Új hozzászólás Aktív témák

  • kelepce

    tag

    válasz Viktor0610 #38995 üzenetére

    Fel fogom tenni ide is, ha beválik a sejtésem. :R :P ;]

    Mivel bevált:

    Én sem tudtam vásárolni a Google Play-en, január óta minden vásárlási szándékom elutasításra került. "Tranzakció elutasítva, forduljon a szolgáltatójához" vagy valami hasonló üzenettel. Fordultam először telefonon, majd írásban. 2 napig vizsgálgatták és nem találtak semmi okot az elutasításra, a vásárlásom engedélyezve volt. A Telenornál minden rendben. Marad a Google. Újabb próba! Vásárlás a szokásos Google fiókkal a válasz a szokásos, a kérés elutasítva! De volt még egy másik Google fiókom is azzal megpróbáltam ismét megvenni ugyanazt az elutasított programot. Símán megtörtént a vásárlás. Gondolkodtam, mi lehet a magyarázat. A Google Play-on vásárolhatsz bankkártyával és szolgáltatón keresztül is. A kettő közötti különbség az, hogy bankkártyás vásárláskor talán 15 percen belül visszakérheted a program árát ha mégsem tetszik, szolgáltatós vásárlásnál viszont NEM! Ha elindítasz a szolgáltatón keresztül a Google Play-on egy vásárlást akkor azt végig is kell vinned, nem állhatsz le, a vásárlást nem vonhatod vissza! Ez valahol elég szájbarágósan le van írva, hogy gondold meg alaposan, mielőtt vásárolnál a szolgáltatódon keresztül. Én úgy érzem, hogy ezt a figyelmeztetést nem vettem figyelembe és az utolsó pillanatban töröltem egy vásárlást. Szerintem emiatt a Google vásárlási tiltólistára tette ezt az e-mail címem, vásárolni nem lehet vele, de minden egyéb tovább használható. Mivel a tiltás nem személyre vagy szolgáltatóra szólt hanem csak az adott e-mail címre, a másik e-mail címet továbbra is használhatom vásárlásra. Persze ezt az egészet csak gondolom, biztos nem vagyok benne, de erre jutottam. Te nem követtél el valami hasonlót? Mindenestre a javaslatom: regisztrálj egy másik Google fiókot és azzal próbálj meg vásárolni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák