Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi0808
senior tag
válasz AVhelper #17200 üzenetére
Pont erről beszélek, hogy nem az a lényeg, hogy matív lámpa módba megtudja vetíteni, hanem mozi módban kelleme, amiben használjuk a projikat és ebben a módban sokkal gyengébbek. Ezért is kell megnézni a mérési eredményeket, hogy tisztában legyünk a valós fényerővel. Már írtam a tw9200 esetét is 2400 helyett tud kb 650-et nálam 1,2-es 3m-es vásznon határesett volt és még 100 óra sem volt benne.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z3000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
c4
őstag
És hogy vidámabb dolgokkal is foglalkozzunk, itt a következő agymenés. Már alig várom, mikor teszik itt is fel a kérdést,:"Ez megéri ennyiért?" ...
-
devil-k
nagyúr