Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz JoinR #131301 üzenetére

    Felsorolom hogy az 1 év és 4.000km alatt mit produkált a szalon motor.

    - Első 10km-en 2 személlyel teljesen elment belőle az erő, de egy személlyel jó volt. Vissza a márkaszervizbe, kiderült, hogy ki volt dörzsölődve valami kábel és két személlyel valami pont összeért aminek nem kellett volna
    - Első pár 1000 km-en borzalmas csattogást produkált a lánc környékéről. 3x volt márkaszervizben, nem tudták megoldani, azt mondták ez kínai motor, ez ilyen. Végül fater rájött, hogy a láncvezető egy kemény műanyag darabból volt és ahhoz verődik a lánc hangosan. Levettük, utána elhalkult.
    - Szintén nem sokkal bejáratás után elkezdett meleg motorral random leállni. Néha elment belőle az erő is. Többször volt márkaszervizbe, első körben elállították a szelephézagot, merthogy biztosan az a baj. Mentünk átvenni és az elállított szelephézag miatt (azt hiszem nagyobbra vették mint a gyári érték) olyan hangja volt mint valami traktornak, de szerencsénk volt, mert még a szerviz elött leállt magától és nem kellett elhozni. Végül garanciális hengerfej csere lett belőle. Ezután azt hittük jó, mert egy darabig nem csinálta, de pár 100 km után újra előjött és nem találtunk rá megoldást :U
    - 4.000 km körül tűnt fel, hogy a kuplunggal sincs valami rendben, mert váltás után, miután kiengedted a kuplungot egy kis késéssel ránt egyet a motor. Baromi idegesítő. Ha nagyon-nagyon finoman és lassan engeded ki a kuplungot akkor nem csinálja, de akkor olyan tempóval tudod használni a motort, hogy még Marika néni is lehagy a kis motoros bevásárlókocsijával.

    Nem vált be.

    El is adtuk, 1 évesen, ~4e km-el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák