Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz sanyika007 #19167 üzenetére
Szia!
Az általad felsoroltak közül csak az Epson EH-TW490-nek van zoom optikája és a többi LED-es vetítőnél sokkal nagyobb a fényereje, amire szükség is lehet, ha a fehér fal lesz a vetítőfelületed. Az EH-TW490 2,2 m távolságból maximum 78 hüvelykes (1,69 x 1,06 m) 16:10 arányú képet tud vetíteni.
-
-
Janaboy
Topikgazda
válasz devil-k #19206 üzenetére
Még lehet, hogy lenne valamennyi hely, de már ígyis szinte biztos, hogy nem teljesen középről látnám a vásznat (vagyis max a kanapén egy hely lenne, ahonnan igen). Ráadásul a 106"-os már így is 2440 mm lenne teljes széltében (a fekete kerettel együtt), ami a bal frontot teljesen kitolná oldalra
Megpróbálok összehozni egy rajzot méretekkelJanaboy
-
Neoteric
addikt
válasz Janaboy #19205 üzenetére