-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
FIREBLADE78
Van egy vidéki kollégám havonta szoktam vele találkozgatni ő amatőr krosszos, van vagy 3-4 krosszmocija husabergtől gasgas-ig, ő nagyon isteníti bár a husaberg a kedvence de mindig azt mondja hogy ez a kettő az eddigi legjobb amivel ment beváltak neki. Nyílván neki nincs szerelő teamje csak magának szokta csinálni meg haverokkal.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #35891 üzenetére
Múltkor a segítő ember simán kivezényelte elém az autóst és max ha 30-al mentem.
A defenzív vezetéstechnika nálam a villamosozás miatt kialakult, ott mindenre jobban oda kell figyelni és a sokkal hosszabb fékút miatt jóval óvatosabban is megyek. A pirosnál is sokkal hamarabb lassítok mint az átlag és rendszerint a türelmetlenek mindig bevágnak elém, de csak röhögök a bukóban amikor a sorok között előre megyek olyankor.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mocsanisi
senior tag
Nagyon fotogének voltunk
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #35903 üzenetére
T5C5-ön igen meg az újabb típusokon, de Ganz csuklóson inkább csak sinsimogatónak jó. Viszont az tényleg csak vész esetére való és ha személyi sérülés nélkül akarja megúszni az ember akkor nem igazán használja vagy csak lepkézve
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Láttatok már kamiont hol a leállósávba hol a szomszéd sávba cikázni? Izgalmas!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #35911 üzenetére
Át fogom írni a nevem Poli-ra talán egyszerűbb megjegyezni
Ezeken a részeken már jártunk, de még az idén megyünk is. (Magyarországi motorosokat kalauzolunk fel a tátrába)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #35911 üzenetére
Most nagy a dilemma.
Idén tuti nem tellik új motorra, lehet meg is kell válnom tőle anyagi megfontolásból, viszont jön haza tesóm, és lerakná a nagy motor jogsit, így ő is tudná használni ha megtartanám. Én úgy is csak 2 havonta használom.
Ő hazahozná a tunyingolt vespáját, amivel viszont én tudnék járni melóba, ő meg megkapná a kocsim, motorom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #35919 üzenetére
Hirdetném most is, de júliusban lesz egy utam vele, arra semmiképpen nem tudok rápótolni egy AT-ra.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FIREBLADE78
addikt
-
Mennyire de nagyon korrekt és k rendes voltam ma fiúk. Legalább egy vadidegen tápláljon felém valami pozitív hullámot.
Megyek a megane mögött. Egyszercsak látom, hogy amikor fékez nem a féklámpa hanem az index két oldalon kezd el dolgozni. Mondom szóljak neki vagy ne. Hát jött a piros. Odagurulok hozzá. Mondom tekerd el az ablakot. Riadt fejjel kérdezi mi van mi baj? Mondom amikor fékezel mennek az indexeid, de maga a féklámpád nem. Válasz: "Az fasza! köszi!"
Ma ez volt az egyetlen pozitív szó amit kaptam embertől. -
boogie84
veterán
válasz Integra #35887 üzenetére
Brutális lehet. A formája kinek tetszik kinek nem, nekem tetszik. Ahogy írtad, régi forma csúcs csúcstechnika. Viszont a jövőben akkor sem fogjuk elfelejteni a hangokat ha már csak elektromos motorok lesznek. Az valahogy hiányozni fog nekem 90 évesen az ágyamba hugyozva, motogp-t nézve.
Bár remélem akkor még nem lesz elektrogp.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #35925 üzenetére
Én igazából ezt a 400nm-ert fel sem fogom.
Ez egy 5-ös bmw-től 1800kg-os kasztnival is jelentős értéknek számít. Hogyan tudja ezt átadni az aszfaltra?
Hogyan nem vágja ki bármilyen helyzetben egykerékre?
Hogyan nem pörög el a hátsó kerék egyáltalán?
Úgy gondolom ennek a nyomatéknak jó ha a felét ki tudod használni egy motoron.
Vagy szerintetek ez nem így van?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
Gyááá, de gyönyörű. Csak úgy rácuppan a fejemre :-) XR1100 Hadron
-
TayRol
veterán
válasz Something_ #35931 üzenetére
jó döntés. nekem is csak a Sóhaj bukók jók a fejemre, szeretem is őket.
-
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #35928 üzenetére
A titok nyitja az elektronika ezt a nyomatékot csak fokozatosan, és a maximális nyomatékot, már csak a gyorsulási szakasz végén adja le. kezdésből ha leadná el sem indulna, helyben forogna a kerék, ha mégis lenne akkora tapadás ami ellensúlyozná a forgató nyomatékot, akkor hátára dobná magát a vas.
Szerintem kipörgés gátló, nyomaték szabályzó, és egyéb finomságok vannak mellette, mert ezt szárazon megzabolázni már a képtelenség kategóriába esik.Ribi: Ha rövid pályán gyorsul, akkor nem a végsebesség a fontos, hanem az hogy minél hamarabb elérje a célvonalat. Lehet nem is gyorsulnak 180-200 Km fölé, de azt pár másodperc alatt kell megtenni.
Hosszú pályán már fontos a végsebesség, de ahhoz lóerő és olyan áttétel is kell.[ Szerkesztve ]
-
-
Ribi
nagyúr
válasz csongi #35939 üzenetére
Külön elektromos verseny van szerintem, amúgy nem lenne sok esély ekkora végsebesség különbség miatt.
Gyári bmw s1000rr 2.7 alatt van 100on kb, szóval kigyorsításnál se tud elhúzni. Gondolom az ottani versenygépek 200 paci felett vannak. Elég sok divízió van.
Benyás versenygépek szerintem bármikor kerékre áll 1-esben ami kb 150kmh, szóval addig ugyanott vagy mint ezzel az elektormos izével.[ Szerkesztve ]
-
válasz Ferdzsoo #35928 üzenetére
nm-ben mi az ahol kerékre lehet venni egy átlagos motort ha pl húzok egy csutkát neki? Mert haverom nem meri odaadni a Hondát mivel a GS után sokkolna ha én pl 2.-ban húznék egy csutkát. GS-nél lazán lehet ugye.
Tehát pl 70nm már ilyen kerékre állós nyomaték? Ha a gyári körülmények között nézem amit a leírás megad. -
válasz vendingo #35944 üzenetére
Gondolom függ a gép súlyától meg minden. Én szeretem a nyomatékot. Nem kell oda 299-es végsebesség. Ha egy nagyon kényelmes 170-et tudna a gép akkor már semmi gond nem lenne, de ez lazán nem üveghangon. Én a GS-el is az utazómat olyan gyorsan érem el ahogy tudom nem szerek a váltóval sokat szórakozni. 1-esbe kb 5000-ig forgatom és ezen tartva 5. fokozatig 50-el elvagyok. Pontosabban ez az a fokozat ami elég tág határok között jó. 50-től 80-ig. Néha jó lenne felülni másra, mert egyszerűen nincs mással tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #35943 üzenetére
Hát nemtudom nekem a cbf600 egyetlenegyszer emelte el az elejét csutkagázra kettőben 2 személlyel dombnak enyhén felfele. De max 5-6cm volt, csak azt éreztem hogy nem folyamatos az elsőkerék kontakt a talajjal.
Amúgy soha.
A vfr-en még nem mertem csutkagázt húzni a 6. Sebességi fokozaton kívül.
Egyszer kétszer téptem meg igazán de akkor rohadtul odafigyeltem ha emelné, meg előrébb is helyeztem magam kompletten.
Persze ugye most arról beszélünk hogy nem trükközöl a kuplungal hanem sebességbe van csutka és mi történik.
Mert ha kuplungozol a simsont is kirakhatod egykerékre...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #35945 üzenetére
Én a nyomaték miatt vagyok V2 fan.
Nem tudnám magam elképzelni sor4-en, vagy bármi máson.
Szeretem, amikor gyűri az aszfaltot.Visszatérve az egykerékre. SV 60nm, 2.-ba ha csutkát húzok, akkor elemeli az elejét, de nem fordulok át a ló túloldalára. Eddig egyszer kapta meg az elejét (elborult az agyam), ekkor befostam, azóta nem csutkázom neki, csak 3.-tól felfelé
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest