Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz azbest #46689 üzenetére

    Sajnos a sok telenoros aloldalakon nem minden adat naprakész. Még az elektronikus rendelésnél kapott visszaigazolások vagy szerződés vázlatok sem mindig vannak szinkronban egymással. Néha még az ászf-re hivatkozás pontja sem teljesen naprakész (vagy rossz mellékletben néztem).

    Az meg egy dolog, de hogy a vadiuj adategyeztetos cuccban az adategyeztetes megtortente utan Expressz kartya akativalas subjecttel kapok emailt ennek megtortenterol, az ugy hatttoizeee. Ertem en, hogy egy adott rutint, ami kesz van, masra hasznalnak, de tenyleg letort volna valaki keze, ha atrija a kikuldott email subjectjet?

    Sajna nem mentettem el, de 1-2 even belul valamikor talaltam olyan aloldalt, ahol Pannon gsm-kent szerepelt a szolgaltato neve :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák