Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Steven #23404 üzenetére

    no, nézzük akkor, kicsit magas lovon ülsz, lerúglak róla engedelmeddel :))

    köszönöm, hogy aggódsz miattam, de pontosan ismerem az interact gumikat, jóval hamarabb volt már interactom mint innen bárkinek is, így neked is :) pontosan azért váltottam anno a conti raceattack-ról, mert elolvastam töviről hegyire az egész interact történetet, elsők között rakattam fel akkoriban, mikor forgalomba került, kész dot számot? megnézem neked :))

    a pályázásnál is tévedsz egy jókorát, de inkább úgy fogalmazok, hogy hiányosak az információid.
    pályára külön megvan adva a keréknyomás a gyártó által, a k3-nál mindenképpen - ennek pedig semmi köze az utcai nyomáshoz, ahogy az m5 interact-hoz sem, amiből te kiindulsz. a k3 interact pályán elöl 2.1 és hátul 1.8 bar melegen, ekkor van ideális tapadás és kopás (ezt is adja meg a gyártó hozzá), psi-t most meg nem mondom neked fejből hozzá.

    az m5 interact spéci ebben a kérdésben, mert ennél a guminál az egyik cél pont az volt a gyártó részéről, hogy ne kelljen a guminyomással baszakodni. utcáról felhajthatsz vele pályára és haza. pár körig jó, de ennyi. mondjuk a legtöbb koca pályásnak ez még jó is lehet és jó is.
    ellenben pont ezért nem lesz sosem lesz igazán jó utcai engedélyes pályagumi az m5 interact, pályára a k3 inteact kell, ezért használok én is ilyet, és ez még utcai engedélyes.

    :)

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák