-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
goop
őstag
válasz #79335424 #38200 üzenetére
Nekem ugyan előfizetéses kártyám van, és ahhoz a net, de nekem nincs bajom az adat mennyiséggel. Sőt már a sebességgel se. Bár előtte se volt azzal gondom, 7 Mbit bőven elég volt. Gyereknek volt anno praktikum, még él, töltök rá néha mert jó szám, onnan tudom, hogy mi a dörgés feltöltős téren.
-
addikt
Érdekes, mégis a Telenor nézi hülyének az ügyfeleit,egy éven belül háromszor módosít szerződést egyoldalúan, annak ellenére is hogy 250 milliós bírsággal jutalmazták ezért.
Kihúzza a hűséggel köttetett tarifát az előfizető alól,jóval kedvezőtlenebb tarifacsomagba önkényesen átrakja, majd a keretszerződésre hivatkozva 75000 Ft/SIM !!! kötbérrel fenyegetik akinek ez nem tetszik,és elhúzna.Örülök,hogy megszabadultam tőlük.
A hiperfosról nem is beszélve, amióta Vodás lettem,érdekes módon nem szakadnak meg a hívások,nem ugrál botrányosan le fel a sávszélesség,mindig elérhető vagyok,mindenhol tudom megfelelő sebességgel használni a netet utazás közben is!
Nem csak az én tapasztalatom, hanem most már 10 közvetlen környezetembe tartozó cég,(akik velem együtt léptek le,és jöttek a vodához) több mint 100 előfizetést használója szerint is így van.Milyen apró betűs részekről beszélsz? Világosan le van írva mindenhol,hogy az EU roaming utazási célból vehető igénybe,és nem a 2-3-4 hónapig kint dolgozó brigádok,kamionosok játékszere.
Szépen részletesen szerepel,hogy nem haladhatja meg az itthoni beszélgetések két havi átlagát,a kinti traccs.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
#79335424
törölt tag
válasz Daffni2 #38202 üzenetére
Meg a net sem. Előfizetéssel, havi 14 ropiért adnak 4GB -ot, amiből kevesebb, mint a felét használhatom el külföldön és csak a Voda hálózatára enged fel. Aztán még a másik felét le kell torrenteznem itthon ahhoz, hogy a belföldi forgalmam több legyen, mint a roaming. A Telenornál feltöltősként, havi 14 -ért 4GB roamingot kapok, plusz még 1GB -ot hazai hálón, bónuszként a feltöltésért és arra a hálóra állok rá, amelyikre akarok. Akkor most ki törölte el a roamingot? Világos, hogy ez a Vodás csomag annak lenne előnyös, aki sokat van külföldön. Ki az az idióta, aki bevállal egy állandó, havi 14 ropis előfizut csak azért, hogy nyaraláskor legyen nete?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem érted ugye?
Mitől lenne jobb egy olyan szolgáltató amelyik így bánik az ügyfeleivel?
A sok már már szinte átláthatatlan díjcsomagra fogták a legutóbbi egyoldalú változtatást is.
Most sem különb a helyzet.
Most,hogy személyes tapasztalatom van az ügyfél kezeléssel,hát igen nagy a differencia.
A személyes kapcsolattartó ami régen a Pannon idején még szuperül működött,mostanára.............nem is írok jelzőt milyen lett.
A Vodafone szárnyal ebben a tekintetben is.
Bármi nyavalyám,kérdésem van érdekes módon szinte azonnal reagál a kapcsolattartó.Este is"munkaidőn"kívül.
"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
-
newpower
újonc
válasz Viktor0610 #38206 üzenetére
Mi lehet erre a megoldás?
Felbontani a szerződést? -
#21715712
törölt tag
Hello!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a TP-LINK TL-MR3420-tól van jobb wifi-s router(arban,minosegben), ami tökéletesen kezeli a ZTE MF820-as LTE-modemet?
-
MODERÁTOR
-
#71835392
törölt tag
válasz Viktor0610 #38212 üzenetére
Miért, szerinted attól jobb lesz, ha ír egy levelet az ügyfélszolgálatnak, azok meg visszaböfögnek valami "úgyis nekünk van igazunk" sablonlevelet? Nem mintha a másik két cég ebből a szempontból más lenne Itt legalább kiirhajta magából és visszajelzést kap, ha nem egyedül van így.
-
#71835392
törölt tag
A hálózat csapnivaló volt
Ezt úgy mondod, mintha valami mellékes, elhanyagolható, huszadrangú dologról lenne szó... A hálózat egy olyan dolog ennél a cégnél amit 21 éve képtelenek rendbe rakni. Igazgatók jöttek-mentek, beszállítók cserélődtek, de a hálózat az stabilan tartja a "színvonalat". Ez ami tragédia, mivel emiatt rengeteg ügyfelet vesztenek, mivel a magentáéknál mindig is rendben volt, a piroskánál meg felhozták a magenta szintjére.
[ Szerkesztve ]
-
gidue
csendes tag
Sziasztok!
Nem szólok bele, de van a Telenornál egy egyedi igénykezelési csoport.
Oda ír az ember egy udvarias levelet a problémájával és bizony felveszik vele a kapcsolatot és lesz megoldás a problémájára is.
A legutóbbi szerződés módosításkor én is így tettem, mert az előző díjcsomagom korlátlan netes volt és bizony megalkudtunk egy kedves Hölggyel telefonon...most is korlátlan a netem...Üdv.
-
MODERÁTOR
-
#79335424
törölt tag
válasz #71835392 #38214 üzenetére
Mégis, hogyan mondja? Az a véleménye (meg, az enyém is), hogy régebben szar volt, most meg (a 4G óta) használható. Talán váltania kéne most, amikor használható, bosszúból azért, mert régen szar volt? Elég nagy baromság lenne. Ez egy mobil szolgáltatás, ami területfüggő. Én megértem, hogy van, akinek nem felel meg, mert a számára fontos helyeken szar. Csak azt ne gondoljátok, hogy akik általában elégedettek, azok a Telenor fizetett reklámemberei! Ha pedig nem így van, akkor mégis, hogy lehet ez a véleményünk, hogyan lehetnek pozitív tapasztalataink? Tán nem hagyjuk el a jó cellánkat? Én rendszeresen használom országszerte és az EU további 3 országában. Vajon, hogyan lehetséges ez? Tán mazochisták lennénk?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Viktor0610 #38216 üzenetére
A kellemetlenségeket nem a megoldás keresése miatt írják be elsősorban,hanem a tapasztalatok megosztása a cél.
"Aki ad,az nyer"
-
#25741824
törölt tag
Hogyne. Azért tart az ügyem a bíróságon már ezekkel a mocskokkal szemben, mert náluk van Egyedi Igénykezelési Csoport. Akik a többi ügyfélszolgálati csatornához hasonlóan annyira ruhalmasak mint a gyémántfúró... De biztos nem volt elég udvarias a levelem, csak ez lehetett a probléma, ezért nem csináltak érdemben semmit. Végülis az ügyem is egyedi és megoldhatatlan, beltéren is szeretnék telefonálni és netezni...
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
MyTV adatforgalma augusztus 31-ig korlátlan!
-
vasi89
addikt
Hello. Számla fizetéssel eddig sem volt gond és most sincs viszont amit a készülék akciókkal csinál a telenor az egyszerűen törvénytelen. Be mentünk ma h ez a mytariff m csomagban 0ftert jo vétel a g4c aztán elszólta magát az ügyintéző h mar december óta sincs Pesten. Persze a telenor azzal védekezik h feltüntették h kifutó de tegnap meghirdettek az akciót ma meg mar sehol nem kapni? Ez tudtommal amúgy eléggé törvénybe ütköző...
-
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
válasz Viktor0610 #38225 üzenetére
Sajnos 1220 sem tudott semmi hasznosat csak h hívogassam a boltokat. De ezt mar 2 éve is eljátszották. Nagyon nem sportszerű.
-
Outlander
őstag
Jelentem betudtam fizetni az utolsó számlámat személyesen...
Igaz h kártyával nem engedte és nem is látta a rendszer azon a telefonszámon a számlát, de név/szám bediktálással egyeztetéssel és kp-vel fizetve sikerült...1 szám kipipálva, már csak 1 maradt itt.
Szóval, aki elhordozza a számát, de Elektronikus fizetés volt elötte beállítva, az utána már csak személyesen tudja rendezni, és elötte nem árt 1220-on egyezkedni h beakarod fizetni, mert úgy tűnik h máshogy nem.
keresőszavak: számhordozás, számla, csekk, befizetés
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
KTU
addikt
válasz Outlander #38228 üzenetére
Tanulság,
számhordozás előtt havidíjas előfizetésed rakasd át kártyás tarifacsomagba,
és talán nem marad függő ügyed.Nincs az hogy nem tudod befizetni a számlád,
pár nap miatt kifizetteti az egész jövőhónapot, mivel minden simkártyát más más napokon zár.
stb.nem csak neked
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
newpower
újonc
válasz Viktor0610 #38212 üzenetére
Tehát ha valaki leírta 2009-ben akkor azt nem írhatják le újból?
Ha valaki gondolkozik a telenoros előfizetésben, nem Krisztus előtti állapotoktól kezdi, ha mégis simán hiheti hogy azóta már minden megoldódott és épp a kánaánba készül[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz newpower #38231 üzenetére
Szerintem ez úgy lenne normális, ahogy az összes többi topikban. Akit érdekel valami a Telenorral kapcsolatban, az felteszi itt a kérdését. Minél pontosabban fogalmaz, annál használhatóbb választ kap. Pl.:
-Van valakinek infója arról, hogy itt és itt milyen a Telenor X szolgáltatása?
Más esetben elég bonyolult szabályrendszert kellene felállítani. Tegyük fel, hogy én X sávszélességű netet tapasztalok egy adott helyen. Ezt szerinted milyen időközönként/távolságonként kellene közzétennem itt, a topikban ahhoz, hogy egy esetleges érdeklődő ne "Krisztus előtti" infókkal találkozzon? Szted nem lenne kicsit uncsi a topik az ilyen jelentésektől? A "köcsögazÜFSZ" ugyanez a szitu. -
zseko
veterán
válasz newpower #38208 üzenetére
Én azt csináltam Visszamentem kártyásnak, azóta " öröm és bódottá' "
(#38231) newpower de, csak az a sok, mikor valaki napokon keresztül rugózik ezen napi szinten többször is, aztán szolgáltatót vált amit fennhangon hirdet, majd folytatja ugyanúgy ott ahol abbahagyta már más szolgáltatósként. Attól hogy nála szar ne általánosítsunk már arra is hogy nálam is, mert nem.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Crogan
tag
Sziasztok!Tudom hogy volt már kérdés,de hátha azóta tudja valaki.Szóval Lumia 950-es mikor kerül be a kinálatba?
[ Szerkesztve ]
Iphone 13,XboxSeriesX,Xiaomi AX3200,AW Ultra 2
-
mufi
senior tag
Miért van az, hogy a lassan 1 hónapja megrendelt céges telefonok nem tudnak megérkezni?Többszáz dolgozó előfizetése van a telenornál mégsem képesek felvenni a telefont...
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
ghostie
tag
Sziasztok,
Mi most a legjobb eljárás hamarosan lejáró hűségű Telenoros szám elhordozására? Azt olvastam itt a fórumban, hogy a számlaperiódus (ami gondolom megegyezik a hűség lejártával) előtt 5-6 nappal kell beadni a számhordozási kérelmet.
De mi van ha előtte ér oda a Telenorhoz a gyors ügyintézés miatt? Visszautasítja a Telenor a hűség fennállta miatt?
Ha viszont utána, akkor pedig visszautasíthatja arra hivatkozva, hogy már megtörtént a számlazárás?
Szóval a kérdésem az lenne, hogy mikor célszerű beadni a számhordozási kérelmet?Köszönöm
-
123xyz
tag
válasz ghostie #38245 üzenetére
Célszerű lehet azt elintézni még a lejárat előtt, hogy a hűség vége után kártyás tarifára váltsák át a számod, ekkor semmilyen plusz költség nem fog terhelni, ha nem pont a lejáratkor történik a számhordozás, hanem esetleg napokkal utána. A hűségidő vége előtt biztos nem engedik el a számod, utána viszont már akár 1 napra is kiszámlázzák a teljes havidíjat... Szóval elvileg ez a legjobb megoldás, hogy a lejárat napjára kéred a kártyás csomagra váltást, onnantól pedig nyugodtan mehet a számhordozás. Én legalábbis így tudom
-
KTU
addikt
válasz 4Grider #38247 üzenetére
Pár hozzászólással ezelőtt pont leírtam, [link]
hogy számhordozásnál pár napra / órára ne számlázzanak 1 egész hónapot.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
ghostie
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Alkoholista nevelde
- Formula-1
- További aktív témák...
- Redmi note 12 pro 5g 128/6+6gb A leg újabb verzió hyperos android14 Új állapotban egy napos készülék
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Garanciális Raijintek 850W full moduláris új PCie5.0:12VHPWR gold
- Laptopot cserélnék Oculus Quest 3-ra
- Honor magic 5 Lite 5G, 8/256Gb, zöld