Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
én nem általánosítok!
egyformán utálom a taxisokat, a bringásokat, a motorosokat, a gyalogosokat és az autósokat is. meggyőződésem hogy 10-ből 9 ember idióta, és teljesen mindegy mivel közlekedik!
ennek megfelelően a motorosokat, bringásokat elengedem, figyelek rájuk, jobbkezes utcában sem vasalom ki a szerencsétlent ha nem adja meg az elsőbbséget, és ha úgy látom fingja nincs a másiknak az elsőbbségadásról, inkább elengedem mert féltem az autóm/motorom/bringám/életem.
a taxisokkal sosem vagyok előzékeny, ahogy általában ők sem előzékenyek senkivel - jellemzően ha be akarnak furakodni valahol tapló módon akkor nem én vagyok aki beengedi őket. ha szabályosan közlekednek és nem fúrnak hanem türelmesen megállnak, akkor beengedem ahogy mindenki mást is.én azt mondom inkább vagyok előzékeny mint hogy a biztosítóhoz járjak, és próbálok nem idegeskedni amikor látom hogy nem vesznek észre. a Balatonra pedig 2 hete lementem a külső sávban (a belső tele volt hülyékkel)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
kcsa
veterán
válasz Archer #40205 üzenetére
Óbudai temető - Bécsi út. Külső sávban fixen lehet végigrongyolni a sáv megszűnéséig, a belsőben meg konkrétan állnak vagy 150m hosszan. Persze mindig van egy erős, hogy márpedig nem enged be, de ha nem az első, akkor a harmadik be fog. Én ráérek, vagy 30 autót előztem meg mindenféle erőszakoskodás nélkül
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
stifi
senior tag
ilyet én is szoktam.
a taxisokkal ellentétben viszont nem azt csinálom hogy a végén befurakodok, hanem megállok, kiteszem az indexet és aki beenged annak megköszönöm. nekem mindegy hogy 25 vagy 30 autót előzök meg, ezen már igazán nem múlik, ahogy mondtad is.
a taxis persze dolgozik, siet - értem én csak engem nem érdekel a nyomora, őt tuti nem engedem be
a sok előzékenység mellé ennyi nekem is jár!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
párhuzamos úton jobbról elhaladni szabályos, nem számít előzésnek (autópályán sem) - ergo amikor kisorolsz jobbra a belsőből, kutya kötelességed megnézni hogy szabad-e a pálya.
de ahogy a kolléga írja, érdemes fokozottan figyelni, hiszen aki olyan gyökér hogy beáll a belső sávba és nem veszi észre magát, az valószínűleg a tükröt sem használja. itt is a lényeg hogy ésszel!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
canniball
nagyúr
Bőrkabát témában valaki?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
spanyoll
addikt
Pedig az indexesek szerint nem igen lehet a külső sávban duhajkodni papíron
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
DigitXT
nagyúr
Csak ha már kialakult a párhuzamos közlekedés, azaz folyamatos a forgalom
mindkét sávban. Ha csak pár autó lézeng, akkor előzésnek minősül, így jobbról
szabálytalan. Más kérdés, hogy a pár autó szabálytalanul lézeng a belsőben. A
jobbra tartást szegik meg, nyilván. (A párhuzamos közlekedésre alkalmas úton
nem feltétlen az történik: ettől függ, hogy szabályos-e a jobbról elhaladás.) -
kcsa
veterán
Most nem kívánom elkezdeni szájbarágósan magyarázni, de a szavak közti különbséget gondolom te is érted
De idézek is:
c) Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
btw hol írtam hogy minden előzés elhaladás?
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Én nem így értettem a szavait. Van az a szitu, amikor a jobbról elhaladás
az valóban elhaladás, és nem szabálytalan jobbról előzés. Amúgy mindegy.
Sok gyökér szabálytalan, nem tudsz mit csinálni: szabálytalanul oldod meg.
Mert ugyebár mi van, ha beállsz a sorba a belsőben? Te is egy leszel a sok
közül, aki folyamatosan a belsőben halad bár a külső tök üres. Más kérdés,
hogy ha a belső 130-cal halad, úgy a külsőben nem haladsz el szabályosan.
Faramuci helyzet, annyi szent: gondolom a három sávot meg nem is értik.Mert mikor volt régen három sáv? Bingó: amikor kapaszkodósáv volt. Kellett
oda kisorolniuk? Nem, ha megfutották a kötelező legkisebb sebességet. Pff.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
És mennyivel előtte kell nekem a jobb sávban haladni, hogy ne minősüljön előzésnek, és miután elhaladtam mellette, mennyivel utána szabad csak elé mennem? Mert ezen információk nélkül nehéz pontosan megmondani, hogy előztél, vagy csak elhaladtál. Tudom mi "lehet" a különbség, de ennek nincs konkrét meghatározása, hogy mikor előzöl és mikor haladsz el. Ez csak egy "szerintem" meghatározás mindenkinek vérmérséklete szerint.
-
kcsa
veterán
Ne rajtam kérd számon, én csak felhívtam a figyelmet (figyelmed) a kettő közötti különbségre, amire támadással reagáltál. És ez a harmadik HSZ-ed sorban ilyen stílusban.
Egy balesetnél pl. a tanúk nyilatkozata alapján elég egyszerűen eldönthető a helyzet.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
stifi
senior tag
srácok, kurva egyszerű:
a sok gyökér megy a belső sávban
te a külsőben haladsz, odaérsz mögéjük
haladsz tovább a külsőben ÉS nem sorolsz be rögtön a belsőbe ha elmentél a gyökér mellett.
profitez így elhaladás, szabályos, tanítják is, nem találom róla a képet pedig a vizsgán 3 pontos kérdés.
ha úgy mész el mellette hogy utána elé sorolsz, vagy a belsőből mész ki a külsőbe és úgy mész el mellette, az előzés, nem szabad.
(#40221) Ribi
amikor városon kívül mész és beérsz a faluba, 90 helyett 50-nel kell haladnod a város táblájától. mennyivel előtte kezdesz el lassítani?
arra célzok hogy ez gumiszabály, nincs leírva konkrétan. a lényeg hogy a rendőrnek magyarázzad amikor szabálytalan előzésért kiszed a forgalomból, hogy az nem előzés volt hanem elhaladás és hagyjon békén. szerintem érteni fogja.[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
igazi szopatós kérdés volt amin nagyon sok ember bukott a vizsgán 3 pontot, velünk nagyon megjegyeztették!
a lényege hogy ha nem váltasz sávot csak mész egyenesen, akkor nem előztél. az előzéshez sávot kell váltani. akkor sem előzés ha elmentél pár másik jármű mellett.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ribi
nagyúr
Elnézést, nem támadásként írtam, lehet félreértelmeztem az írásokat.
De tényleg nem tudom mikortól előzés és mikor elhaladás.
Balesetnél? Ki beszélt balesetről?
Most azt kérdezem, mikor előzöl?
Ha 120-al hasít belső sávban, te utóléred, akkor nem "kerülheted ki", mert elvileg előzés. És mikor nem?stifi: Rohadt mind1 mikor kezdesz el lassítani, a tábla vonalában/tól 50-el kell haladnod. Akár az előző falutól mehetsz 50-el. Max mindenki anyázik.
Pont ezt kérdezem, hogy mikor haladtál el "szabálytalanul" valaki mellett jobbról, mert hogy te azt leelőzted és nem csak elhaladtál. Ennyit szeretnék megtudni. Nem kötözködés, csak érdekel, ha már valaki felhozta.(#40225) stifi: De mikortól kellett neked ott haladnod? Vagy ha már 1x bementél bal sávba, soha nem jöhetsz ki jobbra, mert akkor még a végén az már előzés lesz a jövőben valamikor ha bal sávban lassan mennek? Vagy mondjuk nem lehet előtted senki aki miatt te a jobb sávba mentél és akkor az ok? Mert ha kicsit is dugó van akkor te 100% hogy nem viccből mész ki jobb sávba, hanem előzés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
Magam részéről úgy gondolom, hogy EZÉRT soha a b.dös életbe nem fognak kivenni, mert jobbról elhaladtál a belső sorban kígyózók mellett.
A büntetés esélye úgy érzem csak balesetnél vagy károkozásnál van - itt ha a tanúk egyhangúlag állítják hogy szépen haladtál 129-el, és valaki hirtelen jobbra vágott, akkor az az ő hibája.Ha ő 120-al száguld a középső sávban, és te egy ideje folyamatosan haladsz a szélsőben 129,5-el, akkor igenis elhaladhatsz mellette, de akkor ne válts középső sávra feltűnően azonnal, mert akkor előztél jobbról. Az egész ugye azon alapulna, hogy mindenki a jobb szélsőben halad szabályosan, folyamatosan. És mivel te szabályos vagy ugye, ott is mész folyamatosan, tehát eleve nem fordulhat elő hogy jobbról előzöl - remélem érted Ha azon rugózol hogy mikortól előzés és meddig elhaladás, akkor azt kell feltételezzem, hogy te is a középsőben/belsőben haladtál folyamatosan.
Igen, tényleg kicsit gumiszabály, de értelmes keretek között értelmezhető és alkalmazható - X6-os BMW-re meg úgysem vonatkozik a szabály, úgy előz, ahogy csak bír
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
stifi
senior tag
ez nincs leírva így. az van leírva hogy mi az előzés: amikor sávot váltasz hogy kikerülj valakit.
ha nem előzöl akkor elhaladsz. ami nem tilos azt szabad, a kérdés az hogy tudod elmagyarázni miért van igazad?
nyilván nem fogsz örökké egy sávban haladni, de szerintem ha már elhaladtál valaki mellett és eltávolodtál tőle, akár be is sorolhatsz, nem fog előzésnek minősülni. sokat lehet erről dumálni, a kérdés hogy érdemes-e ragozni.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
1., Kimegyek a szélső sávba, mert "ott kell" haladni. (Jobbra tartás, vagy mifene...)
2., A megengedett legnagyobb sebességgel haladok a szélső sávomban. Arról nem tehetek, hogy mindenféle balfékek a belsőben eközben 110-zel andalognak.
3., Vissza kell menjek a belső sávba, mert időközben utolértem egy lassú teherautót (tehát őt előzni szeretném...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ribi
nagyúr
válasz Outlander #40227 üzenetére
És ha én látom hogy a szotyoládé 120-al megy a belsőben, már fél kilóméterrel előttem, akkor sem mehetek ki, mert tulajdonképp előzöm. Vagy a fél km, lehet akár 100m is?
Tudom gumiszabály, csak ez a vicc, hogy miért ne előzhetném jobbról? Pont az előző eset miatt.
Jelzem én is kb 120-130-al megyek az ótópályán, tehát nem a saját béjemwés ámokfutásom akarom igazolni.
De mennyiben jobb, ha olyannak megyek neki amikor jobbra akarok sávot váltani, aki elhalad mellettem, vagy annak aki előz engem? Ha 180-al jön akkor egyik esetben sem lesz esélyem észlelni. Gondolom ezzel a cikázást akarják kiküszöbölni. Mert az sem ok, ha a belső sor 50-el megy valamiért és a szélen valaki szabályosan halad 130-al. Számomra a halad és az előz jobbról ótópályán egyik esetben sem jó.És akkor ne hozzuk be a 3 sávot, mert ott aztán mit csinálsz ha a középső halad a leggyorsabban.
(#40229) stifi : ok ne ragozzuk, mert szerintem a jobbról elhaladás is ugyanúgy balesettel végződhet nagyon könnyen, aztán hiába magyarázhatod, hogy te elhaladtál. Pénzben biztos jobban jársz, de akit fellöksz (autóval) a szalagkorlátra, annak lehet mind1 lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ha mostanában, vagy az elmúlt 5-6 évben csináltál jogsit, elég szarul oktattak (és ez véletlenül sem neked szól, hanem az oktatódnak )
De mennyiben jobb, ha olyannak megyek neki amikor jobbra akarok sávot váltani, aki elhalad mellettem, vagy annak aki előz engem?
Semennyire. A szabály nem mentesít a sávváltás előtti körülnézésről, és annak meggyőződéséről hogy a megkezdett sávváltást sikeresen be tudod-e fejezni. Ha a holtteredben van, szabályosan halad és eközben nekimész, a te hibád. Esetleg ha a körülmények megkövetelik minimálisan zavarhatod, de nem akadályozhatod, de főleg nem veszélyeztetheted.
Ha 180-al jön akkor egyik esetben sem lesz esélyem észlelni.
Ez esetben is előzetesen felmérted hogy tudsz-e sávot váltani. Ha úgy ítélted meg hogy igen (mert nem láttad olyan messze volt), és befejezted a sávváltást, majd megérkezik a seggedbe 180-al, akkor viszi a balhét.
Ez az elmélet ugye, de BMW példát sem véletlenül hoztam - a közelmúlt történései alapján (mondjuk ki: Rezesova ügy) látható, hogy az nyer, akinek jobb ügyvédje van, és ez valszeg a BMW-s lesz.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
.mf
veterán
"Ha 180-al jön akkor egyik esetben sem lesz esélyem észlelni."
Csókolom, szemészeten legutóbb mikor tetszett lenni?
A 130-hoz képest ez csak egy 50 km/h-s különbség. Ami mondjuk városon belül parkolásból elindulásnál is van, messziről látható a tükörben is az érkező jármű.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
mint fentebb említettem, nekem sem az a célom hogy igazam legyen és az igazam mellé 1 összetört autóm
itt most csak a szabályt elemezzük, más kérdés hogy a szituáció mit kíván meg. van olyan hogy a leállósávban is kényelmesen lehet előzni - ki mit vállal be.
csak a leállósáv szabálytalan, a jobbról elhaladás nem az!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
rii
nagyúr
sziasztok
had'kérdezzem már meg, hogy tudja valaki, hogy itt mi történt? A tegnapi budai alsórakpart balesetről kerestem volna info-t, és véletlen találtam rá erre az esetre .... Egyik esetet sem találtam meg a neten,
-.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.-
Csak nagyon erős idegzetűeknek!
link
Motoros a rakparton egy oszloppal ütközött.
-.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.-piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
torzo
őstag
Ezektől mindig kiakadtam mentős koromban is, pedig akkor jó néhányba belefutottam. Azóta sem enyhült a dolog, mindig rettegek, hogy elsőként érkezek egy ilyen helyszínre. Mondjuk, itt már nem volt mit csinálni, de azért a takarást szakszerűbben is elvégezhették volna. Kár a srácért!
-
Ribi
nagyúr
"Ez az elmélet ugye,..."
Nekem is ezzel van a gondom, hogy sokan azt mondják, hogy ez a szabály akkor az nekem jó lesz. Nem józan ésszel közlekednek. Pont az ilyen elméletekbe halnak bele az emberek, hogy pedig nekem volt elsőbbségem. Akkor van elsőbbséged, ha megadják... és hasonló "elcsépelt" szövegeket lehetne még mondani. Jobbról elhaladni hiába lehet, mert engedélyezett, "veszélyes", nem jó. Nagyon meg kell nézni, hogy a másik figyel-e rád. Amikor az árokban pislogsz, akkor is mondogathatod, hogy szabályos voltam. Nagyon is értem, hogy szabályos. Csak kicsit az jön le pár beírásból, hogy nem érzik mennyire pont ugyanannyira veszélyes a jobbról előzés és a jobbról elhaladás. Lehet nem így van, de nekem ez jön le. Amúgy 5 éve motor, 15 autós jogsi, szóval pont emiatt van tapasztalatom arról, hogy van pár dolog ami hiába szabályos, mégis inkább körültekintéssel csinálom, mintsem a tepsiben mondogassam, hogy de én szabályos voltam.(Rezesova esetéről ne nyissunk vitát, de nem tudni mi történt pontosan. Hiába rühelli mindenki, merthogy gazdag, meg részeg esetleg még szlovák is. Nem védeni akarom, de kiló szám szaladoznak jóval gyorsabban faszparasztok az úton, csak róluk nem derül ki, hogy esetleg megittak pár sört mondjuk. Emberek úgy beszélnek az esetről mintha szándékosan megölte volna őket. Nekem is volt olyan, hogy valami GYP-s kb 90-el behúzta a kamion mögül az autóját, hogy vészfékezni kellett. Ha akkor mondjuk meglököm az is valszeg a korlátba csapódva ottmarad. Ekkor ha én kicsit is iszok, hopp én vagyok a vétkes. Ha nem, akkor ő. Kicsit ezzel a Rezesova üggyel is ez az érzésem. De mindenki elkönyvelte azonnal vétkesnek. Bezzeg ha téged csuknak le mert valaki ugyanígy eléd jön ki jóval lassabban és te megölöd őket, akkor hirtelen más lenne a szitu. Mert az emberek képtelenek objektíven, megítélni a dolgokat) És ez a gond a jobbról előzés/elhaladással is. Annak a szempontjából aki mellett elmész szinte mind1, hogy előződ, vagy elhaladsz mellette. Ezt kellene figyelembe venni, nem azt, hogy mi a szabályos.
-
rii
nagyúr
durva lehet )))-.
olyan is votl, hogy amputálódott valamelyik testrész, és az áldozat még életben, tudatánál volt, és felfogta mi történ vele? ))))-.
szerintem ott helyben bele lehet őrülni, .... ha nem sokkolódik ....piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
torzo
őstag
Brrrrrrr! Felidézni is utálom ezeket a sztorikat. Az áldozat rendszerint halálsápadtan, verejtékben úszva, síri csöndben pillog, max. nyöszörög. Na, ilyenkor mindig qrva nagy a baj, akkor is ha nem nyilvánvaló a sérülés. Ja, ezt hívják sokkos állapotnak, és ez nem lelki sokk, hanem a keringés összeomlás előtti állapota.
Mi a francot lehet csinálni? A mentőben volt morphin, azt rögtön bevénáztuk, aztán egy rakat infúzió és az áldozat rendszerint jobban lett vagy pikk-pakk meghalt. De amikor nincs mentő, meg semmid sincs és odamész segíteni, mert kell, mert elvégre ez a szakmád és csak tehetetlenül tökölsz.... na annál gyötrőbb percek nincsenek! És utána napokig-hetekig jöttek vissza ezek a jelenetek ébren, álomban, mindenhol.
Nem tudtam megszokni.
Aki úgy néz ki, már hozzászokott, az rendszerint belefásult, kiégett szaki már.
Jó, hogy már nem csinálom.[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Volt a házban albérletben egy ideig egy mozdonyvezető srác... Voltak ott is sztorik. Pár végtag elvesztésének sokkjába is szörnyet lehet halni. Legrosszabb, hogy hiába látja, hiába dudál, hiába fékez, a vonat úgyse fog már addig megállni, csak nézheti hosszú másodperceken át... Néhányan meg direkt a vonattal öngyilkolják meg magukat, csak hogy mindenkinek (mozdonyvezető, rendőrök, tűzoltók, mentők, hullaszállítók, patológia osztály, család beazonosításra, utasok, vonatra várók, riporterek, bulvárlap-olvasók) jó legyen. Hogy lehet ennyire gyökér valaki. Mint a vicc a rendőrpszichológussal és a hídról ugorni készülővel: "Tudja, mekkora felfordulás lesz ebből? Inkább menjen szépen haza és otthon akassza fel magát, ha annyira akarja"... Morbid és cinikus, de sajnos van benne igazság.
Na de térjünk inkább más témára.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
kcsa
veterán
Bevallom nehezen értem az álláspontod. Félek, de a belső sávban vannak, tehát megrohadok örökre én is a középső/belsőben, ahelyett, hogy a szélsőt szabályosan használnám? Tényleg nem tudom hova tenni ezt a félelmed... Mondom ezt úgy, hogy másfél hónapja volt balesetem, gyakorlatilag önhibámon kívül, családos ember vagyok, gyerekkel.
Ettől még vezetek, nem félek. Ha félnék minden potenciális dologtól, és mások hibáit én próbálnám elkerülni, akkor az utcára nem tehetném ki a lábam.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Ribi
nagyúr
Nem azt mondom, hogy nem lehet, mert én is simán kielőzöm jobbról ha valami retard a belsőben megy 110-el. Teljesen az volt az érzésem, hogy egyeseknek az teljesen ok, hogy ha elhalad valaki mellett jobbról, akkor szarni a világra, mert nekik azt szabad. Én emiatt reagáltam, hogy elhaladás és kielőzés veszélyességi szempontból pont ugyanaz.
-
DigitXT
nagyúr
elhaladás és kielőzés veszélyességi szempontból pont ugyanaz.
Szerintem nem ugyanaz, mert ha "ráesel" valakire, az adott esetben
(tegyük fel, hogy észrevesz, ÉS egyben "észreveszi magát" is, azaz
hogy miért is megy még mindig a belsőben, amikor ott a külső is), a
külső sávba húzódással engedne el. Ha ekkor egyszerre mozdultok,
az tud probléma lenni! Nem csak autópályán, de tetszőleges, amúgy
párhuzamos közlekedésre alkalmas úton, akár csak a városban is...
Igen, motorral is: nem minden motoros tartja be a pöcök 50-et, na!
Míg ha a szélsőben érkezel így és haladsz el mellette, nem lesz arra
ingerenciája, hogy hirtelen eléd soroljon... Peched persze így is lehet
ha mégis ezt teszi, körültekintés nélkül! De érzed a különbséget? Az
első esetben (jobbról előződ!) előtte pont te váltanád ki, hogy kitérjen!
Magától szöttyögne még tovább is a belsőben, akár kilométereken át.Szerintem motorosként átéltük már, hogy megérkezünk valaki mögé,
visszalassítunk a tempójára, majd amikor látjuk, hogy NEM enged el,
és balról nincs hely: jobbról próbálkozunk. Tegye fel a kezét, akivel
sosem volt ilyen (friss jogsisok megint ki vannak zárva). Márpedig, ha
ilyen van, akkor van rá sansz, hogy pont akkor akar elengedni amikor
épp előznéd. Velem történt ilyen, pár alkalommal. Nem volt kellemes!
(Indexet ki jobbra, mennék át oda, erre ő is kirakja, és húzza elém...)Szerk: mindezt a városban, szóval az autópálya nem is feltétel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Autós topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest