Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szepi0808

    senior tag

    válasz c4 #17234 üzenetére

    Pont, hogy a HW50/55 és még a 40-is veri kalibrált fényerőben a többi konkurenst a 944 lumen fényerejével. Ok, hogy csak a dlp neked, de egy pár tesztet olvashatnál, hogy mire is képesek az új sonyk és akkor a fényerőről is tudnál meg a kalibrált állapotról, ami keveset változik a lámpa kopásával.
    Az optikája tényleg kicsit lágy, de az RC-vel nagyon részletes kép kihozható belőle. És a 4K Sony-kból is csak az 1100-nek van 18 db-os üveg optikai blokkja, ami a képen is látszik.
    Amúgy én is DLP rajongó voltam/vagyok, de most 1 milláig mondj egy ojan DLP-t, ami ilyen ansi kontraszt, lumen, jó működő írisz stb-vel bír. Régen jók voltak a Benq, Otoma, amik megfizethetők voltak, de most nincs versenyképes ellenfél ebben a kategóriában. Optoma HD82-öm is volt, lehet a Lens shift miatt, de annak még lágyabb volt az optikája, mint a sonynak, az írisz lassú és hangos és fényerőben sem jeleskedett a HD83 is + 3D, kicsit nagyobb fényerővel, de rosszabb natív kontraszttal. A JVC kiváló natív kontrasztja és a nem rossz ansi kontrasztja (kb 390) X30-nál már fényerőben sem rossz, de viszont mozgásmegjelenítésben és 3D-ben is elmaradt a sonytól, ezért járok most itt. Ha lenne egy jó DLP, ami tényleg hozná legalább a sony szintjét, és árban is hasonló lenne, azonnal le is cserélném.

    Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z3000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.

Új hozzászólás Aktív témák