-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
Szoval akkor itt mindenki uj gumit vesz? Hiba. Kiveve ha itt mindenki Rossi es/vagy elegetni valo penze van.
Give me your cum,bull!
-
longwild
aktív tag
válasz Dexar007 #34601 üzenetére
Én például igen. Igaz, terveim szerint ezek a gumik ki fogják szolgálni az árukat. Nem állat módjára megyek, fékezek, hanem normálisan használom a gépet.
Persze el tudom fogadni, ha valaki intenzív használat mellett levetett gumikat vesz, mondván, az új túl drága ahhoz, hogy 1-3000km alatt általános használatra alkalmatlan legyen már... De én amondó vagyok, hogy ekkor is csak olyan gumit vennék, amiről hihető, hogy gumiból van és nem műanyagból. Ez utóbbi pedig normál használat mellett is eljön, mert a sok hőhatástól (állandó felforrósodás, lehűlés) a gumi anyaga elkezd keményedni, hajszálasodni. Előbbi a tapadást nagyon tudja befolyásolni, utóbbi szimplán a köz és önbiztonságot.szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Dexar007
veterán
válasz longwild #34603 üzenetére
En 5 ezernel tovabb nem tervezem a mostani hatsot megtartani.Utana az elsovel egyutt leszek kenytelen cserelni.Lehet most kivetelesen ujra,de az is lehet,hogy vadaszok ebay-en valami jofele hasznaltat.
SymbianOS: Elso robogomnal mar vasarlas pillanatban ,,ajanlott" volt cserelni az elso gumit,meg a kereskedo is bevallotta,hogy mar nincs neki tul sok hatra.En meg 5 evig hasznaltam,es belement vagy 15k mondvan ugysem kanyarodok vele,egyenesben pedig tokmindegy.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Dexar007 #34592 üzenetére
Tessék te "genius"..
Forrás: Honda CBF Egyesület."Múlt héten volt szerencsém a Michelin magyar képviseletének szakértőivel beszélgetni, és megkértem őket tegyük tisztába a kérdést: mikortól öreg egy gumiabroncs, mi az a kor, amitől ne használjuk?
A válaszokból az derült ki, hogy két kategóriára kell bontanunk a korosodó abroncsokat. Az egyik a használt gumi, a másik a fel sem szerelt, raktárban álló gumi. A raktárban álló gumiabroncsból egy öt éves darab az átlagos gumiabroncsok tulajdonságait mutatja. Ez pontosabban azt jelenti, hogy ha egy jó minőségű gumifajtáról beszélünk, akkor annyira romlanak a képességei, hogy átlagossá válnak, mintha egy olcsóbb gumit választottunk volna. Tehát nem egyenértékű az azonos mintázatú és gumikeverékű friss gyártmánnyal, de nem is használhatatlan, nem veszélyes. (A gyártási év a DOT-szám végéből derül ki).
A teljesen jó futófelületű abroncs se százas, ha öt évnél régebben gyártottákHasználatban álló gumi esetén hat év után lehet az öregedésről beszélni, tehát, ha még a futófelület vastagsága miatt jó is az abroncs, mégis érdemes lecserélni. Ennek egyik oka, hogy a gumi a napfény hatására öregszik, szárad. A másik, hogy használat közben hőterhelés is éri az abroncsot, amely megint csak öregíti. Ez utóbbi főképp a téli abroncsok esetén szélsőséges, amelyek például egy mínusz 10 fokos indulás után autópályatempón 60-80 celsius fokra melegedhetnek. Az öregedés miatt felkeményedik a futófelület, tehát csökken az abroncs tapadóképessége, hosszabb lesz a fékút, rosszabb az útfogás, csikorgós az elindulás.
Azonban a keveset használt autók esetén, amelyek esetleg garázsban állnak, nem kell hat év után kukázni a gumit. Ott a javaslat, hogy öt év után évente gumis ellenőrizze az állapotukat az öregedés szempontjából. Az éves ellenőrzéssel el lehet húzni 10 éves gumikorig, akkor viszont már tényleg cserélni kell az abroncsot.
Az öregedésnek a gumi viselkedésén kívül látható jelei vannak – mivel az öregedés nem hirtelen történik, így a vezető mindig ugyanazt a kocsit vezetve nem feltétlenül veszi észre az autó viselkedéséből a gumi tapadáskészség-vesztését. A gumi oldalfala repedezett, illetve leszerelve és belenézve a gumi belső légzáró felülete repedezett, vagy leválásnak indult. Ez veszélyes, durr-defektet is okozhat. Így vásárláskor belülről is nézük meg alaposan a használt, vagy a túltárolt abroncsot."Nem az a baj,hogy fillérb@xo vagy,hanem az ahogy osztod azt is amiből kevés van. Ha meg valaki tanácsot ad,az meg le van hülyézve,okosozva.
Felőlem úgy "motorozol" ahogy akarsz,csak szólj merre közlekedsz mert azt én elkerülném nagyon nagy ívben!Vasárnap is megyek gurulni,jön szemben az egérúton egy motoros csapat az utsón konkrétan mackó alsó/felsőben volt felöltözve,sport gépről beszélek. b@@zmxxg. Az ilyen szokta televeretni kétezerért majd egy jó száguldás/csapatás után hazaevickél az üres tankkal.
#34601:
Igen,én mindig új gumit veszek! Itthon van már a PR3-as és várja.hogy felkerüljön.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #34608 üzenetére
Az egesz totalbike kozosseget,sot meg Szatiekat is legeniusoztad,mert toluk ideztem. De nem problema,vegyel ujat Rossikam,aztan majd szolj 5 ezernel,szivesen atveszem az alig hasznaltat harmadaron.
Ja,egyebkent a Michelin magyar szakertoi aztan baromira hiteles forras: DDDD Ez olyan mintha gumistol kernel tanacsot.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Valamin mindig megy a vita.
Dobok vmit! Csak, hogy a dimenziókat érzékeltessem. Talán tudva van, hogy máshogy telnek a napjaim mint 2 hónapja. Új emberek új hely, minden új. Megszóltak, hogy mennyire gazdag vagyok, hogy ilyen motorom van és hogy minden nap azzal tudok bejönni és, hogy az mennyire kurva jó. Én csak mosolyogtam.
De vasárnap is volt aki ránézett és azt mondta, ebből 3 autót tudok elképzelni árban. Mondom ok, de milyet?
Tehát a dimenziók léteznek.
Még nektek az nem addig más azt gondolja ez egy húúú úú de nagy dolog.Dexar007! Voltam nálad, de épp nem adtál életjelet a fórumon, már kíváncsi lennék a fazonra az avatar mögött.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Polemius #34575 üzenetére
Azt hittem van erre valami speckó szütyő, de akkor majd vadászok valamit, köszönöm a tippeket!
Viszont ma rá kellett jöjjek van egy sürgősebb dolog: tegnap lemostam a Vihart és mára halvány rozsdapöttyök jelentek meg a láncon (nem gondoltam hogy ez ilyen gyorsan bekövetkezik ), a gépen viszont csak oldalsztender van így kéne egy hátsó emelő a kezeléshez. Emelőszem van de nem nagyon találok olyat ami ehhez jó, mindegyik a hátsóvillához van kialakítva (akkor minek az emelőszem?) - ez is jó nekem vagy keressek tovább? Ilyeneket találtam: Túra motoros emelő, Hátsó motoros emelő, Rothewald univerzális motor emelő, hátsó motoremelõ bakos; jó-e a legegyszerűbb vagy kell-e hogy "kerekes" legyen, egyéb jó tanács?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
"Ez utóbbi főképp a téli abroncsok esetén szélsőséges, amelyek például egy mínusz 10 fokos indulás után autópályatempón 60-80 celsius fokra melegedhetnek."
2 évig jártam téligumival nyáron is. Kíváncsiságból megmértem autópálya tempónál mennyire melegszik fel. Kb 38 fok volt a levegő hőmérséklete (kánikula), aszfalt hőmérséklet kb 55-60 fok (napsütés). 50km mentem 130-al, majd megálltam és azonnal megmértem a gumik felületét. 50 fokosak voltak. Kézzek megfogva sem volt nagyon meleg. A gumi semmi taknyozódás nem volt látható, nem nyikorgott, és nem éreztem semmi teljesítmélny csökkenést.
Ezek alapján hogy lehet 80 fokosra melegíteni egy téligumit -10 fokban azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #34613 üzenetére
Hat a hasznalt hatso gumim miatt nem igen fog csokkenni. Egyebkent ha jol tippelek te vagy az az ember,aki osszel amint 7 fok ala esik a homerseklet,maris rohan teligumikat feltetetni.Tiszta F1.
SymbianOS Ja,gurulhattunk volna egyet. En beled,te belem. Dumb es dumber a Matraban.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #34612 üzenetére
hátnemtom. én érkeztem meg úgy hogy a pilot power 3ban benne maradt az kézlenyomatom tapizásra és fájt is mert több volt mint 50 fok tapintásra is. És az nem is egy téligumi bár nyilván lágy darab.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #34581 üzenetére
Soha nem fog kerekre bekopni, ezt felejtsd el. Középen mindíg többet mész, akármennyire kanyargós utakra vezeted az utadat. Főleg nem egy 2006-os gumi.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz canniball #34611 üzenetére
Először én is vettem egy noname emelőt valami 8k körül, mondom jó lesz az ennyiért is. Hát egy kalap sz@r volt. Vékony falú cső, ráadásul két helyen csavarozva, nyeklett-nyaklott mindenhogy. Csoda, hogy a motort elbírta. Most Valter Moto van ami elég jó cucc, rá is ülhetek a motorra amikor fel van emelve, bírja (mostani árát mondjuk biztos nem adnám érte).
Ha tuti jót akarsz még elfogadható árban, vegyél Bike-Lift-et, akkor megspórolod az első gagyi emelőre kidobott pénzt. Persze lehet jó a noname is de előtte mindenképpen nézd meg élőben, ne vaktában rendeld a netről.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #34614 üzenetére
Persze hogy nem érzel különbséget mert a régi gumid is szar volt. Egyszer vegyél el újat és akkor rá fogsz jönni mi a különbség egy használt meg egy új között.
Nem is értem hogyan lehet ezen spórolni. A leglényegesebb dolog egy motoron.
Felraksz két új papucsot és ÚJ motorod lesz. amíg nem csinálod meg, nem hiszed el."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Dexar007
veterán
válasz Ferdzsoo #34619 üzenetére
A regi gumim sem volt szar,en tettem azza.Mindossze oreg volt,ami nem egyenlo a szarral.Szerintem a kovetkezo cserenel mivel duplacsere lesz,ezert ujakat fogok feltetetni.Eloszor is mert kivancsi vagyok mekkora a kulonbseg (ha egyaltalan megerzem), masodszor pedig erdekel,hogy meddig birjak a strapat.
SymbianOS: Nalam is volt mar ket zutty.Mindketto a sajat hulyesegem miatt,attol meg nem fogok minden alkalomkor 70 ezret gumira kolteni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
válasz Polemius #34620 üzenetére
(#34618) Archer!
Sz@rt semmiképp nem vennék. A Valter Moto-nak viszont brutális ára van. Bike-Lift-et egyet találtam, erre gondoltál?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Grillo
senior tag
Robogós topikban már feltettem a kérdést, de hátha itt is tudtok jó ötletet. Aki meg ott már olvasta, attól elnézést!
Srácok, most már komolyodik a helyzet, egyre valószínűbb, hogy júniustól Dunakesziről kell bejárnom a BAH csomóponthoz.
Ami lehet: B125-tel vezethető masina max 300k-ból, ha az átírás is belefér ebbe, az fasza, ha nem, akkor majd meglátjuk, mi lesz a valós keret, de ennyit szánok rá +/- 50k. Tudom, kell plusz keret javításokra, vegyük úgy, hogy az megvan a keret felett.Ami tetszene: továbbra is tetszik a Suzuki TUX, de lehet hosszútávon hülyét kapnék tőle, a Gulliver sokkal simábban működik, mondjuk a tapasztalatom a tanulómotorra korlátozódik, aminek az órájában 39k km van. Mondjuk azt nem mondták, hogy hányadik óra. Más váltós?
pl. TUXRobogóból ami tetszik, az a Scarabeo, főleg dobozokkal (gondolom megpakolva lomha, mint az állat), de formára bejön, meg van belőle sok.
pl. Scarabeo
Majesty már csak a topikkötődés miatt is szóba jöhet , főleg, ha esetleg közeli helyre tud velem jönni tapasztalt márkatárs.
pl. Majesty
Más robogó? A Gullivernél jó lenne, ha nem lenne kisebb a csomagtartója, bár abba sem fér bele pont a nyitható bukóm, a kabátom meg pláne nem.Ja, és bírja az ingázást naponta. Kirándulgatni biztosan elmennék néha, de azt hiszem, tudnám bogyó hozzáállását követni ilyenkor, ha nem így lenne, nem a 125ösök között keresgetnék.
Kösz
-
zsolt19900
őstag
hopp rossz topik nemide
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DigitXT
félisten
Nem érdekel valakit egy M-es N103? Engem csak a Bluetooth modul
érdekelne belőle, de az eladó csak egyben hajlandó eladni az egészet...
Headsetem van, amivel tudok hívást is fogadni,bár 4Road mellett necc,
az InterCom Kit viszont kábeles, és a jobb csatornát hanyagolja, erősítő
nélkül meg gyönyörűen szól csak kevésbé használható (max. hangerő).
Gondoltam a Bluetooth Kittel két légy meglenne egy csapásra, occón.Szóval ha valakit érdekelne a kupak (jó a mérete, kell a headset, pinlock,
kutyafasza, amit ez mind tud, kivéve a Bluetooth), dobjon egy privit. -
PoLizei
aktív tag
válasz canniball #34611 üzenetére
Ő gyárt SV-hez központi emelőt (is), amin az elejét is lehet szerelni: motoremelo.hu
Én pedig innen vettem csomagban elsőt, hátsót + szemet. Kínai gyártmány, nem rossz sztem, persze biztos vannak masszívabbak. A hátsón tárolom mindig a motort, télen az elsőt is aláteszem.P*L****
-
KoVee84
senior tag
azért azt szögezzük le, hogy használtgumi és használtgumi között is van különbség...
Én 6 éve motorozok rendesebben és eddig csak egyszer vettem új gumit. Nekem beváltak a használt, de szinte új gumik, megvan a megbízató forrásom, de egyszer ezt már itt kitárgyaltuk. De, nincs az a pénz amennyiért feltennék egy kockásra kopott gumit... -
.mf
veterán
válasz yodamastah #34612 üzenetére
Ezen a részen én is csak pislogtam, és vakartam a fejem, hogy ez úgy szakértő-e mint a minapi hír az SZTNH Elnökségi Tanácsadó Kabinet főtanácsadójáról, de attól még szerintem abban, amit itt mindannyian mondunk, te is egyetértesz: egy 7-8 éves gumit venni, ami használt, és még kockás is, egy olyannak, aki a Mátrában döntöget, igazi darwin-díjas hülyeség.
Én is használtan szoktam venni a gumit, DE olyat, ami max pár éves; ami utca-legálisak közül a legtapadósabbak közé tartozik, vagy még annál is tapadósabb slick; s amit pár kört használtak pályán, aminek hőterhelése miatt ugyan már vesztett kicsit a tapadásából, de még így is sokkal jobban tapad, mint a jobbféle, megfizethető árú utcai gumik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
longwild
aktív tag
Gumi után motor kérdés:
évek óta gondolkozom nagymotor vásárlásán. Mivel főként városban járkálok, ezért egy robogó lett ,de valahogy még mindig mozgatja a fantáziámat a nagy motor.Városi, elővárosi, vagy akár hosszú távú két személyes túrázásra is, melyik modellt vennétek? Miért?
Amit réges régen kinéztem:
Suzuki DL650
Amit tavaly év végén láttam életemben először: Honda NT700Érvek:
Valahogy nagyon megtetszett a kardán téma. A robogózás után nem is igazán tudom elképzelni, hogy 400km-enként félreborítsam a motort és mosogassam, kenegessem a láncot...Ellenérvek:
Hondát már nem gyártják.Ez alkatrész és kiegészítők terén sem biztos, hogy pozitív lesz 3-5-8év múlva...Egyelőre fikcionális az erre a célra szánt 1,5M Ft, de ki mit venne?
Természetesen egyéb ajánlatokat is szívesen veszek, nehogy olyan hibába essek, hogy a tutit még csak nem is ismerem...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
.mf
veterán
válasz longwild #34633 üzenetére
"A robogózás után nem is igazán tudom elképzelni, hogy 400km-enként félreborítsam a motort és mosogassam, kenegessem a láncot..."
Nem is kell (mondhatnám bullshit). Elkapott nagyon nagy eső, vagy normál időben kb. 800-1200 km után lefújom,ha látom, hogy mattfeketéből fémfényes felé tendál a lánc. Mosogatni 1-2 évente, különben csak fújom, ami megvan 5-10 perc alatt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
longwild
aktív tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz longwild #34633 üzenetére
A 400km azért túlzás, fújni elég 1000km-enként ha nem esőbe mész, ha igen akkor kb 100km-enként.
Pucolni meg ha nagyon szorgalmas vagy is elég 2 havonta.
Nekem így az első szett a 600-ason 22k km-ert elment.
Szerk.: feszességet meg kb havonta állítottam.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
végre megjött a bagsteremhez az oldalsó rögzítő kampó a fokt-ba, fizetnem sem kellett értem, mert a bagster gariban küldte, kellemes meglepetés
rakom is fel izibe eladni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
válasz longwild #34633 üzenetére
Vedd figyelmbe a magassagod testsulyod. Varosban nem jo ha eppen le er a labod, sokakat lattunk lapjara fekudni, mert kicsi volt a motorhoz. Alltalaban 240 Kg korul mocorognak a tura gepek. Legalabbis a boritassal rendelkezok. Egy F650 sor 2 es 800 blokkal eleg nyomatekos eleg turas vas.
Az ar kb 1,5M Szerintem veri a Dl-t. Pedig a harombetus betsegeket nem szeretem a tulhajpolas miatt. De ez egy jo vas.Semmiben nem kiemelkedo de emiatt kigyansulyozott egy joszag.Erdemes tesztet olvasni rola. -
.mf
veterán
válasz longwild #34635 üzenetére
Eddig 28k km-t raktam a gépbe, és a másfeledik láncnál tart. Az előző tulaj az első láncba nem tudom, mennyit tekert. Én 1x cseréltem, sajna már nem tudom pontosan, hogy mikor, de ha jól lövöm be az időpontot, akkor azóta legalább 23k km-t ment (de 20-at biztosan).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
longwild
aktív tag
válasz csongi #34639 üzenetére
Köszi az ajánlatot! Magasságom 185cm és lábban vagyok hosszú nem gerincben. Szóval talán nem olyan erős szempont esetemben...
Esetleg az ajánlatod és az NT700 viszonya?
Szerk: közben kerestem is ilyen gépezetet. Már 800k-től vannak. Látom, hogy szíjas hajtású. Csak gyári alkatrészként lehet ezt a szíjat megtalálni vagy mint robogóknál, láncoknál, itt is van gyári beszállító, aki a BMW jel nélkül fele-2/3-ad áron adja a szíjat?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Dexar007
veterán
Tessek.:
,,Ha egy abroncsot szakszerűen raktároznak, éveken keresztül (5 évig) is megőrzi eredeti teljesítő képességét és új értékűnek lehet számítani. Az öregedés határa általában 10 év, ezután az abroncsot már nem szabad felszerelni és használni. Amennyiben egy gyártó más ajánlásokat fogalmaz meg, akkor azokat kell figyelembe venni. "
Igen,az enyem nem 5 eves,vagyis mostantol naprol napra egyre szarabb lesz,de mivel ugyis maximum 2-3
honapig fogom hasznalni,igy ez nem erint.,,A METZELER abroncsgyártó egy ötéves és egy frissen gyártott motorkerékpár-abroncspárt tesztelt versenyszerű körülmények között és összehasonlította az eredményeket. Az ötéves abroncspárt szakszerű körülmények között tárolták. A régi és az új abroncspárral is 200 km-t mentek bejáratásként ugyanazzal a motorkerékpárral, és a Vizola tesztpályán öt kör alatt tesztelték őket. A köridő régi és az új abroncs között olyan kicsi volt, hogy nem adott egyértelmű győztest és minőségi különbséget gyakorlatilag nem lehetett megállapítani. [Forrás: METZELER Technikseminar 2004]"
Mindig csak ujat! Vajon mekkora lehet a kulonbseg,kozuton? Ja,es itt meg mindig csak 5 evrol beszelunk,tesztelhettek volna 6-8-9 eves gumikat,amelyeknel meg szinten nem mutatkoznak az oregedes jelei,es lehet,hogy PALYAN mar a 8 eves gumi kap 5 tizedet,de azt en baromira leszarom.Profilmelysegem majdnem 1 centis,minimalisan kockas, de ezt is csak allo guminal lehet eszrevenni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #34644 üzenetére
Nagyon nem érted. Egy kockásra kopott 8 éves gumit állítasz be jó vételnek,
hogy majd a Mátrában majrécsík radírozás közben be fog kerekedni alattad...
(Ehhez képest hol van egy 0 km-es gumi, amit 5 éven keresztül szakszerűen
raktároztak? Elhiszem, hogy utóbbi nyugodtan használható, de ilyet vennél?) -
csongi
veterán
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #34646 üzenetére
Nem hasznaltak szarra,csak kozepen mentek vele,ott is 80%-os,oldalt pedig 99. A tarolasrol fogalmam sincs,ez benne a lutri,de mint mondtam mentem mar vele eleget,es nem igen van kulonbseg az elozohoz kepest. Egyebkent is elobb fogja feladni a tapadast az elso gumi mint a hatso,ha valamikor kicsit melyebbre sikerul donteni.
DigitXT.: Nem mondtam,hogy jo vetel,sot nagyon is szar volt 10 ezer forintert. Kicsivel tobbert ebay-en mar egy szettet kapok ami egyaltalan nem kockas,viszont kisebb a profilmelysege.
fattyu Nem kell ironizalni ha elfogytak az ervek.Linkelj inkabb Mislen szakembertol velemenyt,hagy olvassam el.
Senki sem vitatja,hogy az uj gumi a legjobb.Arrol van szo,hogy annyit nem er amennyit elkernek erte,mert ha harmadaron van 70-80%-os hasznalt,meg ha oreg is,akkor egyszeru penzkidobas az uj,foleg nekem,aki palyat meg nem latott,es nem is tervez meg menni.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- YouTube
- Gitáros topic
- Autós topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest