonadó és nincs kapcsolási díj. Igaz, hogy nem hordozható, De ha nem sürgős, akkor itthonról arról fogok telefonálni. Plusz van még másik két kártyám, amik a kivéreztetésre vannak szánva. Azokkal is ellébecolok még egy darabig. Fél év múlva állítólag csökkentik az adót, ha az állam megszünteti az egyiket. Mondjuk én ebben nem hiszek. Halottat a temetőből visszahozni nem szoktak.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azért ha így haladunk, a roaming hívás is olcsóbb lesz unión belül mint a belföldi. Az SMS már az, nagyon sok belföldi tarifához képest.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12855 üzenetére
Nem. Használtam én sok mindent. De szép lassan olyan, számomra irreális árat találtak ki, illetve trükközgetnek (lásd kapcsolási díj, hívásirány megosztás a lebeszélhető havi díjban) olyan galád módon, hogy egy átlag felhasználó majd csak az első számla kézhezvételekor fog szembesülni, hogy a számlája majdcsak a duplája lesz mint szokott lenni. És nem fogja érteni miért. Ha most 20-30 perceket kell várni a humanoidra, akkor másfél, két hónap múlva órákat, mert annyian fognak reklamálni. Nem azt mondom, hogy nem tudnám kifizetni ezeket a burkolt áremeléseket, de azért a pofátlanságnak is van határa. Nem az a léyneg számomra, hogy ki tudom-e fizetni az új díjakat, hanem az, hogy ér-e ennyit a szolgáltatásuk. Nekem egyértelműen NEM a válasz. Még lenyeltem volna abékát, ha a hívásirány aránya nem lett volna megszabva. De mivel a hívásaim 99 %-a hálózaton belüli, így aztán a "lebeszélhető havidíj" 40 %-át dobjam ki? Na nem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12859 üzenetére
Én is a visszacsökkentésre gondoltam, nem arra, hogy valóban megszűnik-e az egyik adó. Szerintem sem csökkennek vissza az árak, nyilván már most meg van az ok, amivel majd indokolni fogják, miért nem csökkentik. Bár én arra sem mernék mérget venni, hogy az adót tényleg megszüntetik. Ötletekért és trükközésekért a kormány sem megy a szomszédba.
Az a gusztustalan az egészben, hogy az adóra hivatkozva csinálták ezeket az átalakításokat. Ha tényleg ez lett volna az igazi indok, ráraknak 2 Ft-ot percenkét és oszt csókolom. De mellé behozni ezt az értelmetlen kapcsolási díjat, (amit esetleg másodperc alapú számlázásnál talán még el is fogadnék) emellett a hívásirány arányokat is bevezetik, akárhogy is nézzük, ez többszörös áremelés úgy, hogy nem emeltek árat.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12863 üzenetére
Hála istennek, nincs hűségem se készülékre, se tarifára. Akkor váltok amikor akarok. Sejtettem én, hogy nem szabad hűséget esküdni. Februárban járt le a hűségszerződés. De nem is mostanában fogok aláírni neki az is biztos.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én nem regisztráltam újra. Nekem is scak a számlainformációk menű volt elérhető, az is elég hiányosan. AZtán addig nyomkodtam a beállításoknál valamit, hogy SMS-ben leküldött egy kódot. Azt ott beírtam és láss csodát, azóta rendesen működik.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azért érdekes ez. Igaz, hogy most váltottam kártyásra egy hete, de előtte a Telenor online-t nézegettem. Nekem is ott volt a magas telefonszámla limit értéke indulásra várva. De ez az összeg 24500 Ft volt, miközben a havi telefonszámlám nagyon ritkán érte el a 3000 Ft-ot. Lehet azért, mert legalább 6 évig előfizetéses voltam? Tehát nem csak a számla nagyságán, hanem az előfizetés időtartamától is függ?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Hú, micsoda káosz. Eddig is hadilábon állt a nép az azonosítókkal. Most még nagyobb lesz a zűrzavar. Nekem is kellett egy 4 jegyű jelszót választanom, de nem nagyopn magyarázták mire való. Na, majd ha intézkedek, elmondom az összeset, aztán az ügyfélszolga válogassa ki magának belőle azt, ami neki kell.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz St3ven #13217 üzenetére
De igen. Sőt, számlásoknak is ott figyek a kapcsolási díj, de kártyásoknak még + nettó 2 Ft percenként. Számlásoknak nincs ugyan a + nettó 2 Ft, de helyette meghatározták az alapdíjból lebeszélhető percek hívásirányát. 60-40 % hálón belül és kívül. Ez sem kevésbé gusztustalan.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na ugye, milyen szerencsés vagyok, hogy ellenzem az okostelefonopökat. Így aztán nem vettem meg februárban kedvezménnyel és rabsággal az új telefont. (februárban járt le a hűségszerződés) Most, hogy ránk lőcsölték az újabb adót, meg kitalálták ezt a havidíjban foglalt percek hívásirány arányát, gondolkodás nélkül váltottam kártyásra. Július 9-e óta csupán 10 Ft-al apadt az egyenlegem, az is roaming hívásfogadás miatt. Én nem pofázok sokat, meg tudom állni, hogy akár 2 hétig sem hívok mobilról. Van vezetékes is, amiről olcsóbb, arról intézem. Vezetékesről most már mobilt is olcsóbban hívok. Meg van még két kártyám, amit októberig szépen leketyegtetek, aztán azoknak is búcsút intek. Februárban is kivégeztem már kettőt. De visszatérve a hűségre, én is kárytásként kezdtem. Akkoriban még nem lehetett bármiylen kártyás csomaghoz bármilyen készüléket venni. Általában a nagyon olcsó, kis tudású telefonokat adták. Számlásakhoz lehetett kérni jobb készülékeket. Na ezért lettem én annak idején számlás. Mikor annak lejárt ahűsége, akkor vettem 2 éve a Naite-t másod telefonnak. Mai napig azt használom mobilnetre. A djuiceos 100 mega nekem egy hónapra elég telefonról nyomni és nem 1000-ért, hanem 500-ért kapom. Februárban lejárt a hűség a kártyámról és nem hosszabbítottam meg. Ha telefont kellene vennem, akkor az valószínűleg most már nem a szolgáltatótól kerülne ki, hanem független forrásból. A térerővel nem volt gond, mivel kártyásként kezdtem, így nyugodtan vállaltam a hűséget, mert tudtam használni a telefont. Most is van térerő, de amilyen kavarások vannak a Telenornál hónapról hónapra, beleértve az egyre rosszabb tarifacsomagokat, azt hiszem nem mostanában lesz az az idő, amikor tarifa, vagy készülékes hűségnek aláírjak. Majd ha úgy látom, hogy egyre jobb tarifákkal jönnek ki reális áron és ez hosszabb távon folytatódó tendencia lesz, akkor talán vállalok hűséget, esetleg előtte számlásra váltok. De azt hiszem minimum 2 éven belül erre reális esély nincs.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz axioma #13287 üzenetére
Vannak alternatívák. Két vezetékes szolgáltatót használok. AZ egyik havidíjas, 1270 Ft a havidíj, viszonylag jó opercdíjakkal. De van ennél jobb is, a Neophone. Nincs sallang(kapcsolási díj, plusz adó, trükközés stb) Másodperc alapú elszámolás, havidíj nincs, (feltöltőkártyás) minden hazai, minden uniós és még egy rahedli ország, köztük az USA is vezetékes számok 5,2 Ft/ perc másodperc alapon. Hazai mobilhívások 33 Ft/perc másodperc aslapon. Hálózaton belül meg ingyenes. Én már évek óta használom tekljes megelégedéssel. Egyszer kell egy kisebb beruházás a hardverra, utána csak a feltöltésre kell költeni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én azt hiszem a kötbér összege az idő múlásával sem csökken. (régen igen). Így tehát ha a hűség lejárta előtt 1 nappal mondja fel valaki a szerződést, ugyanannyit fizettetnek vele, mintha szerződéskötés után 1 hónappal mondaná fel. Ha jól rémlik, a kötbér összege 50000 Ft.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz axioma #13299 üzenetére
Ez igaz, csak ugye az nem mindegy, hogy én mennyiért hívok mást. Mert ha nem sürgős, akkor az itthoni vezetékesről hívhatok céges vezetékest, vagy magánszemélyt az otthoni számán. De akár mobilt is, mert az is olcsóbb mint mobilról.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz Dave1984 #13532 üzenetére
Csak nehogy a többi is vérszemet kapjon ettől a marhaságtól. Bár nekem mindegym, mert átváltottam kártyásra. Holnapután lesz 1 hónapja. Mindössze 10 Ft fogyott az egyenléegemből. Mondom én, hogy a 3000-es feltöltéssel elvegetálok egy évig is ha kell.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Dave1984 #13541 üzenetére
Valószínűleg ezért a változtatgatások miatt nem fogok én többet hűséget vállalni. Az utóbbi években egyszerűen nem lehet kiszámítani, hogy mi lesz fél, vagy egy év múlva. Legalábbis a Telenornál ezt látom. Nem tudom mi a helyzet a másik két szolgáltatónál, dehát ugye kartel nincs.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Sosem értettem ezeket az egyoldalú szerződés módosításokat. Elvégre a szerződés arról szól, hogy két fél közösen megegyeztek valamiben és ahhoz tartják magukat. De a szolgáltatók orrba-szájba erre-arra hivatkozva egyoldalúan módosítják a szerződéseket. AZ NMHH helyében én bizony előírnám, ha hűségszerződés van az ügyfél részéről, akkor a szerződés lejártáig a szolgáltató se változtathasson az ügyfél kárára. Se percdíjat, se semmit. Ez így lenne korrekt. Akinek nincs hűségszerződése, azt úgysem köti semmi, bármikor felmondhatja a szolgáltatást, rájuk nem vonatkozna a szerződésmódosítás tilalma. Majdnem úgy néz ki, a szolgáltatót minden jog mellit, az előfizetőnek meg kötelessége kussolni és fizetni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz emil85 #13697 üzenetére
Ja, mint a hívás felépülése után, 4-5 másodpercig nem hallok semmit. A másik fél igen. Rávágták, készülékhiba. Csakhogy:
- A probléma csak 3G-n tapasztalható
- SIM lett cserélve (megbántam mint kutya ami kilencet kölykezett)
- A probléma csak akkor és kizárólag akkor jelentkezik, ha a másik fél is Telenoros
- A hiba az új hálózat beüzemelésével egy időben jelentkezett és tart a mai napig, lassan egy éve
Néha eltelik 1-2 hét hiba nélkül, máskor meg egy hívás alatt akár 2 alkalommal is jelentkezik. Az első általában a hívás létrejötte után pár másodperccel. A második már változó. Volt hogy pár perc múlva, de olyan is volt, hogy 3/4 óra múlva. Második hiba nem mindig van.
Aki ezek után is készülékhibát mond, azt szembe köpöm. Nyíltan sosem fogják bevallani, hogy úgy szar a rendszer, ahogy van. Saját magával sem kompatibilis, nemhogy más eszközökkel. Ráfogják a készülékre, esetleg SIM hibára, mert ez a legegyszerűbb. Csak éppen a tényeket, időpontokat nem veszik figyelembe, abból egyértelmű lenne, hogy náluk van a hiba.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz emil85 #13702 üzenetére
Az inkompatibilitás miatt van. Vannak helyzetek, amikor külön-külön minden jó, de ha együtt vannak, akkor nem. Mondok egy példát. Mikor annak idején a Pannon GSM bevezette a Pannon mobil posta szolgáltatást, minden szépen és jól működött. Aztán egyik naptól azt vettük észre, hogy egyes e-mailek nem mennek el a telefonról. Hibát jeleztek. Nem értettük. Aztán ahogy gyűjtöttük a tapasztalatokat, egyre több mindenre jöttünk rá. Többek között arra, hogy csak a Sony Ericsson telefonokat érintette a probléma. De tteljesen véletlenszerűen. Legalábbis azt hittük. Aztán csak addig nyúztuk a technikát és a szolgáltató szakembereit, hogy meglett a hiba. MÉghozzá az, ha ENTER karakter volt a mailben, akkor azok a levelek Sony Ericsson telefonról nem mentek el. Minden más márkáról igen, de SE-ról nem. Készülék jó volt, a szolgáltatónál sem volt bibi, mégsem volt jó. Aztán kiderült, hogy a szolgáltató szoftvert módosított a rendszeren és onnnatól fogva nem mentek el az enteres mailek . Az is kiderült, hogy amiatt, mert a SE telefonok az ENTERNEK más kódot adnak mint atöbbi. A rendszer ezzel a kóddal nem tudott mit kezdeni és nem továbbította a leveleket. A szoftvermódosítás előtt egy bővebb utasításkészletet használt a szolgáltató, míg a frissítás után már csak a szabványosat. NMa, ebbe a szabványban valahogy nem volt benne a SE féle Enter kódja. Írtak hozzá egy kis patchet és azóta is működik a dolog. De mire ezen végig zongoráztunk, eltelt 3-4 hónap. Ráadásul úgy, hogy aki segített, a Pannonn GSM-nél dolgozott és az egyik frumon vetettük fel a problémát. Nem őhozzá tartozott ugyan, de segített a probléma megoldásán. A fórumról többen folyamatosan teszteltük a rendszert. Egyfajta teszterek lettünk ketten-hárman. Szóval ezt scak azért említettem meg, mert külön-külön ott is minden rendben volt, csak úgy összességében mégsem voltak hajlandók egymással működni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz emil85 #13704 üzenetére
Bármilyen készüléket vehetsz, garancia a szabványok ellenére nincs, hogy minden rendben fog is működni rajta. Többen írták már, hogy az új hálózaton ilyen-olyan készülékekkel problémák voltak. Nos, most te is ebben a cipőben jársz. Csak míg az új készülékekből igen sok volt a hálózaton és gondolom a reklamációk száma is sok volt, így aztán léptek a7z ügy érdekében. De ha egy 5-6 éves telefon nem működik az új hálózaton, azért aligha fogja magát törnia szolgáltató, hogy változtasson ezen, hiszen hány olyna készülék lehet még üzemben? Egyáltalán csoda, hogy a tervezett elavulás miatt még életképesek és nem egy dobozban porosodnak a padláson vagy a pincében. Az én telefonom is 5 éves lesz decemberben, de szándékomban nincs lecserélni. Okostelefon nekem nem kell, ezt már korábban kifejtettem miért. Ha a mostani bedöglene, akkor elővenném a K700-ast és azzal telefonálnék.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #13714 üzenetére
Persze, akkor már működött rendesen. A kavarodás olyan 2003-2004 környékén volt, de lehet hogy még korábban. Most számolok. Új helyen 2007 januártól fórumozok, a régin 2006-ban lettem kegyvesztett április körül. Ez meg még jóval előtte volt. Igen, tehát 2003-2004-ben.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #13720 üzenetére
2004 szeptemberében vettem a K700-ast. Előtte T68i-t használtam. A T68-as számlás volt. Számlás előfizetőknek már akkor rendelhető volt a Pannon Mobile mail szolgáltatás. Sőt, már előtte is. 2004 novemberében terjesztették ki a kártyásokra is, valamint akkor jött be az értesítő SMS lehetősége. A szolgáltatást újonnan megrendelőknek az SMS-ek fizetősek voltak, a régi megrendelőknek havi 100 SMS ingyen volt. Tudom, teszteltem mindkét telefonnal, tehát akkor ez már 2004 novembere után történt. De a helyretétel 2005 március-áprilisig megtörtént, mert nem sokáig ment úgy, hogy jó lett volna.
Mondom, csak azok a mailek nem mentek el a telefonról, amik ENTER karaktert tartalmaztak. Minden más elment. Namost, telefonról nem hiszem, hogy sokan szúrtak be ENTER karaktert. Lehet te sem, ezért nem vetted észre, nem tapasztaltál hibát. Egyébként keress vissza az ex-terminál fórumra, ott T68m hozzászólásaira. Ott tárgyaltuk az esetet, vele teszteltem. Akkor a pontosabb időpont is meglesz. Emlékeim szerint tehát 2004 vége, 2005 elejére tehető a hiba az összerakott dátumok alapján.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz Vangelis #14273 üzenetére
Lehet maradi vagyok, nem tartom túl jó ötletnek a Facebookos bonyolítást. Egyrészt nem mindenki regsztrált, másrészt sokan nem is értenek hozzá. Részemről olyna távol állok attól az adathalász oldaltól, hogy ennél messzebb már nem is lehetnék. Van egy kamu regisztrációm, de semmi adatot nem adtam meg. Valós adatokkal meg nem vagyok hajlandó regisztrálni. Egyébként is egy teljesen átláthatatlanm katyvasz az egész a számomra. Arra jó lehet, hogy ott is meghirdetni, toborozni embereket. De ne ott bonyolódjon le az egész. (Szerintem)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Vangelis #14468 üzenetére
Csak egy kis összeesküvés elmélet: Nem lehet, hogy a számlákat szándékosan késve küldözgetik ki informatikai problémákra hivatkozva, hogy esetleg még egy havi emelt összegű számlát lenyúzzanak a pórnépről? Nagyon elrugaszkodott ötlet a valóságtól? Én már semmin sem csodálkozok. Van egyáltalán még elégedett ügyfél? Dícsérő szavakat nem nagyon látok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz polonic #14536 üzenetére
Én is éppen azt néztem, ennyi sz@r tarifacsomagot összeválogatni szép teljesítmény. Azért némi trükközésra adhat okot, hogy az egiknél azt írták, hogy belföldi hálózaton belül teljes egészében lebeszélhető ahavidíj. Ugye ez nem azt akarja jelenteni, hogy hálón kívülre meg semmit, azt egyből számlázzák?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Szerintem semmi értelmes dolog. Egy szolgáltatónak nem buliszervezéssel kellene foglalkozni, hanem szolgáltatni normális minőségben és árban. De egyelőre ennek nyomát sem látjuk, mint ahogy az új tarifák is példázzák.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Az lenne az exkluzív, ha egy másodperc alapú csomaggal jönnének ki, aminek havidíját minden irányba le lehet beszélni. A havidíja 2000-3000 Ft között lenne. Na, az ütős lenne.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Tulajdonképpen nálam az volt, hogy bejelentettem egy hibát januárban, ami ellen nem tettek semmit, pedig többször is bejelentést tettem. Aztán azt begurultam, az egyik fórumon összefutottam egy illetővel, aki annála clégnél dolgozik. 2 óra múlva minden rendben volt. Ezek után akartak adni 12600 Ft-ot, mondván, hogy májusban elhárították a hoibát. Mondom, dehogy hárították el, most lett kész júliusban, de csak azért, mert privátban megtaláltam az illetékest. Szóval a kötbér összege kevés. Zsivány volt az ügyfélszolga, mert tuti, hogy tudtra mi a helyzet, mert egyből felajánlotta, hogy akkor fizetnek 18000-et. Milyen érdekes, ez pont annyi, amennyit én is számoltam.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Megint egy nesze semmi fogd meg jól. Egy újabb értelmetlen marhaság drágán. Persze parasztvakításnak jó. És ennek a buliját szervezik olyan nagy titokban. Basszus, telekommunikációs szolgáltató a Telenor, nem buliszervező cég.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz egykori #14723 üzenetére
Én ezért váltottam kártyásra még azelpőtt pár nappal, hogy ezeket a marhaságokat bevezették volna. És köszöni szépen az egyenlegem, az elmúlt 2 hónap alatt csak 10 Ft-al csökkent, az is roaming bejövő hívás miatt. Szóval tőlem felkopik a Telenor álla. Ha nem volt elég a havi 3000 Ft, akkor nem kapnak 100 Ft-ot sem. Ahogy olvasgatom az "elégedett" ügyfelek írásait, nem vaqgyok egyedül. Na majd kíváéncsi leszek a statistikára, hogy mennyivel csökken az előfizetői létszám, illetve a számlások aránya akártyáshoz képest. Majds az 1-2 hónap múlva nyilvánosságra kerülő NMHH adatok lesznek érdekesek. Én azt mondom, minimum 60-70000 előfizetőt veszítettek 2 hónap alatt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Tanks - MMO
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...