Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    Hi,

    Noh, eldöntöttem, veszek egy DR-Z-t én is, csak találnom kell egy épkézláb darabot.

    Egyszerűen nincs alternatíva. Az S-es verzió a 40 lóerejével nekem, mint kezdő endurosnak szerintem bőven elég lesz. Cimborám is ilyet vett, erre jutott ő is, ugyanezeket a köröket lefutotta. Igaz csak aszfalton próbáltam és a kockagumi miatt nem mertem annyira húzni neki, de nem volt rossz. A fék mondjuk qrva gyenge volt, bár olvastam valamerre olyasmit, h ez általános enduro tény.
    Ő pl lecserélte fém fékcsövekere a gyáriakat és nyilván új olajat, azt mondja úgy már teljesen jó lett.

    Viszont a 40LE ellenére tartós, nem üzemórás, van olyan, aki futárként már 90k km-t belerakott a bontatlan blokkba. Esetleg az áttétellel még tudok játszani, ha "gyengének" érzem. 100km-es túrákra úgysem kell. Endurozás közben meg úgyis 15-20km/h az átlagtempó.
    Emellett van rajta önindító (én biztos nem fogom rugdalni egy lefulladás után a pocsolya közepében), ami szintúgy nyomós érv.

    Csak, h pontos okfejtést írjak:

    Alternatíva lett volna a KTM 690 Enduro, de egyszerűen az egész motor annyira adventure jellegű lett (KTM által nyíltan vállalva), h az alacsony, zömök felépítését nem tudom megemészteni. Nem tetszik egyszerűen. 187 vagyok, egy enduro legyen magas, hosszú rugóutakkal, könnyed, szellős feléépítéssel.

    SMC660:

    Versenyenduro, tartós blokk, de nincs önindító, így felejtős.

    CRF450L:
    Már majdnem rábólintottam egy újra, németektől kb. 3,2-be itthon lenne, magyar rendszámmal, tokkal vonóval.
    Viszont ahogy utánanéztem, az Eu piacra szánt darabokat ECU alapú korlátozással és szűkebb légszűrővel fojtják 25LE-re.
    Szóval, ha egyszer kijön hozzá egy HRC kites okosítás h legalább tudja azt a negyvenpár lovat, fizessek még azért is 200k-t, meg a beszerelését 100-at...
    Aztán itt ugrott a majom a vízbe.
    Szallerbeck-es értékesítővel kontaktáltam, h mégis milyen szervizintervallumok jellemzik, küldjön már róla valamit, végül átküldte:

    25 LE mellett 1000km-es olajacsereperiódus (pont, mint az üzemórás 450R-eknél), és 30.000km-nél komplett felújítás.
    Hátmegatököm.. Azért ennyire nem vagyok Honda fanatikus, h madárnak nézessem magam. :D 3,2-ért akarnak eladni egy egyébként valahol üzemórás, 25 LE-s motort. Elemehtnek a pitsába.

    Majd max. egyszer használtan, fél áron, kinyitott állapotában.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák