Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbo73
tag
válasz bsuli76 #19349 üzenetére
Van. Az Epson projektorokban az első 10 vagy 20 órát nem jelzi a számláló, pontosan azért, hogy a kereskedőnél ki lehessen próbálni, aztán meg ne legyen sírás-rívás, hogy használtat akarnak rád sózni, amiben már 3 óra van...
El fog indulni. Ez nem garanciális, és nem is probléma.
-
Janaboy
Topikgazda
Egy vászonnál ha meg van a látható kép magassága + a kifutó, maga a motoros szerkezet az benne van a kifutóban?
Most ezt azért kérdezem, mert a kinézett vászon 101" Screenline Wave vagy 97" Othello, majd a végleges döntést a szélesség hozza meg!
Viszont pl a 101"nál a látható magasság 125cm + 50 cm kifutó! Még ha beleveszem az alja részt, ami 5 cm, akkor is 180cm max! Nekem jelenleg a center tetejétől (ami 90cm) a plafon 175 cm!
Na most a vászon ajánlott alja az 70cm-től kezdődne, de így nem tud, max ha még a vászon tartó szerkezet is pluszt ad!