Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
válasz JohannZimu #19150 üzenetére
Helyén kell kezelni és tisztában lenni az adott vetítőnek a korlátaival, hogy mit és milyen minőségben tud. Ez vonatkozik a kérdező BenQ W1300-as vetítőjére is. Gondolom, vagy legalábbis feltételezem, hogy mielőtt belevágna egy ekkora vászon vásárlásába, alaposabban körbejárta ezt a témát, hogy érdemes-e belevágni egyáltalán, mit hozhat minőségben és mit "veszíthet" vele. S azért barátok közt is bevallhatjuk, hogy ez a vas, még "csak" belépő kategóriát képvisel, s a hardveres kialakítás is ehhez igazodik.
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
JohannZimu
senior tag
válasz devil-k #19151 üzenetére
Fórumos tapasztalatom alapján nem vagyok biztos abban, hogy a legtöbben alaposan körbejárják a témát vásárlás előtt, tisztelet a kivételnek. Már az is valami, hogy egy szakmai topikot felkeresnek.