-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #119881 üzenetére
Az elmult egy honapban lebukott volna a tobbi is ha csal, mert egyertelmu, hogy raallnak az ilyen jellegu manipulaciora.
VW-nel is csak ez a ket motor bukott le, holott a tubbi sem tudja a katalogus ertekeit. Arra reagalva, hogy a tobbi is csaloszoftvert hasznal, eleg korulnezni hazon belul, hogy a tobbi TDi vajon miert nem hozza azt amit padon? Pedig azok mentesek a csalastol. (Ha nem igy lenne mar reg kibukott volna)"Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #119883 üzenetére
Én nem védem a többi gyártót se, de míg a vw csak csaló szoftverrel bírta teljesíteni a labori méréseket, addig a többi gyártó enélkül. Tehát ha nincs a bosch által fejlesztett szoft, akkor a vw forgalomba se tudta volna hozni ezeket a motorokat, ugyanis már a labori méréseknél elhasaltak volna. Amit beszéltünk már az autós topika a fogyasztás is nagy kamu amit megadnak mert az is labori mérések eredménye. Ott nincs emelkedő meg hirtelen padló gáz, egyéb tényezők.
Én várom hogy a használt piac, hogyan fog erre reagálni remélem pozitívan és csökkenek a konszern autóinak árai. Volt már egy cikk valahol ahol csökkenést írtak, de még itthon nem látom az árakon bár mondjuk nálunk pont lesz@rja kb mindenki ezt az egészet.
(#119886) Coyot Olvasd el amit írtam, ha a vw-nek nincs a csaló szoftvere, akkor a labori körülmények között se tudja hozni az elvárt értékeket ergo nem hozhatja forgalomba azokat a motorokat ellenben a többi gyártó ilyen szoft nélkül hozza az értékeket. A vw-nél ismét a profit volt a lényeg ezért vették meg a boschtól a programot amibe lásd most bele is buktak teljesen jogosan.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119919 üzenetére
Jó, akkor matekozzunk
Jó, 2-3 hónapig nem nagyon autózik, de utána van egy új autója.
(ezekre a dolgokra ilyen árakat szoktam látni ismerősöknél Budapesten, semmi ismeretség, csak kis utánajárás)-Autó: 250.000ft
-Lakatos: 150.000ft
-Fényezés: 150.000ft
-Motor: 150.000ft
-Futómű: 100.000ft
Beltér: 50.000ftLegyen 900.000ft és semmit sem kell egyben.
Ha viszont nem álom a BMW és nem nagy autóbuzi, akkor tényleg vegyétek semmisnek, amiket írtam és venni kell egy Swiftet, Focust, Puntot.
u.i:
Ez az autó nem volt 1 millió forint és azért a fél topik 1-2.x milliós autóinál sokkal autóbb.( Ez mondjuk, akit hidegen hagynak az autók, annak tökmindegy, csak érdekességnek tettem be)Szóval ez alapján:
1- akik eladják, többségében már -unalomból vagy csak pánztelenségből- nem költöttek rá2- akik beárazzák eladásra, német prémium brand okán túl szokták árazni3- akik veszik, sokszor nem hozzáértők, és gyerekkori prémium brand vágyukat akarják megélni, olcsón4- akik megveszik és üzemeltetik, többségében nem olyanok mint te, h megveszik az alaktrészt nagy kedvezményekkel, és otthon megcsinálják, hanem megveszik az elérhető legolcsóbb alkatrészt és fizetik a szerelőt is.De itt megint fontos a kiemelt rész, ha csak A-ból B-be kell, és 2-3 havonta nem lehet szerelőnél 1 napot vagy zavarja a néhol kopott beltér, horpadt lemez, egy kis rozsda: Ne vegyen ilyen autót!
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119926 üzenetére
Ne írd T/2-ben mert én nem tartozom ide
Én a kókány szerelőkre vagyok utalva, úgyh kb. a focussal nekem el is ment egy életre a kedvem ettől amennyit szoptam vele, legközelebb én akkor fogok hobbiból autózni amikor a) meglesz a saját műhelyem és szaktudásom hogy magamnak hegesszem b) van annyi lovettám hogy veszek egy olyat ami már alapból kurva jó és/vagy viszonylag leszarom a pénzt amit bukok a trógerek miatt[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119922 üzenetére
Én nem akarok megmondani semmit Itt lett megmondva, hogy 1 millió kevés prémium autóra. Egy E36, hol prémium? Egy E30 már kuriózum, lehet, hogy 3 év múlva már az E36 is az lesz, de egyelőre a 1 milliós összegből néha még az ablakon is kidobálhat pár 10-est, úgy is tud használhatót találni és fenntartani.
Sőt1, pont én írtam, hogy vehet ilyet és vehet bármi mást is.
Sőt2, pont előbb írtam, hogy ezek az árak budapesti ~árak, amikkel ismeretlen szerelők/fényezők/lakatosok dolgoztak autókkal és ezeket leírták más fórumokon.(Itt 20 évvel ezelőtti autók költségeiről van szó természetesen)
Sőt3, pont nem jut eszembe már semmi, de vegyük még egyszer a Sőt2-t, mert nálad is redundanciát véltem felfedezni a témával kapcsolatban.Hopp még egy
Sőt4, azt is leírtam, ha kicsit is magasabbak az igényei, mint ami megoldható ebben az árban, rohadtul ne vegyen ilyet, de tényleg ne.
(#119924) [rvilike] : Sőt2-t ajánlom
(#119930) roberto211: Ja, igen meg a Golf II, meg a Golf III Nem is, hisz ez mind "életstílus", legalábbis, ahogy egyesek hirdetik ismerősi/facebookos/internetes körökben
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119931 üzenetére
Nem a kókusz a bajos, a tróger magyar szerelők
(#119929) tomiii. én elhiszem neked ennek ellenére nekem nem ez volt a tapasztalatom (lásd #119928 ) és sajnos mással sem ez itt kis hazánkban (vagy inkább ) - szóval én már biztos nem vágnék bele, de másnak persze hajrá, aki be meri vállalni, vagy van elég info/kapcsolat/tudás, hogy ne fusson lukra
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119931 üzenetére
"Ezért prémium. Mert a többség azt akarja hinni egy propelleresről, attól függetlenül h milyen kategória és állapot."
Én is azt akarom hinni, hogy gazdag vagyok, de sajnos, ha megnézem a bankszámlám egyenlegét, mindig így járok: [link]
De egyébként értem, mire akarsz kilyukadni. Viszont! Egy BMW magasabb igényeket is kielégít, mint egy Suzuki, amiért hajlandó némely ember fizetni, amit - a te szavaidat átfogalmazva - mi nem tudhatunk, hogy hajlandó-e vagy sem. Ezt szerintem pont neked át kéne érezni. Szóval én csak a ferde topik irányzatot vissza akartam kicsit egyenesíteni, hogy olyan nincs, hogy 1 millió alatt nem találni E36-ot.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119937 üzenetére
leírom, mit olvastam(roberto üzenete után tényleg nem olvastam még tovább, hogy azóta mi derült ki, emiatt lehet valamit félreértettem)
-"900-1mill-t tudnék rá nagyon-nagyon max rászánni jelenleg"
-"havi szinten 50k-s max elkülöníthető lehetne a kocsira" ----> ha ez már sokszor megismétlődök, na akkor ott már valaki vakon vett autó
-"320i-s e36-osokat nézegettem"Itt olyat nem láttam, hogy minél olcsóbb fenntartás kell és, hogy ne adj' Isten, ha valami meg makkan, nincs rá kes.
Pár tényleg bölcs gondolatot szeretnék zárásul megosztani, amit átnézve rájöhetünk, hogy tényleg nem látjuk a fórumtárs gondolatait, ezért a minél több féle lehetőség felvázolása nem bűn. Mert Te sem ismered, hogy kinek mit mondasz, ahogy én sem. Így viszotn eldöntheti, hogy neki rohadtul nincs kedve részletekben százezreket autóra költeni, meg autó nélkül maradni hetekre pár havonta.
"Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig?"
"Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig? "
Szóval, mindent összevetve, ha valakinek nincs affinitása eziránt, akkor szerintem én többet tettem az E36-ról való lebeszélés érdekében a leírt árakkal, módszerrel, mint bármelyik másik komment a témában. Ezzel nem értesz egyet?
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #119941 üzenetére
Hát, egy másik alkalommal nagyon szívesen folytatnék egy hasonló vitát, de a mostani helyzetben úgy érzem valami oknál fogva nem megy át a mondandóm, pedig ismeretségi körömben messze én vagyok a legobjektívebb, ezért inkább kihátrálok. + Átolvasva, amiket írtam, a betűk mögött én már nem erről a bmwről és TheProb autóvásárlásáról beszéltem, hanem az itteni tanácsok egyoldalúságáról, ami ellen személy szerint 2-3 példám van, a mellettük szóló sok 10-100 sikeres autóvásárlással szemben, ami itteni segítséggel született.(nem beszélve a sok százezerről, amik máshol, de ezen elvek alapján születtek)
Így ez én általam felvázolt perspektíva statisztikailag jelentéktelen, belátom, hogy kár volt belekezdeni és szemetelni a topikot.(#119942) TheProb:
Pedig azzal vádoltak, hogy én juttatlak a pokolba ezek szerint mégis van lebeszélés is a mondandómban, így megnyugodtam, hogy úgy írtam, ahogy szerettem volna.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz bitpork #119952 üzenetére
Azt tudod esetleg hogy szigorított vizsga mikor jön képbe? Ha pl nem megengedett átalakítás miatt hívják be az egyszeri boyracer-t?
Csak azért kérdezem mert hétfőre kaptam időpontot az nkh-nál műszaki vizsga és új alvázszám miatt és nem tudom mire számítsak. Itthoni vizsgabiztos azt mondta hogy ne legyen hibajelzés az óracsoportban és a kézifék nem túl acélos. Hibajelzés ki lett javítva, kézifék bowden és a fékpofák is újak azóta. Fosok hogy majd valamelyik nagyokos nekiáll az autónak és olyanokba köt bele hogy a hajam égnek áll.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz bitpork #119954 üzenetére
Akkor reménykedek hogy nem fognak majomkodni mivel az autó szerkezetileg jó állapotban van. Elindul, megáll, nem esik le az útról, nem himbálózik. Az más kérdés hogy az előző 2 tulaj hatalmas szakikhoz vitte az autót. Opel topikban végig lehet követni milyen okosságokat csináltak.
tresh: Remélem. Arról esetleg nincs információd hogy új alvázszám esetén mi a dolog menete? Mármint egy táblát kap az autó az új számmal vagy pl a toronyba ütik bele az új alvázszámot?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
matyi19
őstag
válasz bitpork #120003 üzenetére
Igen az a masik, hogy valos e vagy sem a km...
Szoval, akkor a megtett km nem szempont.Igen, jo lenne a SUV is, hisz dombos kornyeken lakunk (a hazunkhoz egyenes, nem dombos ut vezet), igy neha jol jonne a nagyobb hasmagassag, esetleg a 4x4.
Nincs konkret elkepzeles a gyartoval kapcsolatban sem... -
matyi19
őstag
válasz bitpork #120034 üzenetére
Mint mondtam, csak körülbelül fél év múlva lesz az autó vásárlás, akkor valószínű még vissza nezek a topicba.
Az általad felsoroltak közül három van ami tetszik:1. Passat
2. Altea (hátulról nem annyira szép)
3. Mondeo (belül a közép konzol, szerintem elég csúnya)Skoda oktaviáról mi a véleményed?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #120038 üzenetére
"Alig négy évig készült csak a kétliteres PD-motor, nem véletlen, hogy ez volt az első, amelyet a Volkswagen leváltott a közös nyomócsöves kétliteressel. A 16 szelepes PD-TDI-k önmagukban is sok, drága bajtól szenvedtek, úgyhogy csak a konszerntechnológiát remekül ismerők igazodnak ki a jó és rossz évjáratok és motorkódok között."
Keressen egy jó szakit.
#nincsbennetarcsi
-
h1ght3chzor
őstag
-
matyi19
őstag
válasz bitpork #120045 üzenetére
Ma voltam piacon, körülnéztem az autóknál is.
Volt pár ford mondeó is...valóban, élőben sokkal szebb, illetve olyat láttam amiben középen nincs annyi szürke.
Volt oktavia is, az szerintem hátulról csúnya.
Passat, az eddig is, és most is nagyon tetszett. (Szerintem szebb mint az A4).
Az a gond jó lenne, kicsit nagyobb hasmagasság, ezért lehet SUV lesz...Viszont, ha kombi marad akkor: Passat, Mondeo vagy Oktávia legyen. Majd elfelejtem, ami még nagyon tetszik az a Citroen C5.
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #120120 üzenetére
ja hat azok mindenert sipakolnak, mint a furdos qrvak
nekem a sor5-s JTD-re is aszondtak, hogy fuuu a motor ki a vezerlescserenel, aztan erdekes megsem kell kivenni hozza, csak nem olyan kicserelni rajta, mint a Tipo-ban a sima SOHC sor4-s "Zastava" motornal kicserelni azt, ahol majdnem meg be lehet allni is a motor melle a vezerlesoldalon ehhezecce elso-hatso fektarcsat es fekbetetet akartam csereltetni, de azon is huzta vmelyik a szajat
pedig nem egy fuha ezeken a '90-s evekbeli tervezesu autoknal ez meg, nem kell hozza kb semmi extra eszkoz, nemis elektromos kezifekes
több drón kell ;P
-
mycso
veterán
válasz bitpork #120130 üzenetére
Na ja, láttam/olvastam az autóvásárlási sztoridat.
Meg az az igazság, bár nagyobb részt én használnám, nyilván ő is járna vele, tehát szempont, hogy neki is megfeleljen. (egyébként ő a civicre van teljesen ráfagyva, ami megmondom őszintén nekem is top)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
isoram
csendes tag
válasz bitpork #120207 üzenetére
Hát igen ezt én is tapasztalom, hogy csak "okosba" mennek ezek a dolgok.
Újabban sok a volt kinti bérautó import, és azokat inkább kerülném, akkor már inkább kinti volt lízinges.
Lehet, hogy kérek egy kinti forgalmi másolatot, az többet elárulhat.
A folytatásra azért jöhetnek tanácsok. -
őstag
válasz bitpork #120379 üzenetére
te ilyen szerencsés vagy minden autóval
egyébként nem is arra céloztam hogy nem szépek vagy kényelmesek!(#120382)
nekünk is van egy iylen a családban, anyukám 2001-es peugeotja, 61.000km-el, újonnan vették anno.
de a mi a3 -asunkban is csak 69e van, igaz az 2006-os[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
demars
addikt
válasz bitpork #120395 üzenetére
Az évi 20k km az nem kevés... Az már a határ, ahol érdemes dízelben gondolkodni.
Én tavaly vettem egy 2008 -as civicet, 245.000 km volt benne... Végig szervizelt, szép belső, jó motor... Azóta sincs vele gond! Évi 10 - 12k km használom, napi szinten megy bele kb 21km (munkahely oda vissza). 1.6 benzin, 125 paci, 6 -6,5 literből megáll. Pesti úton 5.8 at mértem (mondjuk pályán toltam neki)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
8th
addikt
válasz bitpork #120398 üzenetére
Oké, de neked olyan a munkád ami hozza magával, hogy sokat kell menned.
Jelenleg a dél alföldön élek. Innen a 11km-re fekvő városba ingázik be mindenki mókuskereket hajtani. Ha heti 6 munkanappal számolunk akkor a munkába járás durván évi ~6800 kilométert tesz ki valójában kevesebbet szabi, táppénz stb. Ha számolunk még egyszer ennyit ügyintézésre, bevásárlásokra, szórakozásra, rendezvény látogatásra, rokonoknál pofavizitre, nyaralásra stb. még akkor sem jön össze 15k sem. Nem hogy 20k. Aki pedig belföldön nyaral csak 5napot dolgozik egy héten esetleg csak a környéken mozog az autóval az ennél is lényegesen kevesebbet megy. Nem tudom honnan a tökömből szedik a biztosítósok azt az évi 20k kilométert. Az nagyon sok, gondolom így nagyobbat lehet avultatni. Az átlag autós szerintem valahol 8000 és 10000 km között megy egy évben ennél sokkal többet nem hiszem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rwin5
őstag
válasz bitpork #120465 üzenetére
igen ez a bajom, hogy lassan ott tartunk, hogy semelyik sem jó nekem pl: ez a toyota nagyon tetszett ha nem lett volna a topic akkor lehet meg is vesszük, de most egy két gondolatot megtudva már nem tetszik annyira.. autót meg venni akarnánk Amit írtál azokra rá van még szánva külön a pénz, nyilván egy normális kereten belül, tehát ha veszek 2 millió körül egy használt autót utána még nem akarom szervizeltetni 300ezerért
+ ezt nem panaszkodásként írtam, a topiccal semmi bajom sincs, csak pozitív dolog ért eddig + sok sok információ, inkább magával az autóvásárlással való nyűggel vagyok tele
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #120471 üzenetére
Te nem érted amit mondok abszolút , kezdem észrevenni..
Mégegyszer mondom...: Szerintem azért van ennyi fosch az utakon mert az emberek nem a pénztárcájukhoz mérten választanak autót, és egy idő után nem tudják fenntartani..
Ami érthető mivel nem az aktuális anyagi állapotához függően választotta ki a maga modelljét..
Kib@szottul nem értem,hogy mit kell engem belevonni és miért kell baromságokat erre válaszolni..
Vehettem volna 2x éves lefosott 5ös bmw-t de tisztába voltam vele h jelenleg meló nélkül suli mellett nem bírom fenntartani... Most már más a helyzet de akkor nem... Remélem így már érthető..
A "nem merek beleugorni"... Mibe? A semmibe?
Nem szeretek tudod orosz rulettet játszani.. Lehet h te igen és általában szerencséid vannak vele, de én meg szeretek a legkevesebb rizikóval venni autót..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen