Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz KoVee84 #97586 üzenetére

    Egy szezonban megyek a 251-es ETZ-vel 13 ezer km-t... :D

    (#97585) tboldi

    3,5 éve van meg a 251-es, szépen végighaladtam a hibáin, gyengepontjain, abszolut megbízható gép lett. Nem utolsósorban beraktároztam eredeti gyári alkatrészekből, ismerve az utángyártott szarokat. De mostmár tényleg ott tartok vele, hogy csak tankolni kell évközben, meg évente egyszer átnézem, átkenem a bowdeneket, megcsiszolom a késes biztosítékok érintkezőit, és pár fontosabb sarucsatlakozást. Ez kb 1 órát vesz igénybe egy szezonban. Meg persze a fékbetétcsere, fékfolyadékcsere pedig 2 évente. Ezen kívül semmi hozzányúlnivaló nincs az ETZ-n. Mindenhova megbízhatóan elvisz
    Amúgy egy MP06-os Honda VFR gyújtótrafó üzemel a MZ-n, ez is egy atombiztos cucc :D

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák