-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #130726 üzenetére
Safety Hungary alap 1-es. Kiscsoportos móka főleg cb500f és x-ekkel de igény szerint voltak kicsikkel is. A két hengerrel nem mossa el a gáz kezelés hianyossagokat mint a 4, hamar kiderült ki feszes fent pl... sajattal szlalomban meg nyitni csukni a gázt ütemre hogy segítsd a felállást, dőlést lehet nem kultivaltam volna, főleg nem ilyen intenzitással, mert a burkesz drága rá... Meg fekeknel is ugye sajáton van abs... Ezekben is csak nincs bizti mögötte, hogy tanuld hogy mivan ha te csinálod nem a gép .
Télen tutira elmegyek a fedett pályás mokara az a gokart pályán megy bent, meg van sírva csapatos mocskosul veretos terep tréning, ahol a tapadás mentes szedd össze csukd rá jellegű szituációkat utcán is lehet kamatoztatni. Arról cimborák azt mondták hogy folyamatos vinnyogas
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #130819 üzenetére
Infók majd jöhetnek, én szeptember végén indulok reggel Balatonfüredrol. Tihanyba még nem voltam, benézek mindenképp majd. Szigligetnel baromira finom a fagyizó, szóval az is must have déli part mentén pedig végig haza, de nem tudom hol éri meg még megállni (autópálya off)
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #130819 üzenetére
Mi pár éve átestünk rajta. Ha még nem voltatok és bakancslistás akkor 1szer ki lehet bírni, de én inkább azt ajánlom menjetek északra. Nézzetek meg alaposabban 1-2 helyet, esetleg pancsoljatok és egyetek valahol valami jót. A Balaton kerülés 2/3-a érdektelen szüttyögés.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #130822 üzenetére
A kerülés sztem hagyjátok ki, ha csak nincs valami konkrét cél a déli parton, de akkor is inkább kompozzatok át Tihanyból. A déli part végig egyenes, és be is van épülve, kb annyira érdekes, mint az autópálya.
Északi parton Balatonfüred-Balatonszőlős-Tótvázsony-Nagyvázsony-Vigándpetend-Kapolcs-Monostorapáti-Tapolca-Gyulakeszi-Köveskál-Zánka-Balatonakai-Dörgicse-Vászoly-Pécsely-Balatonszőlős-Balatonfüred kört menjetek inkább. Az út eegsz jó minőségű, sok helyen idén húztak új aszfaltot, dimbes-dombos-kanyargós, néhol egészen pazar kilátás van a Balatonra és maga a környék is hangulatos. Ha esetleg bírjátok idővel és seggel, akkor ellenkező irányba is ugyanezt a karikát meg lehet csinálni.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
JDMKid
tag
válasz tboy93 #130819 üzenetére
A balatonkerülés nem egy nagy élmény. Általában rossz az út, nagy a forgalom, és szép kilátás is csak elvétve akad. Az északi parton szerintem a 77-es utat érdemesebb választani, ott sem túl jó az aszfalt, de kevésbé zsúfolt, és a táj szép. Illetve az említett Pécsely-Vászoly-Dörgicse vonalnak van értelme, de az is csak pár km. A déli parton pedig semmi sincs, a kőröshegy-ring kivételével.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
JDMKid
tag
válasz tboy93 #130834 üzenetére
Így nem olyan rossz. A Keszthely-Gyenesdiás-Balatongyörök-Balatonederics vonal jó, azt érdemes megtenni. A györöki Szépkilátónál ha megálltok, onnan valóban szép a látvány.
Egy olyan flikk-flakkot még bele lehet vinni, hogy Tihanyból átkompoztok Szántódra, és onnan a 7-esen mentek hazafelé. De ez már csak extra
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #130834 üzenetére
jaja, ez jóféle. Tapolca-Keszthely közti rész nem túl izgalmas, Várvölgy-Keszthely szakasz eléggé vacak is. Szépkilátó tényleg megér egy megállást, aztán utána az a jó, hogy bementek a Káli medencébe. Idén a Tour d'Hongrie miatt elég sok részt újra aszfaltoztak. Azt a szakaszt szeretem nagyon. Sok kis kanyar-dombocska, és néhol több kanyart is belátni előre. Hétvégente motoros-motorost ér.
Vászoly-Pécsely közt is vannak tök új szakaszok, a kanyarfotósok szoktak arra tevékenykedni hétvégente.Just a simple Lineman...
-
pakfong
tag
válasz tboy93 #130843 üzenetére
Hétköznap nem vészes, mondjuk a hülyék napszaktól függetlenül jelen vannak.
Tihanyból is szép a kilátás egyébként az apátság mellől. De Alsóörs előtt is van egy kilátó az erdőben, csak ott tornyot kell mászni (Somlyó-hegyi kilátó).A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
V.Stryker
nagyúr
-
dellfanboy
őstag
válasz tboy93 #130876 üzenetére
az a gumi milyen? hogy 2-3e kmt futott? vmi betonkemeny turagumi ami fut 10+ vagy vmi semi racing slick, amibol mar kikandikal a femszal?
torve volt? egyenesen fut?
mennyi a kompresszio a hengerekben?ki rakta bele azt az 50et? versenypalyazott vagy vmi stuntrider rendszamos masinaja volt esetleg joska jart vele az alfoldon?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #130876 üzenetére
Irány hahu, belőni a legolcsóbbat és kb azt.
Igazából ez a nagy átlag magyar valóság. Még megvenni valahogy meg tudják, de karbantartani, fenntartani, szervizelni nem - csak lelakni és használni amíg megy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #130880 üzenetére
Ez még mindig az a haver aki tényleg fukar (volt) rákölteni?
zgospel: Bár nem hozzám szegeződött a kérdés, de havi 1x belefér szvsz, megvan a saját feelingje, pláne hogy se családtag, se haver, barát akikkel eltudnék menni valahova. 1 idő után meg unalmas az egyedüli. Ilyenkor egy ilyen és egy darabig letudvaThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #130883 üzenetére
Ilyen allapotban es km-el kisse huzosnak tunik a 2M.
50 e utan egy sportmotornak minden nap ajandek.
Az RN19 nel a kuplungkosar szegecsei kilazulnak ilyentajt, es a kuplungagy is megreped lassan. Ez olyan 500e raforditas, ha kijon, es lassan kijon.
Szoval felejtse el a 2M et.
A sportmotorokat amugy sem veszi senki. Hiaba van keves belole a piacon, azok ott rohadnak meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130889 üzenetére
Mindig ide szoktunk eljutni valahogy itthon...
Ahol már szakértelem és tapasztalat kéne na meg melózni kéne a motoron nem csak egy átlagos időközi szervizt elvégezni a hazai szerviz habzó szájjal skandálja, hogy add el ez már gtk.
Mintha rettegnének az emberek egy felújítástól és azt hinnék ha cserélnek más sz*rjával nem csak 1-2 évet nyernének nagy átlagban amolyan éppen még véres torokkal ketyeg állapotban.Négy keréken is állandóan erről szól a műsor...
Ennyire félnek a hazai szerelők a nagyobb munkáktól vagy ennyire tojnak fizetni a magyarok és rendre hagyják ott állni a motorokat?
Red Baron meg az ő áraik hagyjátok... 99-es CB500 900k, 2001-es Er5 950k, 04' 600RR 2,1...
És az árak nem igen szoktak állapotot tükrözni, lazán benyőgik "összeragadt" akadó kuplungra, hogy az 1 hónap állás okozta... vagy épp a kiegyenlítőre ami pórszáraz, hogy az úgy van rendben a manual nem pontos.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130893 üzenetére
Nem tudom mire számított, egy kommersz 500-asra is 40-50k egy jó minőségű tárcsa + betétek + rezsidíj ha nem otthon tolod le. Csövek cseréjéről ne beszéljünk azt is illene azért egy 10+ éves motoron lassan.
Ezt annyira csípem, évfolyamon is ezen szakadunk néha, hogy megy a klasszikus 500-asok ekézése a K1-es 600-assal a segge alatt pl kollégának aki nem megy évi 2000 kilométert sem mert fél, hogy elfogy a gumi és nem lesz mivel bejárnia BP-re.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #130895 üzenetére
ha már fillérbaszás, akkor arashi tárcsából 60 ezerért megkapja mindkettőt
a leírásod alapján ez max 1.3m és akkor is 2m lesz a vége, mire az új gazda nyugodtan elkezdheti használni (beleszámolva akár a szervíz, akár a saját szabadidejét forintosítva, amit szereléssel tölt)
gondolom a random lefulladással olyan helyen nem járt, ahol debugolni is tudnák, nem csak tippelgetni#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #131129 üzenetére
Egyenlőre alig jár de javulni fog, lábfej 3x-os elvileg.
Pont ettől féltettem ezt a majmot pedig most nem volt hunyó, kátyús út ~60-al talán kikapta a kezéből és beszitálta a kormányt. Gyak. lerázta haverunkat a motor onnantól meg ki ki a maga útján.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #131311 üzenetére
Amit meg mondani akartam, hogy gorogo nem veletlen van ott. Endurokon ez megszokott dolog. Lehet sporolasbol egy sima muanyag huvely egy vas csapon, ezt le lehet cserelni csapagyazott gumigorgore (egy ilyen motor eseteben veletlenul sem koltenek egy fityinget ra, plane nem uj allapotaban) de ez megakadalyozza hogy a lanc bizonyos allapotaban beleverjen valamibe. Szoval ez, hogy gondol egyet vki es kiveszi onnan, mert zavarja a fulet, az ne haragudj, de nagyon paraszt :D
pont ugyanaz az eset, amikor vmi csattog, erre visszabb veszi a szelephezagot, mert attol megnyugszik a lelke. Holott az a legkarosabb dolog.
Azt hittem a lancvezrto sint vettetek le, ami meg brutalisabb lett volna, ezt nem ertettem.
De szerencsere majd valaki masnal fog valamit okozni :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #131385 üzenetére
Ez nem eső volt ma... felhőszakadás.
Lemosta a kocsit faszán.
Edit.: 12 fele kaphatott el miskolcon kb? Valahogy így... tempós volt az fix.
Betont sávot úthibát nagyjából csak tippelted magad előtt jó 15 percig.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #131468 üzenetére
én előbb mennék sisak mint kesztyű nélkül.
olyan hogy kezem nem ért le még nem volt. olyan hogy a sisakom nem ért le annál többször.
egy rendesebb elcsúszás tenyéren. nem mindegy hogy új kesztyút veszel vagy nem kell hosszú ujjú ing többé...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #131480 üzenetére
én is.
bőrkabát sisak csizma nagyonkesztyű. a csizma NAGYON Néha elmarad.
én mondjuk kabátba rakós gerincvédőt használok. a teknős külön nekem nem éri meg a nyűgöt.csak azt mondom hogy kezem már nem lenne se bal se jobb. fejem még szerintem lenne. ez persze az én pereceim.
és ehhez képest az egyetlen nyolc napon túlim mégis kézsérülés
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #131484 üzenetére
Már miért ne férne? Eleve úgy van kialakítva, hogy beférjen a gerincvédő. Az újabbaknál a légzsáknak is el kell férnie, plusz rugalmasnak lennie ahhoz, ha nyílik. Plusz a mellkasprotektornak is van még hely.
Nekem Dainese Pro Armor van egyébként, ez baromi vékony. Van kabátzsebbe tehetőm is, csak az kisebb felületen véd, de az kb 1.5x vastagabb, mint a Pro Armor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #131523 üzenetére
Hát igen ez sajna benne van a pakliban, én ugyan nem ismerősnek adtam el anno az NX650-et, de nagyon gáz volt, hogy a patika állapotú, addig hibátlan motorral az 1. útján lerobbant Ráadásul valami elektronikai gond volt...egy 30 éves NX650-nél Égett a fejem, de végül megcsinálta és azóta is látom a motort, még a Telex címlapot ismegjárta
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #131667 üzenetére
Bocs, nem neked cimeztem, csak mellenyomtam :D
Egy masik ducati talalkozo, az egyik kedvenc motorommal. Erdemes megnezni a km ora allast is.
~3000€ -os ohlins classic DLC bevonatos villaval, CNC brembo nyereggel darabonkent ~700€ ert, es tele ilyen finomsagokkal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- DIGI Mobil
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Építő/felújító topik
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest