-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz -HajTömeg- #77102 üzenetére
Fotózd a yardot
Ja, nem fogják atomjaira szedni az autót hátha találnak valami szabálytalant vagy illegálisat nálad, á dehogy
-
zsolt19900
őstag
huhh, mind a toyota mind pedig a civic szép darab lenne, ha jelenleg keresnék autót
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #77120 üzenetére
Ezen dilemmázok... De igazából inkáb turer (turanza ) lenne ideális. Nem racsingolok, ez a verda nem arra való (arra wrx kell), 90%-ban vidékre megyek országúton meg néha-néha külföldre. Erre márpedig túragumi való nem racsing ha jól elméskedem...
Közérdekű:
#nincsbennetarcsi
-
tomi-ka
csendes tag
2001-2003 évjáratból mit lehet tudni a Mondeokról általánosságban?
Szeretnék egy kényelmes, nagyobbacska autót, amibe én is, meg csomagok is férnek.
Sedan-kombi egyaránt érdekes.2.0 TDCi-ket nézegetem, meg az 1.8 benzinest.
60% város - 40% országúti használat lenne.
Max ár ilyen 700.000ft környéke, plusz még a kötelező első szervíz, papírozás, stb.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
ehhez két sztorim van: egyszer egy ilyen nagy tréler gtk-zta le a swift sedan elejét, kipördült elénk mi meg telibe kaptuk a hátsó tengelyt. szuzka eleje huss. volt légzsák + mentünk vagy 45-tel, ez volt a mák. még fel se eszméltünk mi van, mondta, hogy ő most nem ér itt erre rá, mert balesethez siet. ott azért megemlítettem neki, hogy én most rendőrt fogok most hívni és ennek tudatában menjen vagy maradjon. le se szarta, elment. mák, hogy semmi bajunk nem lett később se. persze ügyelet stb megvolt, biztos ami biztos alapon.
másik, hogy nagyon rég volt az autóklubnak valami filléres európa biztosítása, amiben az volt, hogy ha külföldi szervízben a javítás többe kerül, akkor ingyen hazahozzák. namost el lehet képzelni, hogy az akkor 15 vagy mennyi éves fiat ritmora (valami kókány váltó, elrepedt a háza és minden kifolyt) a holland szervíz adott egy olyan ajánlatot, ami a kocsi értékének sacc duplája volt... szóval ingyenfuvar lett haza. de ez tizensok éve volt, tán igaz se volt.
más: biztos ezerszer volt már, de most megesett a szívem rajta látva a sok olajsarat: olajcsere előtt mivel javasolt tisztítani? sima szívó dízel.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
egyébként megvan ennek a tragédiája valahol, hogy nem tudok úgy egy fél utcát gyalogolni sem Pesten (vagy máshol, mindegy) hogy legalább egy vagy két kereszteződésben ne szúrjak ki egy-egy kamikazét, aki csak azért nem zúzta le valakinek az öt-tíz éves összes megtakarítását, mert a valaki nem volt éppen ott
céges kulcsos opel, chevys klimaxszökevény mama, lefingott transzporter, vagy éppen valami kőszállító UAZ, valaki mindig zuhanórepülést játszik
de nem kezdek el ezen moralizálni
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz DeFranco #77130 üzenetére
Pont tegnap elmélkedtem ezen én is, Frangepánon haladtam a Béke út felé, út közben van egy jobbkezes kereszteződés, Hajdú utca talán, szemből ketten is meredten előre nézve röppentek át 50-el a kereszteződésen, én meg még előtte állóra fékeztem, ha esetleg beléjük megy valaki jobbról, nem rám tolja az idiótát...
neduddki: hát nem, a nevében is benne van, adrenaline.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Dany007
veterán
válasz tomi-ka #77123 üzenetére
Az első a 2003-as kombi 590.000-ért nagyon gyanús! Már az újfajta cd-s rádióval szerelt "új" generációs fajta.
Ennyiért best buy lenne...
Én is most nézek picivel olcsóbban és 550-től(!) indulnak az új generációs 2001-es Mondeok! És akkor az a legolcsóbb a legalja.Ugye 2000-ig volt egy típus. Aztán 2001-től jött az új, majd kapott egy vérfrissítést 2003-tól és így tovább... No 590-ért a már újabba tartozó 2003-as Mondeo, ott tuti bűzlik valami.
Egyébként anno azt mondták itt a srácok, hogy ez a bizonyos 2003-fölötti ami már megbízható motorilag. Amolyan "ekkorra javították ki a 2001-es új generáció ismertebb hibáit".
Az a másik 2002-es a még nem frissített modellért a 700k már reálisabbnak tűnik nekem.
De én nem értek hozzá, csak az elmúlt hónapokban ezeket az infókat kaptam itt a fórumon. De majd biztos jön valaki aki konyít a témához. -
tomi-ka
csendes tag
válasz Dany007 #77134 üzenetére
Igen, nekem is fura egy kicsit, hogy ez a legolcsóbb már faceliftes modell.
Viszont kombi, dízel, facelift, 2003-as, elég tetszetős.
De a másik talán racionálisabb választás lenne. 1.8-as benzines, egész tűrhetően felszerelt is.
A helyzet az, hogy 700.000 a keret maximuma, de minél olcsóbb, nyílván annál jobb nekem.
B Vectrákat nézegetek még, de valahogy ez a Mondeo szimpatikusabb a számomra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #77126 üzenetére
Hmm, jól hangzik!
neduddki: Tudom, az Potenza már (most is az van rajta csak nem RE002) ezért kettőzik a lelkem. De a vége az lesz szvsz, hogy nem veszek gumit majd ha elkopott a mostani.
mod:
lapa: Passzolom. Én betartom a gyári rövid peridódust (10k km vagy 1 év) és jó olajat locsolok bele ezzel megelőzöm a kokszot (remélem legalábbis). Ja meg időnként kikormolom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
válasz tomi-ka #77135 üzenetére
Jaja! Nekem is rohadtul bejön! És még kombiként sem csúnya. Bár én inkább a sedant preferálom. V.színű ezért nem is láttam a keresőmben.
De az akkor is rohadt gyanús. Ott minimum egy szervizest vinni kell aki előzetesen átnézi, plusz egyből be kell vinni egy választott szervizbe ahol kívül belül lecsekkolják az autót. És még lehet akkor is félnék megvenni.
Gyakorlatilag olyan 2-300k-val olcsóbb az átlagnál.
De mivel dízel lehet épp kettőstömegűt kell rajta cserélni, amit a ~ 220k km megerősíthet és akkor hopp ott az a hiányzó 2-300 ezer forint. De akkor ezt meg odaírhatnák.A másik már reálisabb bizony. Plusz nekem spec mocskosul tetszik az a dögnagy kijelző ott a rádió helyén. Már ha jól látom hogy az kijelző és nem egy nagy lyuk.
Az egyébként egy 2001-es modell csak 2002-ben lett forgalomba helyezve. Ott már reális az a 700k ami szvsz alkuképes is kell hogy legyen. -
-HajTömeg-
őstag
válasz Dany007 #77137 üzenetére
Nissan primerák nem jönnek be?
Ilyesmiket nézegettem mostanság.
Én is keresgélek.Alias: Júzer error
-
Dany007
veterán
válasz -HajTömeg- #77138 üzenetére
Ki-be-basz...tul bejön! Anno mikor még úgy nézett ki, hogy lesz ekkora keret akkor én is kinéztem magamnak. Eszméletlen jó a belseje. Mintha valami űrhajóba szállna az ember!
Külsőre is egész kellemes és felszereltsége sem gyenge...
Viszont nekem ez bőven drága sajnos... -
lapa
veterán
mikor utoljára kikormoltam (1000km, padlógáz prága oda-vissza), akkor kicsit kevés olaj volt benne és nyertem egyből egy éjszakai kannásboros szelephézag-állítást. nem vagyok egy autónak való vidék, no.
más kérdés, hogy ötletem sincs mennyit megyek, mert nem mén a km-számláló (ezen irreleváns is). de ráférne már egy csere, gondoltam most akkor osztrák ottó, kapna kis osztrák olajat. csak hát az ilyen kalandok után gondoltam jobb lenne átmosni előtte.
-
Dany007
veterán
Nekem rohadtul bejön. Jó, külsőre csak elmegy...
De belül.. Végre nem az a dög unalmas hétköznapi kinézet, hogy ott van előtted a két db kör meg a StarTrek első szériájából ismert négyzet / téglalap alakú gombok és közép-konzol elrendezés... Kevés az ilyen ebben az árkategóriában.
Mondonak a belseje is egy nulla szvsz. Legalábbis az ilyen korúaké. Jó, a 2003-as új CD-s fajta már azt mondom elmegy...de éppenhogy. A 2001 előttieké - mint amilyen apámnak is van meg amilyet most én is nézek - kifejezetten csúnya a belseje... Főleg azokkal a gyári ormótlan nagy gombokkal...
Opel Omega, VW passat, A4-es belseje hasonlóan a 12-14+ éves kategóriából szintén egy nulla. Hatalmas betűkkel!@-HajTömeg-:
Áh nem csak megtetszett a belseje.
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok,
Ha már így előkerült a nyári gumi téma, akkor én is segítséget szeretnék kérni. Esedékes az Accordon a csere, kérdés mit ajánlanátok 225/45 R17-es méretben? Jelenleg Michelin Pilot Sport van (ezzel szerelték gyárilag) és nagyon elégedett vagyok vele. Gondolkodom a Michelin Pilot Sport 3-ason, vagy valami jó Bridgestone-on (a télim Bridgestone LM-32 és tökéletesen teszi a dolgát).
Kb. 70%-ban autópályán, 30%-ban pedig városban közlekedem. Ami számomra fontos: jól tapadjon, lehetőség szerint ne legyen túl hangos és fogyasztásra jó hatással legyen (bár gondolom amelyik gumi jól tapad azzal többet fogyaszt a kocsi - vagy rosszul gondolom ).''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #77146 üzenetére
Jujj bocs! El is felejtettem hogy még jársz erre felé
Nem nulla na, de egy primera űrkabinjához képest teljesen hagyományos, semmi extra külsőre. Mondjuk nálad a piros színű világítás feldobja egy picit.
De ha azt mondom teljesen hagyományos akkor abban szerintem nincs semmi sértő. Legalábbis igyekszem.Tényleg, elkelt már a TDI? Vagy inkább megtartod? Én már sajnos biztosan kiestem a pikszisből legalábbis ami az anyagiakat illeti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Politika
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben