-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Bogyó bá' #104800 üzenetére
Kiskunnál fater dolgozott még az előző évezredben. Mi már pár éve családi vállalkozásként önálló iskolát nyitottunk Kiskunfélegyházán.
@csoki46: Kecskeméten is, jöhet a kérdés
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
Baboss-ról, Polimorfról egyikőtök sem tud semmit? Régebben igen aktív tagok voltak, most meg már ezer éve semmit nem hallani felőlük....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #104761 üzenetére
Egyébként szerintem ebben a kategóriában a GS a király. Mondom ezt némi Honda elfogultsággal.. de a GS mellett a Tiger Explorer is csak egy másolat..
Ha egyszer én ilyen kategóriára ülök, az tuti GS lesz.
Megjelenésben, "disznóságban", a közelébe nem ér egyik kategóriatárs sem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #104808 üzenetére
Ízlések és pofonok...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #104808 üzenetére
Nekem a KTM950/990 Adventure jobban tetszik, az új 1290 viszont egyáltalán nem.
1200GS-re ránézve mindig valami böszmenagy divatterepjáró jut az eszembe.
Az új CRF1000 külsőre szintén nagyon szép, ellenben beltartalmilag nem szimpatizálok vele.
Még jó, hogy nem kell keresgélnem motort ebben a kategóriában.Mész a szombathelyi áprilisi motorozásra?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #104808 üzenetére
Marketingben és technikai újításokban élen járnak,de meg is kérik az árát rendesen.. Szervize és ha nem garis a motor,igen fájdalmas kiadások tudnak lenni az alkatrészek árai. Nincs igazán konkurenciája. 2015-ben amikor megjelent a KTM 1290 Super Adventure T akkor megszorongatta a 1200 Gs Adventure-t,ami csak 3 ponttal győzött. (Ledes fényszórója lenne a KTM-nek ő győz.) Talán a Hondánál az új Afrika Twin/ADV sport és KTM-nél elkezdődött valami ebben a szegmensben. PL: KTM-nek pl jobb a futóműve Macko szerint.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Nem csak Mackó szerint
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Ez lehet kicsit off lesz, mert nem GS de nálam az S1000R elég sokáig képben volt vásárlás miatt. Most télen sokat túrtam az angliai fórumokat, ott sokat adtak el és nagy a közönsége, és olyan nem egyedi hibákat olvastam évjárattól függetlenül róla hogy az eszem megállt.
Persze az is igaz hogy ha valami hiba van azt egyből leírják a fórumokban, míg ha valami hibátlanul megy x ezer óta arról nem nyílik téma, de így is relatíve túl sok fődarab hibáról olvastam. Amíg garis addig mondhatnánk hogy mindegy, azon kívül hogy 1-2 hónapig nincs motorod, de voltak többen akiknek gari után főtengelyhiba miatt az egész blokk kuka lett. Amerikai felhasználóktól ugyanolyan hibaleírások érkeztek. És nem lehet ellene mit tenni, mert nem karbantartási vagy felhasználói hiba miatt következtek be, hanem anyagminőség / gyártási szórás miatt, a BMW pedig nem ismerte el ezeket mint típushibát.
Kicsi az esély hogy én is pont belefutnék-e egy ilyenbe, de inkább meg sem kockáztatom, más márkáktól nem nagyon hallok ilyet hogy 1-2-3 éves motorokban komplett blokkot kelljen cserélni. Szerintem ez nagyon gáz.
GS-ekre is mire hajlandó volt a BMW meghirdetni a visszahívást addigra már a vásárlók petíciót indítottak az elfogadhatatlan életveszélyes futóműhibák miatt.Aztán amikor az igényesebb magyar hirdetések között fel voltak töltve a szervizszámlák, akkor elképedtem hogy egy olajcsere átvizsgálással 80 ezer bruttó. Mégis miért? Mire fel?
Utána csináltam Cascora egy kalkulációt, majd kíváncsiságból összehasonlítottam egy új MT-10 és egy új Tuono kalkulációjával. Nagyjából olyan arányok születtek hogyha az MT-10-et veszem 100%-nak akkor a Tuono 120-130% a BMW meg 170-180%-ra jött ki. Mivel a motorok ereje szinte ugyanaz, értékük szinte ugyanaz, nem tudom mással magyarázni a kirívóan magas árat mint hogy BMW.
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #104818 üzenetére
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
Perst megyei gumis tippek akadnak? Időpont nélküli kéne, így csak a GumisEmbert ismerem de a kismarosiaknál már nincs ott ismim... Hétfőn lesz egy szabadnapom és nem lenne rossz ledobni a papucsokat, felnit kézben vinném természetesen. KékHOld árait néztétek vitt gumi esetén? 5200 ft/kerék + Centír 1900
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Megint szívok a koreiakkal... 1 hónapra ígérnek lánckerék rögzítő alátétet. Ha tudom, hogy az első lánckerék: JTF1554-es akkor bármelyik kereskedő tud nekem rendelni / adni rögzítő alátétet lánckerék alapján?
Vagy ezek az alátétek nem csak a lánckeréktől függenek.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #104809 üzenetére
..és ennek ellenére a "boci" becenevet mégsem ez a motor viseli.
Amúgy arra előbb bólogattam volna, ha azt írod, h neked azért nem szimpatikus, mert többnyire nagyképű, pökhendi, sznob userek veszik.
vendingo
Szerintem igen, max rádírok előtte.
Mosquito34
Na, a SuperAdventure megint egész pofás, az legalább nem akar a GS-re hajazni.
_
Srácok, progresszív Wilbers rugó van valakinek a motorjába? Mi a tapasztalat vele, megéri?
A Suzuki-nál agyalok, h be kéne próbálni. Mintha valamerre olvastam volna annó, h ilyen rugóval van gyárilag szerelve pl. a WR450 is..
Alapvetően mindenki mondja h ez egy orrnehéz motor, kicsit ezt próbálnám ellensúlyoni és nyilván az is cél volna, h minél jobban lekövesse az utat. Ma nekiálltam, átszereltem egy jóval magasabb Renthal kormányt, 2 cm-es kiemelővel, így hátrébb került az én testsúlyom is, de ez a rugópáro még foglalkoztat.
Köszi![ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #104826 üzenetére
Azért nem boci, mert ezt már tehénnek nevezik a GS tulajok is :)
Progresszív rugot pedig az onroad.hu-n próbált ki Mackó a saját f800gs-en, fenn van a YouTube-on.
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #104826 üzenetére
Nekem Wilbers progresszív van elöl, sokkal jobb, mint az eredeti. Mondjuk nekem az öreg softchopperen szarból kellett várat építeni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104826 üzenetére
Nekem meg a vfr-en van elől. Jobb mint a gyári, röviden ennyi.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz etnies #104830 üzenetére
Autók esetében is ugyanúgy szokták annak hívni. Szerintem a szleng része.
Amúgy gondolom, onnan ered, hogy az emberek is valamilyen lábbelit (jó eséllyel gumitalpút) húznak a lábukra, ha menni akarnak valahova, hogy a talpukat ne érje sérülés, illetve hogy biztosabb tapadást teremtsenek a felülettel, amin járnak. Ehhez hasonulva egy motorkerékpár vagy autó esetében - amik ugyebár kerekekkel létesítenek kapcsolatot a talajjal - a csupasz felni felelne meg a mezítlábnak, a gumiabroncs meg lenne a lábbeli, avagy papucs.
Aludnom kellene már etimológiai filozofálgatás helyett.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #104826 üzenetére
Elől/hátul progresszív rugók vannak bent. Még jobb mint a gyári,vasalja az utat,nem ül össze nem üt fel. Megéri pénzt kiadni érte.
Ui. A hátsó rugós tagom csütörtökön szereltem ki,majd elvittem a Déczihez. [link] Kb keddre lesz kész,35eFt kerül majd. Nem folyt nem eresztett,de ha már le van bontva a hátulja a gépnek (új menesztő gumi,Brembo tárcsa kerül be),úgy döntöttem felújítom.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz -Mosquito- #104833 üzenetére
Számomra az a furcsa, hogy nem sokéves, általánosan használt gyári megoldás a progresszív rugó, pedig nagyon régi újítás ez már (a Hondánál ma már a PCX robeszt is azzal szerelik).
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #104827 üzenetére
Most h mondom, valami rémlik, h így hívják.
Igen, azt a videót megnéztem már korábban.
Lomha 8V
Köszi!
Ferdzsoo
Ok kösz neked is, lehet bepróbálom akkor előre én is.
Mosquito34
Jól hangzik, köszi!
Írtam nekik mailt ma én is, kíváncsi vagyok mit mondanak első hátsó futóműre, szelepeléssel, súlyra állítással, felújítással."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz #31733248 #104834 üzenetére
Mondhatni minden motor általános felhasználására elég az a fűtőmű ami benne van. Varában is progresszív jellegű rugó volt elől de a Wilbers még jobb annál. Minden motort fűtőművét lehet jobbá tenni. Pl: [link] ,[link]
Runner:
Szerintem 80-100eFt körül lesz.. [link]
Hátulra is kb 40-50eFt csak a rugó. A komplett rugós tag meg +100eFt cirka. Nézzél körbe ebay,Alin hátha olcsóbb. Esetleg a Hyperpro rugók,bár az lehet drágább lesz. [link] .[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
Akit érdekel egy kis DR-Z upgrade:
Cimborámmal felméreteztük a légszűrőház szívónyílását, így az eddigi kb 2 x 3 cm-es nyílás helyett, egy 10 x 10-es felületen tud szívni, pont mint az E verzió.
Állítólag ez is sokat javít rajta. Cimborámén már meg volt csinálva, amikor cseréltünk, éreztem is, bár neki még 1-2 apróság moddolva van rajta.
A cél, h legalább azt a szintet elérje az enyém is. Rendeltem hátra 1 foggal nagyobb fogaskereket, mint a gyári, tavaszra remélem azért összeáll.Mosquito34
Ok, köszi, írtam neki, kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Imy
veterán
Sziasztok!
Egy 2000-es SV650S-em van, le szeretném cserélni, mert kényelmetlen számomra (183cm vagyok). Az SV-vel amúgy meg vagyok elégedve, a 2. SV-m. A fogyasztása, menetdinamikája jó, habár a futóműve nem az igazi. A hangja nagyon szép, nagyon jó, nyomatékos motor. A 4 hengeresektől félek, de a kényelem az első.
Mit érdemes venni helyette? Árban 8-900e-et szánnék rá, 2005 vagy utáni ami jó lenne, persze ha 2004-es, az sem gond. Mit lenne érdemes nézegetni? Teljesítményben SV-nél azért ne legyen gyengébb, kényelmes, és megbízható legyen.
Amiket nézegetek eddig:
- Yamaha FZ6S
- Suzuki GSF650S[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #104837 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
1 éves A jogosítvánnyal vihetek magammal utast, ha a B kategóriás jogosítványom már több, mint 10 éve megvan vagy érvényes a 2 éves szabály mindenféleképpen?
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
JóGéza
aktív tag
válasz McReay #104841 üzenetére
Szia!
Az első nemzetközi kategória megszerzésétől kell számítani, tehát vihetsz utast. -
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
[link] huh na ezt olcsón megúszta mindenki. Régi fékfolyadék elmelegedett és beesett a fékkarja.
Sose fogom megérteni, hogy valaki miért nem tartja be az előírt csereintervallumokat, pláne hogy kimegy a pályára ahol nem mindegy 250-ről hogy sikerül-e lelassítani vagy sem.
De a mentés az végülis szép volthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Agostino
addikt
#104783 zgospel & #104788 kayaman és mindenki másnak is, akit visszaolvasva nem vettem észre - köszönöm szépen a visszajelzéseket és az infókat, ma be is iratkozok : ) filóztam a hétvégén rajta, de maradok a korlátlan mellett. nyilván sosem lesz brutál motorom, de nem akarok pár köbcenti miatt lemaradni egy jobbról. mondjuk kicsit azért sajnálom, hogy baksis még kellhet a jogsihoz, de nem vagyok lazac, hogy szembe ússzak az árral... : (
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
StoneBridge
senior tag
-
runner 125
nagyúr
-
McReay
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
MCs88
aktív tag
válasz StoneBridge #104847 üzenetére
Így van, régi MT-09 első lámpa, a hátsó évek óta változatlan szerintem. A 2018asban pont reszeltek valamit a futóművén, viszont így fél éves jogsival, nem tudom megállapítani még, hogy jó-e vagy nem
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest