Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Robi_73 #61017 üzenetére

    Ha 4G-képes készülékben használod, akkor készülékfüggő, hogy a bejövő híváskor a szolgáltató gond nélkül ki tudja-e a készülékedből kényszeríteni, hogy az leváltson 3G-re (vagy 2G-re), mivel a Telenornál és a Vodafone-nál nem lehet 4G-n telefonálni. Ha a leváltás valamilyen okból nem sikerül, akkor lehet az, hogy hívásértesítést kapsz (már ha ezt az ingyenes szolgáltatást az előfizetéseden bekapcsoltad), miközben nem is volt kijelzett hívásod és látszólag elérhető voltál.
    Védekezni ellene készüléktípus cserével, vagy a meglévő készüléken a csak 3G hálózati mód használatával lehet. Meg persze lehet hívogatni az ügyfélszolgálatot, hogy az adott típusú készüléken 4G leváltási problémák vannak bejövő hívás során, és hogy legyenek kedvesek igazítani a készülékhez tartozó konfiguráción.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák