-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #130951 üzenetére
A parkolás meglep... motorral közterületen most is 99%-ában az eseteknek ingyen parkolsz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #130952 üzenetére
Sztem városi közlekedésre teljesen jó egy ilyen robi. A kivehető akku is tecccik. Én egy BMW C1 -szerű kialakítást tartanék ideálisnak, csak nagyobb kerekekkel. Ha nulláról indulnék, akkor belefejelnék. De, használati értékben nem sokkal nyújtana többet, mint az e-bringám, úgyhogy még várok, hátha jóárasodik a technológia.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #130953 üzenetére
Városban okés, nekem inkább az agglomerációval van bajom. Azoknak az árából amikkel fel is tudsz menni pl 2/A - M0 és elmenni egy seggel napi 150 km-ert már igen tisztességes motort is veszel amivel hétvégén neki lehet indulni a Mátrának / Tátrának.
Meg az álságossággal, hogy null emissziós motorok... Meglátjuk az olcsóbbak mit gurítanak 4-5 évesen 1-2 keményebb esetlegesen kint töltött tél után ami lássuk be sokkaknál egy teljesen üzemszerű és jellemző dolog. 4 évszakos ponyva rá, kipuf bedug tankba stabilizáló aztán viszlát tavasszal. Jó is lesz 2-3 hetente vinni töltögetni ha nem akarunk csutkára megmakkant cellákat. Pedig ha valaki én nagyon élném az elektromotorok hirtelen nyomatékát és zajtalanságát is részben. (Kipuf hangot elengedem ha blokk zörejek sincsenek akkor már tud win win lenni.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #130954 üzenetére
biztos mocsok mókás a nyomaték. de aki huncutul vezet annak a papíron 150km akku ha 90 valós lesz már örülhet.
abból meg nem fordulsz meg bárhonnan...
most csináltam egy kísérletet...
autó. 1.6t nagy kasztni.normál stílusomban vezetve 11l liter
ma ecodrive üzemben 8.4 el hazajöttem volt benne város is.
ez is elég erős % eltérés pedig autónál nem is kenem annyira lévén elöl is van rendszám...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #130954 üzenetére
Azért ezt a hideg/meleg tárolás, töltés dolgot a Silence S01 -ben sztem elég ügyesen kitalálták.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #130949 üzenetére
Aki nem fél robogón, annak pest és agglomeráció témára teljesen jó, mert bár 103 volt a vége, sokkal hamarabb eléri, mint a Vara, szerintem, de lehet csak placebo hatás. Elvileg csak 9 kW.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is volt robim, de soha többet nem ülnék olyanra az ilyen próbákon kívül. Egyszerűen semmi kontrollom nincs a jármű mozgása felett, és nekem félelmetes volt. Félelmetesebb, mint a Zero gyorsulása.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Voltam pénteken az Euro-Ringen pályamotoros oktatáson. Le kell szögeznem, hogy nekem valamiért nagyon nem jött be a pálya, Kakucson jobban éreztem magam.
Kb 45-en voltunk, ez 3 oktatóra - 3 csoportra lettünk szétosztva, elvileg mindenki a tapasztalata szerint, hogy mennyire tud gyorsan menni a pályán.
Oktatók Lövey Ádám, Chrobák Jani és Szabó Henrik voltak. Az elején elmélettel kezdtünk, megmutatták az alap dolgokat (hogyan üljünk a motoron, mik az ideális testhelyzetek, hogyan fékezzünk, mik az ideális ívek, hogyan menjünk nagyjából biztonságosan, hogyan válasszunk féktávot, hogyan gyorsítsunk ki, stb).
Ez után jött egy felvezetés, a harmadolt népet még 3 felé osztották, így egy csoportba 5 motor került, így mentünk fel a pályára 20 percre felvezetéssel, ahol igyekeztünk megtalálni/megtanulni az ideális ívet. Utánna volt egy "szabadedzés", ahol már hasznosítani tudtuk a tudást amit megszereztünk. Majd egy ebéd (ez egy darab szendvicsből állt, és egy kávé/víz választható opcióból, vagyis aki menni akar, az nem árt ha visz magával valamit, vagy vásáról a büféből).
Ebéd után még egy kis elmélet, ezt Jani tartotta, felrajzolta a pályát, és megmutatta az ideális ívet, a megfelelő érintési pontokkal (ezt kinyomtatva is megkaptuk), és elmagyarázta, hogy itt miért pont ez a jó.
Utánna 4x20 perc pályaidőt kapot minden csapat, ez idő alatt lehetett választani az oktatók közül, hogy kivel akarsz menni "privát" oktatásra, és a saját csapatod idejében csak 2 főre figyelve köröztünk az oktatóval, aki végül tanácsokkal látott el, hogy mire figyeljünk jobban, hogyan tudunk gyorsulni, stb.
Piszkosul elfáradtam, másnapra mindenhol izomlázam volt
Tapasztalatnak jó volt és arra rájöttem, ha elengedem magam, és csak úgy megyek ahogy nekem jól esik, akkor érzem a legjobban magam a pályán
Viszont aki még nem volt soha versenypályán, és egy figyelt környezetben hozzáértők felvezetésével akar felmenni - vagy nem mer felmenni, mert fél, hogy megeszik a profik -, annak mindenképp ajánlom ezt a képzést.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #130957 üzenetére
Nekem semmi vezetési problémám sem volt a 125 -ös Scarabeommal. Spanyolba kivittem magammal és ott a barátnőmmel kirándulgattunk vele a hegyekben. Két személlyel +3 gyári dobozzal sem volt gond a kanyargás, csak a hátsó teló volt kevés (ez még az egy telós volt).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
Ezt csak úgy az elektromos robogó margójára.
A NIU robogó akksira kéretem egy ajánlatot. 4 évas a cucc.
600 000Ft.
Az új robogó árának a fele.
4Év alatt 600 ezer kuka.
Megtett km km 4ezer.
Azt mondták kb 5 évet bírnak az akksik.
Köszönjük.
Nah ezt a fajta zöldséget eszi meg a fene ahol van. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130960 üzenetére
Igen erre próbáltam utalni.
Elektromos járgány használt adás-vétele lesz még egy érdekes téma pont emiatt...Akkupakkok szétszedése - tárolása megint érdekes lesz szerintem ha elszabadul az elektromos őrület. Valahogy a Toyota féle hibrid megoldásokat életképesebbnek látom minden téren.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz csongi #130960 üzenetére
Mondjuk az még extrém alacsony hatótávnál is csak 100 ciklus. Hogy lehet kivégezni egy akksit 100 ciklus alatt? A honlap szerint "2000 teljes töltési ciklus után lesznek 70%-os kapacitásúak". Mivel szabványos cellák, szerintem ez egy teljesen hihető érték, de ha 1000 ciklus után lenne 50%, még az is nagyon messze van a 100 (átlagos hatótávval inkább 50) töltéstől.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz csongi #130963 üzenetére
+1
Én is a hidrogénben látom a jövő üzemanyagát. Ez az akkus bohóckodás meg minden, csak nem környezetkímélés, csak nem bent a városban szennyezzük a környezetet, hanem egy távoli erőműnél.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
csongi
veterán
válasz JoinR #130962 üzenetére
ÓÓ hát a töltési cikklus meg az élettartam nem teljesen van egyenes arányba.
Az egyik problémája ezeknek az akkumlátor dolgoknak, hogy vagy magas és gyors kisülési számot visel, viszont a használaton kívüli idő az ellensége.Vagy kevesebbet, de tartósabb az energia tárolása, és élet ideje, de sűrű kisülés a végzete.
És ott van a töltési idő is.
Gyors töltés rövid élettartam lesz. A lassú töltést meg nincs ideje az embernek kivárni
Ezek egymás ellen vannak. Ezért úszott el az akkumlátorokban rejlő lehetőség.
Legalábbis ezekben a rendszerekben.Egy Hibridnél picit másabba szitu. Ott szűkebb a sáv amit az akksinak munkával kell ellátni.
Ha merül, szinte azonnal megy is vissza töltés az agregát miatt. Kicsit ülye hasonlat, de olyasmi mint egy nagy kondenzátor.
De ezeknél a tisztán elektromos cuccoknál heptikus a töltés ideje módja.
Már ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #130963 üzenetére
Jam, egyetértek.
Csak ennek valahol ugye van egy piaci háttérhatalmi oka, hatása. Mármint h a villanyt kezdték el ész nélkül tolni...
Szerintem is zsákutca. Mindig jókat mosolygok az elvakult Karotta, Handrás anyagain, amikor szemellenzővel nyilatkoznak a villanyautózásról..
Annó a Toyota-t is jól kiröhögték, amikor kombinálták a villanymotort a robbanómotorral. Nekik már volt és van hidrogén hajtású autójuk, ami szerintem még egész jól is néz ki (új Mirai). Talán idővel egyre többen gyártanak ilyet is, és kialakul a töltőhálózat, mert az országban pl talán 2 kútfej összesen jelenleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
senior tag
válasz csongi #130966 üzenetére
Persze ezeket tudtam, de számomra nem magyarázza meg ezt az extrém alacsony élettartamot.
A Tesla taxi flottáknál szinte elhanyagolható a degradáció, nyilván odafigyelnek, hogy sose legyen üres/tele/gyorstöltve. De a "8 évig min. 70% teljesítmény" gari sem arra utal, hogy tartani kéne a nagy akksiknál a rövid élettartamtól. -
Mentolka
senior tag
válasz norbert1998 #130957 üzenetére
Azt hittem, csak én vagyok így ezzel - engem is kiráz a hideg robogón ülve.
Mintha egy hokedli menne kétszázzal alattam. -
csongi
veterán
válasz HoaryFox #130965 üzenetére
Valamivel jobb a mutatója a városi össze hasonlításban a akkus rendszernek.
Viszont a gazdasági mutatója csak az új eladásoknál lesz jó.
A szolgáltatási oldalon, viszont gyors tempóba fognak zárni a szerelő műhelyek.
A képzések leépülnek.
Egy autószerelőnek elég lesz a féket megcsinálni. Vagy kapcsolókat cserélni. Ebből csak páran maradnak.
A többit az elektronika veszi át.
Szoftveres képzés lesz, de az is rendszer képzés.
Az autószerelő képzés eltűnik. Vagy elég lesz max 2év.
A kamionosoknál ez később fog bekövetkezni. A Motoroknál nem tudom.
De ahogy megy a b.zulás az elektromos irányba, az sem lesz másabb mint az autós ág.Ez van, a változások elkezdődtek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz JoinR #130968 üzenetére
Ez most nagyon almát körtével azért.
Gombóc Swiftet sem M4 F82-höz mérünk élettartam szempontjából.persuader Jogos de inkább a névre gondolok, verseny nélkül nem fog hülyén kinézni az új V4 PP? R9-es híreket láttad? Most komolyan mindenből R-t akar csinálni a Yama? Úgy rémlett, hogy gyengébben fogynak újabban a sportgépek mint valaha.
csongi alkatrész utángyártást ne hagy kid szerintem. Szép jó digitális jövő mikor nem tudsz majd kicserélni egy ablaktörlőt sem mert a komputer nem ismeri fel.Nem vicc... nálunk a felniknél nem cserélhető már most sem csak úgy a szelepsapka ha elhagyja az ember az 17 rugó lesz / darab a retkes nyomásmérők miatt...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz JoinR #130972 üzenetére
Jogos, vesézhető téma ez egyébként tipikusan jó lesz ezt újra bedobni majd november végén mikor már elfogyott az ABS téma is...
Van helye az elektromosságnak de én másképp tekintenék rá... buszok nyugodtan mehetnének full villanyosan pl belvároson / megyeszékhelyeken belül. ...csak nem itthon legalábbis nem amíg nem éleszti újra valami hazai gazdasági gigaszupervilágcsodamastermind a Rábát.
Akkukban lenne ám a nagy lové nekik mint állambácsi közeli alkatrész beszállító, hopp egy fagyosabb tél hopp pár cellazárlat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz HoaryFox #130965 üzenetére
Szerinted mennyire eladható az átlag jobbágynak az, hogy neki jó dolog egy 300 baros durranógázzal töltött tartályon csücsülve az autobahn-on 180-al süvíteni? Már ha tudna annyit. Nem beszélve arról, hogy a hidrogén kidiffundál. A hidrogént szállítani kell, diffundál a szállító kamionból, diffundál a hidrogénkúton a tartályból, és diffundál a jobbágy kocsijából is. A hidrogént bontani kell, elő kell állítani elektromos áramból. Egyszerűbben: nekem ezek az ellenérveim, és szerintem rohadt nagy baromság a hidrogén, úgy, ahogy van, személyes transzportban legalábbis mindenképpen, míg ipari jelleggel (kamion, teherhajó, etc) pont, hogy az aksis megoldást látom hülyeségnek.
-
csongi
veterán
válasz JoinR #130968 üzenetére
A baj az, hogy egymáshoz képest jobb vagy gyengébbek az akksik.
Alapból fos ez az energia tárolás. Ezt elaltatták kb 30 évvel ezelőtt.
Ez most még megetethető, hogy 8 év /70%. De később ez a marketing elkopik.
Most elég szarnak tartom, ha 8 év múlva 70%ot tud csak.
Ha ezt levezetem egy városi autóra akkor 100 ezer km alatt elég szépet esik a kapacitás.
Mintha egy benzines ennyi km után már 30%al többet fogyasztana. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #130974 üzenetére
A hidrogén nem robbanó motorral lesz hasznosítva.
A szállítás és tárolás jelenleg egy jobb fázisába lépett.
Illetve egy sokkal zöldebb energiaforrásnál a kezdeti időszakban megengedőbb a veszteség.
Ennél legalább tudjuk miből lesz, mi lesz a végtermék, és pontosabb számot látunk a meglévő mennyiségről.A következő lépés valamikor a jövőbe a Hélium3.
És az elkövetkező pár száz évben maradunk az elektromosságnál.Majd a fejlődés része lehet az energia újra értelmezése, és annak még fejlettebb hasznosítása.
A benzines cuccokkal sem lenne baj, ha végtermékkel tudnánk mit kezdeni, és hasznosan újra integrálni a környezeti rendszerbe.
Egy része megoldható lenne, de sok mindent kellene hozzá megváltoztatni.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Segítsetek légyszi az alábbi témában:
A hűtőfolyadék szintem hidegen bőven a minimum alatt van, gyakorlatilag a kiegyenlítőtartályban nem is látok semmit, már amennyire bele lehet látni a formája és elhelyezése miatt.1, Hova a brébe fogyott el?
Bevallom őszintén, nem nagyon nézegettem a szintet, mivel 7 ezer km alatt egy új motorban gondoltam nem szükséges. 2 hete voltam szervizben, sok pénzt otthagytam, de nem szóltak erről. Vagy meg se nézték. Vagy melegen jó lehet a szint?2, Olvasom a manualt, azt írja hogy desztillált vizet vészhelyzetben szabad rátölteni, de utána azonnal le kell cserélni az előírt folyadékra. Ez komoly, vagy csak túl van biztosítva a leírásban, és nyugodtan rátölthetem a deszt. vizet?
3, Szintén a manual írja, hogy Hybrid OAT típusú folyadék kell bele, aminek a színe zöld. Ez automatikusan azt jelenti, hogy ha egy hűtőfolyadék zöld, akkor az a megfelelő típus?
4, Külföldi Triumph fórumban többen írják, hogy az övék kék, másoké piros, másoké meg zöld, gyári Triumph matricás flakonból. A manual zöldet ír. Mivel nem látok a tartályban semmit, ezért a mostaninak a színét sem tudom megmondani.
Ilyenkor mi van, számít a szín? Keverhető?[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
-
zgospel
őstag
válasz csongi #130978 üzenetére
Forralni nem forralja, de mintha a venti többször bekapcsolna mint ahogy korábbról emlékszem, de aztán ez lehet persze tévképzet is.
A kijelzőn a hőmérséklet a szokásos, nem melegszik. Így hirtelen az elmúlt hetek jutnak eszembe a 34 fokokban, Kakucsring, budapesti araszolás, mindig a szokásos hőfokokat mutatta.Tovább böngészve a külföldi csoportokat elvileg gyárilag is csak a minimumig van töltve, többeknek a minimum alatt van hidegen, és nekik a szervizek azt mondták arra, hogy úgy jó. Mondjuk én a minimum alatt sem láttam semmit, a motor lökdösésére sem, de holnap napfénynél megnézem újra, plusz átnézem a csöveket is, hátha látok valamit.
Deszt víz akkor is problémás, ha csak mondjuk 1 deci megy rá, hogy meglegyen a szint?
2.1 liter a manual szerinti mennyiség, szóval kb 5%-kal higítanék így rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veze
őstag
válasz zgospel #130979 üzenetére
Én öntöttem már rá ilyen mennyiségben deszt vizet, nem ragoztam túl a dolgot..
El is felejtettem. kb egy -másfél év mulva le lett cserélve, de nem ezért, hanem mert amugy is esedékes volt. Semmi baja nem lett , meg azóta is jo. nem tíz évig volt benne egyfolytában.
Nekem sem folyt sehol, legalábbis ahol látható lett volna egyszerüen valahova eltünt
Nyilván azért kell időnként ellenörizni a szintet, és azért is van igy kialakítva hogy ellenőrizhető legyen, mert valamilyen szinten egyfajta természetes elhasználodás van
Kocsinál is van ugy hogy utána kell tölteni. Egyszer deszt vizzel , aztan ha megint kell , egy kis fagyállóval oszt' kiegyenlitik egymást. Annak se lett még sosem baja emiatt
Kb abban látom a veszélyét ha mindig csak deszt vizzel töltik utána, felhígul és hamarabb megfagyhat. pl -30 fok helyett már - 20 fokon. De ugyis cseréli az ember időszakonként, és nem várja meg ezt hogy már szinte víz legyen[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz csongi #130976 üzenetére
Hidrogén macerája azért nem kicsi. Perpill a tankolás igen szar, ahogy elmondták podcastban. 1000 báron több lépcsőben. Nem alkalmas egyelőre tömeges tankolásra. Elterjedtség pedig még szarabb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #130977 üzenetére
Tobb lehetoseg van a fogyasra. A durvabbakat nem fogom emliteni inkabb.
Gyarban eleve keveset raktak bele, es mindig is ennyi volt.
Szintet hidegen kell nezned, melegen mindig tobb lesz.
Deszvizet ratolthetsz, a kiegyenlito tartalyban minden egyes felmelegedesnel-lehulesnel keveredik a rendszerben levo fagyalloval, nem tudsz annyit beletolteni onnan, ami felhigitana az osszes fagyallot.
Hybrid-et tartsd be, szintol fuggetlen. Motulnal ez rozsaszin. Semmi koze a szinhez, a manualban irtakhoz ragaszkodj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #130977 üzenetére
A többiek a lényeget már megírták. Én is bátran utánatöltenék desztvízzel, és pár felmelegedés/lehülést követően (mikor már összekeveredett rendesen) egy benzinkúton (vagy szerelőnél - kinek mi az egyszerűbb) ráméretnék (ingyenes), hogy hány fokig jó. Ha -15°C alatt van, akkor nincs baj, ha télen ennél melegebb garázsban van, akkor meg pláne...
A szín meg tökmindegy. Ez olyan, mikor egy gyártó azt írja, hogy csak a Motorex (vagy bármi más) a jó kenőanyag-beszállító - baromság...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Hőguta #130936 üzenetére
Szinte ugyanez játszódott le velünk is: 2006-ban voltunk a Sasfészeknél, mi, Magyarországon szocializálódva lezártunk mindent, sisak, motor, stb. jobbról-balról. Aztán jöttek svéd motorosok, motor letámaszt, bukó letesz a földre, kabát a motoron, aztán eltűntek órákra. Minden ott volt érintetlenül.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #130982 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Pár óra múlva leszek motorközelben majd, megnézem jobban.
"Szintet hidegen kell nezned, melegen mindig tobb lesz."
Na jó, ennyire satu azért nem vagyok Arra értettem, hogy a szerviz azért nem szólhatott, hogy rossz a szint, mert melegen ugye magasabb, és akkor meg úgysem látják pontosan hogy mivan? Nem akarom alaptalanul elkönyvelni, hogy mondjuk át se nézik a motort az éves szerviz alkalmával."A durvabbakat nem fogom emliteni inkabb."
Most hogy már felhoztad, muszáj leszhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
senior tag
válasz zgospel #130579 üzenetére
nemreg a YT feldobta a speedzone egyik adasat ahol ezt a palyat tesztelik/teszteltek...
elvileg FIA [gokart] es FIM [supermoto] homolog (lesz?) a versenypalya...
sarkany dezso-e aki ugye versenyzett jopar evet, nahmeg ove a ktm bestmoto.... mondjuk a dezso nyilvan nem emlekszik amikor 2002-03 korul a hungaroringen is volt motokrossz palya es egyszerre volt a ringen nyilt nap+a krosszosoknak meg talan ob, annyira beporoltak a krosszosok, hogy piros zaszlozni kellett a ringen
jah es mindezt vmi palyazati penzbol jelentsen az barmit is, de az kva jo hogy a kozuti uthalozatot nem nagyon fejlesztenek a joemberek de a csokosoknak versenypalyara van della..
bizok benne elindulnak a benzin veru turistak nogradba mar iden, es porgetni fogjak a gazdasagot is!eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
HoaryFox
őstag
válasz dellfanboy #130987 üzenetére
Tegnap néztem meg az adást, nem tűnik rossznak, amikor gokarttal mennek rajta, azért ott látszódik, hogy szerintem elég széles a pálya, szerintem még a kecskeméti pályánál is lehet egy lehelletnyivel szélesebb.
BTW motoroznám
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #130986 üzenetére
A csöveken nem látok szivárgást. Ezen a képen sárgával jelöltem hogy meddig van a szint, így napfényben már látom is Ez a kép oldalsztenderen van, felállítva a műanyag nyílás aljáig ér a szint. De mint látszik bőven a minimum alatt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
Megejtettem a Balaton túrát, egy fél órája értem haza. Végül egyedül mentem, mert fater kislány volt, elkezdett nekem hajnali 6-kor sírni, hogy o nem jon mert ma lehet hogy nagyon meleg lesz, meg lehet hogy az eso is esni fog Ugyhogy felhuztam magam es elmentem egyedül. Nem bantam meg, rohadt jo kor volt Nagyon szep tajakat lattam es nehol rohadt jo szerpentinek voltak. ~420km, kb 7-7.5 ora, nyugis reggelizessel Veszpremben, 2 tankolas, kavezas, egyszoval nem siettem. Fogyi 3.98L/100km, elmeny 10/10
-
Hőguta
csendes tag
válasz palfitom #130984 üzenetére
Igen.Ott a GPS is marad a motoron.Mennyivel jobb lenne nekünk is olyan környezetben élni ahol nem kellene mindet zárni.Bár biztos hogy nálunk is vannak kivételek,de én azért zárok mindent.Van amikor azért viszek a hátsó dobozhoz még 2oldaldobozt hogy a ruháinkat be tudjam zárni ha gyalogtúra előtt átöltözünk.A sisak meg szigoruan sisakzárral biztosítva,néha tárcsafékzár.Tudom hogy ez sem garancia ha vinni akarják semmi nem akadály.De a tudat...
-
hugi0
őstag
válasz csongi #130970 üzenetére
Ne temesd meg a robbanomotort.
Bizton allitom, hogy nagyon sokaig, sokkal tobb lesz belole mint a villanybol.
- magyarorszagon biztos. Mert nem lesz fizetokepes a magyar, hogy valtson.
Szerintem ez csak felhajtas most a robbano ellen, mint 35-40 eve a 2T ellen volt.Micsurin
Es kell a szelepsapka ? - okvetlenul fontos a nyomas ?
Az elmultt 100 evben megvoltunk nelkule - ez csak luxus."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #130995 üzenetére
Hát ha szeretnéd beindítani az autót és nem csak gyújtáson nézni a hiba üzeneteket akkor igen, fontos.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #130995 üzenetére
1000Ft os üzemanyag ár mellett sztem erősen változni fog a helyzet.
Meg vannak és lesznek a kényszerítő elemek.
A kötelezőbiztosítástól, az állami kedvezményeken keresztül.
Nem temetem, de az idő ketyeg. A legnagyobb nyomást a környezetvédelem teszi rá.
A robbanó motor által kiadott gázok csak egy gond.
Globálisan nézve a karbon semlegességhez, az energia hasznosítás technológiája érte el a határt. NAgyon sok olaj termék használódik egy belső égésű motor élettartama alatt.
És a beletett km-el és idővel ez fokozatosan növekménnyel jár.
Főleg a városi járművek amil nagyon xar helyzetben vannak -
csongi
veterán
válasz hugi0 #130995 üzenetére
Kieg!
Szelepsapka.
Ezt is a környezetvédelem szülte. Nyugaton meg is büntetnek, ha világít. Itthon is szabályba van foglalva, csak senki nem foglakozik vele.
A szigorúbb rendszerek, el sem fogadják egy más gyártó termékét, és el sem indul az autó, ha nem működnek a nyomásérzékelők.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...