-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz steam320 #3901 üzenetére
Számla/egyenleg reklamációt írásban kell benyújtani, máskülönben nem foglalkoznak veled. Nem hiszem, hogy ne oldották volna meg. iNkább bevágtad a sértődöttet, aztán a szolgáltatót szidtad. Nekem is volt már reklamációm. Az egyenlegem -12000 Ft-ra ment pillanatok alatt. AZtán kiderült, az ország délkeleti részét érintő számlázási probléma volt. A GPRS forgalmat roamingként számolták el. Pár napon belül visszakaptuk az egyenleget. A nagyobb feltöltőkártya után járó kedvezményt akarták lenyúlni, de addig vertem a vasat, hogy azt is visszakaptam, plusz még egy 3600-as feltöltést. Igaz, az üógy ezen része majdnem 3 hónapig húzódott.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Attól, hogy mikor elkezdted használni Pannon hálózaton volt a készülék, menet közben bármikor átállhat egy külföldi szolgáltatóra, ha annak nagyobb a térereje. Ezt viszont nemigen veszed észre, legfeljebb egy rövid időre az adatforgalom leáll, vagy lelassul.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nem lehet, hogy valamelyik beállításod nem jó? Mert ha nem jó, akkor azon kívül, hogy nem tud csatlakozni, az egyenlegedből legombolják az adatforgalom díját. Annak ellenére van minimális adatforgalom, hogy nem tud csatlakozni. És ez sincs ingyen. Szerintem itt lesz a hiba valahol. Mint írtam korábban, az SMS-ben leküldött beállítások rosszak voltak. Nekem is kézzel kellett belejavítanom és a hiányzó részeket kitölteni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Feltörni nem tudod. Ha elfelejtetted a kódot, akkor azt a szolgáltató tudja kiadni. Feltétele, hogy tudd igazolni a tulajdonjogodat. De van még buktató ez esetben is. Ugyanis a szolgáltató az eredeti kódot tudja. Ha az korábban meg lett változtatva, akkor nem fog stimmelni. Ekkor lép életbe a PUK kód szerepe, ami fix, nem változtatható, szintén a szolgáltató adja ki a PIN kóddal együtt.
A PIN kódot a SIM kártya kéri, a telefon csak közvetítő. Tehát ha egy másik kártyáról kikapcsoltad a PIN kérését, másikon kérni fogja, ha azon be van kapcsolva.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ha ősrégi a SIM, akkor azon már akkor sincs pénz, ha lett volna rajta. Maximum 1 év után kivonják a SIM-et a forgalomból az utolsó feltöltéstől számítva.
Az új kártyák lehet, hogy kevesebb energiát igénylenek, de az olyan kicsi, hogy észre sem vennél különbséget. Inkább a SIm tudása az, ami nagyobb, ámbár a már 4 évvel ezelőttiek is azt hiszem 16 karaktert hagytak a névnek és 25 SMS fér rájuk.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Másnak is van baja a mobilemail-lel? Nekem olyan bajom van vele, ha rányomok a válaszra, akkor a címzett nem kapja meg. A mail cím elég furcsán jelenik meg. A @ helyett = van, és a feladó és a címzett címe között pedig egy azt hiszem _mds_ felirat. Úgy emlékszek ez korábban rendesen ment, de most nem.Két Sony Ericsson telefonnal is próbáltam, a helyzet ugyanaz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
No, fejlemények mobimail ügyben. Annak ellenére, hogy a készüléklistában szinte mindegyik készülék fel van tüntetve, nem mindegyiken lehet teljesértékűen használni. A hiba a következő: Ha válaszolunk egy bejövő levélre, sok esetben nem megy el a levél. De ha nem válaszolunk, hanem újat írunk, azzal nincs gond. Az oka az, hogy a válasz íráskor a címzett mezőbe (leellenőrízhetitek) bekerül a feladó és í címzett címe is. @ helyett = jel van, de ez nem probléma. A címeket egy _mds_ jelsorozat választja el, majd a sort is valami _mmds.se vagy hasonló zárja. Namármost ez elég hosszú karaktersorozat is lehet. Viszont egyes telefonokban a válaszcím megadására szánt hely véges. Így például a Sony Ericsson T68i, K700i esetében ez csak 50 karakter. Mivel a teljes karakterlánc vége már nem fér ide, a rendszer nem tud vele mit kezdeni és nem tudja elküldeni.
Akinek nem megy a válaszküldés nézze meg, hogy amikor megnyomja a Válasz gombot és meg is írja, a címzettek mezőbe mi szerepel. Az ott lévő szöveg után tud-e még beírni, vagy nem. Ha nem, akkor itt a gond, ezért nem megy a válasz. Sajnos ez esetben megoldást nem tudok rá a készülékcserén kívül. Levelet írni és küldeni lehet egyébként a telefonról, de a Válasz opciót el kell felejteni, mert az nem fog működni.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz rudymester #3927 üzenetére
A Pannonline-on nyomon tudod követni hogy hogy állsz a percekkel, illetve SMS-ekkel. Gyakorlatilag 1-2 órán belül frissül a rendszer. Tehát ha hívsz egy számot, a hívásrészletezőben 1-2 óra múlva meg is tudod nézni. Én szűk 10 éve vegyok előfizetőjük, először kártyásként, aztán vagy 5 éve számlás előfizetőként. Nem volt olyan problémám, amit ne lehetett volna orvosolni. Mondjuk nem is volt sok problémám velük. Ha mégis, akkor azt korrekt módon és gyorsan intézték.
Egyébként a Pannonline-on mindent el tudsz végezni az előfizetéseddel kapcsolatosan. Szolgáltatásokat megrendelni, lemondani, beállításokat megváltoztatni, akár a számlázási címet is. Eyg teljes átfogó képet kapsz az előfizetésedről, a SIm kártya név, SMS kapacitásáról. A hívásrészletezést megnézheted, tarifacsomagot válthatsz. Gyakorlatilag bármit amit egyébként egy Pannon üzletben tudnál. Ráadásul a Pannonline már nem egy új dolog, nincsenek gyerekbetegségei. A tervezett rendszerfrissítési időszakoktól (nagyon ritka és csak rövid ideig tart, leginkább az éjszakai órákban) eltekintve gyakorlatilag mindig elérhető.
Véleményem szerint ha a percdíjak, készülékárak az igényeidnek megfelelőek, akkor jó választás a Pannon mellett dönteni.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz jack982 #4059 üzenetére
A tzelefon leírásában tudod megnézni, hogy támogatja-e a push szolgáltatást. AZt azonban tudni kell, hogy a push adatforgalom a mobilemail adazforgalmon kívül van, tehát az a része fizetős. Legalábbis a mobilemail oldaláról nekem ez jött le.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4069 üzenetére
Nincs. Éppen ezt taglaltam pár héttel ezelőtt én is. Ha csak levelezésre kellene, akkor a mobilemail szolgáltatás jó, mert 100 megát adnak szeptem 1-től 300 Ft-ért. Jelenleg havidíj mentes. De ezt csak levelezésre lehet használni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4079 üzenetére
Csörgesd meg a számot. Ha még nem osztották ki, van némi esélyed, hogy a régi számot vissza kaphasd. Csak kérdés, mennyire partbner ebben a Pannon, illetve számol-e fel ezért külön díjat, ha igen akkor mennyit. DE ha a neveden volt korábban és még nem osztották ki, akkor szerintem már csak hogy jobb színben tüntessék fel magukat, visszadhatnák a régi számot.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
PC-ről is lehet. A mobilnet kifejezés nem azt jelenti, hogy csak és kizárólag mobiltelefonon jelenítheted meg az információkat, hanem azt jelenti, hogy mobilizált az internet hozzáférés. Az tökmindegy, hogy azstali PC-n, laptopon, PDA-n, telefonon netezel, vagy egy USB-s modembe teszed a SIM-et.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Jó jó, már kezdik az elvárásaimat bevezetni. (mobilemail, 20 megás net) Csak én azért egy kicsit még soknak tartom a 480 Ft-ot. Ámbár ha a néhai 400-as waphoz képest nézzük, akkor nem is oylan rossz. Igaz, ott nem volt adatforgalmni korlát, viszont bármire nem lehetett használni.Ha meg még az inflációt is hozzá számoljuk, akkor meg tényleg nem olyan rossz. Még a végén nem is drága 480-ért.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A mobilemailhez szükséges beállítások biztos jók? Mert ha valamit elírtál, akkor attól még lehet, hogy felkcsatlakozik, de nem a mobilemail kontójára, hanem a Start-ra. Nincs beállítva másik mail fiók is, amit a telefon beállítás szerint bizonyos időszakonként megnéz? Mert ez már nem a mobilemail kontójára fog számlázódni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Javaslom nézd át a beállításokat. Ami beállításokat nekem is leküldött a Pannon annak idején, azzal nem működött. Hiányos és hibás adatok voltak a beállításokban. Kézzel beírtam mindent amit kellett és úgy már jó is. Lehet, hogy nálad is az a helyzet, hogy hibás beállító kódot küldtek le.
Kapcsolódás: mobile mail
Protokoll: pop3
Bejövő kiszolgáló: pop.mobilemail.hu
Bejövő port: 110
Postaláda: a teljes e-mail címed
Jelszó: A jelszavad
Kimenő kiszolgáló: smtp.mobilemail.hu
Kimenő port: 2525Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #4103 üzenetére
Szerintem a felhasználónév/jelszó párosból és a pop3-as, smtp szerverekhez való csatlakozásból. Ugyanis nem a SIM kártyával azonosít. A megfelelő beállításokkal másik SIM kártyával is használható a szolgáltatás anélkül, hogy az adatforgalomért egyetlen forintot is levonnának. Kipróbáltam.
Ja, és éppen az iylen próbák közepette derült ki, hogy a felsoroltakkal ellentétben nem mindegyik készülék alkalmas teljes értékűen a szolgáltatás használatára. A Sony Ericsson T68i és a K700i garantáltan nem, de a K850i már igen. Más gyártó készülékein nem teszteltem.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azt értem, hogy tudod használni. De a szerverek is jól vannak beállítva? MInt írtam volt, nekem hibásan és hiányosan küldték le a beállításokat. Még egy dolog, ami adatforgalamt genberálhat. A Push üzemmód nincs beállítva? Mert azok az adatok, amik a kijelzőre kerülnek, azok nem a mobilemail adatforgalmába tartoznak bele. Azokáért külön fizetni kell.
Ha számlás előfizető vagy, akkor a Pannonline-on egyszerűen tudod ellenőrizni az adatforgalmadat. De a telefonod adatforgalom számlálóján is tudod követni, hogy van-e nem kívánt adatforgalom.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz krystman #4131 üzenetére
A 4109-es hozzászólásban leírtam a beállításokat. Meg azt is, hoyg amit leküldenek, az úgy szar, ahoyg avn. Hiányos és hibás. Nekem sem ment míg kézzel be nem állítottam. Akkor néztem, hogy a beállítások fele hiányzott, a többi nagy része meg hibás volt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4138 üzenetére
A Pannon hálózatából levelet scak a saját smtp-jén keresztül lehet küldeni, mással nem. És ez általában igaz mindegyik szolgáltatóra. ha szerencséd van, akkor gmailes levelek gmailes smtp-vel esetleg elmennek, de ezt sem engedi minden szolgáltató. Imapot sosem használtam, így annak nem tudom a beállításait. Mindent jó helyre írtál? Nem a pop3-as protokolt választottad ki, de az imap-os szervert írtad be? Próbáld ki pop3-al.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4140 üzenetére
Nem kell megrendelni semmit.
Protokoll: pop3
Bejövő szerver: azt te tudod, hogy a Gmailnek mi a pop3-as szervere
Bejövő port: 110
Postafiók: általában a cím @ előtti része
Jelszó: egyértelmű
Kimenő szerver: smtp.pannongsm.hu
Kiemnő port: 25A többi opcionális. Ezekkel a beállításokkal működnie kell.
Ha van egy freemailes címed, akkor teszteld le azzal.
Bejövő szerver: freemail.hu
Postafiók: a cím @ előtti része A többi ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4142 üzenetére
Hm, nem lehet, hogy a gmailnél fennforgások vannak? Próbáld ki egy freemailes címmel. Ha azzal sem megy, akkor más baj van.
Jaj, de várj! A 100 megás mobilemailt rendelted meg? Na ez így nem is fog menni. De azt már holnap, mert én megyek aludni. Jó éjt!Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4146 üzenetére
No, szerintem a bökkenő ott van, hogy a gmail hitelesítést igényel. Ezt viszont csak a saját smtp szerverét beállítva lehet megtenni. Viszont tudomásom szerint Pannon hálózatból csak a saját SMTP szerverét használva enged levelet küldeni. Pannonos smtp-t használva viszont nem lehet hitelesített módon levelet küldeni más hálózatból.
"Kérjük, ne feledje, hogy ha ügyfélprogramja nem támogatja az SMTP-hitelesítést, akkor Gmail-címét használva nem tud ezen a programon keresztül e-mailt küldeni."
Itt a bökkenő. A program lehet, hogy támogatja a hitelesítést, viszont a Pannon nem engedi más smtp használatát a sajátján kívül.
Az adatforgalmi eltérés adódhat a megadott mértékegységtól. Kb, mb, vagy éppen bájt. 1024 a váltószám közöttük, nem 1000.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4151 üzenetére
Igen. A gmailről irányítsd át a leveleket a mobilemailes címre. Akkor működik. Ugyanis Pannon hálóból, pannonos belépővel, pannonos smtp-n keresztül küldöd a választ. A címzettek mezőben speciális formátumban van tárolva az információ,. amit maga a rendszer értelmez és az alapján működik a rendszer.
Viszont ahhoz, hogy teljes értékűen működjön a dolog, nézd már meg, hoyg a telefonodban, amikor egy levélre Választ nyomsz, a címzett mezőben mennyi karakternek van hely. Uygnais jó néhány kompatibilisnek nevezett telefon ezen bukik meg gyakorlatilag. Ugynais vannak készülékek, ahol erre a célra csak 50 karakternek van hely. Az viszont itt kevés.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz AusWolf #4153 üzenetére
Nem. Ha amobilemailt nem rendeled meg,a nnak smtp-jét nem tudod használni. MIért kerülne 300 Ft-ba a gmailes levelek átirányítása máshová? Mindenhol ingyen van. Egy egyszerű beállítás és kész,. a probléma megoldva. Az meg tökmindegy, hogy a telefonba beépített levelezőt, vagy más, java mail klienst használsz. Nem akliensen múlik a dolg műáködése vagy nem működése, hanem a beállításokon, lehetőségeken.
A 100 karakter oké.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz Pongini #4217 üzenetére
meletdíjas szolgáltatásra és egyéb, mobiltelefonnal fizethető (például parkolási díj) szolgáltatásokra felhasználható "hitelkeret". Tehát havi ennyi összegig használhatod iylen szolgáltatásokra. Természetesen ezek díja a telefonszámlán megjelenik majd és úgy fizeted ki. Magyarul a szolgáltató helyetted kifizeti az igénybe vett szolgáltratások árát és azt te majd a telefonszámlában fizeted ki.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
válasz Pongini #4258 üzenetére
A 1741-en le tudod kérdezni az aktív és a megrendelhető szolgáltatásokat. Ott meghallgathatod, hogy milyen szolgáltatások vannak megrendelve. De egyszerűbb megoldás a Pannonline-ra regisztrálni és onnan intézni mindent. Teljesen világosan átláthatók nem scaka szolgáltatásaid, hanem az egyenleget is meg tudod nézni ingyen, számlás esetén pedig a híváslistát is le tudod ellenőrizni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #4282 üzenetére
http://www.pannon.hu/letoltes/kozl/kozl_090817.pdf
16-os pont. Szeptember 14-től nem rendelhető a 100 megás csomag. Marad a 20 mega, vagy azt 5 gb. Szerintem 14-étől bevezetnbek egy új csomagot. Azt sosem jelentik be előre, csak azt, ha valami megszűnik, vagy drágább lesz. Ha olcsóbb, vagy új szolgáltatást vezetnek be, arra nem vonatkozik a törvényben előírt legalább 30 napos bejelentés idő. Nehezen hinném, hogy 20 mega és 5 giga között ne legyen semmilyen csomag. A Mobilemail 100 megás szolgáltatás nem alternatíva.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Én is a Pannonline-on szoktam nézni a számlám alakulását. Hívás, vagy SMS után fél órával (lehet, hogy még hamarabb) fent vannak az infók. Egyedül a roaming szolgáltatások árai jelnnek meg pár nap késéssel, de ez érthető.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Csak számlás előfizetéshez kérhető hívásrészletező. Semmi extra nem kell hozzá. Regisztrálsz a Pannonline-ra és ott megnézheted a hívásaidat. Hívások után fél órán belül már megnézheted az utolsó hívást is. (kivéve aroamingot, az akár több napba is beletelhet)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Tévesen beírt telefonszám, tévesen megjelent szám egy hirdetésben. Millió oka lehet, hogy egy titkos számot hívnak. De gondolom nem téged keresnek rajta. Mert ha igen, az már érdekesebb dolog, mivel titkosított számot jogszerűen nem tudhatnak meg.
A megoldás számcserén íkvül még a hívásszűrés lehet. Ezt általában már mindegyik telefon tudja.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azért úgy gondoltam, a Nokia számára is alapopció a hívásszűrés. Akkor ezek szerint megint nem csalódtam a Nokiában. Újabb megerősítés, hogy azt a márkát továbbra sem fogom vásárolni. Na mindegy. Ami a mail beállítást illeti, smtp-nek az smtp.pannongsm.hu-t állítsd be, ne a gmail smtp-jét. Azzal csak gmailes címzetteknek lehet küldeni. Mobilemaillel viszont úgy sem fog menni, ezzel másnak is volt már problémája és át is rágtuk miért nem megy.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz st.hubertus #4498 üzenetére
AZ automatikus 72 órás csere már évekkel ezelőtt megszűnt. Ez úgy néz ki, hogy ha 72 órán belül valamilyen hibát tapasztal a vevő, akkor visszaviszi az árut a vásárlás helyére, de ott nem kötelesek (de megtehetik) azonnal kicserélni, hanem szakszerviz véleményét kérhetik. Ha a szerviz úgy nyilatkozik, hogy a hiba a 72 órás csere követelményeibe belefér, akkor cserélik a készüléket. Tehát ez a menete a dolognak, persze ettől kedvezőbb elbírálás alá is eshet az ügy. De ha megtagadják a cserét, nincs értelme verni az asztalt, mert nem kötelesek azonnal cserélni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1