-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
darvinya
titán
válasz lugosi #60952 üzenetére
Ez nem a Telenor hibája, mivel anno és most is csak 1-3 csatorna hangja csúszott, így a kapot streambe volt hiba, amit csak Telenor-nak szolgtatást biztosító (AH) tudja javítani, amivel csak technikus tud beszélni, stb.
Szóval írásos hülyeség totál felesleges, mert annak 30 nap átfutási ideje, miközben hiba oka vagy megjavul magától vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sch_a
addikt
válasz Viktor0610 #60950 üzenetére
Köszönöm, időközben sikerült működésre bírni.
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #60955 üzenetére
Ezt már párszor tiztáztuk. Csak ennek van értelme, ugyanis én semmilyen viszonyban sem állok az AH -val. Ez a Telenor szolgáltatása, neki fizetek érte. Kutya kötelessége a szolgáltatás megfelelő minőségének folyamatos biztosítása. A gyakorlatban ez úgy is tudna működni, hogy az ÜFSZ -es indít egy hibajelentést, ami egy vörös, villogó fénnyel jelez a technikusnak, aki forró dróton felveszi a kapcsolatot a partner (AH) technikusával, aki javítja a hibát, visszajelez és az ÜFSZ a még vonalban levő ügyféltől elnézést kér a kellemetlenségért és közli, hogy a hibát elhárították. Egy hangcsúszási problémánál milyen technikai akadálya van ennek a folyamatnak?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #60955 üzenetére
Most komolyan.?
Én most MyTv szolgáltatásért AH-nak fizetek vagy Telenor-nak?
Mivel Telenor-nak így neki kell jelezzem a hibát.(#60956) lugosi
Látom neked még mindig nem tiszta, vagy nem tudod felfogni.
Akkor számodra érthetően:
Lakásodba csőrepedés van, akkor Te is írásban kéred a javítást, hogy 30 nap alatt legyen javítva.
És bízol abban, hogy addig magától megjavul és nem áztatja el lakásod (rosszabb esetben társasháznál össze szomszédot is), és nem fog fizetni 5db úszómedence vízpazarlásért (mert szolgáltót nem érdekli Te mire folyattad el a vízet).(#60958) snooze
Azonnal nem, de 3 órán belül javítják.
Mivel csak egy reset gomb nyomásba kerül AH részéről.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Somatom
veterán
válasz snooze #60958 üzenetére
Viktor0610 sem gondolhatja komolyan, hogy a gyors hibajavítás érdekében az AH -val kéne felvenni a kapcsolatot. Ez olyan lenne, mintha azbest -nek a német O2 -vel kellett volna leveleznie azért, hogy a Telenorral kötött szerződésük alapján biztosítsa számunkra a 4G elérést.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
darvinya
titán
válasz Somatom #60960 üzenetére
Ha Telenor fizetne ilyen munkáért, akkor szivesen elvégzem.
Vagy küldjek vaskos számlát, azért a munkáért amit Telenor-nak kellene elvégeznie, de külsőssel végeztetne.?(#60961) snooze
Nem nyúlhat bele a streambe, mivel nem birtokosa, csak tovább adója.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Somatom
veterán
válasz darvinya #60962 üzenetére
No, igen. Mi nem azért fizetünk, hogy jelentgethessük a hibákat, hanem azért, hogy megfelelő minőségben használhassuk a szolgáltatást. Jobb helyeken jutalmazni szokták a rendszeres hibafeltárókat. 1 hibajelentés = 1 hét fullos MyTV.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
Jó, még valaki, aki letámad emiatt?
OK, akkor menjen a hibabejelentő a 1220-ra.Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz szaboi6512 #60966 üzenetére
Jól hangzik, de mi az a hibaba?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
darvinya
titán
válasz Somatom #60963 üzenetére
Jó is lenne, de akkor jönnének netsemlegességi baromsággal, amit Ők nem tartanakbe.
Értem ez alatt, hogy NMHH határozatban amit esetembe MyChat szolgáltatásra vonatkozóan adott, hogy netsemlegességet csak abban határozatban felsorolt harmadik fél által üzemeltet szolgáltatásokra/app-jaira vonatkozik.
De Telenor inkább lehúzza ügyfelet, hogy MyTv szolgáltatásra is alkalmazza korlátozást, amit határozatban megnevezett harmadik fél által üzemeltet szolgáltatásokra/app-jaira vonatkozott.Aprópó, sztori hangcsúszással:
MindigTv-n SpekrumHome csatornán is lett hangcsúszás.
Jeleztem, Üsz nem látja, igaz reklám alatt egyértelműen látszott, hogy tampont ecsetelni kaját szájába tömő ember valahogy sehogy sem jön össze.
5 nap alatt lett javítva, vagy magától.megjavult.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Somatom
veterán
válasz szaboi6512 #60969 üzenetére
Nem kellett volna megírnod, hogy csókos vagy, és neked fél órán belül javítják a hangcsúszás hibákat. Győzzed majd a priviket!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz darvinya #60959 üzenetére
Nézd, nekem hóttotál mindegy hogy nálad működik-e a mytv, csak segíteni akartam.
És légyszi ne próbálj alázni ilyen hasonlatokkal (“és nem fog fizetni 5db úszómedence vízpazarlásért”) mert nyilván annyira téves amennyire csak lehet, tekintettel arra, hogy ha csúszik a hang a mytv-n, akkor nem szivárognak nálad a bitek nyilván, és nem lesz emiatt túlszámlázás.
Én segíteni akartam neked, hogy hátha megoldódik a hibád, de nekem így is jó, ahelyett hogy megfogadod a tanácsot inkább továbbra is próbáld sértegetni azokat, akik segíteni próbálnak.
Ha ilyen hosszú ideje (hónapok óta?) van problémád a mytv hangcsúszásával, akkor ha pár hónapja megcsináltad volna az “írásos hülyeséget” akkor pár hónapja már lehet hogy előrébb lennél.
Amúgy a kiindulópontom pont az volt, hogy a telefonos support biztos gyorsabb, de ennyi hibával, pláne ilyen régóta, már érdemes lenne írni nekik, hátha komolyabban kezelik a kérdést.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Viktor0610 #60610 üzenetére
Mint kiderült, küldtek e-mail-t. Illetve próbáltak, de nem sikerült nekik. Úgyhogy sima postai levélben válaszoltak. (Szabványszöveg, kb pont ugyanaz, amit a telefonos és az élőszereplős ügyfélszolgálaton is elmondtak.) Szóval a 600+500 MiB az valóban kompenzáció volt.
Az e-mail meg azért nem érkezett meg, mert a rendszerük a gmail.com-ot átírta freemail.hu-ra. Biztos nem én adtam meg rosszul, mert nem szoktam begépelni az e-mail címem, hanem egy txt file-ból másolom be. Szóval vannak problémák a rendszerükben.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Scrake^;DD
aktív tag
Sziasztok! Telenor hello data starton vagyok augusztus 30 körül kötöttük az előfizetést le is tettem helyben 5500 forintot, szeptember vége van de nem küldtek számlát, mytelenor oldalon azt írja számlazárás október 27 de egy olyan periódusban mutatja hogy szeptember 28 - október 27 között. Továbbá azt írja, hogy ha most zárnák a számlát valami 6300 forintot kellene fizetnem, holott a havidíj 5500 forint a csomagnak és nem léptem át semmilyen korlátot most ez what?
Sempre... al tuo fianco! 1926.
-
4Grider
nagyúr
válasz Scrake^;DD #60976 üzenetére
Semmilyen szolgáltatónál nem mutatják menet közben a kedvezményeket. Itt sem. Majd ha kész a számla és a kezedben van a számlakép, az alapján reklamálj, ne előre...
-
aktív tag
válasz Scrake^;DD #60976 üzenetére
Október első hetében megjön a számlád. A 6300 ft-al ne foglalkozz, hülyén mutatja . Nekem is a hipernet home csomagomnál 6300ft ír, amúgy meg 4200 ft.
-
4Grider
nagyúr
Másnak is technikai hibát ír belépés helyett a MyTelenor?
EDGE-vel végül bejutottam. Kaptam is rendes hibaüzeneteket...
[ Szerkesztve ]
-
Scrake^;DD
aktív tag
-
havast
aktív tag
Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem (hátha valakinek van tapasztalata a témában..), hogy rendeltem több, mint egy hete online egy Telenor Hello Data Start csomagos sim kártyát, amely múlthét pénteken meg is jött, át is vettem a postán. Elvileg az aktiválás 24h-7nap között van, és teljesen automatikus, nincs vele teendőm.
Tehát pénteken vettem át a kártyát, hétfő van, és sajnos még mindig azt látom, hogy a sim nincs regisztrálva a hálózaton...
Van esetleg valami megoldás, amivel kicsit felgyorsíthatnám az aktiválás folyamatát? Vagy nem tehetek mást, csak várok, és egyszercsak működni fog?
Előre is köszi a segítséget!
-
azbest
félisten
válasz havast #60982 üzenetére
Alá kellet írnod átvételkor a szerződést. Annak a szerződésnek vissza kell érnie a telenorhoz a posta által. Akkor egy ügyintézőnek fel kell vinni a rendszerbe. Legalábbis nekem ez volt a hipernet home kapcsán. Szóval nem teljesen automatikus Neked tényleg nincs teendőd, de legalább 2 munkanap kell, mire a postától visszajut.
[ Szerkesztve ]
-
#37254912
törölt tag
Üdv.
Biztos volt már szó róla,járt így más is.Vettem előfizetésre Telenoros S9et....A kártya érdekes amikor megvettem aznap már kerestek Ágit Rajtam.......Mondtam Nekik jó lenne megnézni kit hívtak új telefon,új szám..Párom azt mondta vki átirányította Hozzám hívásokat,de sms-eket is kapok...Ez valami leadott telefonszám lehet?Engem kicsit zavar idegen emberektől jön hívás,sms.Van aki írja remélem még ez a számod akkor nyilván aki ismeri tudja újat vagy nem tudom.....De ha új telefon,új kártya jó lenne azok tudnák számom akiket Én ismerek. -
azbest
félisten
válasz #37254912 #60984 üzenetére
Én ismerem az összes magyar telefonszámot. Meg az összes bankkártyás pinkódot is. Csak azt nem tudom melyi kihez tartozik
Nekem a hang nélküli, adatcsomagos kártyára is jött már sms, hogy hívjam vissza mert azon a számon keresi a lánya pasiját. Nem nagyon van olyan szám, ami még nem volt valakinél korábban. Főleg, hogy vannak, akik folyton új kártyát vesznek, mert a telfon cserélgetésével együtt kártyát is másikat használnak. Aztán, ha olyat hívok, akivel ritkán beszélek, már a sokadik tulajdonosnál jár ugyanaz a sim kártya vagy csak maga a szám.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz #37254912 #60984 üzenetére
Igen, a szolgáltatók a visszaadott számokat - kötelező pihentetési idő után - újból kiadhatják, és ki is adják, mert az állam bácsi a szolgáltatóknak kiadott hívószám-tartományokért folyamatosan pénzt kér, akár aktívak, akár nem. Ha zavar a jelenség, akkor hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot és kérj tőlük új hívószámot a kellemetlenségre hivatkozva. Kérj, ne követelj...
-
#37254912
törölt tag
válasz 4Grider #60986 üzenetére
azbest:
4Griderendben,köszönöm...Azért zavar,mert nem szoktak sokan hívni kb 10ember ismeri számomat és így Nekem jó....Meg nagyon zavar ha olyat keresnek Rajtam akit nem is ismerek s még Nekik áll feljebb....
Akkor jól gondoltam meg ha pihentetik akkor azért jött olyan sms is remélem még ez a számod...
Ha felhívom Őket kapok 1új Sim kártyát?Teljesen ingyen?Mert azt hiszem előfizetés 2évre van,a mobil pedig 1év hűségre az hamar lejár. -
#37254912
törölt tag
Ugye milyen kellemetlen?Sajna Engem nemcsak 1ember.....Előbb vmi idősebb Nő mondom félreütötte számot semmi baj....de aztán jött több hívás sms ilyen szöveggel:Szia Ági remélem még ez a számod érdeklődnék masszírozásra esetleg tudnék e menni Hozzád vmikor..... :-) És hasonlók....
-
zseko
veterán
válasz azbest #60985 üzenetére
Én gondolkodtam már azon, felhívom a régi számomat, megtudni kinél van Nem önszántamból vesztettem el, kölcsönadtam, aztán elnyomkodták még a puk kódot is
Azt sose értem meg, miért jó gyakran telefonszámot cserélni. Volt olyan, ritkán hívott haverom nekem is, akit ahányszor keresni akartam, mindig más száma volt.HR24.hu
-
azbest
félisten
válasz #37254912 #60991 üzenetére
Áh, hívd vissza masszázsra vágyó fiúkát és lágy, mély, férfihangon brummogd a fülébe, hogy más ági vagy, és ő-e a te prünytyőkéd, akit annyira vársz Esetleg kérdezd meg, hogy az ndk turmixgép megjött-e már [link]
Nekem 14 éve ugyanaz a számom, de még mindig előfordul, hogy valaki többször felhív egymás után rajta, mert nem érti, hogy nem mindegy 20/30 vagy 70 van a telefonszám elejében Mondjuk azt hiszem, most már kötelező a teljes számot beütni és nem elég csak a hálózaton belüli részt.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok, Huawei B525 router gondolom Telenor függő? Hipernet Home M-et hosszabbítanék, gondolom ha függő akkor a Telenor nem is engedi hűség alatt függetleníteni mint a Telekom?
[ Szerkesztve ]
-
#37254912
törölt tag
válasz azbest #60994 üzenetére
Ez a Kern féle paródia valóban örök sláger...Köszönöm így estém is feldobott.... :-)
Többieknek is köszönöm választ.Igazán Telenortól 1percre lakunk holnap lemegyünk,akkor sms-eket is meg tudom mutatni és kérek ahogy írtátok. 4Grider kérek,nem követelek új számot ez szerintem jogos panasz,ill meg tudják nézni leadott,újra kiadott szám.
Holnap megírom mire jutottam...
Szép estét Mindenkinek! -
zseko
veterán
Minket is a vezetékesen kerestek hasonlóképp egy időben sűrűn, bár más okból. Felvette a hitelt a kisebbségi, és mivel (gondolom) vezetékese nem volt, mobilt meg lecserélte, minket hívogattak mint vele egy utcában lakót, hogy keressük már meg és szóljunk neki
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Gergello
addikt
Sziasztok !
Telenornál vásároltam készüléket és utána emailben ezt azt üzenetet kaptam:
Tisztelt ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy Önnek elkészült és letölthetővé vált a készülék és tartozék értékesítési elektronikus számlája.
Számlázási azonosító:Na most a mytelenor-ban ezt a számlát sehol sem találom, a havi online telefonszámlák között nincsen.
Hol töltsem le ?Üzleti fiókom van.
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED