-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
Ha viszonylag komfortosan akar az ember motorozni több évszakban, akkor több szettnek kéne lennie, más kell 0-10 fok nagyságában, más 20 körül és más 30 körül vagy a fölött, bár ott már szinte mindegy, 35 foknál nem tudtam olyan gyorsan menni (az M0-on), hogy nyitott kabátnál a pólón ne legyen melegem, egyszerűen ott annyira tűz a nap és annyira izzik az aszfalt, hogy (ugyan jó a tapadás ) de megsülsz bármiben is vagy (ha aktívan nem hűt a ruha ).
-
yodamastah
őstag
Most vertigo corsat használok, nem perforált. 5-35 fok között is teljesen jó. Nyáron nem különösebben rohadok bele melegben sem, kiváló a nedvesség elvezető képessége belül. Van egy kinyitható szellőzője az is segít. Persze nyilván 35 fokban jobb lenne a perforált. De annyira nem érzem igényét a sokféle csizmának, mint mondjuk a kesztyűknél, ahol tényleg 3-4 félét használok időjárástól függően.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Something_ #36937 üzenetére
70K az a kevláros hiper-szuper Dainese nadrág, nekem egyszerűbb van és kifutóban vettem 23K-ért pár éve, térdprotektorral!
emellé van egy Dainese kabátom, azt rendeltem de kánikulában nem a legjobb, kéne egy nyári kabát is de inkább izzadok ez asszem 90k volt pár éve
magasszárú XPD cipő, olyan 30k volt
Forcefield gerincvédő talán 40k
hosszú ujjú aláöltöző - decathlonos 3-4k
mugen kesztyű - 20kebben megyek városban hétköznap, de ha kánikula van ez a felszerelés sem jó.. ja, 15 fok alatt sem.. legszívesebben azt csinálnám hogy reggel bejövök dolgozni farmerban, meló után pedig beöltözök bőrbe és elmegyek motorozni de ez fizikailag kivitelezhetetlen mert nem tudok 2 ruházatot magammal cipelni mindenhová, így is utálom a hátizsákot pedig semmi nincs benne...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ribi
nagyúr
Nyári dzsekit mit tudtok javasolni?
30+ fokhoz.fattyu: Te pucéran is szoktál motorozni? Ejj, ennyire nem vagyok bátor
[ Szerkesztve ]
-
-
TommyGun
őstag
erre becserélném a bugmant
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
superzone.hu -> termékek -> MugenRace -> Textil Jackets -> NJ-MNR-Air Mash - 15k; én ilyet vettem. Jóval kellemesebb mint egy "zárt anyagú" kabát, de ha meg kell állni kánikulában ebben is leveri az embert a víz, szerintem erre gondolt fattyu.
TommyGun!
Na ez már gép![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Ribi
nagyúr
válasz canniball #36957 üzenetére
Nyilván ha állok kint pucéran a napon is melegem van, ebben nincs semmi meglepő.
De azért vannak ruhák között különbségek és érdekelnének a tapasztalatok, hogy mi az ami viszonylag jó és mi az amit ne vegyek mert ez vagy az a baja.
Pl a fekete szín. Tipikusan legrosszabb szín nyári ruhának...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #36958 üzenetére
Emlékeim szerint a MR oldalán sem sok minden van, de ha gondolod csekkold ott is.
Nyilván jobb lenne valami világosabb szín...de útközben teljesen átfúj rajta a szél így nem gáz. Csak megállni ne kelljen. Bár ha annyira meleg van akkor teljesen mindegy, egy szál pólóban is leizzad az ember.
Ribi!
Nekem ez kényelmes. De hozzátenném hogy kezdő vagyok, más nyári gönccel nincs tapasztalatom.
A színe mint említettem menet közben nem gáz. Néztem másik kabátokat (világosat is), de mindegyikben csak hálós betétek voltak, ennyire szellős anyagból egy sem volt. Ha találsz ne felejtsd el linkelni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz Something_ #36958 üzenetére
Haveromnak fehér/szürke kabátja van, van benne néhány piros csík de elhanyagolható és ő is megrohad ha meg kell állni. Túl vastagok ezek a cuccok ahhoz hogy számítson milyen színe van szerintem.
Cserébe viszont a fehér szürke jó hamar koszolódik és a cserebogarak is gusztán látszanak rajta
Nekem fehér bukóm van és már ma is izzadtam benne ha lecsuktam így nyitott állrésszel nyomultam.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Something_
őstag
Sírni tudnék, sikerült valahogy egy jó vastag karcot szerezni az XR1100 plexijére szemöldök magasságában..
A legszebb az, hogy nem tudom, hogy került rá. Reggel mikor jöttem még nem volt rajta, most nézem és már rajta van.
Még jó hogy csak 20-30k egy plexi rá.
-
citkar
addikt
válasz TommyGun #36961 üzenetére
Igen, a motorozás piszkos dolog, a világos színekkel óvatosan, ha valaki napi rendszerességgel motorozik, az fehéret/világosat ne vegyen, csupa dzsuva lesz az egész
Most meleg van, de lassan mindegy mibe mész, bele fogsz rohadni, akár fehér, akár fekete, a háló-szellőzés segít, de alapvetően 35 foknál, belerohadsz a forróságtól akármit is csinál az ember.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
bocs nem perforáltam van, éppen most másztam ki belőle
teljesen jó 40 fokos aszfalton, egész napos motorozásnál is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Something_ #36962 üzenetére
ugyan már, ez a dolga, véd és kopik. az enyém tele van esés nyomokkal, meg bogár kopásokkal. és? motorozol, a felszerelés pedig elhasználódik. ha nagyon kényes vagy erre, vegyél ráragasztható/letéphető versenyfóliát.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mosquito-
őstag
válasz citkar #36946 üzenetére
Most vettem egy Daytona Banditot. Baromi szuper kényelmes,csak ajánlani tudom. A másik csizmám egy Forma dynamic flow. Jó szellős,kényelmes. Viszont hidegebb időben majdnem fázik a lábam és mérsékelten vízálló. 40-70eFt között már kapsz túracsizmát.
Ribi:
A Shox Ventex szerkót ne vegyél. Vacak. Powerbike, Macna cucc. Ez már jobb. Próbálj meg ne feketét venni nyárra.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
andrews crash
aztabús, ahogy fejjel előre a járdakőnek és felpattan, az a hang......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Something_
őstag
válasz Integra #36965 üzenetére
Már mindegy
A full fekete plexik nappali használathoz milyenek? Nagyon levesz a fényből? Jól mutatnak, csak hát 30k horror érte szerintem.
Erről jut eszembe. Többször olvastam a fórumban visszakeresések alkalmával, hogy sokat estél már. Ilyenkor mi van? Mármint ok, védőfelszereléstől nem lesz sok bajod remélhetőleg, de mi van a motorral? Az hogy reagál az ilyen esésekre, dőlésekre, stb?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Something_ #36968 üzenetére
szard is le, mert így nem lehet motorozni, hogy karcokon lovagolsz, meg suvickolsz, hogy jaj, csak nehogy piszkos legyen a motor, meg a felszerelés.. ez borzalom
nekem szívárvány plexim van az xr1100-re, nagyon szeretem, sokkal jobb színe van, mint a feketének vagy szürkének, legalábbis számomra, de ez csak az én szubjektív véleményem.. néha belefutok esti hazajövetelbe vele, ilyenkor azért tempóból rendesen visszakell vennem, de biztonságosan hazatalálok benne.a bőrruhám visszaküldtük a spidinek és kijavították garis időben ingyen, nekem csak postaköltségem volt.
sisakomon ott van minden karc, nem érdekel, használom. jövőre lehet, hogy lecserélem egy arai-ra, mert lehet, hogy kényelmesebb az arai az én fejemre, mint a shoei.az meg, hogy a motor mit és hogyan bír, esés függő.
én csodával határos módon a durva nagy költséges eséseket még megúsztam, de azért már csilingelt az ojró számláló rendesen nem véletlenül dobtam le a gyári idomokat meg nem veszek rá semmi csilivili kiegészítőt, felnicsíkot, meg led-es index, meg az isten tudja mik vannak még... karbon deklivédők, esetleg bukógomba a villák végére, kiemelőszem, ócska kínai idom és kész. motorozni kell, azt meg csak így lehet rendesen. a farokidomom is ferde már, de nem hajlítom vissza, minek? nem lopják el legalábbegyedül valami süllyesztett indexet tennék az idomba, meg valami karcsú pici hátsó tartót rendszámhoz és lámpához, hogy ha csúszik a motor, akkor ne kaszálja kapásból le a föld ezeket, mert rohadt drágák.. és sajnos esésnél ezek törnek le elsőnek.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ribi
nagyúr
válasz Something_ #36968 üzenetére
Ha nagyon süt a nap, szinte kötelező a sötét plexi, de mondjuk városban ahol sok a ház néha eléggé sötét lehet benne szűk árnyékos utcákban. Nem tudom a csak felül sötét pl. milyen
Nekem is teljes sötétítős van, azért kérdezem, hogy a csak felül sötétített milyen.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #36968 üzenetére
Amág nem kell vázat hegeszteni meg villákat egyengetni, addíg nem szokot különösebben gond lenni Bár vannak ügyes gyerekek, a vázhegesztés és a villa egyengetés is megoldható
-
citkar
addikt
válasz yodamastah #36973 üzenetére
A jó bukócső aranyat ér...akár a megspórolt árat figyelembe véve szinte szó szerint
A frontális találkozásoknál meg...ott sok az utómunka...ha lesz aki még felül a motorra...[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #36973 üzenetére
mesélj róla Most készül el.
Ez volt az első drága esésem :Sa hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
válasz citkar #36977 üzenetére
túravasnál én is csöveznék, egyértelmű, sok bosszúságtól menthet meg. faterom vasa is gyári csövezésű, ép is maradt a motor, miután derék futárunk bevágott előtte balra a záróvonalon, mert ő úgy gondolta, hogy most ott bekanyarodik a szemközti címre..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
& Integra!
Ez nem túl biztató. Legalábbis én úgy vagyok vele hogy azért jelentkeztem hogy megtanítsanak motorozni, de esőben nem mernék annyira bűvészkedni mint száraz aszfalton. Arról nem is beszélve milyen sz@r lenne utána átázva hazatekerni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
citkar
addikt
válasz canniball #36979 üzenetére
Mindent úgy sem lehet megtanulni vizsgáig. Kialakul majd. Esőben óvatosabban kell menni, hogy mennyire? függ a motorodtól, gumidtól, tőled és, hogy mennyi felfestés, vas van az úton, mert a záróvonal, zebra, villamossín nagyon csúszik, ha vizes, hegyes területen sok apró kavicsot vagy homokot hagyhat maga után az úton átfolyó esővíz...igazából bármi, ami nem tiszta aszfalt, én abból is a sötétet szeretem
Kell a rutin, a több 10 ezer km vezetés és elkerülni azt aki át akar menni rajtad, elölről, hátulról, jobb-balról (ha tehetnék felülről vagy alulról is elütnének tuti ).[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
Mit gondoltok errol a gyari plexirol az ernore? Ez az egyetlen ami meg normalisan nez ki, viszont eleg kicsinek tunik. Erdemesebb lenne nagyobb turasabb plexit neznem ha szeretnek szelvedelmet?
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #36975 üzenetére
A 750en eddig csak blokktartó váznyúlványt, lábtartó váznyúlványt és segédvázat kellett csak hegeszteni. De láttam már villanyaknál széttépett gsxr vázat olyanra megcsinálták, mintha új lenne. 2005ben a 600as gixxer amit vettem az is váztörött volt, és úgy megcsinálták hogy azon se láttad hogy nem gyári az állapot. Úgy derült ki utólag már azután amikor eladtam....
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz citkar #36980 üzenetére
Esoben mindennel fontosabb a gumi. Osz vegen/tel elejen mikor vettem a motort,akkor meg 70-80%os gumik voltak rajta,es vigan elmentem 5-10 fokban vizes aszfalton a Matraban. Tavaszra lekoptak 20% korulire, azaz olyan 1.6-2mm volt a futofelulet,es gyakorlatilag alig lehetett a kanyarokat normalis tempoban bevenni,mert olyan erzese volt az embernek mintha jegen menne.
Aszfaltot is erdemes figyelni, en a feheret utalom,mert az meg melegben is kepes csuszni,esoben pedig katasztrofa.Give me your cum,bull!
-
Integra
titán
válasz canniball #36979 üzenetére
pedig jó buli, én élveztem az esőset is, sőt! nagyon sokat segít, hogy kenheted neki és eleshetsz és nem kerül semmibe. legalább megtudod, hogy esőben sem szabad fosni, meg nem is érdemes, mert úgysem a motor lesz a szűk keresztmetszet. én kifejezetten bátorítanálak arra, hogy esőben csináld.
yoda:
te tudod, hogy mit jelent a gumi után az M és O jelzés? ahogy látom most M/O jelzéssel fut az interact z8
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz citkar #36980 üzenetére
Abszolúte igazad van...de szerintem félreértetted: nem tanfolyamról van szó, hanem vezetéstechnikai tréningről.
Integra!
Én saját gépes mókára iratkoztam fel, így nem szeretném eldobni.
De hogy érted azt hogy nem a motor a szűk keresztmetszet? Ha az autó esetleg megcsúszik a nyálkás/vizes úton akkor az még talán nem olyan vészes mutatvány, de a kétkerekűt ugyanabban a helyzetben megfogni...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz yodamastah #36988 üzenetére
igen, kb nekem is ennyi jótt le eddig
na majd akkor telefonon, mert csrélni kell a szettet. bár az is ritka, hogy az eladók tudják a típusváltásoknál ezeket az új jelöléseket... sokszor ők is csak a fejüket vakarják[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #36979 üzenetére
Igen, a saját motoros tréningeknél valóban jobban figyel a nebuló.
Én kifejezetten élveztem, hogy mehettem és mászkált, csúszkált a hátsó kerék.
9-en voltunk, de abból legalább 8-an azt mondtuk, hogy nem is képzeltük volna, hogy esőben is lehet így menni!Persze felhívták a figyelmünket arra a nem elhanyagolható tényre az instruktorok, hogy itt nagyon jó aszfalt mellé, nagyon jó gyári gumi párosul.
Jó buli volt annyi szent!
Jah és nem kell egyből 2x45k-ban gondolkodni.
Hírtelen elég (jól) csinálni csak az alap 1.-est![ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Integra
titán
az interact gumik teljesen más huzagolásúak, mint a többi gumi, ezért csak párban lehet használni, még márkán belül sem rakható fel más gumival.
az 5 zónás huzagolás az m5 interact sajátossága, a k3 interact és z8 interact 3 zónás huzagolású. az új interact gumiknál ráadásul a huzagolás mellett már két komponensű is a gumi....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #36992 üzenetére
Ha azt írják.
amdk7!
"Persze felhívták a figyelmünket arra a nem elhanyagolható tényre az instruktorok..."
...hogy ha bukócsövek ellenére is törik a gép akkor a lovas keményen zsebbe fog nyúlni - azt hittem ez lesz a mondat második fele."...nem kell egyből 2x45k-ban gondolkodni."
Az OK, de egy szezonra is elég extra kiadás lenne.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz Integra #36994 üzenetére
Akkor bemásolom az egészet:
"Mit der 3 Zonen-Spannungstechnologie Interact™Technology erreicht der "Z 8" eine herausragende Laufleistung und perfekten Kurvengrip. Die Spezifikationen (M) und (O) verfügen über eine 5 Zonen-Spannungstechnologie. "
A "sima" az háromzónás, az M O az ötzónás. Forrás.
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #36995 üzenetére
Igazából csak annyit mondtak, hogy óvatosan essünk, ha esünk, nehogy a bukócső és az úttest közé szorúljon a lábunk.
A 45k-ról meg egyszer már leírtam a véleményem. 2nap, ebéddel motorokkal, benzinnel + az oktatást is megkapva, nekem nem tűnik soknak. Persze az, mert másra is lehetne költeni, de úgy értem ennyit megér.
Már csak azt kell elérni, hogy legalább ezek az alapmozdulatok beégjenek és rutinszerűen használjam őket. Az biztos, hogy most már több mindenre odafigyelek és pár dolgot másképp csinálok.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Something_ #36998 üzenetére
Nah ez ami már csak akkor jutott eszembe, mikor megnéztem második nap végén a km órát.
Akkor még csak azért, hogy mennyi km van a kis Hornetbe. Az enyémbe ~1660km volt. De a kezdő állást elfelejtettem check-olni. :S
Nekem is csak akkor esett le, hogy jó lett volna tudni...
De kb egy tank benzin ment ki... majdnem üresre. Nem hiszem, hogy első nap végén rátöltöttek volna.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
citkar
addikt
válasz canniball #36986 üzenetére
Tréningnél, ott mindent lehet ésszerű keretek között
Én elég kevés időre teszem le a motort, novemberben még bőszen toltam és márciusban már elő is vettem.
A jég az, amire nem megyek rá, de hóesésben is jártam, amikor még nem fagyott le, csak a hó nem folyik le a plexiről, mint az eső, egyszerűen kézzel kell tisztítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen