Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabika1969
aktív tag
válasz benyking84 #19402 üzenetére
Szia nekem is ilyen van (OptomaHD26) és Demarad is ezt használja. Nálam sajnos még nincs meg a vászon, de a BenQ-val ellentétben, a messzebbről történő vetítési távolság és "nagyobb" vászon miatt döntöttem e mellett. A projectorcentral-on is első helyen áll az 1500 dollár alatti készülék listájában, valószínüleg azért ez nem véletlen. A 144Hz-et nyilván tudja és nagyobb a fényereje, de ez nyilván a vetítés helyével összefüggő szubjektív részlet.
Nálam 3,85-3,90m a vetítési távolság és 110" a vászon, amit a BenQ elvileg nem tud, csak közelebbről. Én ezért ezt vettem, de a napi használatról nyugodtan kérdezd meg Demarad-ot, nagyon rendes fószer ő is.
Vászon ügyben meg Szepi, ha ebben sem tudsz dönteni vagy ez van már Neked?Szepi: Az asszony visszavette a lepedőmet!! Nincs min aludni!!
Üdv Mindenkinek!
-
AVhelper
senior tag
válasz benyking84 #19402 üzenetére