-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz #35104512 #14727 üzenetére
Szerintem meg igen. A névváltás óta ygakorlatilag nem volt olyan hónap, hogy ne csökkenjen az előfizetői létszámuk. Na, ez most egy kicsit felgyursul majd. Nem mindenki vett náluk készülélet és nem mindenki írt alá hűségnek. Aki látja a tendenciát az elmúlt 2-3 év óta folyó ügyeket, az nem nagyon ír alá hűségnek. Állandó közlemények, módosítások, másfél, két évente csomagok lezárása, átnevezése, követhetetlen az egész és kiszámíthatatlan. Aki ezek ellenére hűséget esküdött, az jól megszívta. Aki nem, az meg könnyű szívvel hagyja őket ott, vagyvált kártyásra. Majd ezt is meg kell nézni, hogy az elmúlt évek tendenciájához képest hogy alakulnak a kártyás számok a számlásakhoz képest. Lesz még itt meglepetés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na, majd változik a véleméyned, amikor azt látod, hogy közlemény közlemény hátán, aztán azok módosítása, sőt a módosítás módosítása is közlemény formájában, mert ilyen is volt. Átláthatatlan katyvasz lesz, nem egyértelműek amegfogalmazások, báűr nem nehéz kitalálni mégis mit takarnak, mert automatikusan úgy kell értelmezni mindent, ahogy az ügyfélnek hátrányosabb. Kétértelmű megfogalmazások, kihagyott, elhallgatott információk, stb. Nem hinném, hogy a másik két szolgáltatónál ilyen káosz lenne. És most nem csak a számlázásra gondolok, de az azért vicces, hogy képtelenek a számlázást és az Online felületet hónapok alatt rendbe tenni. Milyen informatikusok dolgoznak ott? Jó, lehet az a gond, hogy a vezetőség által kiadott egymáésnak ellentmondó utasításokat nem egyszerű lekövetni. Most őszintén, de mi értelme volt a jelszavak 6 számosításáról a 4-re áttérni. Én még emlékszek, mikor nem számokat, hanem szót kellett megadni. Utána váltottak 6 számjegyre mindenféle értesítés nélkül. Most meg 4-re. Nekem már van annyi, hogy az isten se tudja melyik az igazi. Többek között ezt is mi a fenének pár évente átvariálni?
Nekem az az érzésem, a cég afelé halad, hogy az átlagember azt lássa, hogy ne lásson logikát semmiben. Minél inkább megbonyolítani mindent. A tarifáktól kezdve az Online felületig. Olyan szolgáltatásokat lát ott az ember, amiről az égvilágon sehol sem talál információt. Ja, és persze ezek egy része megrendelt, élő szolgáltatások. Ha valamelyik, hát akkor a Telenor a káosz szolgáltatója.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na, ha példákat akarsz, akkor legyen. Évekig voltam számlás előfizető. Átkerwesztelték a tarifákat, lezárogatták, újakat találtak ki. Aztán ugy emost jött ez a csodás telefonadó. A kedves szolgáltatók, mivel nincs kartel, nem egyeztettek, hogy mennyivel is emeljenek. Aztán valahogy úgy hozta a sors, hoyg valahogy mindegyik többel emelt mint amennyi a tényleges telefonbadó. Persze ezt különféle trükkökkel érték el. Akik nem olvasgatják rendszeresen a közleményeket, azok majd az első számlánál néznek nagyot, hogy nocsak, mik ezek a kapcsolási díjak, és mi az, hogy le sem beszéltem a havidíjba foglalt perceket, mégis kiszámláztak hívásokat. Kérem szépen azért, mert a tarifába foglalt percek felhasználhatóságát minden csomagnál (a régi lezártaknál is) szépen megbontották. Általában 60-40% arányban (hálón belül és azon kívül) De van amelyikben 50-50 %. De m,ég ezt sem egyszerre tették. A Djuice Extránál később vezették be a kapcsolási díjat és a forgalom megbontását. Csak nem azért, hogy a 26 éven aluliak oda váltsanak, esetleg vesznek új készüléket hűséggel, aztán azt a tarifát is egyoldalúan módosítjuk. Persze a törvényi előírásnak eleget tesznek a közlemény kiírásával. De azért akkor is furcsa, hogy szinte hetente kell bújni, hogy megint miket találtak ki. Valkai összeszámolta, az idén talán 16 vagy 17 közleményt adtak ki. Ennyiszer módosítottak ezt-azt.
Aztán ott vannak a szeptember 1-től élő új csomagok. Ott is általában 50-50 %-ban megosztott a hívásirány. Aztán hofgynem, az egyiknél nincs ilyen kitétel. Csak némi homályos sejtetést hagytak benne, mert azt írták, a havidíj hálózaton belül teljes egészében lebeszélhető. Nofene, ez ugye nem azt jelenti, hogy a hálón kívüli hívásokat meg egyből számlázzák?
Itt most csak a beszédalapú dolgokról írtam mert engem ez érintett. De az adatforgalomról is voltak ám jó sztorik, többek között ugye a korlátos korlátlan net. Na ott is volt összevissza korlátozás, meg minden. Meg sem említem a ksiebb adatforgalmú csomagok irreális árát. De vegyük a Satrt Online-t. A horror árú 13 Ft/10 kb nem volt elég nekik. Újítottak rajta. Természetesen nem előnyére. Aki csak arra használta, hoyg naponta egyszer megnézte a levelezését, akkor hó végére durván 400 Ft-al nőtt a számlája. A módosítás után viszont 9000-el, ugyanis azt ötlötték ki, hogy ha egy bájtot is forgalmazol, akkor egyből levonnak 300 Ft-ot, de ezért a pénzért aznap összesen még 1! Mb-ot forgalmazhatsz. Ha meghaladod ezt a hatalmas forgalmi keretet, a többit számlázzák utána, igaz az már kedvezőbb díjtétellel.
Beszédforgalmilag a kártyások sem jártak jobban, mert nettó 2 Ft-al emelkedett a percdíj, plusz 2,5 Ft kapcsolási díjat is hozzávágnak. Na ez már gusztustalan. Még azzala +2 ft-al ki is lehetne egyezni, de mégis mivel indolkolják a kapcsolási díjat? Van egy manusz, aki dugdossa a kábeleket a hívás felépülésére és annak a munkabére a 2,50? Érdekes módon eddig nem volt külön költség a hívás felépülése. Szóval a sok ilyen kis dolog azért szúrja ám az embert. Most így hirtelen ennyi jutott eszmbe.
Ja, még valamit megemlítenék. A remek új hálózatot, ami szinte saját magával sem kompatibilis. Ezért sem tudják mérni és korlátozni az adatforgalmat. Leírok egy esetet, itt említettem már, de bizonyára nem olvastad. Szóval, nálunk durván egy évvel ezelőtt üzemelték be az új hálózatot. Durván egy hónapig jó is volt minden, aztán észrevettem, hogy a hívás felépülése után pár másodpercen belül 4-5 másodpercig én nem hallok semmit. A másik fél hall engem. GSM módban nem, csak 3G-ben volt tapasztalható. Jeleztem a hibát. Mi volt a válasz? - Készülékhiba. Na persze. Aztán emlegették még azt is, hogy mivel majdnem 10 éves a SIM, cseréltessem le, az is megoldhatja a problémát. Ezúton jelzem, még a mai napig sem oldódott meg a hangkimaradás, pedig tavasszal a kártyát kicseréltettem. Mindössze annyit értem el, hogy a telefon készenléti ideje az új szimmel 1-1,5 nappal rövidebb lett. Egyből rávágták, rossz az akkumulátor. Hát igen érdekes, hogy hajszál pontosan egybe esik a kártya cserével, de jó, nézzük meg új akkuval. Kéremszépen, az új akku sem tud egy perccel sem több készenléti időt, mint a majd 5 éves akkumulátor. Igen, ennyivel több áramot zabál az új SIM, bármennyire is tagadják, hogy ilyen nincs. Azóta persze megbántam a kártyacserét, mert a hiba sem múlt el és még a készenlét is csökkent. Azt is tanácsolták, ha GSM-ben nincs kimaradás, akkor állítsam át a telefont csak GSM módra. Ja igen, akkor egész nap meg hallgassam a rádióból tévéből, számítógépből a pamparampam-ot. Ügyes! Nem a hibát szüntetik meg, hanem trükközzek. Mintha a fájós fogat foghúzás helyett úgy gyógyítanák, hogy teletömik a pácienst fájdalomcsillapítóval. Az alapvető probléma megmarad, csak elkendőzzük. Ehh, de nem panaszkodok tovább.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ja, még valamit amit elfelejetettem az előzőekből. Az adatforgalmi csomagoknál olyan káosz van, hogy jószerével a szolgáltató sem tudja melyik adatforgalmi típus hova sorolható be. Gondolok itt olyanra, mint multimédiás keret, egyéb, meg nem tudom mik vannak még. A számlázás ettől is átláthatatlan. Van ami beletartozik a korlátlanba, van ami nem. De hogy mi igen és mi nem, na, azt jóformán senki sem tudja megmondani pontosan.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én nagyon szerettem a Pannon GSM-et. Az első törés akkor jött, mikor a másodperc alapú számlázást megszüntették. Előtte 1-2 hónappal még javában nyomatták, hogy nálunk a 8 másodperc az 8 másodperc. Aztán minden név és arculatváltással egy fokot lejjebb léptek a lépcsőn. Most úgy valahol apince környékén járhatnak, nem tudom, hogy van-e még lejjebb lépcsőfok a pince alján, mert a sötétben nem látszik. Csak nehogy kitörjék a nyakukat, mert azt hiszik nincs több lépcső. De még van egy. Én még csak a szellemét sem látom annak, hogy valamit változnának. Marad a lehúzás, trükkösen megfogalmazott közlemények, amik többértelműek. Én most már azt sem bánnám, ha eladnák, vagy valami más cég felvásárolná, mert azt hiszem ennél rosszabb talán már nem jöhet. Hosszú-hosszú évekkel ezelőtt időről időre felvetette valaki, hogy az Orange megveszi a Pannont. Nem vette. Pedig lehet nem jártunk volna vele rosszabban. Én vissza tudom fogni a pofázást ha kell, így aztán nekem nem létszükséglet a telefon. De ha normális tarifával jönnének ki, nyilván váltanék én számlásra is. Hazsnáltam az 5 perc után 0 Ft-ot a megjelenésétől számítva 2 hónappal ezelőttig 690 Ft-os áron. De azon is srófoltak már korábban, így aztán kártyásra váltás után már nem rendeltem meg. annyit nekem nem ér. Azért érdekes ez, mert ha normális díjakkal állnának elő, úgyis többet költenék rá. Gondolom igen sokan vannak ezzel így. De most éppen az elelnkezőjét érik el. Extra díjemeléseket hajtottak végre, erre válaszul az előfizetők visszafognak mindent amit lehet. Kevesebb a bevétel, de hogy a haszon ne leygen kisebbm, újabb díjakat fognak emelni, akár alantos trükkös módon is. Ezzel egy öngerjesztő folyamatot indítottak el. Akit eltávolítottak ettől a szolgáltatótól, azt egykönnyen nem tudják visszacsalogatni. Azokban bízhatnak még, akik kártyás, vagy számlásként minimumra csökkentve úgymond alvó üzemmódban még megvannak. Az sem jó politika, hogy a hűségszerződéseseket megfejik. Azok úgy fognak menekülni majd ahűség lejárta után, mint patkányok a süllyedő hajóról. Azok tuti szolgáltatót fognak váltani és nem is jönnek vissza többet. Az alvó sejtek meg várják az alkalmas pillanatot, hogy egy új, reális árú szolgáltatást bevezesssenek, vagy tarifát és váltanak arra, vagy előfizetnek. De a végtelenségig ezek az alvók sem várnak. Egyszer jön a herceg a másik szolgáltató képében és Csipkerózsika felébred. Kinyílik a szemük és váltanak, mert hiába várnak, nekik babér nem terem a Telenornál.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Legyen hozzá szerencséd. De amint én is írtam, és más is, aki közelebb ül a tűzhöz és ő maga is leírta, hogy biza a Telenor nem éppen a mobilszolgáltatók példaképe, majd idővel te is rájössz. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni. De szép lassan ez is, az is változik, ez sem így lesz ezután meg az sem. Nem véletlenül van majdnem 20 közlemény csak ebben az évben. És ezek a közlemények nem arról szólnak, hogy olcsóbb lett valami. Nem, azt nem kell közleményben bejelenteni. Drágább, és korlátozások. Sok kis apróságból jött össze az, ami miatt nekem is tele a hócipőm. Külön-külön nem nagy dolgok, de együtt már igen. Amint látszik, igen gyakran találnak ki olyan dolgokat, ami miatt közleményt kell kiadniuk. Nem ülnek tétlenül a babérjaikon. Én, meg a többiek ezt tapasztaljuk, akik már évek óta vesszük igénybe a Telenor szolgáltatásait. Én például 1999 óta ugyanazzala számmal. Sok minden történt azóta. De ha neked csak az a lényeg, hogy menjen a net és semmi más, hát akkor igen irigyellek. Csak majd ha reklamálnod kell, meg fél óráig hallgatni a zenét, mert ügyfélszolgához nem jutsz el, meg nem hívnak vissza, hiába kértél visszahívást, majd halványodik az a fény amivel kipolíroztad magadnak a Telenort. De legyen hozzá szerencséd, nem vagyok irígy. Csak mint 13 éve előfizető, látom a cég hozzáállásának változását az elmúlt leginkább 2 évben, ami nem pozitív irányú. Az meg nem az én hibám, ha a hosszú hozzászólásomból nem jött át neked, hogy nekem mi is a problémám ezzel a szolgáltatóval.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Tulajdonképpen a vita egy félreértésen van. Roach egy magának minden tekintetben (a konkurens cégek ajánlataihoz képest) megfelelő díjcsomagot választott. Ez rendben van. De attól, hogy az ember talál egy megfelelő díjcsomagot, attól az még nem egyenlő azzal, hogy egy szolgáltatót mennyire tartunk jónak. Mivel Ő most lett telenoros, se rövid, se hosszú távú tapasztalatai nincsenek ezzel a szolgáltatóval kapcsolatban. Mi leírtuk, hogy az elmúlt mondjuk 2-3 évben milyen is volt a Telenor. Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor. Én biztosra veszem, hogy pár hónapon belül hozzányúlnak a csomagokhoz ismét és szigorítani fognak. Főleg ha tudják mérni az adatforgalmat. Hányan leírták, hogy az adatforgalmi korlátnak még a környékén sem jártak és lekorlátozták. Azt sem hinném, hogy ezen a szokásukon alapvetően változtatnának, hiszen ezt már a régi hálózat idején is javában játszották az előfizetőkkel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz #35104512 #14779 üzenetére
Természetesen van más szolgáltatónál szerződésem. Mint írtam is korábban, az egyik vezetékes szolgáltatóból 18000 Ft kötbért vasaltam be. De nem csak velük volt bajom, több más szolgáltatóval is, talán a csúcsot az áramszolgáltató vezeti. De visszatérve a Telenorra, bizony itt is voltak furcsa számlázások. Mivel arról a telefonrólm nem használtam netet/wapot, így a Start Online vagy mi a franc (ennek is volt már vagy 3-4 neve) volt megrendelve. A Mobile E-mail szolgáltatást használtam, ami ugyebár havi 100 mega adatforgalmat ad levelezésre. Nagyon sokszor előfordult, hogy másodpercre pontosdan azonos időpontban volt GPRS WAP és Mobile Mail szolgáltatás megjelenítve a hívásrészletezőn. Ez fizikailag is lehetetlen. De a probléma ott volt, hogy a Start adatforgalma bizony leszámlázásra került. Jó, nem nagy összeg, mert havi szinten 100-150 Ft volt, de akkor is, ami nem jár, az nem jár. Megreklamáltam a számlát és jóváírták azt a 94 Ft-ot. A levélben, mintha nagy kegyet gyakoroltak volna, azt írták, hogy a további jó kapcsolat érdekében jóváírják a 94 Ft-ot. Nem azért írták jóvá, mert nem volt jogos. Kissé dühítő. De nem csak nekem volt ilyen problémám, akkoriban más is szóbvá tette itt a fórumon. Én számlás voltam akkor és ugye a hívásrészletezőn láttam a nem odavaló dolgokat. De a kártyások nem tudják így kontrollálni. Az, hogy havonta 100-150 Ft-al több egyenleget vonnak le mint jogos lenne, talán észre sem vevődik. Biztos sokan nem is vették észre. Én viszont a harmadik hónap után meguntam és inkább lemondtam a Mobile mail szolgáltatást. Nem láttam értelmét minden egyes hónapban számlareklamációt benyújtani.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Sztbeni #15058 üzenetére
Szerintem a SIM-nek nincs köze hozzá. Nálam sem volt közi a hangkimaradáshoz. Cserébe bő másfél nappal kevesebb a készenkléti idő. Ennyivel többet zabál az új SIM. Ha így tudom, nem cseréltetem ki. A hiba megmaradt, a készenlét is csökkent. Egy újabb "jó" pont a Telenornak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Sztbeni #15061 üzenetére
Nem tudom, hogy atöbbinél hogy van, de amire nekem cserélték, az bizony többet zabál. Persze egyből mindenki akkuhibát mondott. Naja, scak éppen hajszál pontosan egybeesett a kártya cserével. De legyen, vettem új akkut. Azzal sem bírja egy perccel sem tovább, mint a több mint 4 éves akkuval. Semmi nem lett változtatva, csak a SIM. Nyilvánvaló, hogy az fogyaszt többet. Szóval én a kártyacserétől óvva intek mindenkit. Nekem is régi Pannon GSM-es SIM-em volt. Vissza is sírom.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #15066 üzenetére
Nem azt írtam hogy megszakad a hívás. Hanem azt, hogy a hang másodpercekre kimarad. Engem hallanak, én nem hallom a másikat. Mindez csak 3G-n, az új hálózat beüzemelésétől fogva. Ezt nem oldotta meg a SIM csere sem.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz LEGIOX #15099 üzenetére
Ezzel csak egy bökkenő van. A szolgáltatónak nem érdeke a túl nagy tagot számláló flottás csomag, mert igaz, hogy a percdíjak jobbak, csakhogy a valós árat a többi számlás és kártyás ügyféltől szedi be. Magyarán a flottás csomagokat "beszerzési ár alatt" adja a szolgáltató. Namármost, ha minél többen vannak benne, akkor a többi előfizetés percdíjait kell emelni, vagy egyéb trükköket bevetni (mondjuk 60-40, 50-50 % hívásirány korlátozás). Ennek meg az lesz az eredménye, hogy az egyszerű halandók sorba mondják fel az előfizetés és húznak másik szolgáltatóhoz (itt tartunk most), vagy szépen hozzá fognak piszkálni a flottás csomagokhoz, ahol az addigi percdíjakhoz képest brutális emelkedés lesz, vagy igen bicskanyitogató trükköket vezetnek be. (ez meg a jövő lesz)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz gabyka #15193 üzenetére
Na, hát ezért nem ért semmit az SMS. Csak ÁSZF-re hivatkoztak. Most meddig tartott volna pár szóban leírni emellett, hogy emelkednek a percdíjak, bevezetik a kapcsolási díjat és megosztják a hívásirányokat? Körülbelül ennyit kellett volna még belerakni. Ne adj isten, az ÁSZF módosítás pontos linkjét. Jó, én tudom hol találom a honlapon, de van aki azt sem tudja, mi az az ÁSZF. Én olvastam a változásokat, azért is léptem időbe. Július 11-én lett volna a számlazárásom, de 9-én váltottam kártyásra, ha már a Telenor nem ismeri a tört havi számlázás intézményét. Továbbra is azt tartom, hogy azok az SMS-ek semmit nem érnek. Mivel törvény kötelezi őket a közlésre, (arra nem, hogy a konkrét változásokról értesítsék az előfizetőket) így tökéletesen megfelel nekik az összezsúfolt rövid kis SMS, amiből a többség semmit sem ért.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz alba-regia #15202 üzenetére
Én ezt a verziót már felvetettem vagy másfél hete.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A másik meg a hűségidő vállalással vásárolt "kedvezményes" készülékár. Nem értem mi lehet abban kedvezményes, ha ugyanannyiba, vagy ne adj isten, többe kerül a szolgáltatónál függően egy telefon, mint máshol gyári függetlenként. Talán a független fortgalmazói ár és a szolgáltató által nyújtott készülékár közötti külömbség lenne jogos, ha fizettetni akarják. De a jelenlegi gyakorlat enyhén szólva is viccces. Nem adják olcsóbban, de azért 1-2 év rabsággal magukhoz kötik az előfizetőt. Azért ezen elgondolkodhatna a Telenor, ha már úgyis olvasgatják a fórumot. Bár tökmindegy, amíg a jelenlegi gyakorlatban mindig vannak, akik így vesznek készüléket, addig miért is változtatnának bármit?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én azért nem vagyok benne biztos, hogy csak "alátétek" olvasgatják a fórumot. Már csak azért sem, mert jónéhány évvel ezelőtt, egy másik fórumot is olvasgatott a szolgáltató, és éppen arra a fórumra hivatkoztak az egyik dolgozóval szemben, hogy "üzelti titkokat szivárogtatott ki" és felajánlották, hogy azonnali hatállyal felmond és nem fórumozik többet, vagy rendőrségi feljelentést tesznek ellene céges titkos információk nyilvánosságra hozatala miatt. Szóval biztosak lehettek benne, hogy olvassák ezt magasabb beosztású emberkék is.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz bopeti98 #15238 üzenetére
Ja, várjál csak. Mostanában vetted a telefont és az előfizetést? Mert ha jól tudom, új előfizetőknél 3 hónapig roaming tiltás van.
Egyébként mindenféle trükk és hókuszpókusz nélkül mennie kellene. Téged hívni sem tudnak?[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz bopeti98 #15247 üzenetére
2 hete voltam Romániában buszos kiránduláson. Vodafone és Cosmote szolgáltatók voltak a hegyek között. Az összes "okostelefon" halott volt, 0, azaz NULLA térerőt mutattak, miközben a normál telefonok szépen mutatták a majdnem full térerőt. Viszont a T-Mobile-osok nem tudtak telefonálni, mert nem engedte fel őket a rendszer. Volt térerő, csak éppen nem volt engedéylezett hálózat. Se kártyásoknak, se számlásoknak. Útközben még tudták használni, de a szálláshelynél már nem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #15243 üzenetére
Országonként eltérő lehet a nemzetközi távhívás előhívója. Van ahol 00, van ahol csak 0. De a +országkód mindenhonnan jó. A + jel lelzi a központnak, hogy nemzetközi hívás lesz és a jelet az éppen adott ország nemzetközi előhívójával helyettesíti.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Heimdallr75 #15502 üzenetére
Aha, "és más gazdasági tényezők változatlanok maradnak," De nem maradnak azok. Mindig minden változik. Még elhiszi vajon valaki, hogy visszaállnak a korábbi percdíjakra, eltörlik a kapcsolási díjat és megszüntetik a hívásirány korláűtozásokat? Ugyan már! Ezekből óriási haszna vana szolgáltatónak. Majd szépen kimagyarázzák, hogy miért nem állnak vissza. Majd tudjuk be annak, hogy az infláció miatt nem emelnek árakat. Hú, milyen jól járunk ugyebár! Meg majd én is visszaállhatok a Pannon 50-re, meg a 690 Ft-os 5 perc után 0 Ft-ra. Mese habbal. Mert éppen a kapcsolási díj és a hívásirány megosztás miatt váltottam kártyásra és mondtam fel az 5 perc után 0 Ft-ot, pedig az első perctől meg volt rendelve.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz lugosi #15516 üzenetére
Van, hogy hetekig sem pofázok egy percet sem. Így nekem luxus lett volna továbbra is majd havi 3000 Ft-ot fizetni. Csak azért pofázzak, mert kifizetem? Azt már nem. Főleg az nem, hogy nem akartam a strigulákat húzgálni, hogy mennyi a hálón belüli és mennyi a hálón kívüli hívás. Ezzel telt be a poharacska.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Engem aztán egyáltalán nem zavar, hogy legális, vagy illegális azene amit hallgatok. Ha hallgatok, mert kimkondottan zenét nem nagyon szoktam hallgatni. Jószerével csak a kocsiban szól valami, de igazán azt sem szeretem, de ha mégis, az leginkább rádió.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Thusor #15569 üzenetére
Naja, valami marhasággal már a Vodafone is próbálkozott korábban, ami olyan jól sikerült, hogy nem védett tartalmat sem lehetett lejátszani. Ott is trükközni kellett. Én továbbra is a parasztvakítás kategóriába sorolom ezt a szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz khorvat #15587 üzenetére
Azért ezzel az állami szolgáltatóval várjunk egty kicsit. Több sebből vérzik az egész történet, véleményem szerint nem lesz belőle semmi. Tulajdonképpen ezzel az összetétellel nem is indulhatott volna a pályázaton. Sorozatos hibák, maga a pályázat is tartalmazott törvénysértő elemeket. Szóval tiszta gáz ez az egész. Nem véletlenül bukott el a bíróságon.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz siebener #15597 üzenetére
Azt hiszem különösebb megkötés nincs. AZ aláírásával vállal felelősséget azért, hogy fizeted a számlát. magyarán őt veszik elő, ha nem fizetsz. Ez korábban így volt, de most, hogy 2-3 hetente piszkálják az ÁSZF-et, nem tudom, hogy változott-e. Keress rá, hogy mik kellenek a számlás előfizetéshez. Én had ne tegyem meg, mert olyna jól össze van rakva a Twelenor oldala, hogy a böngészőm gyomra egyből görcsbe rándul és nem győz elnézést kérni, hogy bezárja az ablakot. Ez is egy jó pont a Telenornak. Még azt is elbasszák, ami jól működik. nagyon kellett ez a hipernetes webdesign.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Valóban, nekem is rémlik, hogy említetted. DE az a della most mit változtat a lényegen? Attól lesz két fényképes igazolványa a fazonnak? Mondjuk ha készüléket nem vesz, nem is értem minek két fényképes igazolvány. Sőt, ha meggondoljuk, a szolgáltatónak egyáltalán mi köze a jogosítványomhoz, vagy az útlevelemhez? Nem hatóság ő. A személyit még megértem, oké, valós adatok legyenek a szerződésen, ne ilyen exhasra bemondott név és cím. De hogy a másik kettőre milyen jogon tart igényt, az talány. Lehet, hogy az adatvédelmi ombudsmannal, vagy hogy az anyja kínjába hívják, megérné futni egy kört. Milyen jogon kér egy szolgáltató olyan iratokat, amire nincs szüksége a szolgáltatáshoz és nincs is semmi köze hozzá? Ezen iratok hiányában pedig miért kér kauciót?
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Volt ott emelés is. Ha csak a kapcsoláési díjat számoljuk, már az az. Kártyásoknak még +2-ot is löktek a percdíjra. JÓ, ők nem hűségesek. Olyanok, mint a kóbor kutyák. Oda csapódnak, ahonnan némi morzsát várnak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Sehogy, azt nem kell. Alapból aktív.
Más. Kollégám éppen ma mondja, hogy a megrendelt mobilnet előfizetésen kívül (nem tudom mekkora adatforgalmat tartalmaz, de lényegtelen is) a számlán ott fityog a Mobil Online Start is a maga 299 Ft-jával. Azért ez is szép ám! Van megrendelt net szolgáltatása, de azért hébe-hóba hozzácsapnak egy kis Startot is.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz St3ven #15654 üzenetére
Nekem is le van. Még csak véletlenül se tudjon kapcsolódni. Amúgy nekem is számlázgattak Startot korábban, mikor a Mobilmail volt megrendelve. Reklamáltam, jóváírták. De basszus, minden hónapban reklamáljak? Inkább lemondtam a fenébe azt a Mobilemailt. Ha nem tudnak normálisan számlázni, akkor inkább nem kell semmi.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gyúrósok ide!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Le Mans Ultimate
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...