-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #31733248 #104952 üzenetére
Állítólag ez már nem csak szép, hanem jó is. Majd 5 év múlva, használtan (már ha akkor motorozok még...)
(#104954) tboldi: de igen, terepképes lett, ami marha nagy dolog ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz dellfanboy #104941 üzenetére
Nem akarok a lánccal szopni, ezért kell a kardán.
emre,
Köszi, megnézem az általad említett típusokat.
-
vendingo
veterán
válasz Hauptmann #104955 üzenetére
Szopni? Én 500 kilométerenként lefújom 2 perc alatt, aztán ennyi. 25000 környékén meg csere. Hatalmas szopás valóban.
Ismerős a kardán miatt szopott albániában. Trailerrel jött haza, mert ott nem tudták a csoda bmw-t szervizelni. Láncot meg simán kapsz gyakorlatilag bárhol.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #104956 üzenetére
Azért ezt most durván leegyszerűsítetted. Szerintem a legnagyobb szopás a feszesség beállítás, megkeresni a legfeszesebb részt, már ezért tologatod össze vissza mint egy barom, na akkor ahhoz beállítani, leméricskélni, kicsit túlhúztad rúgdoshatod vissza, mikor leszorítod akkor elmegy akkor megint felllazítani, lecsekkolni az egészen megint hogy mennyire feszes lett a legfeszesebb szakaszon. Fújkodni, összecseszi mindenedet a takony akkor azt sikálgatod a fényezésről, a ruhátokról, a dobozról... nah egyszóval szopás...
Volt láncos motorom, soha többet, egyszerűen semmi nem szól nekem mellette..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #104957 üzenetére
Én is ezt hittem, amikor megvettem a GS500-at vadiúj, de olcsó Regina lánccal. Minden egész napos túra után feszességállítás, 15 ezer km alatt - a rendszeres tisztítás és kenés ellenére is - elpusztult. Utána felkerült az arany színű, erősített DID, és 9 ezer km alatt még nem kellett utána feszítenem. Erről ennyit....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #104957 üzenetére
Igazad is van meg nem is
A fújkálás szerintem pont nem nagy truváj, még nekem is megy Mögé rakok egy kartonpapírt vagy újságot és fújom, aztán fordítok a kereken, fújom, amíg körbe nem ér. Nem kúrok össze vele semmit a kartonpapíron kívül. Még csak túl gyakran sem fújkáltam, kb 6-800 km-ként vagy ha elkapott egy eső.
Szívesen megspórolnám ezt a pár percet én is, soha nem hiányozna, de azért nem is egy tragédia.A feszességállítást meg letudom annyival hogy munkábamenet útbaejtem a szervizt és megkérem hogy állítsák be, mert nekem nincs hozzá szerszámom (megfelelő nyomatékra lehúzni). Így a baszakodás is letudva, és ezt általában törzsügyfeleknek ingyen megcsinálják 2-3 perc alatt, pedig mindig rákérdezek hogy mivel tartozom. Persze előtte telefonon szoktam velük egyeztetni hogy melyik reggel vihetem, nem csak úgy odaállítok Meg nem mintha gyakran kéne hozzányúlni, kivéve amikor még új a lánc vagy már elhasználódott.
Így nekem nem tűnik macerásnak Én is boldog lennék ha nem kéne vele baszakodni, de csak emiatt én személy szerint nem határolnám be hogy milyen motorom legyen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #104962 üzenetére
Egyetértek. De tudod hányan cserélik ki ekkor? Nah meg aztán a legtöbb lánc 6-7k után már láthatóan szakaszos...
Nah meg a pucolásról és a mosogatásról nem is beszélek...
Szopás nah mindegy honnan nézed... (Nekem, én utáltam csinálni, pedig szerelni szeretek... de ez nem szerelés ez szopás. nah jó leálltam... )[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
p87
senior tag
válasz Bogyó bá' #104959 üzenetére
Nekem nem vállt be a 525Vx gold Did lánc.
10k km alatt kuka, pedig rendszeresen takarítva és fújva volt max. 700km-enként és esőt egyszer sem látott.
Feszesseget vagy 6-7szer biztos be kellett állítani, annyira megnyúlt. Az x gyűrűk úgy szétmentek, hogy kilógtak nehány helyen a láncszemek közül és újjal kilehetett a darabkáit tépni.
Petróleummal tisztogattam nagyrészt lehet mégse olyan kímélő?
Ennek ellenére megint ilyet vettem, mert olcsóbb, de ha legközelebb is ilyen szar lesz RK-t veszek. -
Bogyó bá'
nagyúr
Én is petróleummal és ecsettel mosogatom, úgy 4-5 alkalommal évente. Láncfújás MOL teflonos láncspray-vel kb. 500 km-enként. Nekem eddig nagyon bírja, bár a GS500 (pláne az én nagypapás-túrázós stílusomban) sem szaggatja túlzottan. A Regina-t ugyanígy kezelgettem, mégis állandóan nyúlt (viszont legalább nem szakaszosan).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Én 100 lovashoz való láncot használok a 62 lovas gépemhez, állítólag ez így tartósabb lesz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ath
senior tag
Amiota revmatch valtok lefele es kuplung nelkul felfele, sokkal kevesbe nyulik, foleg nem szakaszosan. Kb 15e km alatt talan 2x kellett allitani. Ritkan takaritom/fujom
-
Khaosz55
addikt
-
Khaosz55
addikt
Úgy tudom a láncot egyáltalán nem szokás mosni.
-
Domyzilah
tag
válasz 2thletme2day #104901 üzenetére
Üdv.
Én rendeltem onnan egy Schuberth R2, és elég hamar megjött, viszont más színűt küldtek.Az ügyfélszolgálat hamar reagál az emailre. Azt mondták erre, hogy ha visszaküldöm (az én költségemre) akkor ők kicserélik.Nekem macera lett volt visszaküldeni postán ezért hagytam az egészet a fr..-ba. Tény, hogy olcsóbb, mint máshol, de én gyanítom, hogy ezek a túl leárazottak mind régebbi modellek, raktáron megmaradtak.Remélem, hogy tudtam egy kicsit segíteni a döntésbe. -
Micsurin
nagyúr
Mentem ma FMX650-nel...
Eddig DRZ, Pega pipa, F650 pipa, már ez is és maradt az XT.
Tudunk mi itt bármi nagyon rosszat a Honda FMX650-ről?
Azt leszámítva, hogy a gyári tunning kittel 100-as benya kell neki az emelt kompresszió arány miatt.Elvileg Dominatorból származik a blokkja.
Nagyon bejött talán eddig ennek tetszett legjobban a karaktere és az ülés pozi.
Bár az a végtelenül ronda hányás műszerfalnak nem nevezhető valami....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #104975 üzenetére
Az tudomásom szerint a Dominator fojtott blokkja.. harminvalahány lóval. Mindenhol azt írták h iszonyú gyenge, totál semmilyen motor. Supermotozni gyenge és nehéz, városi szaladgálóshoz indolkolatlan nagy a ccm és a tömeg, túrázni, nagyokat motorozni meg kevés és kényelmetlen hosszú távon. Szóval, a Honda szerint mindenre jó, de a gyakorlatban semmire nem jó igazán.
..én kihagynám, az tuti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #104976 üzenetére
Pedig már nagyon kacsintgatnék kifelé...
Mostaniban 57 ezer van benne... jó esetben kapnék érte négyszázat. Ha rá kéne költsek tuti tökön szúrom magam itt most komolyabb dologra gondolok mint pl a benzin szint jeladó ami kivan kopva a max környékén mert ritkán engedem szezonban fél állás alá a tankot ezért zömében mocizás elején vagy végén csúrra töltöm és kikopott a felső állásban a jeladó ezért ha maxon van a tank akkor sétálgat fel-le mintha kontaktos lenne az óra..., ha még egy szezont beleeresztek akkor 99%, hogy már a fejemen marad 60xxx kilométerrel a szívében. Ha most esetleg eladnám és elmenne mondjuk 380-ba akkor lenne 600-am amiből nagyon jó esetben még egy százat hozzá köhögök, de vegyük a 600-at átírva, hogy ha kell alapvető ráköltés legyen még rá... arról nem beszélve marhára unom, hogy igaz, hogy minden van még a minden is ha alkatrész kell de csak Koreából 3-4 hét + szállítási időben, és minden valami koreai webshopból (angol felület megtéveszthetné az embert de itt ott a nyelvtani hibák árulkodóak...)
Ennyiből akárhogy nézem a piacot lószar van meg veréb... vagy GS500E-s Suzi ami matuzsálem korú, vagy talán ha összeállnak a csillagok lepapírozott Er5 és 1-1 régebbi Pega. Nem is értem az árakat mindegy...
Eszméletlen tanácstalan vagyok, hogy mégis mi tévő legyek a legszarabb az egészben, hogy az A2 tovább korlátoz még ha esetleg tennék is egy korlátlant akkor máris megint magam alá vágnék...Marhára kezdem unni és végtelenül kezd frusztrálni, hogy vagyok motorozok de mégse motorozok mert néha már már komolyan elagyalok, hogy elmenjek e ma mivel az újabb 200 legalább és lassan átfordul a 6X-be...
Ha meg most eladom a franc se tudja meddig lenne mi nem lenne, mert egy 2000 előtti GS-be marha élet, hogy nem ugranék bele egy lepapírozott ER5 talán szívesen vennék amiben kevesebb van és hason korú, tehát marad az FM ami néha fel fel bukkan 600 környékén vagy marad a morfondírozás mi legyen... mivel a 800-900 kilót meg kezdem sokallani aki jön a megmondtammal azt megtalálom álmában egy A2-es vasért akkor már korlátlan 100-150 közt valahol és marad egy 450-500 ahhoz hozzá rakok egy 150-200 és 600-700-ért már lehet azért vadászni....
Na de akkor megint kiganéznám magam alól a motort 1-2 évre...
(OFF)Eldurranok eladom a vérbe szerzek egy GTK Ufo civicet és átcsapom a blokkot a Jazzbe... és lehet zargatni egyik másik Jazz tagot a hungaroringen a K20-szal... (/OFF)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mike- #104978 üzenetére
Kicsit hamarabb akarnék váltani mint, hogy annyit összerakjak motorra.Ha végig olvastad a hszt akkor gondolom leesett mi a bajom, pont úgy kalkuláltam, hogy a keret felét a kis sárga fogja adni igen ám de ha nem adom el időben akkor esélytelen lesz később addig meg mit csináljak vele nézegessem ? Ha használom meg óhatatlan, hogy előbb vagy utóbb kellene rákölteni... azt meg nem tudom lenne e értelme.
Dukenak még a méreteivel lenne bajom most, hogy ültem Pegan, FMX-en nem akarok méretileg hasonló motort megint mint a Hyo. Élvezném ha nem teliben roggyantva érne le a lábam a motorról, hanem úgy fél talpasan vagy talpasan... már pedig a kis Duke hiába bazi nagy élmény fakor és volt kényelmes igen az volt a Hyo után de ha az FMX vagy a Pegahoz mérem közel sem volt annyira kényelmes az a méret / hely kiosztás a számomra.
Ezzel az 182 környékével még csak kirívó se lennék, de retek kasszás pók alkatnak mennék el a leginkább hosszúak a lábaim na...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #104980 üzenetére
Ha nem vagyok műveletlen és jól rémlik miből van azt a blokkot inkább az eredeti S2000-rel hagynám meg....
Jól rémlett... oda még a két vesém meg a májam is kevés lenne... ukránok most amúgy se fizetnek jól.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Bogyó bá' #104953 üzenetére
A CB500X legnagyobb baja szerintem ez lesz.
Akit jól szellőző Level 2-es protektor érdekel, annak érdemes megismerkednie a Dainese Pro-Armor protektorokkal (létezik protektoringben is). Most, a hétvégén fedeztem fel, hogy ilyen is van.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #31733248 #104982 üzenetére
A konkurensekhez képest nincs nagy diferencia. Amúgy érdekes, hogy egy autóhoz képest milyen irracionálisan drága egy új motorkerékpár. Ha megnézzük a szükséges fejlesztést, a bele való anyagot, hogy az ABS-en kívül nagy biztosági extrák nincsenek, töréstesztek sem kellenek, hifi, stb nincs...... igazából vicc az egész.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HoaryFox
őstag
válasz V.Stryker #104984 üzenetére
Azért azt a motort nem kevés mérnök órával meg kell tervezni, le kell tesztelni, marketing, szállítás, beszállítói árak, stbstb.
És akkor ki tudja, hogy ezt az árat az eredetihez képest mennyire faragták le, hol lehetett fillérb.szni az alkatrészek árán, hogy nagy minőségromlás ne legyen.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
V.Stryker
nagyúr
válasz HoaryFox #104985 üzenetére
Mert az autóhoz nem kell tervezés? Ezt mondom, hogy arányaiban egy autót tervezni sokkal komolyabb feladat, sokkal több anyag és technika kell bele. IGaz,hogy többet adnak el belőle, de az arányszámok akkor sem stimmelnek szerintem. Pl. egy DL1000 4millió..... 4,8 millióért veszek egy Vitara -t....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Nem jó az összehasonlítás
Vitarából nem csak itthon de exportra is rengeteget adnak el. A Vitara közlekedésre van, jön-megy, hűt-fűt, zenél, van csomagtartó, és kb ennyi a funkciója. Vezetni az emberek többsége vezet, autót a nagy többség nem kedvtelésből hanem szükségből vesz.
A DL1000 meg hobbira van, amivel a szabadidejüket töltik néha. Eleve motorosból kevesebb van sokkal, és motorosokon belül is csak egy rétegnek szól.Plusz azért sem jó az összehasonlítás, mert a DL1000 az motorokon belül nem ugyanaz a kategória mint a Vitara autókon belül.
A közlekedésre való motorok sokkal olcsóbbak. A Vitara szintje Suzukin belül inkább a GSX250R ami 1,4 millió újonnan. De vitatkozzunk a szinttel és legyen eggyel felette az SV650, az 2,3 millió.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Én erre azt szoktam mondani, hogy csinálja meg olcsóbban, aki tudja Egy jármű ára nemcsak az anyagból és technikából áll (meglepődnél, anyagárban mennyire olcsó egy új autó). A járműipari szereplők elég keserves, általában egyszámjegyű haszonkulccsal működnek, úgyhogy egyszerűen ennyi az annyi; csak mi keresünk keveset...
-
p87
senior tag
Ma felkészítettem a mocit a szezonra.
Olajcserét csináltam, rakom vissza a mágneses leeresztőcsavart, nyomatékkulccsal 30nm-re beállítva húzom vissza, fura volt, hogy olyan sokat tudok rajta tekerni, egyszer csak egy halk reccs és picit megugrott a csavar.
Megállt bennem az ütő, hogy megszakítottam a blokk menetét.
Csavarom ki nézem a blokkot nem látok semmit, olajos is volt, nézem a csavart egybe volt, nézem jobban, kezembe kettéesett.
Még jó, hogy nem tört bele, mert akkor nem tudom, hogy szedtem volna ki...
Akinek ilyen van, sürgősen feljtse el!
Ja és nem ebay-es, de így biztos valami kínai szutyok. motoralkatreszek.eu-ról van, valami 1500Ft volt régebben, gyárival megegyező minőségűként hirdetve. -
bigdady
nagyúr
Hali
Pest megye M5 melletti reszén vagy Dél-Pesten hová érdemes menni megfordíttatni a hátsó gumit forgásirány szerintire...?[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz runner 125 #104994 üzenetére
Bezárt... Megértem
-
vendingo
veterán
Ma lett új akkum, már csak műszakiztatni kellene a mocit, mert lejárt pár napja. Amúgy yuasa lett végül, az volt készleten. A boltos savazta, töltötte.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Sátán44
addikt
Tudna valaki abban segíteni, hogy mostanában mi a menete a külföldről (Ausztria) behozott motor forgalomba helyezésének? Szombaton vettem egy 2010 -es Suzuki Gsx 650F-et. Minden szükséges papírja megvan, meg a gyári alkatrészek is.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #104998 üzenetére
NKH (csak NKH első hazai forg. helyezés esetén!) műszaki állomáson bejelented, odaviszed a motort minden papírjával. Megcsinálják az alap vizsgálatokat, majd azokkal elmész a NAV vámudvarába, ahol némi papírozás után kapsz egy csekket a regadó mértékéről, azzal elmész a postára, befizeted. Befizetés után vissza a NAV, ott befejezik a papírozást, majd minden doksival irány a kormányablak, ahol megkapod a forgalmit, rendszámot, majd vissza a vizsgabázis ahol némi papírozás után mehetsz haza, már a motorral, lábon.
Ismerettséggel fél nap, ismerettség nélkül 1-2 napot rá kell szánnod, vagy keresel egy neppert, aki 25-30.000ft-ért végigszopja helyetted a napot.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #104999 üzenetére
Biztosítást mikor tudok rá kötni?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen