Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
-
KisTücsök
addikt
válasz gabika1969 #18250 üzenetére
Azok F30-ak?
-
xtremetuning
addikt
-
Norbi 72
veterán
Üdv a klubban!
Egy tanács: 15 méteresből hozd el a drágábbik kábelt is,nehogy meglepi legyen..
Bár nem túl jó a kép,de Onkyo vasad van?
-
Dexar007
veterán
válasz xtremetuning #18255 üzenetére
Najo nem ilyen,de négyká igen. Meg ha szarabb is lesz osszessegeben mint a fhd.
Give me your cum,bull!
-
-
devil-k
nagyúr
válasz gabika1969 #18260 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogy azt tanácsoltam, amit Norbi is, nem egy AQ csokit.
- mozi bolondéria -
-
gabika1969
aktív tag
-
devil-k
nagyúr
válasz gabika1969 #18262 üzenetére
Ne legyél irígy! Én csak 211 cm-es átlót vetítek, viszont úgy láttam, te 300-at akarsz.
"engedélyezte a nejem"
Hogy zajlott a dolog?
- mozi bolondéria -
-
gabika1969
aktív tag
válasz devil-k #18263 üzenetére
Gyakorlatilag így: Igen szívem!!