Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz tboy93 #116536 üzenetére

    CB: Vízpumpa, feszszab (van utángyártott, hazai kisipari, és másik típusról való is ami általában már nem szokta feladni a harcot), a vezérműláncfeszítő patron szeret még 10-20 ezrenként szórakozni de azt sokszor elég kiszedni visszatekerni majd újra betenni nem mindig kell új.(Okát ne kérdezd angol és magyar csoportban is elég sokat jelezték nem kellett új.) A gyári kipufogók mind elrohadnak (CBF nem érintett már) mert kicsit feljebb került a víznek szánt lyuk mint kellett volna és megáll a víz és a pára belül -> hegesztési varratok mentén szépen dobja majd a festéket. 97 előtt a dobfék hajlamos ritmikusan ütni ez általában felszabályozható / javíttatható nem para. Nem hiba, csak tény (ER5, GS500 is érintett) olyan puha az eleje mint a bűn ha picit sportosabb vagy érdemes tenni bele progresszív rugókat. Mintha egy másik motoron ülnél. HA bukócsöves a gép, vigyázz a Hella és a HEED nem ér le sem a gyári de több utángyártott keretre panaszkodtak, hogy hamarabb lekarcol mint a lábtartó. Legfontosabb talán nem tudom olvastad e pár hete a kuplung témát vannak rezonancia csökkentő rugók, ezek be vannak nittelve(?) ha elfáradnak akkor hajlamos kiengedett kuplung mellett a motor ritmikusan csörögni. Ha a kuplungot behúzod elmúlik a hang, ez nem kóros csak egy jelenség ezzel még egy jó darabig elvagy.(50-60 ezer körül szokott előjönni a zörej a megfigyelések alapján.) Egyébként elég kiforrott típus még ha összeszedve aggasztónak is tűnnek a dolgok. 97 előtt dobfékkel szerelték őket és Nissin elsővel, ha tudsz keress 97 utánit (PC32) azokat már elől hátul brembo tárcsával szerelték.
    Itt az ülés alatti kis rekeszt mindenképpen megemlíteném, két 1,5l-es vizet elnyel a másik kettőben nincs ekkora tároló. :D

    ER: Primer lánc a hajtásban, ha nyúlik a motor csörög. Általában lenyomja az árát mert nem tudják / félnek mi csörög. A német fórum alapján elég sokat elmennek zörögve különösebb gond nélkül és a csere sem egy egetverő költség.
    Vízpumpa szeret ereszteni elvileg ehhez van módosított tömítés. A hátsó lengéscsillapítok nem a legerősebbek hajlamosak picit görbülni és így szorulni -> van nagyon jó árban utángyártott. Feszszabályzó többen írták és szinte biztos, hogy ha megpusztul és tovább használják kinyomja a fordulatszámmérőt a feszszab cseréje nem egy hű de össze ellenben egy óracsoport cserével. A CB-hez mérten sokkal erősebbek a mechanikus zörejek engem zavart. (4/4 esetében is lehetett hallani őket) Ennek hátul mindenképpen dobféke lesz évjárattól függetlenül. Keskeny, nagyon keskeny a CB és a GS-hez képest.

    Mire vettem kipróbáltam 4 ER5-öt és 2 CB-t + két haverom GS500-át. Ha választanom kéne biztosan CB500-ra lőnék újra esetleg ha beleférne (nekem nem fért bele, A2 miatt fontos volt a 25kw-os folytás az pedig az árazásban látszik) CBF500. ER5-ösök jók de a CB sokkal testesebb motorosabb ráülve és még ha nevetséges is de azt a 7 lóerőt és pér Nm-t megérezni. A GS500-at meg ha rákeresel mindent megtalálsz szerintem róla igazi népmotor itthon is nem rossz sőt, néztem őket anno de az említett kettő szerintem minden téren jobb.
    GS < ER (dob fék ellenére is) < CB.

    Ha még valami eszembe jut a talált linkekkel megfigyelésekkel kapcsolatban dobok PÜ-t.
    Ha CB-t vagy CBF-et vennél, az angol FB csopiba lépj be. Ott a magyarral ellentétben van fogalmuk arról mivel is motoroznak.

    Amúgy van japán motor a 90-es évek végéről és 2000-res évek elejéről ahol a vízpumpa és a feszszab nem tényként kezelt probléma forrás? :DDD

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák