-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17256 üzenetére
Anno olvastam egy német tesztben, ahol ilyen-olyan versenypufókkal hidegebb volt a a vízhő egy pályagépben, ott írták hogy több hőt vezet el mint a gyári kipuff, ezért is nagyobb nagy részük.
#17253 r-chee: Én a hang miatt nem aggódnék, az nem gond ha van, legalább nem kanyarodnak eléd, mikor 70-el mész és 100m-rel eléd kanyarodik a hülyéje, hiába lát, tompított felkapcsolva, szinte a szemedbe néz, de akkor is. Ha nagyobb a hangja akkor talán elrettenti őket hogy eléd kanyarodjanak, gondolják hogy "biztos gyorsan jön". A fogyasztás már aggasztana, de ugye vállaltad a 70-es hengert, nagyobb karbival, ez ezzel jár. Ehhh, már hiányzik az NRG-m, tavasszal előbaktat majd, kap még új hűtőfolyadékot (mert most fagyállóval van dúsítva), akksit föltöltöm, gumikat és fékeket átnézem, és mehet...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17280 üzenetére
visszagondolok a Jogomra, nekem akkor volt ilyen szabadonfutó hangja, meg alapjáraton variátorhangja, amikor elment a hézag. A leállítás utáni hang eléggé arra enged következtetni, hogy a variónál kell keresni a dolgot. Csak erre tudok gondolni, nem biztos hogy ez a baja, szóval ne vegyük készpénznek a dolgot. Nem lehet megállapítani fórumról.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kokov
tag
válasz Topiccsendőr #17280 üzenetére
Félreértetted. Az a csavar nem jön ki, ami a műanyag burkolatot fogja össze. Egy nyavajás facsavar. Egy semmi, egy nulla. Műanyagot a műanyaggal köt össze. Csak azon a végén nincs a műanyag elem mögött sajnos semmi amire felfeküdhetne, így nyeklik, csuklik, hajlik, az elem, ha rányomsz a csavarra, de nem indul el a csavar, csak a korrodált csavarfej kenődik. Ütni nincs értelme. 20db-os csillagkészletem van, a tökéletes fejet teszem a csavarba. Nem gányolok. Pont a másik véglet. Tízszer mérek egyszer vágok... Egy napot képes vagyok elszarni egy 5 perces munkával, ha nem a szakterületemről van szó... Ha nem indul meg valami lazító löttyel, (haver autószerelő, neki biztos lesz valami löttye). Inkább kifúrom egy fúróval azt a nyavajás csavart ott rohadjon meg, de a műanyagot nem töröm el miatta...
-
kokov
tag
válasz Topiccsendőr #17284 üzenetére
Az enyémen feketére van eloxálva, de az, vagy 4 cm hosszú legalább , persze végig menetes
Gondoltam rá, hogy kitolom a fűtött garázsból a motort éjjelre, hogy a hideg kapja össze a fém csavart, hátha úgy a műanyaghoz képesti hőtágulási különbség miatt egyszerűbb lesz kihajtani, de aztán eszembe jutott, hogy a blokkon valszeg hőre keményedő műanyag van, ami szobahőmérsékleten hajlékony valamennyire, de a téli hidegtől úgy ledermed, hogy végigreped nekem aztán nézhetek, vagy csak simán letörik a csavar körül a fül belül aztán szvsz. A létező leggenyóbb, amit el tudok képzelni, mert fúráshoz is nyomni kéne valamennyire, de hogy mit fogok mögétenni, vagy hogy oldom meg. Egyes fúróval mélyítem a közepét és megpróbálom egyel nagyobb csillagfejjel hátha...Elsőnek cseréltem volna ki újra ha feltűnt volna, de nem vettem észre, hogy rohad a nyavajás. Persze van ilyen facsavar itthon tiplivel együtt vagy 100db, semmibe nem került volna kicserélni még időben.
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #17463 üzenetére
A tölcsér alakú fojtás (szűkítő) kivételéről van élményem Stage6 Pro kapcsán....Két helyen volt csak odapöttyintve cső belső falához, de kb 40 perc volt kiszedni, mert totálisan síkba, sőt kicsivel az alá kellett köszörülnöm ama két helyen. Az ideg majdnem széttépett . Fórumokon meg azt olvastam pont az előbb említett típusnál, hogy "kcsit lecsiszolod, megkoppintod, és már el is reped". Mondják azok, akik még sosem szedtek ki ilyesmit....
Szerk.: gyári kipuffban vakcsövön kívül más fojtás sztem nem nagyon van. Most katalizátort ne vegyük annak .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #17465 üzenetére
Majd holnap ránézek mégegyszer, de kipuff csövébe bekukkantva nem láttam szűkítést....
Amúgy több dolog miatt is érdekes a téma. Levegővel belefújva, végén kézzel érzékelve szinte könnyed a levegő átáramlása. Valahol azt olvasni, káros a gyári kipuff a 70-es hengerhez, valahol meg azt, hogy jó hozzá, csak kicsit visszafogja. Komolyan mondom, egyetlen témával kapcsolatban sem ütköztem még olyan ellentmondásokba, mint robogó szereléssel, bütyköléssel kapcsolatban....Nagyon gáz....Amúgy nem nyelezgetem a robeszt, nem küldöm 70-nél jobban (átlagsebesség az 55 körül lehet sztem) nem használom úgy, hogy 60-szor hirtelen kigyorsítok. Elején voltak ugyan ilyenek, de hát kinél nem .
Arra is gondoltam, hogy kicsit ki kéne égetni, lehet, hogy van benne némi felesleges cucc, mert ma próba után eléggé füstölt vagy 5 percig is .
Fogyasztást ugyan sokallom, de úgy konkrétan még sosem sírtam, hogy "jaaaj, faxooom, miiééér??!!??" Ha fogy a benzin, után töltöm. Akkor is, ha 600FT lesz 1 liter. Azt is tudom, hogy nem fogok örökké ebbe a motorba tankolni .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
kem
addikt
válasz Topiccsendőr #17508 üzenetére
Hol lehet értelmes áron kapni tankot?
3kj egyébként a "típus"Köszi!
-
geza12
aktív tag
válasz Topiccsendőr #17529 üzenetére
Igen itt ezt írja.
dJ Peer: Igen meghagynám, mármint a lámpatesten, amit linkeltemm arról azt rácsos külsőt leszedném, ott 3 csavar fogja úgy látom.
Még nincs szétszedve. Tehát annyira nem tudok mihez viszonyítani, de a 2 külön álló foglalatot és foncsort azt mindenképp ki kell szedni belőle, ezek közül akármelyiket raknám be, de én amit írtam ,hogy leges legelőször csak valami izzóra gondoltam volna ledesre.
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17545 üzenetére
Háát nem igazán
A LED jelzőfénynek nagyon jó, tehát szemből nézve erős, jól fokuszált fényt bocsájt ki, de felület megvilágításra szerintem alkalmatlan. Én is tervezek a robira nappali fényként feltenni 1-et, de éjszakára meghagynám az eredeti lámpát.
Azt is tudni kell, hogy az ember szeme a sárga fényre a legérzékenyebb. Jól mutat a kékes színű lámpa, de nagyon fárasztja a szemet.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Area51
csendes tag
válasz Topiccsendőr #17644 üzenetére
Én ezt mind értem és tudom!
De be indult a gép ez biztos! -
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17644 üzenetére
Ez az elmélet. A gyakorlatban azért vannak súrlódások és nem tartom elképzelhetetlennek a betolást. A nyáron kipróbálom én is valami lejtőn
Persze, ha nagyon erős rugók vannak a kuplungban, akkor nem valószínű, hogy sikerül."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Area51
csendes tag
válasz Topiccsendőr #17667 üzenetére
Próbáld ki!
-
Area51
csendes tag
válasz Topiccsendőr #17670 üzenetére
Akkor hogy indult be a motorom?
Mert mint mondtam az akku lemerült,a berugó rész szét ugrott,
rá ültem és csak gurultam mint az őrült és hazáig tudtam menni 12km-t
És józan is voltam már! -
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17670 üzenetére
Háát én nem vagyok egy könnyű eset (100+), de nincs probléma a robi elindulásával. Nem versenyezni akarok vele, hanem közlekedni. Értem én, hogy miért hangolgatják a kuplungot meg a variátort, de abból az életkorból már kinőttem Egy motornak ne hangja legyen, hanem menjen rendesen!
Az, hogy össze van-e rohadva valami a hajtásnál, az egyszerűen ellenőrizhető. Sztenderre állítva, a hátsó kerék a levegőben és megnézni, hogy forog-e. Ha valami nem stimmel, akkor lassan forog.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
busman
addikt
válasz Topiccsendőr #17709 üzenetére
Lentebb linkeltem képet..a tulaj szerint jobban megy mint a másik robogója.Az egy aerox volt,nem hiszem hogy hazudna...legalábbis remélem.Azt hittem jóval drágábban mennek ezek..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17709 üzenetére
Azért egy vizes Pigi/Mina blokkos 60-nál még megindul. Én próbáltam egy szutyok állapotú Ditech-et az ment 65-67km/h-t, levegős 60km/h-t, és azt stabilan tartotta mint a vasszög. Az enyém valahogy így megy, többet nem is várok el 50ccm-től, amúgy is ezeknek 60km/h bőven elég.
#17710 busman: ...Pedig az Aerox-nak jobban kellene mennie...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17713 üzenetére
Olaszból hozott DiTech volt, óra szerint 22000km környékén, de semmi mást nem tudok. Lehet hogy kopott volt már, lehet hogy le volt állítgatva, nem tudni. Az látszott hogy kapott eleget már kint, egy szerelő nézte át, kicserélt benne ezt-azt, tulajdonosnak munkába járni jó volt, azóta persze 2007-es SR Factory-ja van. Mondjuk most ezen nevettem egy jót!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17715 üzenetére
Ugyehogy ? Nagyon ravasz a csávó, Morinit akar Piginek eladni .
Azt tudom hogy a Pigi blokkosra tesznek Sportprogramot, anno Aprilia szervizben végezték. Mondjuk érdekes módon a legtöbb megdöglött mikor kiütötték az elektronkát és átírtak mindent. Szóval én tuti nem rakatnék rá, így (lekopogom) hiba nélkül üzemel 2-2,5 literes fogyasztással és bő 80km/h felett van a vége, de mivel én nem hajkurászom ezért felesleges babrálni az elektronikát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17717 üzenetére
2005-ös SR Factory volt amiről tudok, a tulaj 17,4 ezer km-t tolt bele, inkább nyélgázon, persze kapta a pofont, jobbról-balról, sport progi rajta, egyszer nem tettek bele olajat, henger, dugó kuka, újat rendeltek a szakszervizben. Összerakták, ment még 6 ezer km-t, nehezen indult, nem akart menni (bár szerintem a szerviz baszarintott el valamit). Szóval ne játszunk az ördöggel, inkább egy jól beállított hajtás (variátor/görgő) mint hogy szanaszét pörgessem a gépet és még többet is egyen. Persze én is próbáltam, mert gyári katalizátoros kipufogó eléggé fogja a gépet (úgy tudom még a fojtás is benne van a pufóban, vagy egy része biztos), így nyáron egyszer odahúztam neki, 84km/h-nál már nagyon pörgött szegény, talán 9,5-10 ezer megvolt, így tovább nem kínoztam és nem is fogom. Ha mindennap használnám akkor egy Multivart kapna, hozzá belőtt hajtással, egy nyitott kipufogót és kész, bár ahhoz hogy 50-60km/h-val elvigyen valahová, ahhoz épp nem kell, többel meg nem szoktam menni. Ahogy anno a Simsonokat tervezték, 60km/h maximális sebességre, ezek arra bőven megfelelnek, kicsit biztonságosabbak mint a 25-30 éves keleti motorok, és ennyi. Mondjuk egy angol cég ezzel az átprogramozással nagyban foglalkozik, ha jól tudom ez az. Itthon sajnos nem igazán értenek a developing mod-hoz még szakszervizben sem, ezért nem is bántom az elektronikát, ott rátennék de ha gond lenne vele akkor már fognák a fejüket. Hogy így elbeszélgettünk a motorokról, már alig várom a tavaszt hogy újra kihozhassam, persze előtte akksit bele kell tenni, hűtővizet átnézni, guminyomást ellenőrizni, benzin/olaj pótlás és fékek átnézése (első fékbetét nyáron volt cserélve (97%), hátsó még 75%-os).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17728 üzenetére
Most nézem, ez egy négyütemű gyöngyszem
hát itt a membrános tolózártól elkezdve, egy rossz vezérműlánc feszítőig bármi lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #17729 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, holnap eljátszom a karbival, aztán lehet megpucolom a gyertyát is, illetve gyanakodhatok-e olyanra, hogy akku? Az nem egy bivaly már, lehet, hogy nem tud másodpercenként x darab szikrányi teljesítményt már leadni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #17773 üzenetére
10w40-es az előírt, de már próbálgattam és ismerősi körben is bevált a 10w60-as.
Régi fajta motor, rengeteg futott km-errel. Pl a 40-esnél érezhetőbb volt, hogy elmelegedett a motorolaj, hamarabb elkezdett csattogni a hidrotőke, míg a 60-assal sosem volt gondom.
Soros 6 hengeres, régi M50-es motor, szerintem jóval túl van a 300.000 km-en. -
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #17775 üzenetére
Nem veszem ugatásnak BMW fórumokon olaj témánál mindig nagy "veszekedések" szoktak kialakulni, mindenki mást preferál
Amit még észrevettem, hogy a 10w60-asból kevesebbet eszik, plusz még az előző dolgokat, amiket írtam. -
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17786 üzenetére
Nem placebo, idiota kutas ajanlasara 2 utemu 20w-30 autos olaj kerult bele, azt nem szerette, ahhoz kepest eg es fold!
Most azt csinalja hogy egy ideig megy rendesen, olyan 400 m-t, aztan mintha kifogyott volna a karburatorbol a benzin, beall egy fordulatszamra es akarhogy huzom a gazt nem megy jobban aztan ha csak epphogy huzom a gazt akkor megint feleled de kinzas ez. Van hogy megyek a varosban, megallok pirosnal majd alig tudok elindulni mert a teljesitmeny gyatra, aztan szep lassan visszaall, de nagyon megbizhatatlan. Mar ellenoriztem a benzin csovet is, de durvan ereszti a benzint ha megszivom a vakumcsovet. Karburator most lett kitakaritva a legszurovel egyutt. Otlet? 85-os honda tact amugy.
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17796 üzenetére
Nem, ez most honnan jott? 4 utemu olaj fog a ropsulyos valtoba kerulni, ha talalok.
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17800 üzenetére
Tudom, hogy más baj van, csak lövésem sincs, hogy mi. Most gondolkodom hogy a levegő/üzemanyag arány lehet rossz? Lehetséges?
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17807 üzenetére
Ilyet kap most már, előzőt úgy ahogy van kiürítettem belőle, valami kutas csóka ajánlotta, az biztos jó ugyanúgy alapon, többet rájuk sem hallgatok, meg amúgy sem kellett volna.
Azért piszkáltam levegőcsavart, mert gondoltam túl kevés levegőt kapott az adott benzin-hez, keverék levegővel való dúsítására gondoltam, most mintha kicsit jobb lenne azt vettem észre, majd nézegetem még, végső esetben megy vissza a raktárba, és veszem elő a CB125 Honda-t
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17807 üzenetére
Eddig én se tudtam, hogy a 2T olajakat viszkozitással jelölik, de egyet találtam
MogulZozzHun!
A karbi kimosása átfújása nem jelent semmit. A fúvókában maradhat olyan szennyeződés amit nem lehet kifújni. Érdemes megnézni az úszót, tűszelepet, könnyen jár-e, aztán, hogy nem kap-e valahol fals levegőt a karbi uán. Nincs-e kitöredezve a szívótoroknál a gumi ...
Érdemes megnézni a benzinszűrőt is.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
busman
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17869 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, így most csak egy ilyen kéne és 20 évig elég nekem...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17874 üzenetére
Városba cirkálni, laza túrákra elég lenne nekem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cstomi15
tag
válasz Topiccsendőr #17887 üzenetére
Befújtam légszűrő spray-vel, de egyáltalán nem sokkal, nem tocsogott benne a cucc. A gyertyát is néztem már, egy hosszabb, 10 perces kör után. A színe inkább sötétbarna volt, mint őzbarna, de mindenképp barna árnyalatúnak mondanám.
-
cstomi15
tag
válasz Topiccsendőr #17889 üzenetére
Felújítás után még nem húzattam ki teljesen a bejáratás miatt, úgyhogy ezt pontosan nem tudom megmondani. Felújítás előtt full gázon kb. 60 volt a vége az óra szerint, de akkor elég rossz állapotban volt a motor.
Felújítás után negyed gázon használtam eddig, nem gyorsult valami szépen az tény, de a végén az 55 km/h megvolt az óra szerint, érezhető volt, hogy többet is bírna, de nem akartam tovább húzni.
Persze több helyen is azt olvastam, hogy az óra elég sokat csal, viszont GPS-hez vagy autóhoz még sosem mértem a sebességet. -
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17893 üzenetére
Ebben egyetértek, én is inkább (jobban) a Brisk gyertyát javaslom. Én nem csak japán gépbe rakok NGK-t, hanem az NRG-be is az van, de pontosan meg nem mondom melyik, talán NGK CPR8E.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz Topiccsendőr #17926 üzenetére
Igen, kicsit csörög is már szegény, én a felső dugattyú csapszegre gondolok, az már egy népbetegség az MZ-knél.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17948 üzenetére
Ok, biztosan így van.
Tudom, h te ott is használtad/od, de nekem egyszerűen nincs bizalmam feléjük.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kem
addikt
-
kem
addikt
-
kem
addikt
-
kem
addikt
válasz Topiccsendőr #18011 üzenetére
szerk: a gondom az, hogy nem tudom hova érdemes fehérváron vinni, és szeretném is látni, hogy mi történik vele. Autószerelő szaki vajon meg tudja ezeket oldani ha nem kell spec. alkatrészt cserélni(vagyis bontott készlet nem feltétel)?
[ Szerkesztve ]
Köszi!
-
Tirpitz1
csendes tag
válasz Topiccsendőr #18184 üzenetére
Akku szinte új, teljesen feltöltve.
-
Tirpitz1
csendes tag
válasz Topiccsendőr #18189 üzenetére
Pedig hangra eléggé gyorsan forgatja, ha kiszedem a gyertyát és úgy próbálom van szikra. Érdekes... valaki azt mondta hogy lehet a lendkerék a hiba, gyenge lehet stb... ezért nem indul csak rugásra.
-
Tirpitz1
csendes tag
válasz Topiccsendőr #18191 üzenetére
Az biztos hogy nem hangra meg szemre de legalább találtam, egy topicot ahol ezzel foglakoznak. Rég óta motorozom már, gyerreként kezdtem. De ilyennel még nem találkoztam vakarjuk a fejünket rajta jó sokan...
-
t1
addikt
válasz Topiccsendőr #18264 üzenetére
Öszinte leszek... a szerelő nem ért hozzá ennyi... bevittem a motoros boltba a cumót kaptam hozzá egy új kontraszt rugót és kész, ha nem lesz jó / jobb vele a dolog akkor viszem rendes szakemberhez
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #18299 üzenetére
ez jó is meg rossz hír is azért bátorkodom beletenni, mert srnek optikás lámpája van és az nem vakít mint a sima foncsor, mindegy, kiderül, hogy vállalom-e a Rend őreivel való elbeszélgetést vagy sem
köszönöm!
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #18367 üzenetére
Nagy kattanás.Ami relé, vagy a bendix vagy mi a fene hangja.Meg se moccan, majd 2. vagy harmadik próbálkozás után megy. Persze ha a paraszt az első alkalommal nem nyomja sokáig a gombot.
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #18372 üzenetére
Igazad van.Bele kell nyúlni. A kattanás után semmi. Se kép , se hang.A szorulás igazi jele.Köszönöm a virtuális segítség nyújtást.
-
devast
addikt
válasz Topiccsendőr #18397 üzenetére
Ha úgy nem fullad, akkor egész egyszerűen hideg a motor.
És ezzel mit lehet tenni, ha nemakaroktudok minden hideg indulásnál 15 fok alatt 5-10 percet várni mire bemelegszik ? -
devast
addikt
válasz Topiccsendőr #18405 üzenetére
Most néztem, felmelegedve is ezt csinálja... faszán leesett az eső, úgyhogy ma nem hiszem, hogy használni fogom
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #18470 üzenetére
Szakember csinálta, motor felújítással foglalkozó. Dugót is ő adott bele. Nem láttam a motort. Annyit mondott a srác, hogy melegen leáll.
Akksi sokféle van. Nem mind felitatott, ami gondozásmentes. A sima zárt akkukat is gondozásmentesnek nevezik.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen