Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Declare #134083 üzenetére

    azert az beb@szna, ha 200k lenne egy csapagycsere egy valtoban...

    amugy meg cserejletek benne idonkent olajat, es akkor nem lesz baja
    elterjedt az a balfasz nezet, hogy ezek orokre vannak feltoltve
    kb, mint a nem kell vezerelst cserelni, mert az elozo tulaj szerint 20k km ezelott volt, aztan 8 honap meg 10k km futas utan egyszercsak osszekocolodik a vezerlese, mert megis elszakadt a szij

    nos, gepeszkent en ebben az orokre olajjal feltolve dologban nem hiszek sajnos
    amikor tobb millio €-s berendezesek hajtomuveben is elo van irva a rendszeres olajcsere, akkor majd nem egy ehhez kepest frutti aru auto lesz az, amiben ez hosszu tavon mukodik, mert akkor abba a 200x annyiba kerulo berendezes araba ez vajon miert nem fert bele?

    de a gyartonak csak az elso tulaj szamit, mert tole kapja a zsetont, akinel azt a 3-5 evet meg kihuzza ugyis, utana ugysem garis, meg ugysem nala van mar

    lehet fikazni, de a Suzuki 45k km-t mond valtoolajcserere, es az teljesen normalis idokoz
    sokkal ertelmesebb, mint a Ford leereszthetetlen es feltolthetetlen rendszere, mert nincs hozza csavar se kialakitva a hazon
    foleg akkor van szopi, ha kihajtas tomitesenel elkezd ereszteni, es csokken szint
    normalis valtokban ekkor a szimmering csereje utan csak ujra fel kell tolteni es joido
    a gyoker rendszeruben meg ehhez valto le... mindjart egy laza plusz 20-30k-s a mutatvany az a ket qrva csavar hianya a hazon, de a Ford biztos sportolt vele vagy 0.1€-t autonkent :U

    amugy meg egy valtoolajcsere 6k-bol megvan otthon 10 max 15 perc alatt elvegezheto a legtobb auton manualis valtoval
    aki ezen ruppotlankodik 3-4 evente, az jarjon BKV-val inkabb, meg szivja a fogat, amikor 70-80k egy bontott kapugarancias valto a szarjahoz :U :K

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák