-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #132881 üzenetére
Vezettem már eleget hidd el nem bántásból írtam.. kis kaszniba ok de abba se eget verő ráadásul megbízhatósága tartóssága is rosszabb mint egy nagyobb cm3 társának. Ha családi autót akarok venni akkor meg nem golfot veszek mert az minden csak nem az. Vesz egy rendes mondeot amibe a gyereket babakocsistul berakja egy jó kis 2.2 tdci vel és kiviszi a világból +4 fő csomagok esetén se tartod fel a forgalmat emelkedőn. Tehát félre értések elkerülése végett jó az az 1.4 tsi ha fábiát vagy golfot mozgat de értelmes családi autóba nem való mert kevés, oda motor kell. Ha racsingolni akarna én is azt mondanám hogy pl vegyen egy punto gt-t 1.4 tamást azt lehet keni neki az megy de azért mert nincs súlya..
(#132877) zoo8800: mert rosszul vagyok ezektől a bilimotoroktól Mindig a VW nagy húzása jut eszembe combi octavia 1.4 75 lóerő mert az 600ezer-el olcsóbb oszt vették a parasztok mint a cukrot. Igazán acélos gép az főleg az 1350kg önsúlyával, na az octavia 1.4 tsf-vel ugyan ez a felállás emelkedő előtt klíma off
(#132878) Tsebacsi: röhögve akkor autózza körbe ha nem 4-en ültök benne a csomagokkal és nem megy a klíma+ nem egy octavia bódét visz. Kis önsúlyú autókba jó ez a motor komoly családi bódéba felejtős ha előzni is akar. Amúgy nem kell mellre venni mindenki azt vesz amit akar de erős családi autót csak dízellel vagy nagy szívó benzinnel vennék.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #132889 üzenetére
Anno mértünk egy Seat Ibiza gt tdi-t. Az versenyre menet tsz telepi mázsán mérve negyed tank üzemanyaggal hátul emelővel, szerszámos táskával, egy pár 15" kerékkel és egy teli hűtőtáskával csak pár kilóval volt 1100kg felett. Ilyen 1120kg volt vagy valami ilyesmi. 1.9 dízel motorral.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #133458 üzenetére
"full extraval Suite-t, az futheto borbelso, klima, minden elektromos"
Nem tudom, hogy egy 20éves olasznál ez előny-e, vagy inkább hátrány.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
válasz hobizoli #133848 üzenetére
Mihez képest? Márkaszervizben 350 k munkadíjjal. Láncos, nem szíjas motorról van szó.
Utángyártott, okoskerék nélkül, de minden szarral (láncfeszítő, vezetők, tömítések, stb.) együtt ~50. Múltkor gyári komplett (okoskerékkel) szett volt az eBay-en 85-ért, bár lehet, h. lopott volt.
Nem kötelező VAG-ot venni, a Fiatnak is 4 kereke van és gurul. Volt kispolszkim, szép emlékeket őrzök róla, hobbi autónak elfogadnék egy szép példányt ma is. 👍
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134012 üzenetére
Egy autógyár nem úgy működik, hogy füttyentünk egyet, és máris gyártanak x db extra példányt. Minden be van ütemezve az utolsó csavarig és alátétig. Ha pedig ilyen széria/konstrukciós hiba van, az még rosszabb, annak a menedzselése meg beszállítókkal való egyeztetések, újratervezés, stb. tehát még rosszabb.
A Porsche-nál lehet más szisztéma van, de agyon extrázott autókat azok sem tudnának leakasztani pár nap alatt. Asszem Kecsón is be vannak tervezve a + műszakok akár egy évre is előre, de ezt nem tudom pontosan. -
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134018 üzenetére
Mindegy, de mégis így működik. Az eladott autók is be vannak tervezve, ott se lehet csúszni. Raktározás például szinte semmi nincs a gyárakban. Az említett esetben volt annyi tartalék a rendszerben, (és nem is tudhatjuk, hogy oldották meg) másként nehéz megoldani, mert borulna minden, most egy vevőt vesztenek ezzel, amúgy meg mondjuk 100-at, meg a jó hírüket.
A beszállítónak is van beszállítója, és esetleg még annak is, stb.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134024 üzenetére
Én elhiszem neked, de te is gondolj bele, most 3 autót kell pluszban gyártani, a jövő héten kettő, majd egy hónap múlva 7 darabot, és így tovább, soha véget nem érő történet és káosz lenne belőle. Mert mindenütt közbejön valami, ilyen az élet, a darabszám meg előre meghatározott. Van azért ott extralista is egyébként, ami tovább bonyolítja a dolgot minden egyes darab plusz autónál.
lancerboy Sajnos volt baj velük rendesen, ezért szerintem a zsiguliknál alkalmazott dobfék jobban bevált akkoriban.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134030 üzenetére
Ezt innen nem dönthetjük el, hogy mikor és hány alkalommal lenne ok belenyúlni a gyártásba, hiába is saccolgatunk vagy tippelünk. Nem lehet és kész, el kell fogadni.
Volt itt téma, hogy egy rendelést elszúrt az értékesítő, és nem lehet már módosítani sem a gyártási folyamaton, pedig még van vissza vagy 2-3 hónap. Nem tudom, végül sikerült-e megoldani?A mercinél volt olyan, hogy a tárcsafékben volt a dobfék, az jó megoldás volt.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #134038 üzenetére
Hagyd, láthatod, hogy ő jobban tudja, hiába hoztam valós példát az autóiparból, ami konkrétan két hete történt. De amit múlt héten írtam a Giulia kapcsán (szeptemberre előirányzott x autó belterét le kell szállítani pár hét leforgása alatt.) na most ezt mondd a hazai beszállítóknak, mint a Bower & Wilkins. Nagyon jól hangzik a JIT, a szépen megtervezett MRP és társai, ha a valóság ezt sokszor felülírja.
Főleg a gyártás beindításakor, amikor eltervezik, hogy ez és az a variáns fog fogyni leginkább, aztán hopp nem, a selyem jobban fogy, de ha selyem, akkor az a prémium plus, tehát rolós, de akkor már a prémium hangrendszer is jár hozzá, ja, akkor más kábelköteg is, hopp, akkor más műanyagpanel is kell.
Persze a vevők igényei a modellciklus közben is változhatnak, akciók és egyebek hatása miatt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hobizoli #134024 üzenetére
Ez amúgy így van, lehetséges a soron kívüli gyártás indokolt esetben (ez a baleset például néhol az lenne, az olaszok majd eldöntik maguknak), bár baromi nagy kiesés, főleg egy olyan kisebb gyárnak, mint az Alfa. És az is igaz, hogy az ilyen balesetek esetére, amikor a biztosítás miatt kell új autót biztosítaniuk, tartanak tartalékot, ha nem is az egész autóból, de rengeteg alkatrészből.
Más: volt Kia Rio tesztvezetés, három órával később kiderült, hogy az ismeretségi körben van is ilyen Rio, szóval azzal is mentünk kicsit. Tetszik, jó autó, de egy hete volt szerencsém az új, hosszúszélvédős Citroen C3-hoz, az sokkal meggyőzőbb volt és talán még stílusosabb is, csak én nem tudom, hogy az árnyékolás mennyire hatékony annál a kocsinál, pont szar időben sikerült kocsikázni vele.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #134098 üzenetére
Teljes mértékben igazad van ebben.
Mondjuk kivétel erősíti a szabályt, testvérem 18 éves escortjaban még nem makkant meg a váltó, pedig legalább 200, de inkább 300k km-t futott, ebből az utóbbi 5 évet majdnem végig városban.Tom5: lancos a vezérlése, motor élettartam, tehát nincs csereperiodusa.
Azért 300k km után illik ránézni, olyan 100-150 kozott megvan a csere, de nem szokott kelleni, nem futottak ezek ennyit még.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #134220 üzenetére
Az az Audi qrva kemény, hogy akkora súllyal alig rajtol rosszabbat és 150 méter után már megy rá a teslára. Többi meg lol. Mustang? Az mi? Motoros is.. áhhh. Nem is értem mit gondoltak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
yodamastah
őstag
válasz hobizoli #134220 üzenetére
A motorosok mondjuk elég rendesen bénáztak Gyári állapotú GSX-R 1000 -el is simán 7 sec alá be lehet menni 1/8 mérföldön, tesla közelébe nincs ennek. A hayabusás srác kb úgy indul el mint egy nyugdíjas, az öreg gixxer meg elforgatta a hátsót induláskor, elindulni is alig bírt.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #134462 üzenetére
Nézz szét mobile-n, és megtudod miez, egyébként én kizárólag 140-150e km-ig nézek autót, felette kizárt, főleg, hogy ezeknél is alkalmazzák a long life 30e-s csere periódust. Minnél később veszed meg annál szarabb lesz.
Az enyémnél "már" 20e nél cserélgették a Castrol 5w30 prof-t, úgymind szerencsém volt, nincs is semi Baja, se olajfogyi, se vízfogyi se semi.
Most van egy a hahun is 1,85M-ért.(#134466) 8th Más kérdés, hogy van akinek nem kell se dízel, se turbos. Pl. ÉN.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
veterán
válasz hobizoli #135584 üzenetére
Ebbe 200+ lovat?!
Alapból nem vagyok szívbajos, azért itt már felsikítok: NEM KELL bele 200 ló.Hogy a rákba fékezzek meg ebben 200 lovat? (a fék csak a buziknak kell, na de mégis...) Gondolom elsőre ledarálná a kuplungot, váltót, féltengelyt - mindenből erősebb cucc kell bele. Ennyi erővel jöhet a kispók / Yamaha R1 hibrid. 👍 Vagy valami ezek közül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #135592 üzenetére
Biztató A megállás mikéntjéről nem írtál!
Van egy gubanc: én nem tudom ezeket az átépítéseket s.k. megcsinálni, szakember kell hozzá + az alkatrészek - annyit sajnos nem ér meg nekem. Így gyári állapotában is lehetne erre pénzt locsolni, sanszos h. rohad az alja, stb. én meg nem bírom elnézni, ha vmi megy tönkre.
Vélhetően marad álom, addig meg megelégszem a Golffal.... de majd 1x egy kispók... a feleségem már engedélyezte. Mondta, hogy járhatnék vele dolgozni (2,5 km), én meg azt, hogy az egy nagyon szar autó, de én imádom.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #135592 üzenetére
Kevlár 8k? Hol sikerült annyiért?
Az alternatív megoldásokkal a spórolás jegyében maximálisan egyet kell értsek, nálunk Golf 4 digitklíma kezdett kattogni, a külső/belső keringetés csappantyú mozgató motor utángyártott már nem kapható, gyári 50k. Na mondom annyiért egész sok kattogást elvisel az ember, de azért megnézem Kínából mennyi lenne, 5534 lett postával. Ha hamar tönkremegy, még mindig ott a kiszerelt javíttatásának lehetősége, vannak jó esztergályosok Kipufogó tartó gumikarikánál is eszembe jutott már, hogy nem lenne-e jó, ha egy textil erősítésű csőből karikáznánk le, hát még ha szilikon lenne az a cső... Ismerős egy Toyota hátsó futómű valamelyik szilentjét említette, hogy x ezer lett volna, de boltban minta alapján hozták a Nivához valót kb 500-ért
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #135789 üzenetére
az az olajszivavtyus tortenet is azert gigaszopo, mert ha megfordul a hatszog abban a szutyok kerekben, akkor nem eleg, hogy 200k az uj olajszivattyu bele, de meg kellhet egy uj turbo, meg fotengely meg csapagysor, meg gyuru meg hidrotoke is....meg motor ki-szet-ossze-be munkadija is
gyakorlatilag ez markaszervizben javittatva kb 7szamjegybe is beleszaladhat
azert menjenek mar a qrvaedesanyjukbakb az a sztori, mint amikor 2.0 PD-kben a Siemens PD elemekkel szopo volt
ismiek kocsijaban is 676k volt a csereje kettonek
1 hettel nyaralas elott gondolhatod mennyire qrvara hianyzott ennyit kikohhinteni (vagy amugy barmikor mennyire hianyzik barkinek)
ez volt ugy julius vegen, es novembertol kezdve meg ezt gariban csereltek mar
koszi
ilyenkor ezt utolag persze nem fizettek vissza ki, mert pereld be oket, te kisemberkent, majd a ceg 20, egyenkent 10x dorzsoltebb ugyvedje, mint amilyenre neked futna a penzedbol, majd meg magyarazza ugyis, hogy ez nem is volt szeriahiba akkor, es neked a szar minosegu gazolajtol volt olyan
szoval jopofa, hogy kicsereltek, csak akik elotte nem sokkal is meg ezt tobb szaz ezrekert a sajat zsebre javittattak a markaszervizben, azok meg "így jártak", es buktadremek ugyfelkozpontusagra vall
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest