-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
+1, szerintem is az a normális, h fél éves huzavona után, ha nem látják a hiba okát, adnak cserekészüléket. Ha náluk oly szuperül üzemelt, mehet refurbishedba vagy kiállítani, s ha az új is tönkremegy a usernél, lehet gyanakodni. De nehogy már azért, mert a felhasználónál nem jó, ami a szervíznél jó, akkor az legyen a mondás, h biztos nála a hiba, ezért nincs csere, mert nem indokolt. Ez azért elég nagy epic fail...
[ Szerkesztve ]
-
epzon
őstag
Látszik hogy nem érted.
jelen állapot szerint nem lehet tudni hogy a készülék a hibás vagy a környezettel van a gond, de nagyobb az esély hogy ha máshol jól működik a gép akkor nem a gép a hibás.Ezt kellene tesztelni hogy akié a gép próbálja meg más helyszínen, másról vetítve, más kábellel. Ha így jó akkor nem a gép a hibás.
Azaz ha kicserélik neki egy újra akkor SEM oldódik meg a probléma
-
CyDoN
senior tag
Felhasználói szempontból jöjjön ki a szerviz és nézze meg, hogy megfelelő körülmények között nem tudom használni az "általuk" tesztelt tökéletes vetítőt.
Lokális szerviz szempontjából gyártom a javításokat, mert úgyis beszámlázom a gyártónak a pár perces papírmunkát, majd a 3.-nál cserélik, és indul újra az egész! Vagy a 3. alkalommal küldik a központi szervizbe?
Itt csak a szerviz jár jól, de ha ezt a gyártó nem tartja féken akkor saját maga alatt vágja a fát.
(_._)
-
cecil
aktív tag
Ha már felmerült, hogy bármely márkánál lehet hibás készülék, de amint írták itt a support ami a lényeg...
kis példa én hogy jártam a BENQ W1070-emmel...
Külföldi vásárlású gép volt, 2 hát után meghalt benne a lámpa.
Bevittem a magyar Benq márkaszervízve, szó nélkül garanciában cserélték a lámpát.
Hazavittem, rá 2 hétre (10 óra használat után) megint elpukkant. Vissza szervízbe, mondták nem tudják mi lehet a hiba de kaptam megint új lámpát bele. Visszaadás előtt tesztelték 15 órán át, jó volt.
Hazavittem, 3 hét és megint pukk.
Be szervízbe, mondták visszaküldik a Holland központba bevizsgálásra addig válasszak az ott lévő projektorok közül cserekészüléket, mert hosszabb idő lesz...
1 hét múlva hívtak, hogy kérhetek cseredarabot, nem tudják mi okozza a hibát, 3 hét múlva megjött a vadi új készülék, újraindított 3 éves magyar garival, addig meg használhattam a cserekészüléket.Szerintem ez egy korrekt support!!!
-
Spuri2000
senior tag
Sziasztok!
Szintén volt már dolgom a Benq szervizzel. Gyárilag kopott volt a távirányító és nem működött megfelelően, valamint egy áramszünet kapcsán az izzó sem működött!
1 hét alatt kicserélték a távirányítót és megcsinálták a gépet! Elvileg csak kontakt hiba volt! Azóta is működik minden gond nélkül. Már kb. a 400. óránál jár a számláló! -
AVhelper
senior tag
Hogy legyen a fórumtársaknak egy valóban fontos dologról is információja: a Texas Instruments bejelentett egy új 1080p DLP Pico chipet, amivel feltehetően rövidesen számos új LED-es Full HD-s vetítő jelenhet meg a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Medence topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- bambano: Bambanő háza tája
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- További aktív témák...