Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Haart
addikt
Hi, az 1.4 hdmi-nél pl VGA esetén nem jobb ha egy átalakítóval display port->HDMI jön ki a VGA-ból az ember és úgy a projira? Eleve nagyobb a sávszélessége az 1.2-es displayportnak, mint a HDMI-nek.
Jó nyilván egyébként is a HDMI lesz a szűk keresztmetszet az tény, de ha a két kimenet elméleti maximumát nézzük akkor lehet a displayporttal nagyobb sávszélt lehet elérni még akkor is ha hdmi-n jön ki az ember.
Vagy rosszul gondolkodom -
lajthabalazs
senior tag
válasz adamcsik #18756 üzenetére
A 4:3-assal az a baj, hogy a mai tartalmak nagyrésze 2.35:1-es, a vetített kép 44%-a fekete csík lesz, tehát a felbontás és a fényerő majdnem fele kárbavész, ha 800 vízszintes pixeled van, akkor a filmre 340 függőleges pixel fog jutni.