Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Daywalker #32025 üzenetére

    Nem. Locsolom a pénzt ezerrel. Inkább bele se gondolok, hogy idén már mennyit szórtam el (utazás pár országban, új fgép, 4 új obi, új állvány... jáj). Aztán ha már lúd,...
    Komolyra fordítva: ezt már pár éve mondogatom, hogy kéne egy dobálós moci rendesebben megtanulni motorozni, amit nem sajnálok ejteni; illetve amivel aszfaltról is le lehet térni -- meg kéne ott is tanulni valamennyit. Idén is már majdnem megszívatott egy kis homok, úgy túrta el az első kereket, hogy csak néztem.

    Digit: ~15 éves korig bezárólag nézelődök. De ezek többségéhez sztem semmilyen papír nincsen.

    Dingo: épp ez az, hogy nem akarok addig elmenni, hogy még egy olyan értékű motort vegyek, mint a sajátom, dobálósnak. Egy sima, egyszerű, megbízható, léghűtéses 4T 2-300 ccm kategória, amiből nyugatabbra és keletebbre is rengeteg van, itthon viszont valamiért hiányzik. Itt mindenki az 50/125-ről egyből 4-600-ra ül, nincs ez a racionális, egyszerű, olcsón fenntartható kategória, vagy ha akad is néhány, az nem okmányos :(

    Lassan már azon gondolkozok, hogy 125 2T, abból nagyobb a kínálat, s bár ott is döntően okmány nélküli, de nagy számok törvénye alapján nagyobb az esély okmányosra is. Ha a 125 4T robesz kettőnket (úgy, hogy a másik srác ~90kg) felvitt arra a hegyre, olyan emelkedőkön, illetve velem egyedül nem kellett a szemét kinyomni tartós 80-hoz, lehet, hogy már ez is nyugodtan bírja az autóút-tempót.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák