Új hozzászólás Aktív témák

  • Shinnokina

    tag

    válasz s3toraph #38790 üzenetére

    Mindenképp kapni fogsz egy új számot a szolgáltatótól, másképp nem fog menni, mert van átfutási idő, úgynevezett "ablak", amikor a hordozott szám átkerül a másik szolgáltató rendszerébe. Mindenképp indítsd el a hűség lejárta előtt a folyamatot, úgy, hogy a lejárat másnapjára kérd a szám átirányítását. Én pont most estem át ezen csak fordítva, másik szolgáltatótól telenorhoz. csütörtökön jár le a hűségem a másik szolgáltatónál, úgy kérték, hogy 26-ára kapjam meg a számátirányítást. Ha előtte csinálják, akkor a számátvitellel azonnal megszűnik az előfizetésed automatikusan és megy a kötbér. Legyél benne biztos, hogy az adataid mindkét szolgáltatónál ugyanazok! Különben a rendszer automatikusan elutasítja (egy betű vagy szám eltérés is elég hozzá). Persze nálad bonyolítja a helyzetet a készülék függetlenítése... Szerintem hívd fel őket és kérdezd meg a pontos menetét a dolognak, vagy sétálj be az üzletbe. Nálam nagyon rendesek voltak, pedig volt gond is a számátvitellel, összedolgozott a telenoros meg tkomos ügyintéző, hogy megoldják. :)

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 11 Lite 5g NE - és zöld :)

Új hozzászólás Aktív témák