Hirdetés
- Befutottak a LEGO Horizon Adventures első értékelései
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5 Pro teszt
- Assetto Corsa Competizione
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
benyking84
csendes tag
Sziasztok!
Úgy 2 hónappal ezelőtt megfogalmazódott bennem, hogy milyen jó lenne venni egy projektort és elkezdtem nézelődni a neten. Teljesen fogalmatlan voltam mindenről ami ehhez a témához kapcsolódik, éppen ezért nem is kapkodtam el a vásárlást. Olyannyira nem, hogy még mindig nem vettem gépet. Valahányszor eldöntöm melyiket választom, az utolsó pillanatban mindig történik valami ami miatt mégsem veszem meg.