-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #97544 üzenetére
Nem biztos. Tavaly volt 2 balesetem 3 nap alatt. Mind a 2x ugyanaz a lábam kapta a nagyját, biztos voltam benne, hogy törött, de szerencsére nem. Bár a szalagok megnyúltak a bokámba, 8 hónapja fáj. Röntgen után okosabb leszel, irány a kórház.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dave0825
őstag
válasz Micsurin #97583 üzenetére
2 volt munkatársamnak is ennyi körül volt benne 3 éve, nagyjából ilyen idősek az övék is. Persze, más kategória, de az én RS-emben is 44 ezer van.
Akkor azt mondod, hogy a km-re ne adjak? A motorokat is pörgetik vissza, mint az autókat? Hihetetlen....[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #98654 üzenetére
Pontosan emiatt szervizelem magam a gépet már egy ideje. Nah jó meg mert már szeretem is csinálni.
Meg ha én csinálom akkor tudom hogy az meg van csinálva...Szerk.:
Kolondrum kerestetik, hol vette ő a töltés visszajelzőjét?
Mennyire nem értettem anno hogy az minek neki, most már rohadtul értem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #98658 üzenetére
Eleinte én még egy olajcserétől is ódzkodtam. Egy hűtőfolyadék cserétől, amihez az idomokat le kell szedni, stb. meg pláne.
Ma már délután 5-kor is nekiállok/unk egy generátorhiba felkutatásnak, és este 10-kor a kezemben volt a hiba forrása a rossz tekercs. Arról nem beszélek hogy ehhez konkrétan a hűtővizet is le kellett engedni és a tank alá is be kellett menni. No komment....
Egy biztos. Szervíz manual nélkül nem állnék neki nagyon sok dolognak.
De pl unokaöcsém gsx-r 750-én 1 hete síkoltattuk a hengerfejet, ott pl. összerakásnál a szelepek tömítését is teszteltük.
A vezérlés beállításán/összerakásán vagy 4 órát szarakodtunk...
De meg lett a hiba és már nem forralja a vizet...Azért a motorszerelés nem rakétatudomány. Ha valamilyen szinten technikai beállítottságú ember vagy és tudod mi az a 10-es dugókulcs, meg nyomatékkulcs, akkor ha elég időd van bármit meg lehet csinálni. Kell egy szervíz manual az tutti, meg persze szerszámok, az is biztos, anélkül nincs esélyed.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #98670 üzenetére
Ha a fiatalabb az meg: Van Service M + Wiring Diagram,
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Doki16
addikt
válasz Micsurin #98677 üzenetére
Owners manualt már én is találtam, abból mondjuk csak angolt, de alap dolgokra bőven elég is lesz Olaszból hozták a motort, tehát csak ilyen nyelvű papír van hozzá
A service manual az lenne a legjobb, de sajnos amit linkeltél az VFR800 F-hez van. Mondjuk nem fűzök túl sok reményt, hogy találok VFR800X-hez 2015-2018 szerviz füzetet.
Köszönöm szépen amúgy a segítséget
Más kérdés: Gyári Honda olajszűrőt csak márkaszervizből lehet beszerezni vagy van rá más forrás is?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Micsurin #98685 üzenetére
Átdolgozták a VFR800 blokkját az X verzióra. Gyengébb is lett pár lóerővel.
Service manual helyett jók lennének ilyen robbantott ábrák is. Abból is sok mindent meg lehet tudni. Minden másra találok csak VFR800X-re nem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #99179 üzenetére
Biztos? Idézet a Wikipédiából, a Coyote (prérifarkas) táplálkozásáról:
"Mohó ragadozók, mindenféle állatot elkapnak és felfalnak, amit csak meg tudnak ölni. Étlapjukon szerepel például a prérikutya, madarak, halak, békák, rákok, nyulak, a juh, a kanadai vadjuh, a szarvasborjú, a bölényborjú, a kivénhedt vagy beteg szarvas és bölény. "
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Pocee
senior tag
válasz Micsurin #99179 üzenetére
Sasfészek tényleg nagyon jó el is felejtettem,ritkán járok oda,igaz belváros de nagyon ajánlott a Kecskeméti Csárda,Gyöngyösön a Kavalkád sem hibázott soha,Soltvadkert Venyige étterem,Akasztó Halászcsárda,Kecel Natura2000? halászcsárda,ill Kecel Fürtös étterem,Tompa Boszorkánytanya,igaz nem étterem de minden van ami szem szájnak ingere
Saloon-ba voltam kb 3 éve nem ütött már akkorát mint 10 éve,amikor még iszonyat jó nők voltak a pincérek,asszem valami Medvetalp vagy mi volt ott nekem a favorit.
Majd elfelejtettem,a 44esen Kecskemét után a Fekete Gólya,nagyon komoly hely![ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #99271 üzenetére
Szerintem a lánckereket cseréld, ne az első kereket
Jómagam még nem próbáltam, de olvastam, hogy ha gyakran cserélgeted a kis lánckereket, akkor a többit nem kell, bírja sokáig. Igaz, azok a mesék nem 20.000 km-ről szóltak, hanem 5000-ről, de egy próbát megér, szívesen verem a te faszoddal a csalánt
A láncfeszességet oldalsztenderen mérted? A 3 cm biztos megvan? A túlfeszített lánc nagyobb gond, mit a kicsit laza, érdemes leellenőrizned még egyszer.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #99316 üzenetére
Nekem felnyitható van praktikussági okokból, pl. tankolásnál nem kell levennem csak felhajtanom, stb. Nekem az a tapasztalatom, hogy a zárt sisakjaimhoz képest nem hangosabb. Kb ugyanolyannak mondanám.
Hogy törik-e a zsanéroknál... biztos, de nem hiába gyártják ezeket mégis. Gondolom ha zsanéroknál törik, akkor olyan mint egy nyitott sisak.
Zárt és felnyitható használat után én a saját felhasználási céljaimra (szaladgálás, túrázás) nem tudom magam meggyőzni, hogy ne felnyithatót vegyek.
125-ös motoron meg végképp nem sz.patnám magam zárttal, pláne nem D gyűrűssel.Ferdzsoo - Transfogarasin voltam tavaly.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #99413 üzenetére
a 250-es max 45 lo volt fenykoraban es sztem 18-at se forogtak..
hangja van az teny foleg egy szettrohadt herelt kipuffal, de nem gondolnam hogy olyan hu de nagyot tud lepni..soot...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #99872 üzenetére
Pedig időnként érdemes ha excenteres állítású. Mivel az idő múlásával laza lesz,így bekerülhet por,piszok a plexik közé,így megkarcolja a felületeket. Samponos langyos vízben érdemes legalább 1x egy évben kivenni és megtisztítani és állítani,hogy feszes/passzentos legyen. Amióta Raleri pinlock van,még ilyen gond sincs.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
demars
addikt
válasz Micsurin #99876 üzenetére
A világos, fehéres aszfalt csúszós. Ott kocsival is csúszkálok ha erősebben fékezek. Azzal nem tudsz mit csinálni, vigyázni kell.
Normál használatra ajánlom a Michelin PR5 .Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs