-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
Köszi
Sajnos erre a sisakra nem lehet ennél jobban rögzíteni a kamerát, kicsit bánt is. Viszont még mindig élethűbb, közelibb és átélhetőbb mint ha csak a motorra rögzítem - szerintem. -
torzo
Ármester
Ki tart vissza? Szerintem az életösztön.
Honda Safety kétnapos trainingen voltam évekkel ezelőtt, az nagyon hasznos volt, de az totál más kategória. Ott közúti motorozás szempotjából ment minden, azóta is abból élek.
Amúgy meg elég terebélyes vassal ( Varadero 1000) járok, szerintem pályázásra röhejes lenne, bár hallottam már ilyet is. -
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #40108 üzenetére
Te már próbáltad, mi? Az igaz, hogy a Varával majdnem mindent meg lehet csinálni aszfalton. Na, majd megfontolom.
-
ALI_G
veterán
válasz eszgé100 #40109 üzenetére
muszáj, nincs tükör De barátnőm is besz@rt mikor nézte
Rázókő veszélyes, de csak annyira mint a vizes zebra, menedzselhető xD Mansell-ben van hogy a belső rázókőn kanyarodok 40 fokos dőlésnél és nem csúszott ki a gép, bár éreztem hogy lecsusszan a rázókőről.
Ami sajnos nem látszódik, az az, hogy némely gyors váltott kanyarban egy keréken jön ki, vagy kigyorsításon kígyózik a motor eleje és hátulja -
Anulu79
addikt
Gyakorlati oktatás alatt milyen fülest adnak menet közben? Arra lenneék kíváncsi, hogy csak én hallom az oktatót vagy ő is hall engem, hogy ha beszélek?
-
DigitXT
félisten
válasz Sianis #40116 üzenetére
Bár ezzel alapvetően egyetértek (nekem SE volt olyan szitum, amiért oktatáson
BÁRMIT is mondanom kellett volna, max. amikor nem értettem az instrukciót, a
bukósisak "ütögetésével" kellett jelezni: egyszerűbb lett volna visszakérdezni),
de kikívánkozik egy dakota közmondás: "Magas lóról lehet jó nagyot zakózni..." -
.mf
veterán
Ugyanmár.
1.) A kis pályákon (Kakucs, Kecsó) a legtöbb kanyart 40-60-nal veszed, a célrará egyenesében vagy csak 100-120 körül. Ettől gondolom közúton sem rémülsz halálra? Pedig ott sokkkal veszélyesebb, kiszámíthatatlanabb körülmények között mész (út tapadása, úthibák, vízátfolyás, murva, állatok, gyerekek, szembeforgalom az úton, stb).
2.) Kikerülnek, ha látják, hogy lassú és kezdő vagy.
3.) Menj olyankor, amikor kevesen vannak. Havi max. 1-szer jutok ki pályára, és általában csak hétvégente, mégis többször volt már olyan, hogy egyedül vagy ketten voltunk csak a pályán.
4.) Ez is közúti motorozás, csak arra tanít, hogy lassú bójázásnál nagyobb sebességnél hogyan kezeld, mennyire sok tartalék van még benne, hogy bevedd még azt a kanyart. Én is voltam Safety-n, egyből jogsi után, a kettő szerintem kiegészíti egymást.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
torzo
Ármester
Nem, persze nem, ennél sokkal durvább dolgokat bevállaltam már túrákon, ismeretlen, beláthatatlan útvonalon, igazad van.
Csak még sosem pályáztam, holott már 7 éve mocizom. Korábban Hornet 600-am volt, az azért erre inkább alkalmas, mint a Vara, de igazad van, meg kell próbálni.
A Vara durva nagy vas állva-tolva, de ennek ellenére kezesbárány, amint megindul.Kösz a bíztatást!
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi. Másfél éve van a tulajdonomban egy Honda CB900F Hornet motor. 2002-es évjárat, szép állapotú, megy mint a veszedelem.
2 éve tettem le a nagymotor A-s jogsit, előtte semmilyen motoros múltam nem volt. Illetve annyi, hogy 7-8 évesen 1-2 évig robogóztam, de a rend őrei kifigyeltek és lekapcsoltak. Utána nem volt kedvem már motorozni.
Mindjárt a Hornet-el kezdtem. A tanulás (ha azt a pár alkalmat lehet annak nevezni) egy Kawasaki Er-5-ös géppel történt a sulinál. Nagyon megkedveltem ezt a gépet, csak mivel az anyagiak megengedték így vettem egy Hornet-et (na meg persze azért is, mert én kemény vagyok gondoltam, miért is ne vegyek nagyobbat ).A motor nincs napi használatban, inkább csak heti rendszerességgel elő-elő veszem. Ami zavar, hogy nem igazán van kihasználva. Nagyobb túrákra nem megyek, van egy helyi motoros közösség, de valahogy nem vagyok híve az egy kerekezésnek, meg a 200 alatt nem motorozunk, mert aki az alatt megy az gyökér. Szóval marad az egyedül lét.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire lenne visszalépés mondjuk egy újabb évjáratú, 2006-os ER-5-ös a Hornet után? Nagyon szerettem azt a motort, a mai napig szemezek vele. Viszont nem vagyok az a típus, aki évente vesz új motort (főleg az átírás költsége miatt).
Lehetőleg úgy szeretném, hogy ráfizetni ne kelljen. Érdemes lenne ezt meglépni, vagy itt is azt a választ kapom, hogy nagy motorral lehet lassan is menni, a kisebbel viszont nem lehet gyorsan (fizikai határait átlépve)?"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Xaels
félisten
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Szerintem az elsődleges, hogy jól érezd magad a motoron, a többiek véleménye meg ne érdekeljen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
torzo
Ármester
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Az előttem szólónak maximálisan igaza van, de.....
Én a mai napig siratom a Hornet 600-ast. Nagy darab vagyok, csak ezért adtam el.
Ne félj a teljesítményétől, az mindig jól jön, nem muszáj feltétlenül kihasználni, de olyan jó, hogy lehet számítani rá!
Azt a Kawa-t nem ismerem, amelyről írsz, de nem lehet olyan jó, mint a Hornet.
A Hornet kényelmetlen neked? Volt vele valamilyen kellemetlen élményed?
Ha nem, gondold meg nagyon, mert az egy csodajó gép.
Bakker, miért is adtam el a 600-ast? Nem kellett volna!Amúgy meg keress másik társaságot, ha ilyen gyökerek!
[ Szerkesztve ]
-
Zolee_70
senior tag
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Ha keveset használod, én inkább megtartanám a Hornet-et.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
alvaro
senior tag
Cserélgetni mindig macera, papírozás, esetleg plusz szervizelés, akármi. Ha nincs komoly okod rá, szerintem kár belekezdeni. Ha tényleg szeretnél ER5-öst, az lehet akár komoly indok is. A motorozás erősen érzelmi dolog.
-
-Mosquito-
őstag
Figyelsz magadra,másikra. Felesleges űridőt/pályacsúcsot menni. Nem kell betojni. Bukócsőved van?
Digit.
Hunnia 1920:
Honda után a Kawa egy játékmotor lesz. Esetleg keress normális/abb társaságot. Van jó pár motoros fórum,ahol nem az agyatlan száguldozást/egykerekezést részesítik előnyben.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #40127 üzenetére
Bukócső? Persze, van, amíg nem volt felszerelve, el sem hoztam a szalonból. Aztán rögtön meg is fektettem az udvaron a dögöt az első napon.
De azóta igen jól megvagyunk.
Nem vagyok én besz@ri, elég durva társaságokkal gurultam már, meg szálltam is el már kanyarban, azaz a tűzkeresztség megvolt. Csak eddig nekem a pályázás olyan misztikus dolog volt. De majd kipróbálom ezt is.[ Szerkesztve ]
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Ramius
őstag
Ide is bemásolom, hátha érint valakit:
Kedves Ügyfelünk!
A Continental visszahívási akciót rendelt el a 2007. és 2014. között gyártott Continental 120/70 ZR 17 és a 120/70 R 17
méretű abroncsokra.
A visszahívást a gyártó a következőkkel magyarázza: a motorkerékpárok első kerekein használt gumik esetében a
futófelületükön és az övbetéteknél bekövetkezhetnek szerkezeti elváltozások, amik nyomásvesztést okozhatnak, ezért
balesetveszélyesek.
Bár piaci visszajelzések alapján a jelenség az említett abroncsoknak csak kis hányadánál fordul elő, biztonsági okokból,
azok mégis visszahívásra kerülnek.
A program által érintett Continental 120/70 ZR 17 és 120/70 R 17 abroncsok a következők:
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiSportAttack
DOT-sorozatszám: CP8B B5MV 1008 – CP8B B5MV 2614
Cikkszám: 02442200000
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiSportAttack 2
DOT-sorozatszám: CP8B B5M4 4811 – CP8B B5M4 2614
Cikkszám: 02440060000
Termékcsoport: 120/70R17 M/C 58H TL ContiAttack SM
DOT-sorozatszám: CP8B BXM9 1011 – CP8B BXM9 2614
Cikkszám: 02441130000
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C 58W TL ContiRaceAttack Comp. Soft
DOT-sorozatszám: CP8B B5M1 1907 – CP8B B5M1 2614
Cikkszám: 02442650000
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C 58W TL ContiRaceAttack Comp. Medium
DOT-sorozatszám: CP8B B5M1 2307 – CP8B B5M1 2614
Cikkszám: 02442660000
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiRaceAttack Comp. Endurance
DOT-sorozatszám: CP8B 918B 3011 thru CP8B 918B 2614
Cikkszám: 02441510000
Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiRoadAttack 2 GTW
DOT-sorozatszám: CP8B 91E9 2513 thru CP8B 91E9 2614
Cikkszám: 02443290000
A csereprogram keretében a problémás abroncsok cseréjét,a Continental Hungária Kft. kereskedő partnerénél lehet
kicseréltetni. A minél gördülékenyebb és olajozottabb visszahívás lebonyolítása érdekében a Continental Hungária Kft a
szervizhálózathoz tartozó partnerszervizek segítségét is igénybe kívánja venni.
A vásárlókat több fórumon keresztül tájékoztatva a cseregarancia a következőképpen történik:
Az ügyfél velünk kapcsolatba lépve jelzi garanciális szándékát, elküldi a szükséges reklamációs bejelentőt és az abroncs
azonosítására szolgáló DOT, méret és mintázat jelzéseket tartalmazó fotót.
Az abroncsok cseréje és szerelése az ügyfél részére költségmentesen történik, amennyiben 2015. 03. 31.-ig bejelenti
igényét. A csere során az eredeti mérettel és mintázattal megegyező Continental abroncsra cseréljük a visszahívott terméket.
Amennyiben nem áll rendelkezésre megfelelő Continental abroncs, úgy más gyártótól származó, hasonló kategóriába
tartozó motorgumit adunk helyette. 2015. 03. 31. után a lecserélendő abroncsok maradvány profilmélységét vesszük a
költségtérítés alapjának.
Az új abroncsot országos szinten az ügyfélhez eső legközelebbi szervizpartnerünkhöz irányítjuk, aki a vásárló számára
térítésmentesen felszereli az új motorgumit. A visszahívott abroncsot a Continental Hungaria Kft. gyűjti be a
szervizpartnerektől.
Az ügyintézés várható ideje 8-15 nap.
A jelenség más méretű és más periódusban gyártott, illetve más termékcsaládba tartozó abroncsokat nem érint, így a
ContiSportAttack2 K-t sem.Kérdések esetén szívesen állunk rendelkezésedre!
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
-Mosquito-
őstag
Jobbra tartási kötelezettség.. ..és milyen igaz..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #40073 üzenetére
Mosquito34!
Igaz bizony, és sajnos nem csak az autópályán.***********************
Ráérő pályázóknak és polimorfnak Hétfőn nyílt nap a Slovakia Ringen
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
nauro
aktív tag
Jó kis terepen van ez a verseny.
[link] -
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #40140 üzenetére
Mint az köztudott...
Kedvencem múlt héten, amikor 4 sávos autópálya (M1-M7 közös), külső sávban senki, következőben egyetlen furgon, de még csak az sem lassan, hanem tempósan; és minden autó tömött sorokban azonos sebességgel a két belsőbbik sávban, és még csak nekem sem akartak lehúzódni. Ennyi f..szlámát...
A többség teljesen félreértelmezi a "párhuzamos közlekedés" lényegét: nem párhuzamosan egymás mellett haladni, hanem azonos haladási irányon belül ki lehet előzni párhuzamosan a lassabbat, majd visszaállni a jobbratartásra...Nauro: néztem, hogy ez tök olyan, mint az Erzberg... aztán látom lejjebb, hogy az, csak megint más néven...
Bogyó: ilyen az, amikor nem promó footage
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Lejárt a szerk: durva amúgy, hogy
- mit ki nem bírnak ezek a terepszöcskék
- milyen a pálya, ösvény domboldalon, és még azon akadályok
- milyen helyzetekbe milyen sebességekkel belemennek
- s mindezt másfél-két órán keresztül... talán a "gépet és embert próbáló" kifejezés ehhez egy kicsit gyengeFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó