-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #115945 üzenetére
..én úgy 15 éve otthon. Nem bízok a szervizekben.
Más felől mindig barkácsbolond voltam, tehát szívesen megcsinálom, így tudom h mi van benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #115954 üzenetére
Számomra nem a vezetési élmény az elsőszámú, sokkal inkább az, hogy legyen egy bármilyen járművem, amivel foglalkozhatok a szabadidőmben, és erre a Jazz is megfelel.
Nem mondom azt, hogy soha nem lesz már motorom, lehet, hogy mondjuk 2 hónap múlva jön egy agykattanás, de egyelőre van, amin kiélhetem magam, elvagyok így.Micsurin: Azzal nincs gond, a korlátlan A-t is megcsináltam valahogy.
Annyi csak, hogy azok a típusok, amiken hegyesebb térdszöggel kell ülni, kiesnek a pikszisből (pl. BMW S1000R). Meg a túraendurók sem olyan jók már, mert bár a magasságomhoz azok passzolnának, és nem is hegyes a térdszög rajtuk, de nehezebben tudok már rájuk felszállni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #115958 üzenetére
Nem JDM de.... K20B
mod.: Menjen is ha már úgy néz ki mint ami menne, nagy papucsok, boiracerkrómvég, szárny elvégre oda kell szorítani, 1.4 bigblock.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #115958 üzenetére
Gyári xenon jó lenne, de sajna a JDM lámpatestek nem a jobboldali közlekedéshez valók.
Micsurin: A 15-ös kerekek nagyok?
A többi stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz
tboy93 #115945 üzenetére
Magam cserélem, de ez egy légolajos Banditnál nem űrtechnika. A légszűrő csere a legbonyolultabb, mert ahhoz le kell vennem az ülést, és a tank végét is meg kell emelni, hogy hozzá lehessen férni (azt is cserélem minden olajcserélnél, bár a gyári előírás szerint nem kell.
).
Erről jut eszembe, a kézikönyv szerint olajcserekor új olajjal pár perc járatás, majd 2 perc pihenő után kell nézni meddig ér az olaj. Amit nyilván full jelzésig töltök, de úgy, ha leállítás után nagyobb idő után nézek rá (15-20 perc) akkor max. felett van. Ez normális lehet? Valaki?
-
Varoz
őstag
válasz
tboy93 #115945 üzenetére
Autószerelő vagyok, semmit se hordok szervizbe.
geresicsRáfér az enyémre is egy frissítés. Köszi.
[Varoz Hornet]hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
SLYM
veterán
válasz
tboy93 #116112 üzenetére
Nagyon szép ez a motor, megnéztem róla egy videót még régebben, csodálkoztam is, hogy ahhoz képest mit tud nagyon olcsó. De erre a célra inkább valami robogó formájú motort keresek. Ezeket ajánlották eddig:
https://auto.jofogas.hu/pest/Lofty_Maximus_I_Elektromos_Robogo_Akkumulatoros_Kerekpar_Bicikli_Uj_103476447.htm
https://www.arukereso.hu/robogo-c4086/hecht/equis-p421328820/
https://www.biromotor.hu/termek/motolux-yaris-plass/
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz
tboy93 #116142 üzenetére
Vannak kopó"parafa" és fém lamellák.
Ezeket kell cserélni(a fémet csak ha megégett, elvetemedett)
ill. a nyomó rúgókat ha kilágyultak.
A kuplungkosár is szétverődhet ha sok a kerekezés, gyilkolás, na az a zsebbenyúlós történet.Ha hidraulikus a kuplung akkor is külön tartály van, de a legtöbb esetben bovdenes.
Kocsinál is 99% külön tartálya van...[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Geresics
addikt
válasz
tboy93 #116154 üzenetére
Szerintem tök jó az elképzelés. Esetleg a jó magyar utak miatt próbálj ki egy túraendurót is, pl. DL650 V-Strom, vagy Aprilia Pegaso, BMW F650GS, stb-stb... Árakkal nem vagyok most képben...
Amit mindenképp javaslok, és sokszor volt már itt téma: tréning! A jogsihoz nem jár vezetési tudás, és különösen az elején fontos, hogy mik válnak a megszokásaiddá...
Sokszor veszéltünk róla, keress rá itt a fórumban! ;)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
A Zéé
addikt
válasz
tboy93 #116157 üzenetére
Mielőtt nagyon beleéled magad, az időt ne felejtsd ki a képletből. Idén már nem biztos, hogy lesz motorozás, a jogsi megszerzése tűnhet már csak reális célnak. Alapból minimum 3-4 (de inkább 5) hónapot mondtak nekem itt Pesten A korlátlan jogsira, gyakorlatilag most meg ott tartunk, hogy március 19 óta nem lehet vizsgázni, és egyelőre ötletük sincs, hogy mikor indul el újra. Ezzel szívok én is, még kb. 5-6 hétig tart a projektem itt BP-n, és egyre esélytelenebb, hogy addig a B125-öt össze tudom hozni egyáltalán.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz
tboy93 #116159 üzenetére
A beiratkozás március 4-én volt nekem, 6-án, pénteken kaptam jelszót az e-learninghez, 9-én hétfőn adtam le a tanfolyam igazolást, 25-re kaptam vizsgaidőpontot pedig ez még a "békeidőben volt". Rutin, és forgalmi vizsgákra is állítólag 3-4 heteket kellett várni már akkor is. Másfél hónapja nincs KRESZ vizsgáztatás, azóta belegondolni sem merek, hogy hányan végezték el az e-learninget az összes kategóriában. Abban meg csak bízhatok, hogy az elején kapok újra időpontot, nem keverik be addig elém az azóta végzetteket. De állítólag lehet majd menni hétvégén is vizsgázni.
Just a simple Lineman...
-
kisninja
őstag
válasz
tboy93 #116154 üzenetére
Tolna megyében nekem kb 1,5 hónap volt a jogsi és 6. hó-ban szülinapra meglett a motor is elhoztam szomszéd városból majd másnap kézhez kaptam a jogsit is.
Én 750ccm el kezdtem és bevallom volt, hogy meglódult a kezem és a szerencse segített(kifaroltam elég sportosan majd a perdülettől üresbe raktam a motor és ez mentett meg a kicsúszástól) . Nem lett nem is volt semmi gond. Jó ötlet 500ccm azon kezdtem a suliban a tanulást (én is 0 tudással kezdtem el) Kawa er5 imádtam, csak nehéz jó állapotút találni. Véleményem szerint idén necces a jogsi.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
fattyu
veterán
válasz
tboy93 #116157 üzenetére
amikor rajta ülsz nem látod.
Áldom az eszem amikor 130al tépek azon az úton ahol a kocsit60nál sajnálom a motor meg köszöni jól van.
a vezetés mellé én erősen ABS-t ajánlanék még. visszahozza az árát amikor nem fekszel el ha rutin nélkül a frászt hozza rád valami kalapos skodás.
én gsxr600on kezdtem 23 évesen. élek. pedig igen hülye vagyok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz
tboy93 #116169 üzenetére
az ajánlott f650ből pedig van
én értem hogy van amire gerjed az ember csak amikor majd aszerint választasz útvonalat merre simább nem aszerint merre mennél szíved szerint akkor elgondolkodsz.
15 évig speedes voltam mert 250 fölött van az élet. most supermotozom és akkora barom vagyok hogy eddig nem ezt tettem.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
jacis
nagyúr
válasz
tboy93 #116174 üzenetére
Off: Az autók terén az a megtévesztő hogy mindenki a haver frissen behozott 200e km-es autójából indul ki amiben általában több mint 500e km van már. Aztán mikor kezd köhögni az autó szidják hogy nem értik ilyen "kevés" km-nél hogy lehetnek ilyen gondjai.
On: [link]iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #116182 üzenetére
Szerintem még jobban, nézd meg a hirdetéseket. Minden motorban de legalábbis a kínálat 3/4-ének évjárattól függetlenül 25-35 ezer kilométer közt van a futásteljesítménye. Na ne nézzük már egymást hülyének 10-20 éves motorok esetében.
Mod.: a kedvencem mikor még úgy is áll az órában a spirál mint amit megfújt a szél...Én se tudom a nepper mennyit tekert bele, a 28 ezer számomra hihetetlen egy 97-es motortól, ellenben a csörgés amiről beszéltünk korábban 50-60 ezer között jelentkezik. Nekem még szerencsére nincs.
Nem nem néztem be van e hegesztve az alátét már mielőtt valaki jó kedvű lenne.@Persu: Köszönöm!
Azért ennek majd utána járok, esetleg van kontaktod? Azt leszámítva, hogy csörög amíg a kosár nem kotyog miatta akkor nem is kell vele foglalkozni ha esetleg bekövetkezik?
Rohadt távoktatás, GS-es haveromnak aki csorgatja a nyálát egy dobra de a GS hegesztettje elveszi a kedvét már annyira röfögtetném a Delkét az egyetemi parkolóban. Degec...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
energy4ever
addikt
válasz
tboy93 #116206 üzenetére
De legalabb nem kinai.
(hanem indonez...
).
Indoneziaban minden valtos suzukiba ezt a blokkot pakoljak, csak 25cc-vel nagyobb kivitelben(GSX-S150, GSX-R150, Satria F150, Bandit 150). Igy egy sokat tesztelt, megbizhato konstrukciorol van szo.Tenyleg, nem tudja valaki, hogy indoneziaban miert nincsen 150-esnel nagyobb suzuki?
-
Chris0321
addikt
válasz
tboy93 #116199 üzenetére
+ Micsurin:
Nekem csak annyi a bajom azzal, hogy ha mindenkinek azonnal a korlátlan jogsit ajánljátok, hogy sokaknak nem való nem csak a korlátlan még a motorozás sem de ezt így fórumon keresztül nincs ember aki meg tudná állapítani. Elvileg ezek a lépcsők azért lettek kitalálva, hogy egyrészt a fiatalok ne egyből nagy motorral kezdjenek plusz az sem egy rossz dolog ha valaki végiglépkedi valamennyire a szinteket és nem egyből egy 1000-es motorral kezd ami lehet megöli mert nem ért hozzá. Mert sokan úgy vannak vele, hogy van pénzük, meg van a jogsijuk is rá akkor miért ne használnák ki?
Én is letettem a 90-es évek végén az A1-et és én is A-t akarom majd megcsinálni viszont tudom magamról, hogy egyrészt nem szoktam száguldozni másrészt egyhamar nem lesz pénzem egy komoly motorra és csak a kis 125 ccm-es gépemmel fogok a környéken furikázni gyakorlásképp majd ha elkészül végre remélhetőleg jövőre. -
duni84
aktív tag
válasz
tboy93 #116199 üzenetére
na, akkor én vállalom, hogy engem kövezzenek meg először: ha nem vagy egy öngyilkos típus (értsd: eszetlen, aki kihasználja a motor képességeit a technikás egyenesekben és hagy mondjuk egy tenyérnyi majrécsíkot a következő szezonra), akkor én mindenképp a korlátlan jogsi mellé valamelyik 600/650 motort javasolnám
a 650-esek talán szelidebbek, de hamarabb rájuk fogsz unni. onnantól meg már egyéni preferencia, hogy melyik tetszik kinézetre, karakterisztikára (2-3-4 henger, elrendezés, üléspozíció, lada lámpa vagy cicaszemek, stb ...). a 180 centis magasságodhoz az összes 600-as naked kényelmes lesz. a gs500-on meg úgy fogsz kinézni (és mocorogni), mint majom a köszörűkövön.
szinte mindegy, hogy merre jársz az országban, mert botrányos minőségű útból van mindenhol bőven és bevallom amikor pár éve ráültem egy GS500-ra nagymotor után (egy barátom vette, de budapestről kellett eljönni vele lábon, ő meg nem a saját haláltusáját szerette volna első közös élménynek a motorral, hát felajánlottam, hogy kijövök vele pestről és valahol a városon kívül cserélünk és ő hozza haza a maradék 50 kilóméteren), akkor kétszer is megálltam, mert azt hittem, hogy nincs megszorítva a hátsó tengely és csúszkál jobbra-balra a kerék a tengelyen vagy legalább defektes, de mint kiderült nem erről volt szó, csak egyszerűen "virsli gumi a nyomvályúkon" életérzés fogott el a 180/190 széles hátsók után. tavaly próbáltam ugyanennek a gépsárkánynak a fékjeit vészhelyzetben, na az sem volt egy izzadtság mentes "pillanat"
a sajátomat elosztottam fejben kettővel és ebből indultam ki. nos, ezen húztam az első féket és bámultam kifele a sisakból, hogy miért nem történik semmi. kiderült, hogy történt, csak jóval később, mint egy dupla tárcsás első fék esetén (szóval a biztonságos lassítás és ökölrázás helyett közelről néztem meg az előttem beforduló traktor szalmabáláit kikerülés közepette)
rövid verzió: ha megteheted, hogy életkorodból fakadóan egyből A korlátlanra mész, akkor már a puszta menetbiztonság miatt is inkább kerüld el a "kistesókat", mert a szélesebb gumik (nagyobb választék is van belőle), jobb fékek, kevésbé ákombákom futómű, nagyobb teljesítmény (előre is szabad menekülni, nem csak fékezni, meg kikerülni) mindenképp nagyobb biztonság érzetet ad és a magabiztosság is hamarabb megjöhet. súlyra meg szinte ugyanott vannak az 500/600/650 motorok.
tanulni is valószínűleg egy 600-as horneten fogsz, így hamar rájössz, hogy egyáltalán nem kezelhetetlen mondjuk 100Le egy motoron, mert azok csak akkor jönnek elő, ha te akarod, nem arról van szó, hogy hozzáérsz a gázkarhoz és kiszalad alólad a motor
#metszéspontok
-
-
Polemius
aktív tag
válasz
tboy93 #116218 üzenetére
Ha bizonytalan vagy, milyen kategóriában vizsgázz, úgy tudom, van lehetőség az oktatás ideje alatt kategóriát váltani (de lehet, hogy csak lefelé, és lehet, hogy már megszűnt ez, kérdezz rá).
Illetve, ha váltani nem lehet már menet közben, akkor próbáld megbeszélni a választott iskolában, hogy kifizetsz pár órát, és több kategóriás motort kipróbálhass mielőtt belevágsz.És mivel úgysincs tapasztalatod, nagyban befolyásolni fogja majd a választásod, hogy az oktatás során milyen motorokon ülsz. Szóval most még nem annyira érdemes szerintem konkrét típust kinézni.
És mindegy mennyiért akarsz motort venni, add hozzá még 1/4 - 1/3-át, mert a végén úgyis többért veszel.
-
z123456789
addikt
válasz
tboy93 #116154 üzenetére
Z750-nel kezdtem. Betöltött 30 év, 14 év B-s vezetés, utóbbi időben évi 30-40e km. 650 volt a motor, meg kb 200-ból felöltöztem. 3,5 hónap alatt volt a kezemben a jogsi Győrben. Korábban 14 évesen
vezettemszerelgettem azt a kurva simsont, szóval ha azt vesszük mély víz volt 2017-ben a 110 LE két (egy) keréken. A motor nem kérdezett.Pedzegettem, hogy afszm', kisebbre váltok, mert ez nekem sok. Aztán végül tavaly augusztusban eladtam, mert azt hittem kelleni fog az ára másra. De mivel nem kellett, novemberben vettem egy másikat.
Vannak itt hasonlók, akik naggyal kezdték, illetve vannak olyanok akik fokozatosan növelték. Az biztos, hogy ők jobban megtanulnak motorozni. Én ezt már leszarom, fiatalon kellett volna kezdeni. Nem is akarok lenyomni senkit, meg nyakik dönteni a motort. Marha jól akarok kinézni rajta, meg úgy is akarom rajta érezni magamat amellett, hogy túlélem.Semmilyen tréningre nem mentem azóta sem. Épp a minap fogalmaztam meg egy ismerősnek, hogy a motorozás egy kaland. A kaland sokat ad, de történhetnek meglepetések is. Amiből nagy baj lehet. Ezt el kell fogadni. Biztos segít megoldást találni egy ilyen gyorsan jött problémára, ha tréningeztél előtte. Nálam ez szerintem nem működne, kocsival már volt pár balesetem (mindig más, vagy állat volt a hibás/rossz helyen), én az az elütős vagyok. Nem nagyon kerülgetek akadályokat, na.
Egyet jegyezz meg, ezt már más is mondta itt, olyan motort vegyél, amibe beleszeretsz. Jól kell hogy érezd magad rajta. Tudjuk, hogy a kombi dízel marha hasznos dolog, de szerintem egy sedan sport, vagy kabrió jobban adja.Így vagyok a túraendúrókkal. Folyamat basztatás megy a haverjaimmal. Szinte mindegyikük arra esküszik.
Úgy tűnhet mintha Geresics ellen beszélnék, pedig nem, csak el akartam mondani egy másik oldalt is.(#116163) LaciCRM
Én rohadjak meg amúgy tökre vennék DRZ-t.Első gondolatom 2017-ben egy SM volt. Jött az olcsó Z750, meg lebeszéltek a DRZ-ről. Azóta a második motorom van, az sem SM, mindegyiket imádom/tam, de következőre tuti lesz SM. Nem tudok letenni róla.
Akár lehet az egy DRZ is.
(#116172) fattyu
Na tessék, csak az SM!Husqvarnás testvérem.
(#116218) tboy93
Feltételezem kvadozni terepen voltál. Ha igen, azért ott máshogy hat a sebesség.(#116228) Ferdzsoo
Na, valahogy így. Ezt el tudom fogadni, és egyet is tudok érteni vele. -
duni84
aktív tag
válasz
tboy93 #116233 üzenetére
jobb esetben van biztosításuk, ráadásul az oktató felel érted, nem te vagy a felelős + körbe szokták bukókeretezni őket
így te sem maradsz alatta + a motor sem lesz tk. addig meg jóérzésű oktató nem enged ki forgalomba, amíg a rutin pályán a rutint meg nem szerzed (pontosabban: járműkezelési alapokat, ami magában foglalja a kezelőszervek ismeretét, fékezési és kanyarodási technikát + sebességváltogatást, meg a kellő körültekintést. rutin vizsgán simán meghúznak felénk, ha nem nézel el a vállad fölött minden bója megkerülése előtt). ha nem kifejezetten te csinálsz valami kárt úgy, hogy közben az oktató kiabál a füledre a rádióján keresztül, hogy NE!, akkor semmit sem fognak rád verni.
írom ezt úgy, hogy 2001-ben velem ki akartak fizettetni egy index búrát, lábtartót és egy első fényszórót. én ismételgettem, hogy tanuló vagyok és épp próbálom a zúzódásaimat összeszámolni. másik suli lett belőle és őket nem ajánlottam senkinek (megszűntek pár éve)
#metszéspontok
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
tboy93 #116233 üzenetére
Ne viccelj. Bukócsövezve van mind. Az akkori oktató szavait idézem:
"Amiatt senkinek ne legyen bűntudata hogyha eldől a motorral. Ha egy órán nem dől el, én magam borítom fel mindkét oldalára." - Nah ez egy korrekt hozzáállás-.Shin Chen: "Az első 2 órában még kissé bizonytalanul vettem a kanyarokat, onnantól kezdtem ráérezni." - jó neked én nekem ehhez majd 1 év kellett...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz
tboy93 #116233 üzenetére
Nem terhelik rá, ezért javaslom. Kezdő motoros simán eldől, pl ráfékez az első kerékre a nyolcas csinálása közben, stb.
Semmi előnye, ha saját motorral csinálod, mert ki kell mondani, ott maximum járműkezelést tanulsz meg a 40 óra alatt, nem motorozni. Még hármasba is ritkán fogsz felváltani, nem hogy lábtartót csiszolni...Én AK-t majd A-t csináltam, motoron is kijártam a szamárlétrát. A jogsit lehet elsőre megcsinálni, de az első évben 125-250 cm3-t javaslok, mert ott a hibák kisebb sebességnél történnek, nagyobb az esély a túlélésre.
Vannak, akik egyből nagyra ülnek és félnek, a másik véglet meg tudatlanságából fakadóan nem fél és húzza és csak húzza.Nem tudom, ki milyen tehetséges, nekem úgy 30-40.000 km kellett, mire azt mondta az egyik srác, aki egyrészt nagyon jó, másrészt egész életében motorozott: "végre megtanultál motorozni".
Addig mindig rám kellett várni a kanyargós szakaszok végén, ma már tartom a tempót a motorosok 80-90%-val.
Amikor voltam a Honda tréningen, három motorra és egy robogóra is felültem, mindegyikkel könnyedén megcsináltam a lvl1 feladatokat.
Amikor megvan a rutin, akkor már bármilyen motort eltudsz vezetni. De amíg tanulod az egészet, addig felesleges saját motorral csinálni a nyolcasokat, nem leszel tőle jobb és a motort sem fogod jobban érezni.Amikor felmész majd a rutinpályára, lendületből, behúzott kuplunggal fogod motorozni a nyolcast és a lassan menést, holott egyenletes gázzal, hátsó fékkel szabályozva a sebességet kellene megcsinálni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dellfanboy
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #116300 üzenetére
Minden felujithato, minden megjavithato. A kerdes az, hogy abbol a penzbol mast is tudsz csinalni a javitas helyett?
Hasznalat fuggo is, barmibe bele tudsz rakni otvenezret, de barmit hazavagsz ennek a felenel, ha egyfolytaban kiveszed az osszes teljesitmenyet.
Akar egy vashengeres 22lovas 125 2T be is tudsz 50 ezret rakni, anelkul, hogy szet kellene bontani. (Ez extremitas olyan szempontbol, hogy normalis esetben joval gyakrabban kellene dugattyut cserelni)
Altalaban a mostani nikaszilos motoroknal a henger-dugattyu illesztes nem szokott konnyen elmenni, normal hasznalat mellett 4T nel inkabb a szelep tomitettseg a gyenge pont, esetleg valamilyen csapagyazas, pl fotengely, veztengely csapagy, nem a klasszikus henger-dugo. Kivetelt kepez ez alol a honda alusil technologia, ahol az is eleg hamar kopik.
Masik nezopontbol, altalaban az emberek szamara valamilyen jarmu akkor van elromolva, ha mar nem megy. Olyan jarmure ebben a jarmukulturaban, ami nalunk van, nem mondjak, hogy elkopott, ami meg beindul, annak ellenere, hogy egy hajszal valasztja el attol, hogy kidobd a kukaba az egesz blokkot, szoval eleg nehez igy a hetkoznapi laikus emberek velemenye alapjan beloni valamilyen jarmu eletciklusat, pl forumos velemenyekbol.
Ehhez hozzajon a gyartasi hibakbol fakado problemak, amik egy marka egy szeriajan belul is valtoznak, tehat egyszeru valasz nincs ilyen kerdesre, hatalmas minta kell, ami ilyen kis mennyisegu ujmotor eladasnal nem hiszem hogy magyar nyelven lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
-
Varoz
őstag
válasz
tboy93 #116441 üzenetére
Szerintem először azt nézd meg, hogy mit szeretnél, mi tetszik és aszerint keress üzletet.
Előttem írtak pár üzletet, én akkor hozzátenném a Superzone-t.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #116447 üzenetére
...bőr.
És nézz be a SuperZoneba szerintem is, meg ha már arra jársz a Fokt sincs messze.
Shoxot én elfelejteném, közepesen szar minőség nem versenyképes áron. Abból a pénzből amit ott elköltesz máshol is felöltözködsz sokkal tartósabb cikkekből ráadásul.DarázsGarázs jó jó, de vigyázz a teszt nyertes Modekákkal. Apum lábán elég hamar elkopott az a motoroscipő. Nálunk egyedüli szereplő volt de nem lett tesztgyőztes.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #116461 üzenetére
Ez nem igaz.
Mugenből teljesen felöltözöl pl.
Csizma 40-45, kabát+nadrág 120-130(ha a bőr nadrágot veszem, ha egy jobb farmert akkor lejjebb vagy jóval**), kesztyű ~25-28 és még marad is.Ja valamivel jobban befősz de én azért nem cserélném el se a kabátomat lvl2-es protikkal se a kezes lábasomat egy esetleges gatya előtt semmilyen hiperszuper textilre.
**van tőlük nyárra betétes farmerem nem tudom mennyit ér de meglepően jó az anyaga. Igaz én nem a zsebes protikat használom hozzá hanem külső puhát.
De én biztosan beszari vagyok mert felveszem a kocogos ufot a hátamra is a kabát alá is. Ha megdöglök akkor megdöglödtem de nyomorodni nem sok kedvem lenne...Farmert is suliba járáshoz vettem ha attól komolyabb távra tervezek inkább beöltözöm, ezzel együtt még az átszaladok a boltba szituáció is csizmás nálam. Pont annyiból tart felvenni mint egy sportcipőt bekötni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #116525 üzenetére
Este vagy holnap összeszedem azokat amiket a vétel előtt kilistáztam magamnak. (ER5 - CB500 párosból tudok adni csak tippeket ez volt anno a prior páros.)
@geresics: köszi de szerintem megint lesz cserélve a jövő héten!
Remélem ez megfér még(ha nem töröld kérlek, nem téma indítást akarok vele csak infó), ha valaki nem követi napi szinten jól jöhet neki.Pest megyében enyhítenek, Budapestről még nem döntöttek
Baboss94 Hu köszi akkor már tárgytalan nem írok.Jó, hogy leírtad így azt már tudom az övén nem fogok agyalni. Abból a pénzből inkább fizetek be eringen egy képzésre.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #116536 üzenetére
CB: Vízpumpa, feszszab (van utángyártott, hazai kisipari, és másik típusról való is ami általában már nem szokta feladni a harcot), a vezérműláncfeszítő patron szeret még 10-20 ezrenként szórakozni de azt sokszor elég kiszedni visszatekerni majd újra betenni nem mindig kell új.(Okát ne kérdezd angol és magyar csoportban is elég sokat jelezték nem kellett új.) A gyári kipufogók mind elrohadnak (CBF nem érintett már) mert kicsit feljebb került a víznek szánt lyuk mint kellett volna és megáll a víz és a pára belül -> hegesztési varratok mentén szépen dobja majd a festéket. 97 előtt a dobfék hajlamos ritmikusan ütni ez általában felszabályozható / javíttatható nem para. Nem hiba, csak tény (ER5, GS500 is érintett) olyan puha az eleje mint a bűn ha picit sportosabb vagy érdemes tenni bele progresszív rugókat. Mintha egy másik motoron ülnél. HA bukócsöves a gép, vigyázz a Hella és a HEED nem ér le sem a gyári de több utángyártott keretre panaszkodtak, hogy hamarabb lekarcol mint a lábtartó. Legfontosabb talán nem tudom olvastad e pár hete a kuplung témát vannak rezonancia csökkentő rugók, ezek be vannak nittelve(?) ha elfáradnak akkor hajlamos kiengedett kuplung mellett a motor ritmikusan csörögni. Ha a kuplungot behúzod elmúlik a hang, ez nem kóros csak egy jelenség ezzel még egy jó darabig elvagy.(50-60 ezer körül szokott előjönni a zörej a megfigyelések alapján.) Egyébként elég kiforrott típus még ha összeszedve aggasztónak is tűnnek a dolgok. 97 előtt dobfékkel szerelték őket és Nissin elsővel, ha tudsz keress 97 utánit (PC32) azokat már elől hátul brembo tárcsával szerelték.
Itt az ülés alatti kis rekeszt mindenképpen megemlíteném, két 1,5l-es vizet elnyel a másik kettőben nincs ekkora tároló.ER: Primer lánc a hajtásban, ha nyúlik a motor csörög. Általában lenyomja az árát mert nem tudják / félnek mi csörög. A német fórum alapján elég sokat elmennek zörögve különösebb gond nélkül és a csere sem egy egetverő költség.
Vízpumpa szeret ereszteni elvileg ehhez van módosított tömítés. A hátsó lengéscsillapítok nem a legerősebbek hajlamosak picit görbülni és így szorulni -> van nagyon jó árban utángyártott. Feszszabályzó többen írták és szinte biztos, hogy ha megpusztul és tovább használják kinyomja a fordulatszámmérőt a feszszab cseréje nem egy hű de össze ellenben egy óracsoport cserével. A CB-hez mérten sokkal erősebbek a mechanikus zörejek engem zavart. (4/4 esetében is lehetett hallani őket) Ennek hátul mindenképpen dobféke lesz évjárattól függetlenül. Keskeny, nagyon keskeny a CB és a GS-hez képest.Mire vettem kipróbáltam 4 ER5-öt és 2 CB-t + két haverom GS500-át. Ha választanom kéne biztosan CB500-ra lőnék újra esetleg ha beleférne (nekem nem fért bele, A2 miatt fontos volt a 25kw-os folytás az pedig az árazásban látszik) CBF500. ER5-ösök jók de a CB sokkal testesebb motorosabb ráülve és még ha nevetséges is de azt a 7 lóerőt és pér Nm-t megérezni. A GS500-at meg ha rákeresel mindent megtalálsz szerintem róla igazi népmotor itthon is nem rossz sőt, néztem őket anno de az említett kettő szerintem minden téren jobb.
GS < ER (dob fék ellenére is) < CB.Ha még valami eszembe jut a talált linkekkel megfigyelésekkel kapcsolatban dobok PÜ-t.
Ha CB-t vagy CBF-et vennél, az angol FB csopiba lépj be. Ott a magyarral ellentétben van fogalmuk arról mivel is motoroznak.Amúgy van japán motor a 90-es évek végéről és 2000-res évek elejéről ahol a vízpumpa és a feszszab nem tényként kezelt probléma forrás?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó