Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz Lenry #73877 üzenetére

    Amúgy jó hogy ezt a "lavinát" nem én indítottam, mert én is dízel vs benzines közötti autón gondolkodom... viszont újból elindítani sem akarom, csupán megosztom a halántékimpulzusomat ami eszembe jutott az olvasottak alapján.

    A tapasztalataim alapján a dízel bőven jó. Konkrétan egy 190D Mercin tanultam vezetni (néhány autó közül kiemelve) valamint volt alkalmam akkor is vezetni erre-arra az országban mikor már meglett a jogsi.

    Akié az autó az egy kamionos barát és eléggé meg van elégedve a kis autójával, egyedül a légkondit hiányolja, de minden más jó állítása szerint. A már korábban leírt gyújtáskapcsolón, 2 első rugón, elrozsdált kipufogódobon és 1db ékszíjfeszítőn kívül nem volt cserélni való, egyedül a kopó alkatrészek. Az autóban most 270-280 ezer közötti km van.

    Aztán amit írtam, hogy a "dízel bőven jó" megdől az esetemben, mert rövid távokon futnék a leendő autómmal amit meg ti is írtok és más oldalakon is olvastam, hogy a dízel a rövid távokat nem szereti és drága mulatság tisztességesen életben tartani.

    Viszont az említett Merci meg kb csak annyira volt használva mióta meg van, hogy Budapesten és környékén van használva elsősorban, ritkán más városokba jár vele ismerős mikor onnan kell vinni a nyergest vagy más egyéb feladat van, de az ritka, na meg pár évente Balaton - Hévíz.

    Az autó mindig hivatalos Merci szervizbe van víve ha valami (fentebb leírt dolgok) és a kötelező szervizelés azaz a Kárpát u. 21-ben lévő Pappas autóhoz.

    Én most Mercedes W124 (2.0 dízel) vs W202 (2.2, dízel) vs BMW E36 (1.6/1.8 benzin) vs BMW E36 (1.6 dízel) autók között nézelődöm... de nagyon nézelődöm... :U

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák