-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz Pttypang #16198 üzenetére
Egyszerű.
XY (meghatalmazó születési dátum, anyja neve, lakcím, igazolvány száma) meghatalmazom XZ-t (meghatalmazott születési dátum, anyja neve, lakcím, igazolvány száma), hogy a nevemen lévő 06xxxxxxxxx kapcsolási számú kártyás előfizetést a meghatalmazott a saját nevére átírassa. Az átírás kapcsán felemrült költségeket a meghatalmazott fizeti. Átírás után az előfizetéssel kapcsolatos minden költség, jog, kötelezettség a meghatalmazottat terheli.1. tanú: (aláírás, név, lakcím, igazolvány száma)
2. tanú: (aláírás, név, lakcím, igazolvány száma)Meghatalmazó: (név, aláírás) Meghatalmazott: (név, aláírás)
Kelt: Habókfalva, 2012. 10. 28.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz alba-regia #16202 üzenetére
Ha a meghatalmazás a formai követelményeknek megfelel (én írattam már át így, igaz akkor még Pannon GSM-nek hívták őket) nincs min szőrözniük. Ha kötekednek, be kell fenyegetni őket a NMHH-val és a NFH-al.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na, hogy a vita le legyen zárva, akkor íme:
Kártyás:
A GPRS alapú szolgáltatások nem használhatóak internet alapú hangszolgáltatások
igénybevételére, kivéve amennyiben az Előfizető az alábbi szolgáltatások valamelyikét
veszi igénybe:
Mobil Online Start
Mobil Online 500 MB
Mobil Online 1 GB
Mobil Online Flexi
Mobil Online 5 GB (korábban Mobil Internet 5 GB néven)
Mobil Online 10 GB (korábban Mobil Internet 10 GB néven)A Redbull csomagok meg egyáltalán nem használhatók internet alapú hangszolgáltatásokra.
Számlás:
A tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők (kivéve,
amennyiben az Előfizető az mindenkor hatályos Díjszabás „GPRS-alapú szolgáltatások” alpontjában
meghatározott valamely ezt lehetővé tévő mobilinternet szolgáltatással rendelkezik).A GPRS alapú szolgáltatások nem használhatóak internet alapú hangszolgáltatások
igénybevételére, kivéve amennyiben az Előfizető az alábbi szolgáltatások valamelyikét
veszi igénybe:
Mobil Online Start
Mobil Online 500 MB
Mobil Online 1 GB
Mobil Online Flexi
Mobil Online 5 GB (korábban Mobil Internet 5 GB néven)
Mobil Online 10 GB (korábban Mobil Internet 10 GB néven)Az információ nem az ÁSZF-ben van, hanem a Díjszabást tartalmazó mellékletekben.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Varszegig #16253 üzenetére
Ja, az lehet, De könyörgöm, akkor tegyünk már külömbnséget a két T között, mert ez így rohadtul zavaró. Ha már lusták kiírni a szolgáltató nevét, akkor tegyék már egyértelművé, melyikről van szó. Mert az, hogy a T, az kétesélyes. Nem ez volt már az első eset, csak nem szóltam korábban. A szövegkörnyezetből végülis akkor kiderült melyikről volt szó mondatokkal később. Nem titkosírás ez, hogy rejtjelezve meg rövidítva írkáljunk.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
Gyerekek, a fórum lassan jobb lesz mint egy vicclap. Csak ezen nen nevetni, hanem sírni kellene.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Csaba1512 #16331 üzenetére
Ez szép és jó, csak mi van azokkal, akik emiatt a bődületes marhaság miatt kártyásra váltottak olyan tarifáról, ami már nem rendelhető, mert korábban lezárták? Hivatalos válasz nélkül is tudom a választ: Nem állítják vissza a lehetőséget, hoyg arra visszaváltson kártyásról. Válasszanak a jelenlegi kínálatból.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Varszegig #16336 üzenetére
Sőt, most nézem. Ez az ajánlat remek kis mézesmadzag. Ugyanis akik a hívásirány megosztás után a régi tarifájukról elváltottak akárhova, azok bekapták a legyet. Ugyanis az összes régi tarifa megszűnt, amire eltörlik a hívásirány megosztást. Magyarán akik a megosztás miatt váltottak bármilyen új csomagra, azok megszívták, ugyanis a régi csomagok már egy sem rendelhető.
Basszus, azért rohadt jól kitalálták ám. Nem elég, hogy sokan megszívt5ákm, mert továbbra sem tudnak olyan csomagra váltani vagy előfizetésre módosítani amiben nincs megosztás, még az alapdíjon is srófoltak. Köszönjükl telenor, így kell a jónéppel kib....ni!Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz polonic #16342 üzenetére
Bizony-bizony, ez sokunknak nesze semmi, fogd meg jól. Úgyhoyg részemről nem piros pont, hanem egy újabb fekete pont a szolgáltatnak. Diszkriminálja az előfizetőket. Mert ugyebár nem biztosítja az eredeti állapot visszaállítását, nevezetesen, hoyg az ember visszaváltson arra a csomagra, amit az ők elfuserált ötletük miatt hagyott ott.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Egyébként ettől a visszakozástól több előfizető nem fog jönni aszolgáltatóhoz, hiszen az újak csak az elcsökött tarifákból tudnak választani, azok meg nem valami vonzók. Inkább az elvándorlást próbálják meg csökkenteni, csakhogy a kárvallottakra szintén nincs hatással, sőt inkább ösztönző, hogy szolgáltatót váltsanak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Pttypang #16350 üzenetére
Nekem meg az a véleményem, minden tarifacsomag ÚSZAV.
Én azért roppant kíváncsi leszek mi lesz itt januártól, Matolcsy elvtárs újabb adóemelése után. 3 perces számlázási egység? Kártyásoknak is hívásirány megosztás? Amennyire földtől elrugaszkodottnak tűnnek ezek az ötletek, éppen annyira kitelik ettől a szolgáltatótól.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Vangelis #16354 üzenetére
Na, ha ne adj isten meglépnék a hívásfogadási díjat, az nálam a mobilszolgáltatás használatának a végét jelentené. Az már olyna mérvű pofáűtln pénzzel való lehúzás kategória, hogy a havi 2-300 Ft-ot sem érdemli meg a szolgáltató, nemhogy ezreseket fizetni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azért van ám egy kis érdekesség a közleményben:
A havidíj módosítása nem érinti a lebeszélhetőséget, azaz az emelés ös�-
szege nem lesz lebeszélhető, s így a lebeszélhetőség – esetleges későbbi
módosításáig - az ÁSZF-ben meghatározott, 2012. december 3-át megelőző
érték szerint alakul.Azért a kisördög ott motoszkál ám bennük.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz flash- #16363 üzenetére
Nem tud több adatot tárolni, csak sokkal többet fogyaszt. Hamarabb lemerül az akkud. Ne cseréld le! Én is megbántam már mint a kutya amelyik kilencet kölykezett. 10 éve jöttek ki a nagyobb kapacitású kártyák. Ha ennél fiatalabb, akkor az már a mostaniakkal megegyező kapacitású. De még kisfogyasztású.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
válasz polonic #16511 üzenetére
Nincs rá esély. A negyedik szolgáltató megfúrásával a pályázat és annak részeként meghirdetett 900-as frekvenciáksem használhatók. Még az si lehet, hogy a Vodafone, 900 MHZ-en beüzemelt hálózatát is le kell állítania. Na, az szép eset lesz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz polonic #16600 üzenetére
Azért az is érdekes, hogy ilyen elfuserált, rövidített nevet adott a szolgáltató annaka szolgáltatásnak, amivel a horror árú Start-ot likvidálni lehet. Megmondom őszintén, a büdös életbe rá nem jöttem volna, tulajdonképpen teljes egészében mosts em tudom mit jelent ez a rövidített megnervezés. Ez a Satrt szolgáltatás szerintem már-már a büntetőjogi kategóriát feszegeti az árával. Olyan, mint a 200 Ft-nak hirdetett emeltdíjas SMS az átverős oldalakon és közben 2500 Ft-ot gombolnak le az egyenlegből.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz tomasson91 #16605 üzenetére
Eladhatod, adásvételit írjatok róla. Csak ugye a kérdés az, ki fogja így megvenni? Ki bízik meg benne? Ugyanis ha nem fizeted a fizetnivalót, letilthatja a szolgáltató a készüléket. Ilyen háttérrel nem lesz könnyű vevőt találni. Esetleg családon, rokonságon belül.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz tomasson91 #16607 üzenetére
Azért, ha valami törvénybe ütközőt követ el vele a vevő, akkor te tudod igazolni, hogy ekkor meg akkor ennek és ennek a személynek eladtad, a továbbiakban zaklassák őt. A vevőnek megintcsak fontos, hogy adott esetben igazolni tudja akészülék származását. Például ellopják tőle. Ha nem tudja igazolni, hogy volt ilyen készüléke, vajon hogy tesz feljelentést, illetve ha az elkövető megvan, megintcsak mivel igazolja, hogy az az övé? Szóval ez mindkét fél részéről fontos dokumentum lehet adott esetben. Alapból nincs rá szükség, de ha igen, akkor nagyon.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Immár haramdszor tettem fel a kérdést a Telenornak az átvert ügyfeleket érintő kárpótlás ügyben a hívásirány megosztás miatt. Eddig semmiféle válaszolási hajlandóságot nem mutattak. Ez is minősíti őket. De addig nyaggatom őket, míg válasz nem jön.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
No nem baj, szeptemberben mintegy 15000 előfizetővel csappant a Telenoros előfizetők száma, míg a másik két szolgáltató növelte az előfizetői létszámot. Igaz, a Vodafone éppen csak leheletnyit, de mégis növelte. Nem baj, legalább nem lesz olyaan terhelt a hálózat és sz ügyfélszolgálat sem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nehogy azt hidd. Akiket megszívattak és emiatt más tarifára válétottak, vagy éppen kártyásra, na azok a büdös életben nem lesznek elégedettek. Sőt, azok egyre könnyebben fognak szolgáltatót váltani és anyg részük fog is. Mert hogy nem fogják biztosítani a lehetőséget, hogy visszaállítsák ezen előfizetők a régi állapotot, az biztos mint az adó. Talán nem véletlenül nem válaszolnak erre a felvetésemre a facebook oldalukon, pedig már harmadjára tettem fel a kérdést.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Pttypang #16706 üzenetére
Bitos tudnak, de hogy nem adják ingyen, az is biztos. De szerintem azonnal nem kapod meg, majd postán küldik ki. Esetleg megoldás lehet ha van internet bankos hozzáférésed. Ott van olyan, hogy Számlatörténet. Ott kiválaszthatod az időszakot is, hogy mettől meddig. Az persze kérdés, hogy ezt elfogadják-e.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz szabonagyur #16742 üzenetére
Naja. Én már háromszor tettem ugyanazt a kérdést nekik ezzel kapcsolatban a Facebookon. Egyszer sem válaszoltak. Még arra sem, mikor megkérdeztem, miért nem válaszolnak. Nem hagyok nekik nyugtot, egyre emelkedettebb hangulatban teszem fel újra és újra míg választ nem kapok, egészen a nyomdafestéket nem tűrő stílusig. Nézzük, mikor éri el az ingerküszöbüket a kérdés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Már az üygfélszolgálathoz fordultam, hogy árulják már el, milyen kritériumok alapján szelektálnak a facebookon szolgálatot teljesítők, hogy egy kérdésemre, amit 3-szor tettem fel, október 31-e óta egyszer sem válaszolt senki. Nem mintha aztán erre választ várnék, mert aligha lesz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #16873 üzenetére
Azért azt is vegyük számításba, hogy az előfizetői létszám csökkenése nem magától való, vagy mind az elégedetlen ügyfelek által generált lemorzsolódás. Nagy szokása volt a Telenornak a SIM-kártya osztogatás. Én is kaptam 500 Ft lebeszélhetőséggel annak idején mikor Hűségesküt téve megvettem a Naite telefont. De emelett még volt másik 5 SIM a nevemen. Nos, a hatból már 4-et kivéreztettem az idén. Már csak kettő van. Nos, az ilyen osztogatott, de utána fel nem töltött kártyák egy idő után lejárnak. Ezt az időszakot is éljük, emiatt is van csökkenés. Az augusztusi létszámnövekedésnek is ez lehetett az oka. Kollégám is kapott SIM-et pluszban. Ha megnézitek a NMHH statisztikáját, abból jól látszik, hogy gyakorlatilag mióta a Telenor névre váltottak, folyamatosan csökkent az előfizetői létszám. Ez folytatódni fog, de immár nem a leketyegő osztogatott számlák miatt, hanem az elmúlt pőár hónap eseményei miatt. Egyrészt az emberek nem fognak mászkálni 2-3 telefonnal mint korábban, (persze van ilyen is még) másrészt a még meglévő, de nem használt kártyákat hagyják lejárni és jellemzőbb lesz az egy ember egy SIM felállás. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy a nyár óta lezajlott események és amik még fognak történni, az továbbra sem kedvez annak, hogy egy ember több előfizetést kössön. (mindegy hogy számlás vagy kártyás) Lesz egy, de amennyire tud, azzal is spórol. Nem fog fenntartani 2-3-5 számot, mert mind-mind költség. Főleg úgy, hogy számlásaknál ott van az a rész, amit nem lehet lebeszélni, plusz a kapcsolási díjak, amik külön jelennek mega számlán. Magyarán egyre nehezebb előre kalkulálnia számlával. Mert hiába nem lépi túl az ember a havi keretet, attól a számla nem lesz azonos. Nem mindegy, hogy mondjuk a havi 800 percet havonta 100 hívásból, vagy 200-ból rendezi le az ember. Jó, nem sok a külömbség ha így nézzük, de sok kicsi sokra megy alapon a havi számlák között több ezer Ft-os külömbség is lehet havonta nagyobb havidíjas előfizetés esetén. Rákényszerítik/kényszerítették az embereket a telefonálási szokásaik átalakítására. Ezzel nem feltétlenül az előfizetők járnak rosszul, mert van több alternatíva is. Viszont a szolgáltatók buknak rajta, mert a kevesebb beszédperc, az emelt díjak miatt a bruttó bevétel lehet,. hogy nem lesz kevesebb, de több adót kell belóle kifizetni, ami nettóban már kevesebb lesz. Éppen ezért fontos lett volna/lenne, hogy minél több előfizetőt szerezzenek, tartsanak meg. csak most ennek pont az ellenkezője folyik. Összetett a probléma és szinte megoldhatatlan a szolgáltató számára. Egyrészről a szolgáltatás színvonalát fent kell tartani, folyamatosan működőképesnek kell lennie. Ezzel egyidőben a hálózatfejlesztést, számlázást is meg kell oldani úgy, hogy ne legyenek problémák. De vannak. Ráadásul olyan szerteágazó helyeken, hogy szinte már nem tud mit kezdeni a helyzettel a Telenor. Nem megy normálisan a telefon ügyfélszolgálat (sokszor órákat kell várni), nem megy rendesen az Online felület, sok a reklamáció a hívásmegosztás maitt, piszkálják az előfizetők az adatátviteli problémákkal, Több mint egy éve képtelenek az adaforgalmazási problémát üzembiztosan megoldani, stb. Ezerk nem kevés erőforrást kötnek le, miközben a rendszer működőképességét is biztosítani kellene. Magyarán kezdenek a hullámok összecsapni a Telenor feje fölött. Elég lenen egyesével is megküzdeni a problémákkal, az sem egyszerű, de mikor ilyen fajsúlyos dolgokból van több is, na az maga a rémálom.
Természetesen az előfizetőt ezek a problémák nem érdeklik. Ő szolgáltatást akar igénybe venni elérhető áron, üzembiztosan. De amikor azt látja, hogy ha valami problémával fordula szolgáltatóhoz és csak mismásolás, egymásra mutogatás, hazudozás félretájékoztatás, vagy éppen egyáltalán nem tájékoztatás fogadja, akkor alighanem elégdetlenkedni fog. Egy elégdetelen ügyfél meg több potenciális ügyfelet fog lebeszélni arról, hogy az adott szolgáltatóhoz menjen. Míg egy elégedett ügyfél nem, vagy alig hoz újabb ügyfelet a szolgáltatónak. A rossz hír mindig gyorsabban terjed.
Engem sem érdekel a szolgáltató nyomora, én is a szolgáltatást szeretném használni, de azért nem minden áron. Mikor azt látja az ember, hogy az előre beharangozott telekom adónak a többszörösét kaszírozzák be az előfizetőn, nyilván lépni fog. Érdekes módon más szolgáltatók megoldották, hogy a havi első 10 perc adómentes és csak az utána lévőket adóztatják. Csak ugye a vezetékes piacon ez működik is, míg a mibilénál a kartel miatt nem. Még ha ki sem mondják, hogy nem karteleznek, tudjuk jól, hogy mi van a háttérben. Ezek után aztán nyuilván, hogy én is, eg a másik is valamit lépni fog a szolgáltató lépésére és nem túl valószínű, hogy az előfizető fog ráfizetni a változásokra. Kicsit kényelmetlenebb, de a korábbi havi költésnek még a 10 %-ánál is kevesebbet fizetek havonta. Úgy gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna ez a nagy trükközés a telekom adó miatt, a kivégzett 4 kártyából néhány még ma is élhetett volna.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz alba-regia #16877 üzenetére
No igen. A statisztikából szépen látszik, annak ellenére, hogy nem a Telenorhoz tartozik a legtöbb előfizető, adatforgalmazásban viszont igen. Szerintem is nagyban köszönhető ez a korlátozhatatlanságnak. De amikor mjad üzemszerűen megy a korlátozás, lesz majd látványos visszaesés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16892 üzenetére
Igen, 160 Ft volt, de azt is tegyük hozzá, hogy hétvégén meg csak 20 Ft-os percdíjat másodperc alapon nem nyújtott egyik szolgáltató sem. Az SMS meg 19 Ft volt. Egy ilyen Privát kártyát éppen februárban véreztettem ki.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #16917 üzenetére
Tévedsz. A boltban kell reklamálni a silány portéka miatt, mert úgymond azzal vagy "szerződéses viszonyban". Kártalanítani is az üzlet fog, nem a ygártó. Aztána bolt a gyártóval/importőrrel elrendezik egymás között. Az más dolog, hogy fordulhatsz a ygártóhoz is, de nem biztos, hogy ott kielégítenek. Ha pedig külföldi az a bazár, akkor mehetsza ygártóhoz, rád se néznek. Bár itt is vannak jó példák, én is tudok ilyennel szolgálni. De nem ez az ügymenet rendezési módja.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #16919 üzenetére
Nem a boltos a felelős, de velük állsz úgymond szerződéses viszonyban a vásárlás miatt. Ők adták a nyugtát is, amivel tudod igazolni, hogy mikor, hol vetted. A gyártó akkor fog veled szóba állni az ügyben, ha azt jónak látja. Példádnál maradva a húsüzem azt mondja, ők jó terméket szállítottakki a boltba. HOgy ők meddig tárolták és hogy, az már az ő dolguk, ők kártalanítsanak. Ha jogos a reklamáció, azt a gyártó felé úgyis lerendezik. Boltban dolgfozok, úgyhogy tisztában vagyok a jogaimmal és kötelességeimmel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16928 üzenetére
Azért ez a szóbeli szerződés felmondás kicsitr vicces. Tart ez addig, amíg probléma nem lesz belőle, illetve olyan méreteket ölt az elégedetlenség, mint a hívásirány megosztás, vagy éppen tömegesen fordulnak a NMHH-hoz. A problémát meg arra értettem, hogy ha mondjuk nekem birtokomba kerül valakinek az adatai, a hozzátartozó jelszó akkor én annak az illetőenk a szerződését felmondhatom. Jó, adott esetben kiadják a hangfelvételt. Na és? Ha senki nem ismeri fel a hangot, akkor mit csinálnak? Jó, nyilván visszaállítják az eredeti állapotot, de vajon kártérítést kap-e az ügyfél, akinek megszüntették az előfizetését? Esetleg még rásóznak kötbért is, mert mondjuk hűségszerződése is volt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16937 üzenetére
Aki évekkel ezelőtt kötött szerződést, az nem azt írta alá, hogy szóban moondhatja fel a szerződést. Neki aztán hiába tologatják az orra alá az ÁSZF-t, amit ugye havonta többször módosítanak. De kérdem én, kapott valaki akár csak SMS-ben is értesítést arról, hogy így módosítják az ÁSZF-t? Meg mi az, hogy egyoldalúan módosítgatják? A szrződés éppen arról szól, hogy két fél valamiben közösen megegyezett és ahhoz tartják magukat. Én kötelezném a szolgáltatókat arra, ha módosíthja egyoldalúan a szerződést, akkor igenis névre szólóan mindenkit érintettet értesítsen róla. Aztán aki nem ért vele egyet, annak el lehet menni. Aki egyetért, az meg befogja a száját, ha az adott módosítás miatt valami hátrány éri az előfizetőt, amit ő korábban elfogadott, vagy el sem olvasva kihajította a levelet. De ez a két napilapban, meg SMS-ben való értesítés egyenesen bohóckodás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16940 üzenetére
Nem a jogkövetés a baj, hanem az, hogy ilyen törvények megszülethetnek. Példával élve, mondjuk egy olyan látássérültnek, aki újságot nem tud olvasni, se SMS-t, vagy éppen vak az illető, akkor az ő érdekei nem csorbulnak? rajta kívülálló okok miatt nem jut el hozzá információ. Akkor itt most mi a helyzet? Hírekben, híradóban nem mondják be a változást, ahonnan tudna tájékozódni. A napilapokat meg aligha készítik vakírással, hogy el tudja olvasni. Sok esetben bebizonyosodott már, hogy a jogalkotók teljesen alkalmatlanok a jog megalkotására a szakértőikkel együtt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz mclaren777 #17025 üzenetére
Nem tudok ilyen korlátozásról.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Miért is kell ekkora fenekét keríteni, ha amúgy kártyásra váltás a cél? Fölösleges a felmondással köröket futni. Bemész egy üzletbe, aztán számlásról kártyásra váltasz. Kifizeted az addigi számlát ott a helyszínen, feltöltesz 3000 Ft-ot és csókolom. Én a nyáron csináltam ezt. Számlazárás előtt 2 nappal beballagtam és kész.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A január 1-től érvényes ÁSZF-ben vannak érdekes dolgok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Például a hűséget fogadott előfizetőknek új adók és a szolgáltatót terhelő egyéb járulékok miatt nem változtathatnak díjakat. (majd ráfogják másra) Az is benne van, hogy számlás előfizetést csak telefonon 9-17 óra között lehert felmondani. Számlás előfizetés kötésekor, amennyíiben bankszámla kivonatot is kérnek, nem fogadják el az internetbankos számlakivonatot! Azt külön kell kérni a banktól. (azt sem adják ingyen) Természetesen a december 3-tól érvényes díjszabás közleményében hibásan jelentek meg djuice join, a Partnerkártya és az Alaptarifa 2 csomagok ára. Aztán olyan van még, hogy jenuár 1-től megszűnik a Mobilfizetés szolgáltatás. December 3-tól már megrendelni nem lehet, január 1-től használni sem.
Ezek csak úgy angyjából kiragadott változások. Természetesen, ahogy sejthető volt, semmiféle díjcsökkentés nem lesz január 1-től. Maradnak a percdíjak és marad a kapcsolási díj is. Az új csomagoknál nem törlik el a hívásirány megosztást. Szóval ismét csupa jó hír.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz BandiHUN #17360 üzenetére
Mindegy milyen APN-t használna, hányfelé lenne megosztva. Attól még a hálózat ugyanolyan terhelt lenne. Az a baj, hogy sokan még manapság sem fogják fel, hogy a mobilnet nem alternatívája, hanem kiegészítése a stabil (vezetékes) netnek. Addig nem is fog csökkenni a terheltség, míg a saját maguk által is bevallott havi több 10 gigás adatforgalomnak ők maguk, vagy a szolgáltató véget nem vet. Na többek között ezért is nyögvenyelős egyes esetekben még egy szaros e-mailt is elküldeni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1