Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
w333
félisten
-
Balupapa
senior tag
válasz bitpork #74701 üzenetére
bezzeg a PD elemek a szarok
Ha annyira megbízhatatlanak lennének nem hinném hogy a Nissan berakná az autóiba kb. ugyanezt a DCi motort
#74702) w333:
És azt "hinnéd" hogy a BMW éveken keresztül gyártotta a 2 és 3L motorjait gyenge vezérléssel ami folyamtaosan szethullik vagy megugrik ezért tele a mobile motorhibas bmwkel?nalátod én se hinném mégis 4-5 éven keresztül előadták
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #74697 üzenetére
Mondjuk szerintem nekem illik az áttételezés a pörgős benzinmotorhoz.
A hatodik is jó, 120-nál forog 3000-ret. 312-ig jó vagyok -
w333
félisten
válasz Balupapa #74703 üzenetére
Kicsit hihetetlen ez a BMW -s történek hogy "gyenge a vezérlése" (azok az autók inkább szét vannak hajtva) nekem jelenleg már 6 éve van egy 92" évjáratú 520i a 6 év alatt soha semmi hiba nem volt vele kopogó alkatrészek rendszeresen cserélve vannak
Nem nagyon kímélem, német autópályán 180-200 kmh szépen megy
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Zewa
senior tag
Ehh, most minden meg lett említve kivéve az 1.3cdti-t. Pedig egy jó Punto szimpatikus lenne.
1.5dci-től kicsit félek megmondom őszintén, sok rosszat hallottam róluk, de az is igaz hogy rengeteg szaladgál belőlük. Polo a foschwagen logó miatt szerintem is kicsit túlértékelt de jobb az értéktartása és hangyányival tán' jobb mint a Fóbia. Ezek közül mindegyik kettőstömegűvel van szerelve? Amennyiben nem akkor elgalább -1 drága all cut race.
Tudom hogy egyik modern dezső sem igénytelen de evvan. El lehet számolni és évi 35k km-nél amúgy sem mind1.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Nem minden típusnál volt hiba. Jellemzően a 3 literes dizel v a fölött volt szokása ugrani a láncnak ha jól tudom.Meg ugye előtte volt hogy a váltó nem bírta a motor nyomatékát . szintén a háromezres dejzel széria betegsége.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
a_tesz
Korrektor
-
w333
félisten
válasz Balupapa #74709 üzenetére
Elhiszem biztos voltak ilyen típushibák
(#74710) bitpork
Tessék itt egy kis teszt Link, pedig nagyon bitang jók ezek az E39 / 530D -k, vezettem már nem is egyet, igazi álomautó csak úgy falják a km- t
(#74711) a_tesz
Igen az E90 -s sajnos voltak ilyen gondok, de abból is a 30D az ajánlott
(#74713) Balupapa
Nem voltam tisztában hogy melyik szériáról is beszélsz, mert az E34 / E36 -al nem nagyon voltak ilyen gondok, ezért is írtam hogy kicsit hihetetlen, az E90 meg olyan messze van már a pénztárcámtól hogy azt nem is veszem figyelembe
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
Ha már BMW ... ezt láttátok már Link ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Carvus
senior tag
válasz !Overdose! #74681 üzenetére
Köszi, remélem jobban bírja majd, mint a mostani Varta!
divi#2208
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #74705 üzenetére
Az elég húzós kiadás lehetett, de azért azt mindig szem előtt kell tartani, hogy az autó piaci értéke nem azonos a használati értékével.
Tegyük fel, van egy egy autód, ami most 1 millió forintot ér. Kezdenek kijönni rajta kisebb-nagyobb hibák, mondjuk 300 ezret rá kellene költeni. Ez az autó piaci értékének 30%-a.
Úgy döntesz, eladod az autót, veszel egy fiatalabbat 3 millióért, amire semmit nem kell költeni. Ez az autó évente minimum 10%-ot fog veszteni az értékéből, ha nem többet. Az évi 300 ezer forint. Annyiból vígan karban tartottad volna a régit minőségi alkatrészekkel. És az új biztos nem jobb háromszor mint a régi volt. És biztosan kell majd költeni is rá.
Anyagi szempontból szvsz sokáig érdemes tartani egy autót, ha már megvetted. Persze érzelmi szempontból mindig vágyik az ember egy újabbra, szebbre, jobbra, de végig kell gondolni, hogy vagyok-e olyan anyagi helyzetben, hogy milliókat kiszórjak azért az ablakon, hogy 1 másodperccel jobban gyorsuljon, vagy picit halkabb legyen. Persze ezt úgy értve, hogy azért az alapvető extrák a jelenlegiben is benne vannak: klíma, tempomat, stb. kinek mi igény szerint.
-
válasz szőröscica #74718 üzenetére
"És az új biztos nem jobb háromszor mint a régi volt." He? Miből vontad le ezt a nyilvánvalóan gyenge lábakon álló következtetést?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #74719 üzenetére
Ha az allroadod ér 2 milliót, de lecseréled egy Q7-re, amit 6 millióért veszel, az háromszor olyan jó lesz? Az allroad is fűt, hűt, csendben suhan, megbízhatóan elvisz a-ból b-be, tele van pakolva extrákkal. Jobb lesz a Q7 biztos, mint a régebbi konstrukciójú allroad, de a használati értéke nem annyival több, mint amennyivel a piaci értéke magasabb. Erre akartam célozni ezzel a nem jobb háromszor, mint a régi kijelentéssel.
Az olyan esetektől tekintsünk el, hogy eddig nem volt gyerek, kupével jártam, most ikreket szül az asszony, kell egy egyterű.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #74720 üzenetére
Nem vonom kétségbe hogy van igazság a szavaidban, de szerintem sokkal árnyaltabban lehet csak megfogalmazni ezt.
Senki nem "3x" jobb autót keres, hanem jobbat, a lehetőségeihez képest. Az újabb autók -természetesen megfelelő körültekintéssel választva - kevésbé elöregedett technológiát tartalmaz , ami jobb eséllyel időben tovább szolgál majd mint az öreg. Persze itt most nem elsősorban a karbantartást értem, hanem a nem megy szervizeket. Arról nem is beszélve, hogy - a te példádnál maradva - egy nagyobb autó, nagyobb árat jelent, és a jelen állás szerint olyan extrákat alapban amit egy kisebbnél keményen meg kell fizetni. Rgo ugyanott lennél ha pl a felszerelés miatt cserélnél, ami meg valljuk be igen is lehet akár 5x is jobb. Gondolj csak az állófűtésre ami redukálja a motor hidegjárati kopását.
(#74721) DeFranco : 100k alatti motorban nem kopogott semmi. Reggel indított, az meg mögforgott.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
Fiestát felejtsd el . Az autó nem lenne rossz de az a motor... Siemens elektronika, siemens befecskendező rendszer, kettős tömegű lendkereke van változó geometriás turbója viszont nincs. Úgy megy mint egy 1.9 szívódízel, rendesen megszenved az autó súlya alatt az a gyenge motor. Amúgy nem rossz kis kocsi mert komfortos keveset fogyaszt jó a kormánya futóműve de ha egyszer bele kell nyúlni a motorba garantáltan az inged gatyád rámegy.
...
-
zsolt19900
őstag
-
válasz zsolt19900 #74725 üzenetére
há akkó válaszótam
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Laraxior
titán
válasz Napfénysüti #74697 üzenetére
A turbo miatt van ekkora teljesítménye. Az enyém sima szívó motor, ha ez is feltoltos lenne.... huhú
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
footy
addikt
+1 szavazat az 1.4PD Ibizara(a Polo szerintem tularazott, a fabia pedig nagyon olcso belul). Talan ezzel van a legkevesebb szopofaktor es ez kerreg a legjobban
Mondjuk en nem latom ertelmet ezeknek az autoknak, mert a varosba nem diesel valo, hosszabb utra pedig kenyelmetlenek.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
#76385920
törölt tag
válasz szőröscica #74735 üzenetére
Egyáltalán nem lomha.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ez a 4 betű azért még mindig autót jelent.
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #74743 üzenetére
HI!
itt all melletem aki a ces-ez a roboA7-est csinata egyebkent is utobbi felveben iongolstatban allomasozott ew shagosan felrohogott:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
Kicsit megkésve de köszönöm a válaszokat a pug 406 ügyében
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
boogie84
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest