Új hozzászólás Aktív témák

  • magnusheron

    tag

    Hello!

    2 napja vagyok Pannonos, eddig 2 évig a Vodafone előfizetője voltam, de a djuice csomagok között találtam kedvezőt. Ami miatt írok a topicba az az, hogy megemlítsem mekkora szakadék van a két szolgáltató között a Pannon javára. A Voda akkor hívott fel két év alatt először, mikor el akartam jönni tőlük. A Pannon viszont segítség terén kiváló.

    Megrendeltem a Mobilemail szolgáltatást és be is állítottam mindent a telefonon és a gmailemben, de a levelek csak nem akartak megérkezni. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálat felé, akik még aznap , munkaidőn kívül 6 óra körül visszahívtak és közel 1 órán át próbálkoztunk összehozni a megoldást a hölggyel, ami igaz nem sikerült, de egy új regisztráció segített, valamint a telefonon lévő profilokkal lehetett a gond.

    Ami engem lenyűgözött, az az, hogy ma reggel, mikor visszahívott a hölgy , hogy mi a helyzet, egy fél mondatban elejtette, hogy igen, otthon megnézte az LG KP500-as email funkcióját, hogy tisztában legyen, hogyan kell beállítani, mivel ők már nem forgalmazzák.

    Otthon, munkaidőn kívül, az ügyfél problémájának megoldása érdekében. Lehet, hogy csak egy lelkes munkatársba futottam bele, de tény, hogy a szerződéskötés ( melynél nem kellett otthagyni sok sok ezer forintot mint a Vodafone-nál depozitban), a szolgáltatások és az ügyfélszolgálat is egyszerűbb, minőségibb, mint a piros szolgáltatónál.

    Az meg a Vodafonet jellemzi, hogy mikor felhívtak egy ajánlattal, csak maradjak mégis náluk, az ügyfélszolgálatos hüledezett, hogy ők még nem is hallottak erről a kedvező djuiceos csomagról, ami a publikus complete...

Új hozzászólás Aktív témák