-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz Something_ #9036 üzenetére
Persze, akinek olyan modme van, amin van antenna csatlakozó. De akinek nincs, az az egész szerkezetet kénytelen magasabbra, ablakba, erkélyre húzni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nem. Már én is megállapítottam, hogy a netcsomagjaik, pontosabban a kis adatforgalmú csomagok pofátlanul drágák. Még jó, hogy annak idején hozzámvágtak egy djuice-os kártyát mikor vettem egy telefont. Így azon legalább 500 Ft-ért van a 100 mega, nem 1000-ért. Ha a többi csomagot nézzük, akkor még az az 500 Ft is irreális a 100 megához. De ez még az a lélektani határ, amit hajlandó vagyok megfizetni. Ha emelik, akkor vége, lemondom. A Start meg egyenesen vicc. Múltkor fel is hívtam őket, hogy lemondjam a Startot. Inaktívvá ttte az ügyfélszolga, legalábbis az aktív szolgáltzatások között nincs, de azért nem merem kipróbválni, hogy leszámlázzák a 300 Ft-ot a semmire.
Rossz csomagok, állandó átnevezésekkel, pár havonta újabbakkal jöbnnek elő, majd szüntetnek meg korábban bevezetetteket. Szerintem nincs az az ember, aki képes követni a változásokat naprakészen.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz alienpapa #9057 üzenetére
Olyan nincs, hogy akárhol működjön. Olyan van, aminek nincs havi díja és adatforgalom alapján számláz. De ahhoz meg az isten pénze nem elég ám. Mobil Online Start-nak hívják. Az egyik legelbaszottabb csomag, ami csak létezik a Telenornál.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Szerintem lehet felhasználni a kedvezményt készülék vásárlásra is, mert éppen ma hívtak a Telenortól és mint hűséges előfizetőnek felajánlották a kedvezményes készülék vásárlást, vagy 2 évig havi +20 perc beszélgetést hálón belül. Egyelőre nem éltem a lehetőséggel, mert telefont nem akarok cserélni, a +20 perc meg inkább csak mézesmdzag. Ugyanis valóban mindegy lenne, ha először ez a 20 perc, utána a tarifacsomagba foglalt percek telnének, vagy először a tarifapercek, aztán a 20 percek. DE mivel hálón kívülre is telefonál az ember, így már mindjárt nem olyan jó üzlet. Ugyanis ha felhasználja a tarifában lévő perceket, hiába van ott a +20 perc, egy hgálón kívüli hívást már számláznak. Viszont fordítva először ez a hálón belüli 20 perc telne le, akkor a tarifapercek később fogynának el. próbálta bizonygatni a hölgy, hogy mindegy. Mondom, hza csak hálón belül csicseregnék, akkor mindegy lenne, de mivel hálón kívülre is szoktam, így már nem mindegy. Ja, valóban!- volt a válasz. Vagy én világosítottam fel, vagy tudta, csak azt gondolta, én nem tudom.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Pár hete nálunk is piszkálták a hálózatot. Talán páőr órányi volt az az időszak, amikor nem ment a helyi bázisállomás. Aztán olyan is volt, hogy csak GSM volt, 3G nem. De a telefonok simán átálltak GSM-re, mindenféle reklamáció nélkül. Mikor volt 3G, akkor meg vissza. Olyan, hogy totál semmi, ilyen nem volt. Igaz, nem okostelefonnal. Szóval akár készülékbeállítási hiba is okozhatja, mert nem hinném, hogy szegeden semmilyen lefedettsége ne lenne a Twelenornak. Vagy akár a készülék is lehet hibás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz krystman #9167 üzenetére
Az egy dolog, hogy látod a tornyot. Azt már nem, hogy az antennák irányítottsága merre néz. Ha ennyire ugrál, akkor valószínűleg cellahatáron vagy. Jobb esetben, ha ugyanarról a bázisról jövő két csatorna között válogat a telefon, akkor az akkud jól jár. De ha másik LAC-hoz tartozó bázisról, na az szar ügy. Akkor telefon állandóan cellát vált. Ez az igazi szívás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz kutyafile #9177 üzenetére
Akkor lehet, hogy egy speciális esettel állsz szemben. Elképzelhető, hogy maga a báézisállomás is és a telefonod is rendben van külön-külön. Csak éppen a telefonod azzal a bázisállomással nem teljesen okés. Ez a legszemetebb hiba, mert hiába vizsgálják külön-külön mindegyiket, mindegyik azt mutatja, hogy oké. Csak éppen együtt nem hajlandók menni. Volt már ilyen problémaegyébként hadanán a Pannonnál. Telefon oké, hálózat oké, SIM oké. Mehetett a pop3-as levélküldés. Aztán egyszercsak hibát adott. Néha igen, néha nem. Aztán kiderült, azok a levelek nem mentek el a telefonról, amelyek ENTER karaktert is tartalmaztak a szövegben. Ja, és csak Sony Ericsson telefonokkal volt ez, minden más működött. Na, ehhez is hónapok kellettek mire minden kiderült, mert hiába lett minden átnézve, minden oké volt. Aztán egyszer egy technikussal történő beszélgetés után derült ki, hogy a probléma azután jelentkezett, hogy szoftverfrissítést csináltak a hálózaton. De eddigre már többen jeleztük ugyanazt a hibát. Előtte nem nagyon akart foglalkozni sneki a dologgal. Aztán az egyik Pannonnál dolgozó illető vette a kezébe a dolgot és kiderült, hogy korábban azért működött minden jól, mert a szabványt eléggé lezserül kezelte a rendszer. Frissítés után viszont csak szabványosan. Na ebbe a szabványba nem fért bele a SE telefon ENTER karaktere, mert más kódot használtak mint mások. És ez elég volt ahhoz, hogy ne működjön a rendszer hibátlanul. A megoldás az lett, a rendszerhez frissítettek egy kis patchet, amivel kiküszöbölték a SE telefon szövegbeli ENTER karakterének problémáját. Azóta is működik.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Daneeka #9205 üzenetére
Hét, ez nagyon kamu Telenoros hívásnak tűnik. A nevét mondta, mikor bemutatkozott? Egyébként sosem rejtett számmal hívnak. Egyszer volt is róla szó valahol, talán mikor a szolgáltatók nevében ezt a feltöltőkártyás mókát játszottá, akkor nyilatkozta a Telenor (akkor még Pannon), hogy akit hívnak, mindig hívószámmal hívják, sosem rejtett számmal.
Különben meg az is scak duma, hogy a számítógépes rendszer rejtegeti a számot, hogy ne hívogassák vissza. Most őszintén, egy ilyen szolgáltatónak meddig tart megoldani, hogy azokat a számokat ne lehessen visszahívni, amiről ők hívnak? Vagy egyszerűen csak átirányítják a 1220-ra oszt csókolom. Engem is hívtak pár napja, rendesen 20-as számról. Nem próbáltam meg visszahívni, de szerintem lehetne.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Mást. Arról szólt a fáma, hogy 30-as száma lévén a hívottaknak a központ 20-as számmal küldte a számát, amit én nem nagyon hiszek el. Most meg visszatért a 30-as számra. Mikor őt a 20-as számmal hívták, nem tudták elérni. Én így értelmeztem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz jozsi252 #9266 üzenetére
A csereitalvány arról az összegről szól, amennyiért annak idején megvetted a telefont. Ha más típust veszel, vagy drágábbat, akkort a különbözetet kell megfizetni. Normális esetben legalábbis így van. De ilyen cserés esetén szerintem másként működnek a dolgok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Egyet értek veled. Ennek így kellene működnie, nem mobilos témában így is működik a csereutalvány beváltása. Persze lehet fenyegetőzni a fogyasztóvédőkkel, meg utána tényleg beváltani a fenyegetőzést ha nem lépnek, csak a csereutalványok beváltási ideje 30 nap. A fogyasztóvédők meg ennyi idő alatt nem fognak az ügy végére pontot tenni. Szóval gázos ez minden szempontból.
[ Módosította: Pompi ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
Gyakorlatilag minden készülék másként reagál rá. Csak a saját példámat mondom: Volt, amlyik szó nélkül frissített, volt amelyik rákérdezett, volt amelyik híváskor rákérdezett, de esélyem nem volt rá válaszolni, kb flél másodpercig volt a kijelzőn a kérdés, utána eltűnt. Viszont SMS érkeztekor kint maradt a kérdés és tudtam rá válaszolni. Az is érdekes volt, hogy a nyári/téli időszámításkor sem akkor álltak át, amikor kellett, tehát hajnali 3-ról 2-re. Egy állt át ekkor, volt amelyik fél órával, aztán olyan is volt, amelyik 5-6 órával később.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz bandigno #9376 üzenetére
Nekemmegjelent mindkét SE telefonon a "H" betű a 3G helyett. Az én városom benne van a listában. Ilyen értesítő mailre én is feliratkoztam, de eddig nem mkaptam, pedig már legalább 1 hónapja a "H" virít a kijelzőn.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz bazsa88 #9395 üzenetére
Erre az átverésre még most jöttél rá? Én már akkor kiszúrtam, mikor a közleménmyt közzé tették. Az ügyfélszolgálattal le is mondattam teljes egészében a Startot, nehogy véletlenül valamire rányomjak és lekapjanak 300 Ft-ot a semmire. Azért hülye nem vagyok. Az ügyfélszolga meg sem kérdezte miért akarom lemondani. Pedig de szívesen elmagyaráztam volna nekik, hogy ez milyen lehúzás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz hossszú #9466 üzenetére
Eddig is lenyúlták ha lejárt a rendelkezésre állási idő. Annak észben tartása meg az elpőfizető dolga, ezért nem lehet hibáztatni a szolgáltatót. Nekem is maradt bent pénzem, mert elnéztem 2 héttel az időpontot. Így jártam.
Etttől függetlenül azért igen kíváncsi lennék, hogy adózás szempontjából ezeket az összegeket mégis hova számolják? Mert bevétel keletkezett belőle, de szolgáltatást nem nyújtottak érte.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz hossszú #9469 üzenetére
Persze hogy nem. Ez benne is van az ÁSZF-ben. Mikor aláírtad a szerződést, ezt is elfogadtad vele együtt. Innentől fogva gyakorlatilag reklamációnak helye nincs. Az SMS csak plusz, nem hinném hogy az ÁSZF tartalmaz erre való kitételt, hogy mikor és egyáltalán kell-e küldeniük értesítést. De ha igen, nos, akkor talán lehet esélyed, de nem lesz egyszerű visszacsipázni a pénzt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Letöltéssel azt jelenti, hogy letölthető formátumban van fent az oldalon. DE egyébként is úgy van. PDF fortmátumban van a kiszámlázott részletezés. A még le nem zárt számlák esetében csv formátumban van.Azt hiszem, csak a reghisztráció utáni hívások jelennek majd meg a részletezőben.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Gmailes smtp csak gmailes levelek küldéséhez hazsnálható. Alapszabály, hogy smtp-nek mindig azt kell megadni, ami az internetkapcsolathoz tartozik. Adott esetben a telenorost. Más smtp-vel nem fog menni, legjobb esetben az adott smtp szolgáltatóhoz tartozó levél esetén működik csak. De ez sem mindegyiknél van így. Tehát a T-Home-os smtp maximum T-Home-os levelek küldésére használható, ha egyáltalán a Telenor hálózatából engedi a T-Home.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Varszegig #9994 üzenetére
Nem a Telenortól hívtak. Azok mindig kijelzett számmal telefonálnak. Az ilyen lehúzós, átverős ügynökök bújkálnak mindig. Szinte már alaptétel, szám nélküli hívást nem fogadunk, akárki fia is telefonál. A huszonegyedik században csak annak a számát nem küldi el a központ, aki nem akarja. Engem ne hívogassan bújkáló.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ma egy kicsit meglepődtem. Hívtam nagynénémet mobilon, aztán a következő üzenet fogadott: "Az Ön hívásáról a hívott felet SMS-ben értesítjük, mivel jelenleg nem elérhető." utána még mondott opár szót az aktív hívószám kijelzésről. Azért csodálkozok, mert más kikapcsolt telefont hívva nem ez az üzenet fogad. Telenoros rendszerüzenet, mert a hangjáról megismerem, ugyanaz mint ami a 1220 menűrendszerében van. Most akkor hogy is van ez?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A roaming hívások esetében nyilvánvalóan sokkal több műszaki berendezésen kell átjutnia a hangnak mint belföldi hívás esetén. Nem hinném, hogy a normál roaming híások műholdon keresztül jutnának el egymáshoz, még akkor sem, ha a Föld túlsó felén van. Inkább interneten keresztül mennek. De a visszhang keletkezését okozhatja valamelyik forgalmazásban részt vevő berendezés is. Ha több országon keresztül történik akapcsolat, annak ellenére, hogy szabványos eszközökről van szó, még lehetnek és vannak is eltérések. Talán leginkább szoftveresen, de nyilván hardveresen is.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Az utóbbi hetekben nem tapasztaltok olyat, hogy mikor hívás érkezik, az első pár másodperc után totál csönd van? 3-5 másodpercig semmi nem hallatszik, még vonali alapzaj sem, csak a telefon saját alapzaja? Nem minden hívásnál történik meg, de nagyon sokszor.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én még olyanról nem hallttam, hogy akármilyen kóddal az IMEI-t törölni, vagy megváltoztatni volna lehetséges. Gyanítom, függetlenítési célzattal lettek bepötyögve a kódok. Ami természetesen nem volt megfelelő. Úgyhogy én úgy gondolom, maga a telefon gubózott be, nem a szolgáltató tiltotta le a hálózatról.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Thomas59 #10521 üzenetére
Mert nem jó a központ száma. +3620-9300099 a jó. Nem kell a roaming partner számát beállítani Üzenetközpont számnak, mert akkor aztán tuti nem fog menni az sms.- GPRS-re sem kell átállítani, mert úgy sem lesz jó, főleg ha a külföldi prtner sem támogatja ezt a küldési módot. Írd át az üzenetközpont számát és jó lesz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Személyit nem kérhetnek a jótállás mellé. Legfeljebb, ha csereutalványt adnak ki, akkor (nem mindig) rávezetik a vevő személyigazolványának számát. De mondok mást. A jótállás mellé a vásárlást igazoló számlát sem kérhetné a szerviz, (a blokk megléte nem felétele a garanciális javításnak ha ott a jótállási jegy) noha ennek hiányában néha megtagadják a javítást.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én is teszteltem a rendszert. HSDPA módban a telefonon a hívás felépüléseután néhány másodperccel 3-5 másodpercre is tök süketség van. Nem hallok semmit. Csak a telefon hangfrekvenciás alapzaja jön. Kísérletképpen átraktam GSM-re, ott nincs ilyen. Körülbelül másfélo hétig volt GSM hálón a telefon. Most visszaraktam HSDPA-ra, kíváncsi vagyok jelentkezik-e a probléma. 1-2 hetes tesztelés után pedig átállítom 3G-re és úgy is megnézem mi a helyzet. Ha e két utóbbi közül valamelyiken jelentkezik a hang kimaradás, akkor hibabejlentést teszek. Durván fél éve tapasztalom ezeket a hang problémákat. Mikor elindult az új hálózat, akkor még nem, csak utána jöttek elő a bajok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nálam nem szakad meg a hívás. Illetve volt rá példa, de mindig csak egy bizonyos személlyel beszélve. Mondta is az illető, hogy a telefonja néha bontja a vonalat. Főleg akkor, ha még a töltőn is van. Valamilyen okostelefon. Nyilván nem bírja a meleget. A hívásfelépülés időtartamára nem panaszkodok, azzal nem volt gondom. De kiscit kellemetlen, amikor valami hivatzalos személlyel beszélek és a nagy csend után megkérem, mondja már el még egyszer, mert nem hallottam semmit.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Szerintem is. A Vodafone időnként a másik pocskondiázásával reklámozza magát, mert nincs jobb ötlete. Akkor bezzeg kinyílt a csipája, mikor az akkor még Westel egy viszont reklámot csinált Térerő címmel.
http://www.youtube.com/watch?v=7r7h-yV77ksVideóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ráadásul a kedvezmény kezelése igen érdekesen alakult egy idő után, ugyanis változtattak rajta. Régen úgy volt, hogy a nagy feltöltések után járó kedvezményt ha megadták, akkor megvolt. A kedvezményt bármire leetett használni. Havidíjas szolgáltatásokra, SMS/MMS, de még hálón kívüli hívásokra is. Ha elfoigyott az egyenleg, de a kedvezményből még volt, akkor simán tovább tudott telefonálni az ember. Aztán a módosítás után úgy alakult, hogy feltöltéskor megadták a kedvezményt (általában a feltöltött összeg 12,5-25 %-a volt feltöltött összegtől függően), majd a hálózaton belüli híváskor a percdíj 12,5-25% a kedvezményből jött le, a többi a rendes egyenlegből. Viszont ha hálón kívüli volt a hívás, akkor a kedvezmény akkor is szépen apadt. Tulajdonképpen a feltöltött összegből megmaradt pénz adott %-a maradt meg a kedvezmény. Hogy érthetőbb legyen: Ha valaki csak hálón kívüli hívásokat intézett, akkor moire az egyenlege lefogyott, a kedvezmény is odalett. Most nem tudom pontosan hogy kezelik a kedvezményt, de gyanítom, még mindig valami hasonló szisztéma szerint megy. A kedvezményből nem vonták le a havidíjas szolgáltatások árát, de még az SMS/MMS árát sem. Csak hálón belüli bezsédhívásra lehetett felhasználni.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Kolondrum #10842 üzenetére
Ha nem nagy címlettel töltöd, nem szaporodik a kedvezmény. Ha hívásra nem használod, akkor valószínűleg nem fog apadni a kedvezmény. Ezek szerint változtattak a módszeren. A megadott kedvezmény megmarad, de azt csak hálón belüli hanghívásokra lehet felhasználni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na, bejelentettem hibának ezeket a hang kimaradásokat. GSM hálón egyáltalán nem tapaszutalom. Múltkor teszteltem másfél, két hétig, nem volt hiba. Átraktam 3G-re a telefont, két nap múlva már elő is jött a hiba. Nem egy adott cellát érint, mert máshol járva is tapasztaltam. Nyilvánvalóan először készülékhibára gondolnak,. Vajon miért is? Aztán mondtam a fazonnak, nem hinném hogy azzal lenne a gond, mert GSM-en nincs, 3G-n viszont körülbelül fél éve, pár héttel azután, hogy az új hálózatot beüzemelték. Jól megvárakoztattak, végül majdnem 24 perc lett a bejelentés hívásának ideje. Adni kellett egy 3 napnál nem régebbi eset időpontját. A tegnap este pont kapóra jött. Az alapján tapogatózhatnak, hol van a hiba.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
Ma kicseréltettem a SIM-et. Remélem megszűnnek a hang kimaradások.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz erahurka #11014 üzenetére
A levelezés nem az okostelefonok kiváltsága. Gyakorlatilag mindegyikkel lehet, kezelik a POP3-as levélküldést, fogadást. Ha használni akarja, akkor valamilyen net csomagot így is úgy is kell rendelni, ez megint nem okostelefon függő. Ha nem akarnak telefonról levelezni, azt normál, vagy okostelefonról sem fogja megtenni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz KrissszG #11054 üzenetére
Az, hogy amikor 3G-n van a telefon, beszéd közben 4-5 másodpercre totál kimarad a hang. A hibabejelentőn is elmondtam a gondomat. Egy technikus visszahívott és a szokásos szöveggel jött:
1 lehet készülékhiba, ki kellene próbálni másik telefonnal.
2 SIM kártya is lehet ludas (főleg, hogy az új hálózat beüzemelése után jelentkezett a probléma)
3 Ha GSM módban nem jelentkezik a probléma, akkor használjam azon.Azért a 3-as pont kicsit kiverte a biztosítékot nálam. Azért van 3G-s telefonom, mert azt akarom használni. Majd fogom váltogatni a hálózatot a használattól függően, nem? Kicsit sem életszerű a dolog. Amúgy is több mint kilenc és fél éve volt cserélve, úgyhogy megérett már rá.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1