Új hozzászólás Aktív témák

  • eladogeppc

    veterán

    - Volt egy hiba (tévesnek látszó készülék megnevezés a rendszerben), megoldotta az ügyintéző.
    Ez a mai napig nem oldódott meg.

    - 320eFt-os limit az ÁSZF-ben ? Na akkor gyorstalpalót minden Telenor pontnak, mert nem tudnak róla ! EGYIKBEN SEM !

    - 06202000000 számon hallottam először itthon a limitről !

    - A 3 napos elállás mindenhol él. 4 Telenor pontból 4 mondta, hogy vissza kellett volna vegyék még akkor is, ha a színe nem tetszik
    - Értem a limitet, nekem evvel nem volt gondom

    - A háttércsapat egyáltalán semmilyen problémámat nem oldotta meg. A kereskedő kavart addig, hogy meg tudjam venni.

    Biztosra vettem, hogy ti Telenorosok vagytok itt. Azt meg ne haragudjatok leszarom, hogy milyen a rendszer.
    Ezek szerint az OTP rendszere is lehet szar, és nem gáz ha például szarul jelenik meg a számlaszám, vagy épp nem oda utal a rendszer. Azért komolyodjunk már meg.

    Azért nem bírtam a Telenorban kicseréltetni a készüléket, mert NEM VOLT JÓ a rendszerben a regisztrálás. EZ AZ Ő hibájuk. Tele voltam KP-val, és akkor sem tudták megoldani a cserét !!!
    Én adtam el kéz alatt, hogy ezt a kavarást meg tudjam csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

Új hozzászólás Aktív témák