Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi0808
senior tag
válasz z123456789 #17650 üzenetére
Akkor felfele trapézol. Ebben az esetben vetítőt buktatni lefele lens shiftel feltolni a képet.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z3000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
Norbi 72
veterán
válasz z123456789 #17652 üzenetére
Ezt a trapéz csavart meg lehet szakítani ugye?
Neee!!!
-
z123456789
addikt
válasz Norbi 72 #17653 üzenetére
Nem akarom. Remélem még nem tettem meg.
Rohadt nehéz beállítani hogy pont oda vetítsen. Vagy nem is lehet ?
Mert kb-ra jó. De nincs olyan hogy a képet mozgatom a távirányítóval?
Ilyen finom hangolásra gondolok.
Egyébként a cinema mód jó a színeknek? Mert a dynamic az pocsék, a standard meg túlszaturál. Legalább is nekem. :S
Valami más ajánlott beállítás még? -
devil-k
nagyúr
-
Norbi 72
veterán