Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Én végül nem megyek, srry mindenkitől. Jövő héten biztos. Szombaton. Alkatrészbörze is lesz a pálya mellett, inkább azzal kötném egybe az edzést.
András te is spórolj egy napot, gyere ki inkább akkor, aztán ráfekszünk egy kicsit a dolgokra. Ha jó neked
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #6987 üzenetére
beszéltem az edzőtársammal, és ő csak szombaton tud jönni (a rohadék)
úgyhogy szombat kakucs, ha jó valakinek. utánavaló héten kecsó.
a következő verseny meg amúgy is Kakucs lesz, úgyhogy nekem arra is kéne gyúrni.
viszek videókamerát megörökíteni az utókornak[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #6996 üzenetére
kakucs szombat zártkörű rendezvény - vasárnap kecsó lesz. remélem földanyánkat nem csókoljuk meg.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7012 üzenetére
Ez egy belsőégésű motor. Legyen már hangja. Ha átugrik akkor nem működik azaz rossz. Ha végzi a dolgát, akkor jó.
Meg erről annyit, hogy bejött az ember szelepállításra. Nem volt már hézag sehol. Kussolt a motor. Be lett állítva gyári hézagra, ahhoz képest hangos lett. Az embernek az lett a véleménye, hogy el lett b*szva a motor.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #7018 üzenetére
Galvanikus korróziót tud okozni a benzinpumpánál, mivel 400 Ohm az ellenállása, azaz vezető lesz tiszta etanolos üzemben. A gyulladási késedelme sem olyan, mint a benziné, satöbbi. Benzinnel keverve oké, de nyilthurkos injektoros (nem lambdaszondás) motorba be nem tenném. Szögegyszerű karburátoros kétütemű szocimotort viszont hajtanék tiszta etanollal. Az Olajat is fel tudja venni benzintartalma miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
kéne hozzá kopogásszenzor is. Nem a lambda sávval van baja. Amúgy sem mérjük a dúsüzemet annyira, mert sosem lesz olyan.
de ha nincs hozzá írva mit tegyen ilyen elszegényedésnél, és még a gyújtást sem állítja utána, akkor nem lehet sokat várni tőle.Lényeg, hogy nincs sok értelme, szerintem még autóban sem. a tápszivattyú árát talán behozza
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
szetm a gyújtásnak itt csak kapcsolója van, de relézve nincs. ha lenne is, az órák nem konyultak volna le egy gyújtásrelébajtól, csak nem lett volna gyújtás. itt valami kontakthiba miatt semmi nem kapott áramot, ami azért nem jó, mert az olyan, mintha az akkut menet közben levenné az ember, az meg kinyírja az egyenirányító diódákat. De ha tölt a fesszab, akkor nem ez történt meg. Megintcsak máshol keresendő a hiba. Esetleg a 30A es főbiztosítékot kéne megnézni, hogy repedve van-e, stb. a nagyobb csatlakozók nincsenek korrodálva?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
meg kell nézni.
nagyobb lánckereke van hátul ezen kívűl mást nem lehet látni.
egyébként ez az évjárat volt nekem is, a váltója egy gyökér, amúgy jó motor. Olaszból behozott volt az enyém, és döbbenet, hogy mennyire ki volt kímélve az itthoniakhoz képest. Inkább valami külföldit néznék 600e környékén, +regadó. Vagy az itthoniakat nagyon megnézném. Nem azt mondom, hogy nem lehet találni jót, de kurvára meg kell nézni. De ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
az, hogy sokat pörögnek nem lenne baj, majdhogynem 50ccm es dugattyúk mozognak a hengerben, apró szelepek csuknak-nyitnak, nincsenek akkora tömegerők. A ZXR 250 ráadásul acélperselyes emlékeim szerint, még generálozni is lehet. Utolsó emlékem az, hogy a bontóban a használt dugattyúkat drágábban árulták, mint a gyári vadonatújat a kawán keresztül. Egy vicc az egész.
Nem a széthajtásról van szó, hanem inkább arról, hogy ide konténeres szarok érkeztek, amin már akkor olyan javításokat kellett volna csinálni, ami már akkor nem érte meg a japánnak. Itthon meg csak a kókány megy, meg elhitte mindenki, hogy a japán nem pénzből él, és azért van behányva egy konténerbe az egész, mert ott olyan nagy a jólét. Igazi csodavárós hozzáállás.Németországban volt szürkeimportja a zxr 400 asnak, egy olyat megcsípni érdemes, de normális 600e környékén van.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #7148 üzenetére
hát én még kidobtam a srácokat Vecsésen, lepakoltam egyszer, aztán anyuékhoz, lepakoltam mégegyszer, majd tekertem egy 20 km ert hogy biztos elfáradjak. Igazi állllatnak érzem magam
a videók sajnos nem sikerültek, nagyon remeg a kormányon.
majd valahová máshova kellene rakni legközelebb[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem az jött le, hogy egy r6 s az milyen kényelmetlen stb.
Pedig nem az, még középtartománya is van, elég combos. Jó egy csillagrombolóhoz képest biztos idegesebb ezeken a szar utakon.Bár sztm egy "utcai" gs 500 al legalább annyi kompromisszumot kell kötni, hinta futómű, stb, szóval nézőpont kérdése.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Gyuri!
könyörgöm, ne adj ilyen tanácsot, hogy hallgassa, ettől megőrülök.
amikor az enyémet nézegette meg egy srác egy "szakértővel", azt hittem kirángatom az udvarról és agyonverem rozsdás 525 össel. a srác elővett egy fadarabot, odarakta a blokk oldalához és hallgatózott. majd levette az olajbetöltőnyílást, és beleszagolt (bazmeg beleszagol!!!) az olajba, majd közölte velem, hogy jó. Azt hittem hazazavarom.ez nem egy olyan szakma, ahol fülre, meg szagra megmondunk dolgokat.
az összes motorszerelő azt mondta az én R6 osomról,7000km es korától 33 000 km ig, amíg nálam volt, hogy úú van egy kis szelephangja. A srác aki megvette, bevitte a debreceni yamhához, majd ott is közölték vele szétszedés nélkül, hogy szelepek csattognak. Csattogjanak b+, ha az a dolga, akkor csattogjon. megmértem az összes szelepet, kurvára rendben volt minden, szóval hangra nekem meg ne mondja senki, hogy mi csattog, a dugattyú kalimpál-e vagy a szelep.Ha nagyon jó típusismereted van, értsd szétszedtél meg szervizeltél 5 ugyanolyan motort, van egy összehasonlítási alapod, akkor oké, észreveszel hangbeli különbségeket. de az sem jelent biztosat.
szerintem az ember tizedes illesztéseket hall meg, ha meg valami tized mm akkor b*szhatod. lánccsörgés meg ilyenek, meg nagyon hangos, az egyértelmű. de cicergés meg a többi képzelt baj... most érted...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
azt kell mondjam, hogy nem!
ha rengeteg ugyanolyan motort hallottál, akkor igen. De ki kell mérni, mert akármi lehet.Gyuri. Ez egy injektoros 2005 ös motor. nem kerül benzin az olajba.
Az a régi karburátoros PRI állással szerelt ejtőtartályos motoroknál volt jellemző, hogy úgy hagyta a tulaj, és a tűszelep engedte a benzint az egyik nyitott szívószelepnél meg feltöltötte az olajat benzinnel. nem 1980as évjáratú a motor.szelephang... ha mozog a szelep, legyen már szelephangja. ha jó a hézag akkor természetes. akkor nincs szelephang, ha hézag sincs! az rossz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Honnan tudok csavarrögzítő huzalt venni azonnal? Másnéven kötöződrót leeresztőcsavihoz.
Mindenhol rendelnek millio év múlva. Polcon sehol.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #7286 üzenetére
nem túl puha? ha megcsavarod háromszor nem törik el?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
baja nem lesz tőle, de a blokk hideg állapotában sűrűbb, és nem annyira ken, mint pl egy 40es olaj. az is sűrű hidegen, és a mai blokkoknak a kopása 99%ban hideg állapotában következik be, nem pedig meleg motornál.
nagyobb lesz egy picivel a fogyasztása, meg néhány LE vel kevesebb lesz, és milliószor linkeltem táblázatot, amiben az volt, hogyha netán 150 fokra felmelegedne (forró alkatrészeknél) akkor ugyanolyan folyós lesz, mint a 30as olaj. szóval nem látom értelmét.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Elden Ring
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen